Σελίδα 9 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 169

Θέμα: Royal Enfield Himalayan

  1. #121
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, ας μην κάνουμε hijack το θέμα όμως με προτάσεις για άλλα μηχανάκια. Επιγραμματικά να πω μόνο τα εξής σχετικά:

    Voge Rally - Καλή περίπτωση αν επίσης δεν αποσυντίθεται. Αλλά είναι και πρώτη χρονιά που κυκλοφορεί και συνήθως στο δεύτερο έτος κυκλοφορίας έχουν μαζέψει διάφορες αστοχίες και τις έχουν διορθώσει (ακόμα και στα γιαπωνέζικα)

    Versys 300 - Πολλά πλαστικά

    Honda CRF Rally - Η σίγουρη επιλογή μου αν κάνω υπομονή 5-6 μήνες να μαζέψω τα +3000 που χρειάζεται

    W650/800 - Παραείναι ακριβό για να ξεφύγω τόσο από χωμάτινη εμφάνιση (δεν λέω πρακτικά χώμα γιατί ακόμα και με gsxr θα περνούσα από τους χωματόδρομους που έχω στο μυαλό μου)


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pskoul Προβολή μηνύματος
    Έχω κάνει 30.000 χλμ με το δικό μου και δεν έχει αποσυντεθεί.
    Αν εξαιρέσεις την ζημιά στην κεφαλή που μου έβγαλε και τα ρουλεμάν τιμονιού που αλλάχτηκαν δεν μου έχει βγάλει κάτι άλλο.

    σκουριές δεν έχει βγάλει και δεν το έχω σε γκαράζ οπότε το τρώει ο ήλιος και η βροχή συνέχεια.

    Σίγουρα υπάρχουν άλλα πολύ καλύτερα να αγοράσεις,
    αλλά
    Μονοκύλινδρο αερόψυκτο με ελάχιστα πλαστικά, εύκολο στην συντήρηση, οικονομικό στην χρήση, που να μπορεί να φορτωθεί σαν μουλαράκι και με δυνατότητα να ταξιδεύει σε χαλαρούς ρυθμούς σε κάθε δρόμο δεν θα βρεις άλλο σαν αυτό.

    Ετοιμάζετε να κάνει ένα δικάβαλο ταξίδι στο εξωτερικό (το δεύτερο του)

    Αν ξέρεις τι θες και γιατί το παίρνεις θα μείνεις ευχαριστημένος πιστεύω.
    Στην κεφαλή είχες το πρόβλημα με την διαρροή λαδιού λόγω φλάντζας ή κάτι άλλο? Στα έφτιαξαν και τα δύο με εγγύηση?

    Έχω διαβάσει και δει πολλά βίντεο για το μοντέλο, είναι 100% αυτό που θέλω από πλευράς δυνατοτήτων. Να το θέσω έτσι για να με καταλάβεις: Αν ήταν γιαπωνέζικο το αγόραζα με κλειστά μάτια κι ας έκανε +1000€.

  2. #122
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stako Προβολή μηνύματος
    Το πακέτο του Himalayan μου ταιριάζει πάρα πολύ σε αυτό που θέλω από ένα μηχανάκι σε αυτή τη φάση της ζωής μου.

    Επίσης ότι έχει βγει τα τελευταία 10 χρόνια είναι ή πολύ πλαστικό ή πολύ ακριβό ή πολύ για παγκόσμιους. Και δεν θέλω τίποτα από τα τρία.

    Θέλω κάτι αργό, χαλαρό, με δυνατότητα για φόρτωμα, ταξίδια από δρόμους χωρίς διόδια, πέρασμα με 20χλμ από δασικούς εντελώς πατημένους χωματόδρομους και καθημερινή μετακίνηση (χωρίς ούτε ένα μέτρο σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας).

    Θα μου έκανε και κάτι παλιό γιαπωνέζικο αλλά αυτά που ζητάνε για όχι χρέπια DRZ400 πχ είναι εκτός πραγματικότητας. Άσε που το Himalayan (αν δεν αποσυντίθεται σιγά σιγά) είναι καλύτερο από ένα DRZ ή κάτι ανάλογο για την χρήση που θέλω.
    Αν είσαι οκ συμβιβαστικά με το cruiserαδικο μοτέρ, τότε τα υπολοιπα ειναι όπως τα περιγράφεις. Καλό είναι να τσεκάρεις αν υπαχει τεστ ραιντ να κάνεις ένα

    Επίσης αντί του himalayan θα σου πρότεινα το scram το οποίο είναι πιο όμορφο και με πιο συμβατούς αισθητικά τροχούς 19-17 εναντι 21-17


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Το πρόβλημα είναι ακριβώς η τελευταία παράγραφος...
    Το μηχανάκι αποσυντίθεται και όχι σιγά σιγά αλλά από καινούργιο κιόλας.
    Σε αυτή την φάση της ζωής σου, εκτός αυτών που αναφέρεις, δεν θες και προβλήματα και μάλιστα καταμεσής του δρόμου σου.
    Είναι όμορφο, το δέχομαι. Είναι όμως και άχρηστο.
    Δες το voge rally που είπε ο Νοστράδαμος πιο πάνω, μιας και θέλεις να πατάς σε χωματόδρομους.
    Εγώ έχω το ac 300 και με έχει ξαφνιάσει ευχάριστα η ποιότητα κατασκευής του αναλογικά με την τιμή του.....
    Βρε μήτσο πιστεύεις οτι η voge είναι πιο αξιοπιστη απο τους υπόλοιπους κινέζους - ινδούς κατασκευαστές? και αν ναι πως προκύπτει και απο ποιες μελέτες? Γιατί όλοι ξέρουμε πως βασικά στοιχεία όπως review 100k και πάνω σε πολλά τρέχον μοντέλα θα δούμε / μάθουμε απο σήμερα στα επόμενα 10 χρόνια.

    και ποσο μαλλον απο την RE ήρθε πρώτη στον χώρο και παλιότερη απο τους κινέζους κατασκευαστές ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί τις πιο απλές τεχνολογικά λύσεις στα σύνολα της.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pskoul Προβολή μηνύματος
    Έχω κάνει 30.000 χλμ με το δικό μου και δεν έχει αποσυντεθεί.
    Αν εξαιρέσεις την ζημιά στην κεφαλή που μου έβγαλε και τα ρουλεμάν τιμονιού που αλλάχτηκαν δεν μου έχει βγάλει κάτι άλλο.

    σκουριές δεν έχει βγάλει και δεν το έχω σε γκαράζ οπότε το τρώει ο ήλιος και η βροχή συνέχεια.

    Σίγουρα υπάρχουν άλλα πολύ καλύτερα να αγοράσεις,
    αλλά
    Μονοκύλινδρο αερόψυκτο με ελάχιστα πλαστικά, εύκολο στην συντήρηση, οικονομικό στην χρήση, που να μπορεί να φορτωθεί σαν μουλαράκι και με δυνατότητα να ταξιδεύει σε χαλαρούς ρυθμούς σε κάθε δρόμο δεν θα βρεις άλλο σαν αυτό.

    Ετοιμάζετε να κάνει ένα δικάβαλο ταξίδι στο εξωτερικό (το δεύτερο του)

    Αν ξέρεις τι θες και γιατί το παίρνεις θα μείνεις ευχαριστημένος πιστεύω.
    το πακέτο που περιγράφεις με την τιμή προσφοράς του ειναι μια χαρά μηχανάκι για αυτό που είναι και διαβάζω έχει πολλές προτιμήσεις απο μοτο-ταξιδιώτες ως RTW όχημα
    you rise you fall you're down then you rise again

  3. #123
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Αν είσαι οκ συμβιβαστικά με το cruiserαδικο μοτέρ, τότε τα υπολοιπα ειναι όπως τα περιγράφεις. Καλό είναι να τσεκάρεις αν υπαχει τεστ ραιντ να κάνεις ένα

    Επίσης αντί του himalayan θα σου πρότεινα το scram το οποίο είναι πιο όμορφο και με πιο συμβατούς αισθητικά τροχούς 19-17 εναντι 21-17
    Test ride ναι, θα ψάξω να βρω μετά τις διακοπές, να κόψουν και οι ζέστες.

    Ωραίο και το Scram αλλά προτιμώ το Himalayan εμφανισιακά.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Βρε μήτσο πιστεύεις οτι η voge είναι πιο αξιοπιστη απο τους υπόλοιπους κινέζους - ινδούς κατασκευαστές? και αν ναι πως προκύπτει και απο ποιες μελέτες? Γιατί όλοι ξέρουμε πως βασικά στοιχεία όπως review 100k και πάνω σε πολλά τρέχον μοντέλα θα δούμε / μάθουμε απο σήμερα στα επόμενα 10 χρόνια.

    και ποσο μαλλον απο την RE ήρθε πρώτη στον χώρο και παλιότερη απο τους κινέζους κατασκευαστές ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί τις πιο απλές τεχνολογικά λύσεις στα σύνολα της.
    Κι εμένα μου φαίνεται περίεργο να είναι καλύτεροι οι κινέζοι. Και για προηγούμενα μοντέλα της που διάβαζα παλιότερα βρήκα διάφορα περίεργα και ειδικά σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά που αν υπάρχει ένα πράγμα που δεν θέλω να μπλέξω είναι σίγουρα κάτι τέτοιο. Θυμάμαι και ένα βίντεο σε ένα long term review ενός έτους που ο σωλήνας της εξάτμισης είχε γίνει σαν γιαπωνέζικου 30ετίας...


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    και διαβάζω έχει πολλές προτιμήσεις απο μοτο-ταξιδιώτες ως RTW όχημα
    Itchy boots πχ, που δεν της έβγαλε και πολλά προβλήματα από όσο έχω δει μέχρι τώρα. Βέβαια μετά άλλαξε κι αυτή σε CRF Rally αλλά οκ.

  4. #124
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.024
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stako Προβολή μηνύματος

    Αν ήταν γιαπωνέζικο το αγόραζα με κλειστά μάτια κι ας έκανε +1000€.


    Βασική λεπτομέρεια, αν ήταν Γιαπωνέζικο θα έκανε +3500-4000!
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  5. #125
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Βασική λεπτομέρεια, αν ήταν Γιαπωνέζικο θα έκανε +3500-4000!
    Έχεις δίκιο

    Όμως, λόγω ουσιαστικής ποιοτικής διαφοράς ή γιατί..........έτσι? Αν το πρώτο, τότε όντως αξίζει ρε παιδιά να δίνουμε τόσα παραπάνω για να γλιτώνουμε 2,3 άντε και 5-6 έξτρα βόλτες σε μάστορα στη διάρκεια ζωής μιας μηχανής?

    Παρακαλώ να μην σκάσουν οι φωτό με τον κομένο λαιμό σε Himalayan που κυκλοφορούν γιατί τότε θα ανεβάσω κι εγώ φωτό με κομένους λαιμούς σε GSXR! (Κ5-Κ6 δεν ήταν οι περιπτώσεις τότε όταν είμασταν νέοι?)

  6. #126
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.423
    Stako μη μπαίνεις σε φάση σύγκρισης.
    Τα πράγματα είναι απλά, έχεις περισσότερο μαρούλι ανά κατηγορία που ενδιαφέρεσαι, τα χώνεις σε πιο επώνυμο(Ιαπωνοευρωπαιο)
    Δε το έχεις το παραπάνω και δε θες μεταχειρισμένο, πας σε κινέζο η Ινδό που τα καταφέρνουν μια χαρά.

  7. #127
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Stako μη μπαίνεις σε φάση σύγκρισης.
    Τα πράγματα είναι απλά, έχεις περισσότερο μαρούλι ανά κατηγορία που ενδιαφέρεσαι, τα χώνεις σε πιο επώνυμο(Ιαπωνοευρωπαιο)
    Δε το έχεις το παραπάνω και δε θες μεταχειρισμένο, πας σε κινέζο η Ινδό που τα καταφέρνουν μια χαρά.
    Όντως, αν δεν μπορέσω να κάνω υπομονή πάω για Ινδό το Σεπτέμβρη, αλλιώς CRF την άνοιξη.

  8. #128
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.167
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stako Προβολή μηνύματος
    Έχεις δίκιο

    Όμως, λόγω ουσιαστικής ποιοτικής διαφοράς ή γιατί..........έτσι? Αν το πρώτο, τότε όντως αξίζει ρε παιδιά να δίνουμε τόσα παραπάνω για να γλιτώνουμε 2,3 άντε και 5-6 έξτρα βόλτες σε μάστορα στη διάρκεια ζωής μιας μηχανής?

    Παρακαλώ να μην σκάσουν οι φωτό με τον κομένο λαιμό σε Himalayan που κυκλοφορούν γιατί τότε θα ανεβάσω κι εγώ φωτό με κομένους λαιμούς σε GSXR! (Κ5-Κ6 δεν ήταν οι περιπτώσεις τότε όταν είμασταν νέοι?)
    Μια και σε βλέπω αρκετά ψημένο θα ελεγα πρωτα να διαβασεις εμπειρίες αλλων χρηστών παγκοσμίως για να ξερεις τι γίνεται.
    Μην περιμένεις να βρείς εδω και πολλές γνώμες καθώς εχει πουλησει ελάχιστα στην Ελλάδα.
    Παντως απο αυτα που έχω διαβάσει εγω η ποιότητα κατασκευής και ανταλλακτικών της μοτο ειναι προβληματική και δεν έχει διορθωθεί στα τελευταία μοντέλα οπως θα περίμενε κανεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #129
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    30/12/2009
    Μηνύματα
    6.122
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος

    Βρε μήτσο πιστεύεις οτι η voge είναι πιο αξιοπιστη απο τους υπόλοιπους κινέζους - ινδούς κατασκευαστές? και αν ναι πως προκύπτει και απο ποιες μελέτες? Γιατί όλοι ξέρουμε πως βασικά στοιχεία όπως review 100k και πάνω σε πολλά τρέχον μοντέλα θα δούμε / μάθουμε απο σήμερα στα επόμενα 10 χρόνια.

    και ποσο μαλλον απο την RE ήρθε πρώτη στον χώρο και παλιότερη απο τους κινέζους κατασκευαστές ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί τις πιο απλές τεχνολογικά λύσεις στα σύνολα της.

    Δεν υποστηρίζω καμία μάρκα, όλες τα έχουν τα θεματάκια τους, ακόμα και η Honda.
    Oι κινέζοι ομολογουμένως, θυμίζουν τους Ιάπωνες πριν 40+ τόσα χρόνια που τους λοιδωρούσαν όλοι....
    Έχουν κάνει άλματα (Οκ, όχι όλοι αλλά θα ακολουθήσουν και όσοι είναι ακόμα πίσω πιστεύω) σε θέματα αξιοπιστίας ενώ παράλληλα κρατούν (μέχρι τώρα) χαμηλά σε σχέση με τους Ιάπωνες την τιμολόγηση τους. Φυσικά, εννοείται ότι έχουν ακόμα δρόμο.....
    Δεν είμαι μέτοχος της Voge για να την εκθειάζω, αγόρασα με βάση το VFM και εκεί το συγκεκριμένο απλά ΔΕΝ παίζεται, κακά τα ψέματα.
    Ο μόνος λόγος που δεν πήρα το 2κίλυνδρο 500αρι είναι ότι πλέον δεν μου χρειάζονται τα παραπάνω κυβικά για τις διαδρομές που κάνω.
    Επίσης δεν έχω διαβάσει η δει κάτι αρνητικό έως τώρα, τουλάχιστον.
    Αρκετοί εδώ μέσα έχουν πάρει και το 300 και το 500 σε όλες τις εκδόσεις και μόνο καλά λόγια έχουν να πουν (εμού περιλαμβανομένου) συνεπώς;

    H RE σαν όντως παλιότερη, (ΠΟΛΥ παλιότερη κιόλας....) δεν νομίζεις ότι θα έπρεπε να έχει ήδη, προ πολλού, διορθώσει τα προβλήματα σχεδιασμού των κινητήρων της;
    Το ότι ακόμα βασίζεται στην σχεδίαση του....1950 ξερω γω, λέει πολλά. Συν τα όσα ανέφερε ο Άρης.....

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stako Προβολή μηνύματος

    Κι εμένα μου φαίνεται περίεργο να είναι καλύτεροι οι κινέζοι. Και για προηγούμενα μοντέλα της που διάβαζα παλιότερα βρήκα διάφορα περίεργα και ειδικά σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά που αν υπάρχει ένα πράγμα που δεν θέλω να μπλέξω είναι σίγουρα κάτι τέτοιο. Θυμάμαι και ένα βίντεο σε ένα long term review ενός έτους που ο σωλήνας της εξάτμισης είχε γίνει σαν γιαπωνέζικου 30ετίας...




    Itchy boots πχ, που δεν της έβγαλε και πολλά προβλήματα από όσο έχω δει μέχρι τώρα. Βέβαια μετά άλλαξε κι αυτή σε CRF Rally αλλά οκ.
    Δυστυχώς.....είναι καλύτεροι και φταίνε αυτοί οι ίδιοι και μόνο (οι Ινδοί) 50 χρόνια φούρναρης το ίδιο ψωμί, ε, όχι ευχαριστώ.
    400 κυβικά, 25...ίπποι και αρκετά πάνω από 200 κιλά βάρος; θυμίζει τον "τάφο" όπως τον είπε ο Άρης της honda το CB 400 μόνο που αυτότουλάχιστον δεν σε άφηνε στον δρόμο.....

    Όπως είπα και σε ένα άλλο παλικάρι εδώ μέσα, κάνε ότι σε φωτίσει ο μέγας γιαραμπής, ότι είχαμε να σε συμβουλέψουμε, το κάναμε
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  10. #130
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    744
    Με το συμπαθειο,αλλά drz,crf,βογγει ράλλυ τι σχέση έχουν με το χιμαλαιαν;

  11. #131
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Δεν υποστηρίζω καμία μάρκα, όλες τα έχουν τα θεματάκια τους, ακόμα και η Honda.
    Oι κινέζοι ομολογουμένως, θυμίζουν τους Ιάπωνες πριν 40+ τόσα χρόνια που τους λοιδωρούσαν όλοι....
    Έχουν κάνει άλματα (Οκ, όχι όλοι αλλά θα ακολουθήσουν και όσοι είναι ακόμα πίσω πιστεύω) σε θέματα αξιοπιστίας ενώ παράλληλα κρατούν (μέχρι τώρα) χαμηλά σε σχέση με τους Ιάπωνες την τιμολόγηση τους. Φυσικά, εννοείται ότι έχουν ακόμα δρόμο.....
    Δεν είμαι μέτοχος της Voge για να την εκθειάζω, αγόρασα με βάση το VFM και εκεί το συγκεκριμένο απλά ΔΕΝ παίζεται, κακά τα ψέματα.
    Ο μόνος λόγος που δεν πήρα το 2κίλυνδρο 500αρι είναι ότι πλέον δεν μου χρειάζονται τα παραπάνω κυβικά για τις διαδρομές που κάνω.
    Επίσης δεν έχω διαβάσει η δει κάτι αρνητικό έως τώρα, τουλάχιστον.
    Αρκετοί εδώ μέσα έχουν πάρει και το 300 και το 500 σε όλες τις εκδόσεις και μόνο καλά λόγια έχουν να πουν (εμού περιλαμβανομένου) συνεπώς;

    H RE σαν όντως παλιότερη, (ΠΟΛΥ παλιότερη κιόλας....) δεν νομίζεις ότι θα έπρεπε να έχει ήδη, προ πολλού, διορθώσει τα προβλήματα σχεδιασμού των κινητήρων της;
    Το ότι ακόμα βασίζεται στην σχεδίαση του....1950 ξερω γω, λέει πολλά. Συν τα όσα ανέφερε ο Άρης.....



    Δυστυχώς.....είναι καλύτεροι και φταίνε αυτοί οι ίδιοι και μόνο (οι Ινδοί) 50 χρόνια φούρναρης το ίδιο ψωμί, ε, όχι ευχαριστώ.
    400 κυβικά, 25...ίπποι και αρκετά πάνω από 200 κιλά βάρος; θυμίζει τον "τάφο" όπως τον είπε ο Άρης της honda το CB 400 μόνο που αυτότουλάχιστον δεν σε άφηνε στον δρόμο.....

    Όπως είπα και σε ένα άλλο παλικάρι εδώ μέσα, κάνε ότι σε φωτίσει ο μέγας γιαραμπής, ότι είχαμε να σε συμβουλέψουμε, το κάναμε
    Βρέ μαστορα μου, και τι να λέει που προτιμήσατε voge και όχι κάτι άλλο, υπάρχει δείγμα γραφής για να βγούν ασφαλή συμπεράσματα, μολις οι περισασότερ
    οι συμπληρώσατε 5k χλμ. Η voge στην ελλάδα έχει ενάμιση χρόνο...αυτό την καθιστά καλύτερη(ή χειρότερη) απο τους υπολοιπους κινέζους ανταγωνιστές??

    ο κουμπάρος μου έχει το cfmoto 250nk το μηχάνάκι είναι πολύ ωραίο και δείχνει ποιότικό(και μάλιστα το αγόρασε 2990 κούτα), επίσης έχω γνωστό που έχει γράψει 30k σε benelli bn250 και αυτός ως τώρα χωρίς θέματα....σημαίνει κάτι αυτό για να βγάζουμε συμπεράσματα?? η να αρχίσουμε όλοι να λέμε ελα πάρτε το απόλυτο vfm?
    Και επίσης το 300acx vfm δεν είναι, γιατί κοστίζει όσο και τα υπόλοιπα στην αγορά 4 με 4+ (π.χ leoncino 251). Ενώ το άλλη φάση και μη συγκρίσιμο με τα αποπάνω husqvarna svartpilen 250 σήμερα είναι προσφορά στα 4600

    Με τι σειρά κατάταξης θα καθίσουν οι benelli, cfmoto, voge, zontes, swm όπως και Royal Enfiled, Bajaj θα δείξει η ιστορία, πάντως για τη ώρα δε προτείνεις σε κάποιον που πήρε cruiserαδικο μοτερ οτι το acx 300 είναι καλύτερο. α) γιατί συγκρίνει ανόμοια πράγματα β) γιατι δεν ξέρεις αν είναι καλύτερο η ποιοτικότερο σύνολο, ο χρόνος θα δείξει.

    *για την ιστορία η ινδική royal enfield πολύ παλιά δεν είναι, προέκυψε το 1999 απο την αγορά της βρετανικής enfield. Όμως το 1999 ως νούμερο δείχνει οτι είναι κάποια βήματα μπροστά στην αγορά εναντι των παραπάνω που μπηκαν την τελευταία δεκαετία. Και επίσης δεν είναι συγκρίσιμοι με οτιδήποτε νεορετρό γιατί αυτοί κατασκευάζουν αλλο αντικείμενο, είναι σαν την moto guzzi της ινδίας. Θα συγκρινες ποτέ moto guzzi vs ducati σε επιδόσεις? Το κάθε ένα έχει το κοινό του
    you rise you fall you're down then you rise again

  12. #132
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.024
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stako Προβολή μηνύματος
    Έχεις δίκιο

    Όμως, λόγω ουσιαστικής ποιοτικής διαφοράς ή γιατί..........έτσι? Αν το πρώτο, τότε όντως αξίζει ρε παιδιά να δίνουμε τόσα παραπάνω για να γλιτώνουμε 2,3 άντε και 5-6 έξτρα βόλτες σε μάστορα στη διάρκεια ζωής μιας μηχανής?

    Παρακαλώ να μην σκάσουν οι φωτό με τον κομένο λαιμό σε Himalayan που κυκλοφορούν γιατί τότε θα ανεβάσω κι εγώ φωτό με κομένους λαιμούς σε GSXR! (Κ5-Κ6 δεν ήταν οι περιπτώσεις τότε όταν είμασταν νέοι?)


    Για μένα δεν πληρώνεις απλά ένα όνομα. Τον Κινέζο τον παίρνεις μεν πολύ φθηνότερα αλλά αν τον βάλεις για πούλημα στην 5ετία θα πουληθεί? Και αν ναι σε πόσο εξευτελιστική τιμή? Το Γιαπωνέζικο το πληρώνεις, κρατιέται σε μια αξιόλογη κατάσταση μετά απο μια 5τια και το πουλάς και σε αρκετά αξιοπρεπή τιμή. Δηλαδή πληρώνεις μεν παραπάνω κατά την αγορά αλλά δε βγαίνεις χαμένος σε βάθος χρόνου. 2 κινέζικά αγόρασα στη ζωή μου και έχω μετανιώσει πικρά την αγορά τους. Το ένα μάλιστα (ένα σκούτερ) δεν το πούλησα καν στο τέλος, απλά το παράτησα να το μαζέψουν γύφτοι. Σε λειτουργική κατάσταση κιόλας. Δε λέω φυσικά ότι οι υπάρχουσες εταιρείες είναι το ίδιο με daytona και motivas αλλά οκ έχουμε χρόνια να τις παρακολουθήσουμε.
    Τελευταία τροποποίηση από billy84; 04/08/2022 στις 22:34.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  13. #133
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Για μένα δεν πληρώνεις απλά ένα όνομα. Τον Κινέζο τον παίρνεις μεν πολύ φθηνότερα αλλά αν τον βάλεις για πούλημα στην 5ετία θα πουληθεί? Και αν ναι σε πόσο εξευτελιστική τιμή? Το Γιαπωνέζικο το πληρώνεις, κρατιέται σε μια αξιόλογη κατάσταση μετά απο μια 5τια και το πουλάς και σε αρκετά αξιοπρεπή τιμή. Δηλαδή πληρώνεις μεν παραπάνω κατά την αγορά αλλά δε βγαίνεις χαμένος σε βάθος χρόνου. 2 κινέζικά αγόρασα στη ζωή μου και έχω μετανιώσει πικρά την αγορά τους. Το ένα μάλιστα (ένα σκούτερ) δεν το πούλησα καν στο τέλος, απλά το παράτησα να το μαζέψουν γύφτοι. Σε λειτουργική κατάσταση κιόλας. Δε λέω φυσικά ότι οι υπάρχουσες εταιρείες είναι το ίδιο με daytona και motivas αλλά οκ έχουμε χρόνια να τις παρακολουθήσουμε.
    αλλάζουν τα παντα μπίλυ, ανεξάρτητα απο τις προσωπικές προτιμήσεις δικές μου δικες σου του moto.gr, σήμερα φαίνεται να αγοράζουν περισσότεροι καινούργιο κινέζικο-ινδικό παρά μεταχειρισμένο γιαπωνέζικο, ευρωπάικο
    μέχρι πριν 15 χρόνια ήταν έτσι όπως το λες, σήμερα με την ελευση τόσων νέων κατασκευαστών οι νεοεισερχόμενοι δίνουν περισσότερο βάρος στο καινούργιο, φρέσκο, μοδάτο, κλπ κλπ

    γιαυτό στο car.gr βλέπεις ίδιες αγγελίες μεταχειρισμένων για πολλά χρόνια, ενώ έχει πολλά επώνυμα μηχανάκια που τα αξίζουν
    you rise you fall you're down then you rise again

  14. #134
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/08/2015
    Μηνύματα
    313
    Το Voge κυκλοφορεί στο εξωτερικό 2-3 χρόνια ήδη. Υπάρχουν πολλά βίντεο με Ρώσους και Ουκρανούς σε off road. Ψάξε στο youtube
    https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1/voge-lx-300-rally-ds2-2020-%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/

  15. #135
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    αλλάζουν τα παντα μπίλυ, ανεξάρτητα απο τις προσωπικές προτιμήσεις δικές μου δικες σου του moto.gr, σήμερα φαίνεται να αγοράζουν περισσότεροι καινούργιο κινέζικο-ινδικό παρά μεταχειρισμένο γιαπωνέζικο, ευρωπάικο
    μέχρι πριν 15 χρόνια ήταν έτσι όπως το λες, σήμερα με την ελευση τόσων νέων κατασκευαστών οι νεοεισερχόμενοι δίνουν περισσότερο βάρος στο καινούργιο, φρέσκο, μοδάτο, κλπ κλπ

    γιαυτό στο car.gr βλέπεις ίδιες αγγελίες μεταχειρισμένων για πολλά χρόνια, ενώ έχει πολλά επώνυμα μηχανάκια που τα αξίζουν
    Σε όλες αυτές τις αγορες/επιλογές η απάντηση θα δωθεί από μόνη της σε μια 5ετια όταν όλα αυτά θα είναι σαπισμενες λαμαρίνες με κολλημένα μοτερια.
    Ομως κ τότε πάλι τέτοια θα ξαναγορασουν διότι η αγορά πια λειτουργεί αλλιώς, με ανακυκλωση.
    Δλδ Παίρνεις κάτι, ξέρεις ότι είναι με ημερομηνία λήξης κ μόλις αυτή έρθει το πετάς κ πας για ένα καινούργιο.
    ''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!

Σελίδα 9 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Royal Enfield Custom My Life
    από Alkis στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 139
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2018, 10:24
  2. Royal enfield
    από graceland στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2008, 10:11
  3. Royal enfield... Οι λυσσάρες (για σπαμ)
    από Nik0s στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2008, 20:48
  4. Royal Enfield Woodsman
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2007, 23:35
  5. The Greek Royal Enfield Expirience
    από tndk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2007, 00:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF