Πρόγραμμα και ώρες του 4ου γύρου των αγώνων WSBK στο Misano – 10 έως 12 Ιουνίου 2022
https://bikerspirit.net/main/program...-iouniou-2022/
link
http://www.messitv.net/2022/05/all-e...n-full-hd.html
https://stitichsports.com/tv/live/214-
Πρόγραμμα και ώρες του 4ου γύρου των αγώνων WSBK στο Misano – 10 έως 12 Ιουνίου 2022
https://bikerspirit.net/main/program...-iouniou-2022/
link
http://www.messitv.net/2022/05/all-e...n-full-hd.html
https://stitichsports.com/tv/live/214-
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 11/06/2022 στις 08:26.
Μιλλερ εκλεισε στην εργοστασιακη ΚΤΜ
https://m.gpone.com/en/2022/06/09/mo...-and-2024.html
Τι νόημα έχει τώρα να αντικαθιστάς τον Oliveira με τον Miller, δεν μπορώ να καταλάβω. Δηλαδή πραγματικά πιστεύουν οτι ο Αυστραλός θα τα πάει καλύτερα σε μια μοτοσυκλέτα που πρέπει να μάθει απο την αρχή; Για τόσο καλύτερο απο τον Oliveira τον έχουν;
Ο Μιλερ να συνεχισει στα MotoGp ειχε δηλωσει οτι θελει.
Οποτε ειναι επιτυχια που υπεγραψε για 2 χρονια...
Αλλα τον βλεπω στην 2ετια να παει SBK η να ακολουθει τον Πετρουτσι.
Πολυ μετριος οδηγος που απλα ψιλοελαττωσε τις τουμπες στην εργοστασιακη Ducati.
Ride(s) the wind of change...
Ο espargaro επιστρέφει στην ΚΤΜ αλλά στην δορυφορική ομάδα αυτη την φορα
Λάθος για εμένα η μεταγραφή του στην Honda,πιστεύω ότι το κατάλαβε και αυτός
To κατάλαβε και με το παραπάνω, με 1 χέρι του έκανε πλάκα ο Μαρκ. Εντάξει δε νομίζω να περίμενε κανείς να είναι συστηματικά καλύτερος από τον teammate του αλλά σε 26 αγώνες 2 βάθρα και σε όλους τους υπόλοιπους να παλεύεις για την δεκάδα, δεν είναι και απορίας άξιο που η Honda δεν τον ανανέωσε.
Καλά, δεν τον πήραν και για να κερδίσει τον Μαρκ. Για να'ναι σταθερά δεύτερος, σταθερός και να βοηθήσει με το input του την εξέλιξη της μηχανής, όπως έκανε με μεγάλη επιτυχία στην KTM τον πήραν. Δυστυχώς δεν δούλεψε. Δεν ξέρω ποιος φταίει. Σίγουρα δεν βοήθησαν οι τόσες τούμπες του, αλλά μπορεί και να μην τον άκουσαν ποτέ και να μην πήγαν προς την κατεύθυνση που θα'θελε ούτε στο ελάχιστο. Το σίγουρο -για μένα- είναι ότι η KTM κάνει σωστές κινήσεις.
Τελευταία τροποποίηση από ΤάκηςΜπ; 11/06/2022 στις 15:25.
Ξεκινανε τα 600.
Εδω ενα ακομα λινκ που σε εμενα παιζει καμπανα http://rc.freestreams-live1.com/eurosport2-tv/
Γραψε λαθος,,,δεν ειναι τα 600,τα 300 ειναι τωρα.
Aυτό δεν ισχύει, και είναι ίσως ακόμη ένας λόγος να έχει δυσαρέσκεια απέναντί του η Honda. https://www.crash.net/motogp/news/99...omething-great
Μετά το τεστ της Sepang φέτος δήλωνε πολύ ικανοποιημένος που η Honda άκουσε το feedback του και δήλωνε έτοιμος να παλέψει για νίκες και το πρωτάθλημα, ενώ ο teammate του ήταν πολύ πιο συγκρατημένος .Το ποιός είχε δίκιο για το επίπεδο του RCV τελικά φαίνεται.
Ωραίος, το ένα λινκ του γιώτη δυστυχώς δεν έμπαινε σε full screen και το άλλο έδειχνε ποδήλατα. Ωραίος ο πρώτος αγώνας όμως του sbk, ακόμα κι αν τελείωσε ψιλοβαρετά.
Αυτό δεν λέει αν τον άκουσαν ή όχι. Στον πρώτο αγώνα κατέβηκαν πολύ δυνατά τα Honda και μετά κάτι συνέβη και έπεσαν πάλι. Δεν βοηθάει που το grid έχει 8 Ducati. Δηλαδή αν είμαστε λίγο καχύποπτοι και θεωρήσουμε ότι υπάρχει μια υποτυπώδης ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των ομάδων, εκτός του ότι έχουν μια πάρα πολύ καλά "χτισμένη" μοτοσυκλέτα έχουν και 8(ή και 9) διαφορετικά δεδομένα ανά session, οπότε το πρώτο honda μάχεται με 8 σχεδόν ίδια ducati. Αν βάλουμε και στην εξίσωση τον εκπληκτικό Φάμπιο και τον dialed-in Αλέις η 10άδα είναι πραγματικά σημαντικό αποτέλεσμα με τα τωρινά δεδομένα. Σίγουρα ο Πολ έκανε underperform, σίγουρα έλεγε μεγάλα λόγια στην αρχή της σεζόν, αλλά για μένα είναι προφανές ότι την περισσότερη ευθύνη την έχει η Honda. Έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα οριακά from the ground up για να ξανά ακούσει τυφλά τον Μαρκ. Αν δεν κάνω λάθος το'χει δηλώσει κι ο Τάκα ότι μόνο τον Μαρκέζ άκουγαν όσον αφορά την εξέλιξη. Είναι σίγουρα δύσκολη η θέση τους, μια ο Μαρκ φαίνεται να τα πηγαίνει καλά, δείχνει ότι μπορούν να στηριχτούν πάνω του, μια δείχνει λιγότερο δυνατός και με την τούμπα τώρα και την εγχείρηση δυστυχώς δεν τους βγήκε το στοίχημα. Μακρυγόρησα.
Αυτό λέει, αλλά οκ ίσως εδώ είναι πιο ξεκάθαρο: https://the-race.com/motogp/the-hond...ul-false-dawn/
“The Honda has turned completely. Now I can apply my riding style, I can use the rear brake which I missed so much last year.
“I can ride as I like, the way I’ve been riding my whole career, which last year I couldn’t. "
“I was struggling a lot with the rear, but this year the bike has changed quite a lot. "
Ο Pol χρησιμοποιούσε πολύ το πίσω μέρος της μηχανής στην ΚΤΜ και κατα το φρενάρισμα, και κατά το στρίψιμο. Η μόνιμη γκρίνια του πέρυσι ήταν ότι η μηχανή είναι σχεδιασμένη να δουλεύει μόνο με το μπροστινό, όπως αρέσει στον Μάρκ. Πίσω πρόσφυση ζητούσε, και με γνώμονα αυτό σχεδιάστηκε το νεό RCV. Επιπλέον, ειδικά φέτος η εξέλιξη έγινε αποκλειστικά από τους άλλους 3 μιας και ο Μαρκ απουσίαζε και στο τεστ της Valencia,και στης Jerez. Άρα όχι, δεν είναι ακόμα μια μηχανή εξελιγμένη για τον Μαρκ, είναι μια μηχανή εξελιγμένη για τους άλλους με την οποία ο Μαρκ τους έκανε πλάκα με 1 χέρι και φέτος όσο αγωνιζόταν.
Από εκεί και πέρα, ο κατασκευαστής είναι λογικό να ακολουθεί το input του αναβάτη που φέρνει αποτελέσματα. Είναι η δεύτερη χρονιά που ο Pol τα βρίσκει όλα ωραία στα τεστ και υπόσχεται πολλά, φέτος μάλιστα με μηχανή στα μέτρα του, και το μόνο που έχει να δείξει είναι ένα βάθρο στο Qatar που πάντα όλοι ψάχνονται και ελάχιστη σχέση έχει με την υπόλοιπη σεζόν λόγω συνθηκών. Ποιόν να ακούσουν άρα; Τον Nakagami των 0 βάθρων σε 5 χρόνια; Μέχρι να βρούν κάποιον που να μπορεί έστω να πλησιάσει τον Μαρκ σε αποτελέσματα,δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.