Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 103

Θέμα: Ανάβωσβησε το λαμπάκι του λαδιού

  1. #61
    Μηχανή = τρόπος ζωής
    Εγγραφή
    12/05/2006
    Μηνύματα
    109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dankannn Προβολή μηνύματος
    Το ότι δεν σου βγήκε παλιά δεν πάει να πει ότι όλα τα μη εξουσιοδοτημένα δεν είναι αξιόλογα. Μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι.
    Καλό είναι να πάρεις και άλλη γνώμη , μην νομίζεις ότι η αλλαγή moter με άλλο μεταχειρισμένο είναι εύκολη και ότι θα είναι καλό το moter που θα βάλεις
    αυτος ειναι και ο δικος μου προβληματισμος...οτι θα πληρωσω χρηματα οκ μετα απο τοσα χρονια καλα με εβγαλε η γρια...αλλα σκεφτομαι τι ιστορικο μπορει να εχει το αλλο
    μοτερ .
    οσο για τα συνεργεια δεν τα βαζουμε ολα σε ενα τσουβαλι ...αλλα οπως και να εχει υπαρχουν καλοι επαγγελματιες και μη εξω...
    δεν εχω τη γνωση να τους ξεχωρισω

  2. #62
    Μηχανή = τρόπος ζωής
    Εγγραφή
    12/05/2006
    Μηνύματα
    109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_M. Προβολή μηνύματος
    Το εν λογω συνεργείο είναι αρκετά υπευθηνο κ σοβαρό στις διαγνώσεις του.
    Ενω επίσης δεν ξέρουμε εάν η υπολειτουργια της αντλίας έχει ήδη κάνει ζημιά στο μοτέρ που αυτοί είδαν ενώ εμείς όχι...
    μου εδειξε καποια εξαρτιματα που θα επρεπε να ηταν λεια αλλα ειχαν χαραξει.
    ειδικα ενα το χρησιμοποιουσες για λιμα να φτιαξεις τα νυχια σου.
    γενικα μου ειπε οτι η ζημια ειναι φθορα του χρονου και οχι απο την υπολειτουργια της αντλιας

  3. #63
    Μηχανή = τρόπος ζωής
    Εγγραφή
    12/05/2006
    Μηνύματα
    109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_M. Προβολή μηνύματος
    Όλα αυτά έχουν βάση μόνο εάν μας πει ο φίλος πως έφτασαν σε αυτή την διαγνωση
    Διότι ως συνήθως όλοι γράφουν μέχρι να βρουν τι φταει
    Μετα το πάνε απηδητα κ δεν μαθαίνουμε τι κ πως...
    η διαγνωση εγινε απο το μηχανικο αφου ανοιξε το αριστερό καπακι και ενα εξαρτημα το οποιο νομιζω λεγεται καμπανα (αν οχι γελαστε ελευθερα)
    το οποιο εμοιαζε σαν τεραστιο ρουλεμαν και ειδα 2 γραναζια μεγαλα μεσα ....
    ειχε ενα μεταλικο εξαρτημα στο χερι του μεταλικο σαν μικρο στυλο το οποιο μου το ονομασε μπλοκ και το τοποθετησε στη μηχανη
    και δεν μπορουσε να το περιστρεψει με το χερι του ενω μου ειπε αν ειναι στα καλα της η μηχανη πρεπει να περιστρεφεται ανετα.
    εγω παντα γραφω και ενημερωνω ειδικα οταν βλεπω οτι υπαρχει ενδιαφερον απο ανθρωπους οπως εσενα.
    Δες και τις περασμενες δημοσιευσεις μου
    Παντα ενημερωνω.

  4. #64
    Μηχανή = τρόπος ζωής
    Εγγραφή
    12/05/2006
    Μηνύματα
    109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Για αυτό λέω να πάει σε κανά άλλο συνεργείο, φιλολογικά βέβαια στην πράξη γιατί ο φίλος έχει ήδη αποφασίσει.

    Μοτέρ που έχει αρπάξει από έλλειψη πίεσης λαδιών, μπορεί να διαγνωστεί με διάφορες μεθόδους. Το πιο σωστό είναι να λυθεί και να μετρηθούν εξαρτήματα, αλλά και χωρίς να λυθεί σοβαρά, με μικρό κόστος εργατικών, μια κάμερα για παράδειγμα από την τρύπα του μπουζί, μπορεί να δείξει άρπαγμα στον κύλινδρο. Φθορά σε μέταλλα ακούγεται κατά την λειτουργία. Φθορά σε έδρες εκκεντροφόρων φαίνεται με μικρό λύσιμο καλύματος κεφαλής και καβαλέτων εκκεντροφόρων.

    Το ''αρκετά υπεύθυνο και σοβαρό στις διαγνώσεις του'' συνεργείο, έκανε κάτι από αυτά; Είδε κάτι; Ή απλά πέταξε ένα ''ΜΑΛΛΟΝ δούλεψε χωρίς πίεση λαδιού, ΔΕΝ ξέρουμε τι έχει γίνει, θέλουμε 300 ευρώ μόνο για το λύσιμο να δούμε τι έχει γίνει, καλύτερα βάλε άλλο μοτέρ'' στον φίλο;

    Το άλλο μοτέρ, ένα 500ρι δεν θα έχει; Ενα 250ρι εργατικά το βάλε-βγάλε; Και λίγα λέω. Και σε αυτήν την τιμή, τι μοτέρ θα είναι; Που ξέρει το ''αρκετά υπεύθυνο και σοβαρό στις διαγνώσεις του'' συνεργείο ότι ο αντικαταστάτης θα είναι σε καλύτερη κατάσταση και ότι δεν κατέβηκε κι αυτό από ίδια φάση ή και χειρότερη;

    Δεν λέω, μπορεί όλα καλά, αλλά όπως εξελίσεται αυτή η ιστορία, δεν μου βγάζει καλό συναίσθημα.

    Επίσης λέω ''ΟΧΙ σε εξουσιοδοτημένο'' γιατί στα ''μη-εξουσιοδοτημένα'' δεν χρεώνουν εργατώρα ''εξουσιοδοτημένου''. Χρεώνουν άπαξ εργασία συνήθως, και τα νούμερα είναι πολύ μικρότερα.
    σε ευχαριστω πολυ για τις σκεψεις και τις συμβουλες σου.
    οταν εγραψα την πρωτη δημοσιευση για να ενημερωσω οτι πηγα συνεργείο δεν ημουν ισως αρκετα αναλυτικός.
    ναι την ελυσε την μηχανη.
    μοιραζομαι ολες τις σκεψεις σου και κυριώς την ανησυχια σου.
    εσυ εισαι μαλλον πιο γνωστης και μπορεις και καταλαβαινεις πιο πολλα απο μενα οσο αφορα μοτο κλπ
    εγω ενω κανω τεχνικο επαγγελμα και μαλιστα με μεγαλη εξειδικευση , δεν εχω ιδεα απο μηχανολογικά.
    φοβαμαι αν εμπλακω με googlaρισματα και εξυπνάδες (τις οποιες απεχθανομαι οταν μου συμβαινουν στη δικη μου δουλεια)
    θα τα κανω χειροτερα.μιλαω παντα απο μερους μου .
    Τελευταία τροποποίηση από jannisb; 02/09/2022 στις 22:06.

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.226
    για τι μοντελο μιλαμε?
    ακυρο το βρηκα πισω.

    ειναι παλια μηχανη. δεν αξιζει να αλλαξεις ουτε μοτερ imo. κρατα τα λεφτα σου, δωστο για ανταλλακτικα και παρε κατι άλλο.

  6. #66
    Μηχανή = τρόπος ζωής
    Εγγραφή
    12/05/2006
    Μηνύματα
    109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    για τι μοντελο μιλαμε?
    ακυρο το βρηκα πισω.

    ειναι παλια μηχανη. δεν αξιζει να αλλαξεις ουτε μοτερ imo. κρατα τα λεφτα σου, δωστο για ανταλλακτικα και παρε κατι άλλο.
    σωστη σαν σκεψη. δεν μπορω ομως αυτη τη στιγμη να διαθεσω χρήματα να αγοράσω κατι αλλο σωστό.

    οποτε προσπαθω να φτιαξω αυτη και να δουλεψει πρωτα ο θεός 1-2 χρόνια μεχρι να μπορέσω να την αλλαξω.

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.232
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jannisb Προβολή μηνύματος
    σωστη σαν σκεψη. δεν μπορω ομως αυτη τη στιγμη να διαθεσω χρήματα να αγοράσω κατι αλλο σωστό.

    οποτε προσπαθω να φτιαξω αυτη και να δουλεψει πρωτα ο θεός 1-2 χρόνια μεχρι να μπορέσω να την αλλαξω.
    Θα μπλέξεις με βαρέλι δίχως πάτο,άμα άρχισε η κατηφόρα.Εκ πείρας ομιλώ.Βρες άλλη λύση, βάλε δόσεις και πάρε κάτι άλλο, μικρότερο, φθηνότερο.

  8. #68
    Μηχανή = τρόπος ζωής
    Εγγραφή
    12/05/2006
    Μηνύματα
    109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Θα μπλέξεις με βαρέλι δίχως πάτο,άμα άρχισε η κατηφόρα.Εκ πείρας ομιλώ.Βρες άλλη λύση, βάλε δόσεις και πάρε κάτι άλλο, μικρότερο, φθηνότερο.
    Κι αυτό το έχω σκεφτεί... Με δόσεις κλπ
    Συνεβει πάνω στη χειρότερη στιγμή...
    Περιμένω να μου κάνουν συγκεκριμένη πρόταση για να δω για το ανταλλακτικό και το ποσό μιλάμε και το ζυγίζω μετά...

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kickstart
    Εγγραφή
    25/09/2018
    Μηνύματα
    813
    εμενα το συγκεκριμένο μοντέλο που εχεις οταν το αγορασα για δευτερη φορά πριν λίγα χρόνια ως μεταχειρο είχε μεγαλα προβληματα με κυριο και μη αναστρέψιμο την αντλια νερου...αφου φλέρταρα έντονα με κάψιμο φλάντζας και πληρωσα δυο τρεις αντλίες το σουταρα και ησύχασα...

    οπως σου ειπαν φιλε είναι δυστυχώς

    σε αυτες τις μηχανές που εχουν χρονια στους δρόμους οταν αρχίζουν χοντρά προβλήματα είναι βαρέλι χωρίς πάτο.
    Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.

  10. #70
    Μηχανή = τρόπος ζωής
    Εγγραφή
    12/05/2006
    Μηνύματα
    109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kickstart Προβολή μηνύματος
    εμενα το συγκεκριμένο μοντέλο που εχεις οταν το αγορασα για δευτερη φορά πριν λίγα χρόνια ως μεταχειρο είχε μεγαλα προβληματα με κυριο και μη αναστρέψιμο την αντλια νερου...αφου φλέρταρα έντονα με κάψιμο φλάντζας και πληρωσα δυο τρεις αντλίες το σουταρα και ησύχασα...

    οπως σου ειπαν φιλε είναι δυστυχώς

    σε αυτες τις μηχανές που εχουν χρονια στους δρόμους οταν αρχίζουν χοντρά προβλήματα είναι βαρέλι χωρίς πάτο.
    Εγώ έχω επισκευάσει και τελικά αλλάξει 2 φορές την αντλία νερού, με αρκετά χλμ ανάμεσα στις επισκευές οπότε οικονομικα θεωρώ ότι άξιζε τον κόπο.
    Επίσης έχω αλλάξει από 2 φορές το βεντιλατερ του ψυγείου και το ίδιο το ψυγείο επίσης 2 φορές.
    Εκεί που προβληματιστικα ήταν ότι την τελευταία φορά τρύπησε το ψυγείο κοντά στη τάπα που είναι στην αριστερή μεριά της μηχανής και σήκωσε συντρηβανι τα νερά και ευτυχώς επειδή είδα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά είχα σταματήσει διαφορετικά θα είχα πάθει ζημιά. Άλλο τα σίδερα και άλλο η υγεία μας...
    Την πρώτη φορά που το αγόρασες πως σε πήγε;

  11. #71
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    2.849
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jannisb Προβολή μηνύματος
    η διαγνωση εγινε απο το μηχανικο αφου ανοιξε το αριστερό καπακι και ενα εξαρτημα το οποιο νομιζω λεγεται καμπανα (αν οχι γελαστε ελευθερα)
    το οποιο εμοιαζε σαν τεραστιο ρουλεμαν και ειδα 2 γραναζια μεγαλα μεσα ....
    ειχε ενα μεταλικο εξαρτημα στο χερι του μεταλικο σαν μικρο στυλο το οποιο μου το ονομασε μπλοκ και το τοποθετησε στη μηχανη
    και δεν μπορουσε να το περιστρεψει με το χερι του ενω μου ειπε αν ειναι στα καλα της η μηχανη πρεπει να περιστρεφεται ανετα.
    εγω παντα γραφω και ενημερωνω ειδικα οταν βλεπω οτι υπαρχει ενδιαφερον απο ανθρωπους οπως εσενα.
    Δες και τις περασμενες δημοσιευσεις μου
    Παντα ενημερωνω.
    Δεν είναι και πλήρως αμφιμονοσήμαντη η περιγραφή σου, αφήνει αρκετά σε ερμηνεία, νομίζω πως κατάλαβα όμως.

    ΟΝΤΩΣ, αριστερά οπως καθόμαστε στην μηχανή, το μοτέρ σου, έχει την καμπάνα του συμπλέκτη
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	clutch.jpg 
Προβολές:	132 
Μέγεθος:	33,5 KB 
ID:	437943

    καθώς επίσης, την μετάδοση στην καδένα των εκκεντροφόρων, και την αντλία του νερού.

    Η καμπάνα είναι στον άξονα του κιβωτίου ταχύτήτων, καδένα και αντλία είναι στον στροφαλοφόρο άξονα (τον βασικό άξονα του κινητήρα, αυτον που γυρνάει το πιστόνι μέσω της μπιέλας δλδ)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	650.jpg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	62,4 KB 
ID:	437946
    EDIT: (το οριζόντιο βελάκι, χωρίς κείμενο, αγνοησέ το, κατά λάθος μπήκε, και είναι στο γάμο του Καραγκιόζη, όπως επίσης αγνόησε και την ανορθογραφία στο πρωτεύοντας)


    Εκεί κάπου το χάνω από την περιγραφή σου, μπλοκ λέμε συνήθως το εξάρτημα που περιλαμβάνει τους-τον κύλινδρους-ο σε ένα κινητήρα. Στην φωτό είναι το μπλοκ με τον κύλινδρο και αυτό μέσα του είναι το πιστόνι.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cylinder.jpeg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	72,9 KB 
ID:	437944

    Υποθέτω τώρα, αλλά δεν είναι η μοναδική πιθανή ερμηνεία, ότι ο μηχανικός, πήρε ένα κλειδί π.χ. ένα Τ
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	wrench.jpg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	15,2 KB 
ID:	437945
    και με αυτό ή κάποιο που κάνει την ίδια δουλειά, γύρισε απευθείας με το χέρι τον στροφαλοφόρο άξονα, και ξέροντας καλά το μοντέλο, και τι αντίσταση έπρεπε να νοιώθει, έβγαλε το συμπέρασμα ότι ο κινητήρας γυρνάει δύσκολα, άρα έχει φθορές.


    Λογικά κάπως έτσι πρέπει να έγινε. Σωστά ακούγονται όλα αυτά που περιγράφεις, και σαν εξουσιοδοτημένος ο μηχανικός, που έχει δει πάρα πολλά σαν το δικό σου, μπορεί να καταλάβει κατάσταση από αυτό, ενδεχομένως.

    Πλην όμως, ΕΓΩ προσωπικά, θα έψαχνα και άλλα πράγματα για να φτάσω με μεγαλύτερη σιγουριά στο συμπέρασμα αυτό. Ειδικά αν ερχόταν ένας πελάτης και μου έλεγε ότι το μοτέρ ανάβει το λαμπάκι, αλλά κατα τα άλλα, δεν είχε καμία σοβαρή κατανάλωση λαδιού, δεν έκανε κάποιο ιδιαίτερο ήχο στην λειτουργία του, δεν παρουσίαζε μειωμένη απόδοση ή κακή λειτουργία ή ιδιοτροπίες, δεν θα μπορούσα να δεχθώ ΜΟΝΟ το ''δεν γυρνάει με το χέρι'' ως απόδειξη ότι έχει τόσο γενική φθορά, που είναι καλύτερα να το αλλάξω.

    Υπόψιν και κάτι άλλο. Εκεί που είναι η καμπάνα, από πίσω της, είναι ο αισθητήρας πίεσης λαδιού, αυτό το εξάρτημα δλδ, που όταν η πίεση πέσει κάτω από ένα όριο, κλείνει κύκλωμα και ανάβει το σχετικό λαμπάκι. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο απότι διαβάζω για το μοντέλο σου, αυτος ο αισθητήρας με τα χρόνια, να γίνει υπερευαίσθητος, και να ανάβει το λαμπάκι και σε λίγο πιο υψηλή πίεση από εκεί που θα έπρεπε. Οπότε ανάβει το λαμπάκι, παραπάνω από ότι πραγματικά συμβαίνει.

    Τέσπα, δώσε συνέχεια, και θα ιδούμε.
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 03/09/2022 στις 01:13.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  12. #72
    Μέλος
    Εγγραφή
    25/06/2014
    Μηνύματα
    338
    Δούλεψε το έτσι κ όσο σε βγάλει... Έτσι κι αλλιώς για σκραπ μόνο συμφέρει να το δώσεις..

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    15/07/2003
    Μηνύματα
    971
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jannisb Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα θα ήθελα τα φώτα σας για κάτι που μου συνεβει σήμερα Κυριακή και ο Παναγιώτοπουλος που πηγαίνω είναι κλειστός μέχρι 21.8.
    Όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο όταν σταμάτησα στο φανάρι και γενικά για μερικά λεπτά όταν σταματούσα άναβε το λαμπάκι του λαδιού

    https://drive.google.com/file/d/1iZe...w?usp=drivesdk

    Το ιστορικό είναι ότι πριν 3 βδομάδες άλλαξα λάδια στον Αντώνη το λέω καθαρά για το ιστορικό.
    Η μηχανή ήταν μια βδομάδα στάσιμη με αποτέλεσμα να πέσει η μπαταρία και να με βάλει η οδική βοήθεια μπρος.
    Εκανα μια στάση μετά από 6 χλμ χωρίς να σβήσω για 10 λεπτά. Όταν ξεκίνησα ξεκίνησε και η συμπεριφορά αυτή με το λαμπάκι του λαδιού.
    Όταν έκανα μια 10λεπτη στάση μετά από 2 χλμ και ξαναέβαλα μπρος με πήγε 5 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα...
    Και τώρα η ερώτηση.... Πόσο να ανησυχω για αύριο το μεσημέρι που θα την χρειαστώ;
    Το εναλλακτικές υπάρχουν μετά τον Αντώνη το χάος..
    Έχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο;
    Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας που με διαβάζετε...
    Φίλε μου έχουμε το ίδιο περίπου μηχανακι(έχω f650cs).
    Πέρσι το καλοκαίρι μου άναβε και εμένα το λαμπάκι όταν σταματαγα στο φανάρι και έσβηνε όσο ήμουν σε πορεία.Το προβλημα ήταν ότι είχε αδειάσει ΤΕΛΕΙΩΣ το ψυγείο από παραφλου.Μολις σταματαγα ανέβαζε θερμοκρασία το μοτέρ και άναβε το λαμπάκι μετά από πορεία κρύωνε λίγο το μοτέρ και έσβηνε το λαμπακι.Να πας σε ΑΛΛΟ μηχανικό να δει αν λείπει παραφλου από το ΨΥΓΕΙΟ(όχι από το δοχείο διαστολής)

  14. #74
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kickstart
    Εγγραφή
    25/09/2018
    Μηνύματα
    813
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jannisb Προβολή μηνύματος
    Την πρώτη φορά που το αγόρασες πως σε πήγε;
    την πρωτη φορα το μακρινο 2000κατι ηταν καινουργιο το μηχανακι φιλε (ντακαρ βερσιον) μια χαρα ειχα κανει τα παντα ολα μαζι του...

    με το μεταχειρο το 2016 2017 υπέφερα.

    δεν αξιζει το μοντελο πια κατα την γνωμη μου. Και σε οσους το κοιτανε ως μεταχειρισμενο θα ελεγα απλα μακριά. Εχει πολυ πιο σκυλια μηχανακια η αγορα οσον αφορα τα παλια. Με καποιους συμβιβασμους βεβαια (οχι abs κτλ)
    Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.

  15. #75
    Μηχανή = τρόπος ζωής
    Εγγραφή
    12/05/2006
    Μηνύματα
    109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι και πλήρως αμφιμονοσήμαντη η περιγραφή σου, αφήνει αρκετά σε ερμηνεία, νομίζω πως κατάλαβα όμως.

    ΟΝΤΩΣ, αριστερά οπως καθόμαστε στην μηχανή, το μοτέρ σου, έχει την καμπάνα του συμπλέκτη
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	clutch.jpg 
Προβολές:	132 
Μέγεθος:	33,5 KB 
ID:	437943

    καθώς επίσης, την μετάδοση στην καδένα των εκκεντροφόρων, και την αντλία του νερού.

    Η καμπάνα είναι στον άξονα του κιβωτίου ταχύτήτων, καδένα και αντλία είναι στον στροφαλοφόρο άξονα (τον βασικό άξονα του κινητήρα, αυτον που γυρνάει το πιστόνι μέσω της μπιέλας δλδ)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	650.jpg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	62,4 KB 
ID:	437946
    EDIT: (το οριζόντιο βελάκι, χωρίς κείμενο, αγνοησέ το, κατά λάθος μπήκε, και είναι στο γάμο του Καραγκιόζη, όπως επίσης αγνόησε και την ανορθογραφία στο πρωτεύοντας)


    Εκεί κάπου το χάνω από την περιγραφή σου, μπλοκ λέμε συνήθως το εξάρτημα που περιλαμβάνει τους-τον κύλινδρους-ο σε ένα κινητήρα. Στην φωτό είναι το μπλοκ με τον κύλινδρο και αυτό μέσα του είναι το πιστόνι.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cylinder.jpeg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	72,9 KB 
ID:	437944

    Υποθέτω τώρα, αλλά δεν είναι η μοναδική πιθανή ερμηνεία, ότι ο μηχανικός, πήρε ένα κλειδί π.χ. ένα Τ
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	wrench.jpg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	15,2 KB 
ID:	437945
    και με αυτό ή κάποιο που κάνει την ίδια δουλειά, γύρισε απευθείας με το χέρι τον στροφαλοφόρο άξονα, και ξέροντας καλά το μοντέλο, και τι αντίσταση έπρεπε να νοιώθει, έβγαλε το συμπέρασμα ότι ο κινητήρας γυρνάει δύσκολα, άρα έχει φθορές.


    Λογικά κάπως έτσι πρέπει να έγινε. Σωστά ακούγονται όλα αυτά που περιγράφεις, και σαν εξουσιοδοτημένος ο μηχανικός, που έχει δει πάρα πολλά σαν το δικό σου, μπορεί να καταλάβει κατάσταση από αυτό, ενδεχομένως.

    Πλην όμως, ΕΓΩ προσωπικά, θα έψαχνα και άλλα πράγματα για να φτάσω με μεγαλύτερη σιγουριά στο συμπέρασμα αυτό. Ειδικά αν ερχόταν ένας πελάτης και μου έλεγε ότι το μοτέρ ανάβει το λαμπάκι, αλλά κατα τα άλλα, δεν είχε καμία σοβαρή κατανάλωση λαδιού, δεν έκανε κάποιο ιδιαίτερο ήχο στην λειτουργία του, δεν παρουσίαζε μειωμένη απόδοση ή κακή λειτουργία ή ιδιοτροπίες, δεν θα μπορούσα να δεχθώ ΜΟΝΟ το ''δεν γυρνάει με το χέρι'' ως απόδειξη ότι έχει τόσο γενική φθορά, που είναι καλύτερα να το αλλάξω.

    Υπόψιν και κάτι άλλο. Εκεί που είναι η καμπάνα, από πίσω της, είναι ο αισθητήρας πίεσης λαδιού, αυτό το εξάρτημα δλδ, που όταν η πίεση πέσει κάτω από ένα όριο, κλείνει κύκλωμα και ανάβει το σχετικό λαμπάκι. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο απότι διαβάζω για το μοντέλο σου, αυτος ο αισθητήρας με τα χρόνια, να γίνει υπερευαίσθητος, και να ανάβει το λαμπάκι και σε λίγο πιο υψηλή πίεση από εκεί που θα έπρεπε. Οπότε ανάβει το λαμπάκι, παραπάνω από ότι πραγματικά συμβαίνει.

    Τέσπα, δώσε συνέχεια, και θα ιδούμε.
    Σε ευχαριστω για το αναλυτικο μυνημα και τις φωτο.
    η πρωτη φωτο δειχνει αυτο που ειπα εγω μεγαλο ρουλεμαν . αναφερθηκα στην οψη και λιγοτερο στη λειτουργια.
    οταν πηγα στο συνεργειο ειχε αφαιρεθει το εξαρτημα αυτο και μπορουσα να δω το μοτερ οπως
    ακριβως το δειχνει η δευτερη φωτο που φαινονται τα γραναζια.
    εκει που γραφεις αντλια λαδιου εβλεπα τα 2 γραναζια τα οποια περιστρεφονταν ελευθερα χωρις προβλημα.
    το εξαρτημα που εγραψα που ηταν σαν μεταλικο στυλο ηταν τελικα ο αξονας κιβωτιου ταχυτητων ο οποιος δεν περιστρεφονταν
    με το χερι του μηχανικου ελευθερα οπως τα γραναζια.
    και εκει μου ειπε οτι το εμποδιζει το μπλοκ και δεν περιστρεφεται.
    το μπλοκ οπως το δειχνει η επομενη φωτο σου δεν θυμαμαι να το αναγνωρισα σε αυτα που ειδα .
    τον αισθητηρα πιεσης λαδιου τον εχω αλλαξει πριν 5000 χλμ περιπου οπου εκανε τα ιδια χωρις αλλαγη στη συμπεριφορα.
    μετα αλλαξαμε λάδια φιλτρα και τοτε είχε στρωσει μεχρι τωρα .

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. crypton x coso πως σβηνει το λαμπακι λαδιου?
    από jimis gsxr1100 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/01/2018, 23:12
  2. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2012, 17:16
  3. αναβει το λαμπακι του Abs
    από stavrogin στο forum Yamaha TDM series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 13/06/2006, 14:36
  4. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 12:04
  5. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 11:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF