θα βαζα και κατι τετοιο στην εξισωση..(το στρωμα 1000 ειναι ουσιαστικα)
https://www.car.gr/classifieds/bikes...asaki-klv-1000
πιο νοικοκυρεμενο, μπορει με παζαρι να ερθει στα μετρα σου
https://www.car.gr/classifieds/bikes...asaki-klv-1000
θα βαζα και κατι τετοιο στην εξισωση..(το στρωμα 1000 ειναι ουσιαστικα)
https://www.car.gr/classifieds/bikes...asaki-klv-1000
πιο νοικοκυρεμενο, μπορει με παζαρι να ερθει στα μετρα σου
https://www.car.gr/classifieds/bikes...asaki-klv-1000
Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.
Στρώμα 650 και έλυσες όλα σου τα θέματα.
I'm diagonally parked in a parallel universe.
Το xx και το mediastrom1000 τα εχβ υ'ποψιν... Το χχ λέω ότι πάλι πάω σε παραπλήσιο με hayabusa, δλδ μόνο για εξορμήσεις, σπάνια για βόλτες.... Το vstrom, αν έβρισκα φθηνό μοντέλο του 2007 η 2008, θα το έπαιρνα..
Αφού θα είσαι συχνά δικάβαλος, πιστεύω ότι το Caponord θα σου φανεί πολύ πιο άνετο από το fazer (όπως βέβαια και τα περισσότερα μεγκα ονοφ). Ταξιδεύεις ωραία και άνετα με 140-160, όμως από 160 και πάνω αρχίζει και πίνει τον άμπακο και μετά τα 180-190 ζορίζουν τα πράγματα και από γκάζι αλλά και από σταθερότητα. Δεν είναι δηλαδή ZZR/XX κτλ.
Κατά την γνώμη μου, χτύπα ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση και τιμή από Caponord, V-strom, KLV, Varadero. Για τα πρώτα, υπάρχει και πολύ δραστήριο ελληνικό φόρουμ αλλά και υποστήριξη ενώ τα κοινά (σε μεγάλο βαθμό) μηχανικά μέρη με RSV θέτουν ενδιαφέρουσες προοπτικές όταν βαρεθείς το γκάζι του.
Και το KLV είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση, καθώς το "ιμιτασιόν" V-Strom δεν έχει μεταπώληση και άρα οι τιμές είναι καλές.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...
Το gsf είναι το πιο άνετο, μετά έρχεται το fazer 1000το παλιό, και τέλος το cbf.., επίσης απ'ολα το πιο φθηνό είναι το fazer 1000...
Αναποδα τα λες αλλα δε θα τα χαλασουμε, το cbf1000 ειναι το μονο με ρυθμιζόμενη σελα σε υψος
Για μένα είναι το πιο μικρό.. Και ακριβό για αυτά που προσφέρει
Με τις τιμες και την νοοτροπια που εχει η αγορα σημερα με 2500 ΔΕΝ θα βρεις αυτο που ζητας,και αν παρεις κατι θα ειναι βαρελι διχως πατο.Θες τουλαχιστον 4000 για κατι της προκοπης.ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Φίλε μου έχουμε την ίδια άποψη, δυστυχώς οι υποχρεώσεις είναι πολλές και πολύ φοβούμαι ότι αν δε πάρω κάτι, θα παραμείνω με την ψ..... εις τας χείρας...
Υπάρχει Φέιζερ1000 καρμπ. σε γνήσια κατάσταση (εξάτμιση, φλας,κλπ)με 2500€;
Εχει μερικά μέχρι 2500...Μακεδονία, Θράκη, και κάτω Αθήνα.. Εχει πολλα και με 3500..με προίκα... Άλλος το δίνει 5.000, με μονοψήφιο αριθμό χλμ.. Το έχει στην πένα... Ένας στην Αθήνα το δίνει 1500... Φυσικά με αρκετά χλμ.. ..ρίχνεις και άλλα 600 και λες ότι έχω ένα μικρό θηρίο κάτω από τα κακαλα μου.. Αλλά με την ίδια λογική, έχω ένα corolla του 97, όλα καινούργια, μόνο αντλια τιμονιου θέλει.. Είναι με αέριο, θα έδινες 3000 να το πάρεις?
Νομίζω πως με όλα αυτά, που έγραψαν τα παιδιά, αρχίζω να πιστεύω πως θα είναι απίθανο να βρω fazer 1000 που να μην καίει λάδι... Και αν πετύχω κάτι τέτοιο, θα, είμαι μάλλον από τους πιο τυχερούς που έκαναν μια καλή αγορά.. Μετά θα χρειαστεί να είμαι τυχερός αν τα καρμπυρατέρ του είναι σε καλή κατάσταση.. Άρα παίζει ρόλο μεγάλο η τύχη.. Τα, ίδια ισχύει για το caponord, αλλά σε πιο μικρής οικονομικής κλίμακας ανταλλακτικών...