Για ταξίδι 4L.
Περίεργο που δεν έχει 2L που θα ήταν και η λογικότερη επιλογή.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Για νορμαλ καθημερινη χρηση 2Η. Είτε ειναι ταξιδι Αθηνα-Θεσσαλονικη είτε για ψώνια στο κοντινο σουπερμαρκετ.
Οι αλλες επιλογές έχουν αναλυθεί λεπτομερώς.
υγ. Υπάρχει και το μανουαλ του αυτοκινητου που εξηγει επακριβως τι κανει η κάθε επιλογή και πότε να χρησιμοποιείται (όπως και το κουμπακι πιο δεξια με τις 4 ροδες).
2Η(HIGH)μακρυ-ψηλο
4L(LOW)κοντο-χαμηλο.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Ειναι θεμα κατασκευαστη αυτο. Μπορει να εχει κεντρικο διαφορικο, να ειναι μονιμα 4κινητο αλλα να μην εχει "κοντα" οποτε σε σχεση με ενα που εχει κοντα αλλα οχι κεντρικο διαφορικο να ειναι λιγοτερο ικανο εκτος δρομου.
Στην ουσια το 2Η το χρησιμοποιεις παντου σε ασφαλτο, το 4Η σε χιονια, χωματοδρομους με ανηφορες-κατηφορες και το 4L στα ζορικα, αναβασεις καταβασιες, κλισεις, σαθρα, κλπ
Αλλα, αν τα λαστιχα ειναι δρομισια δεν κανεις πολλα. Αν παλι ειναι καταλληλα μπορει με 2Η να πας σε σημεια που δεν θα το πιστευεις μετα.
Ισχύει εάν χρειάζεσαι τετρακίνηση στην άσφαλτο σε ημιφορτηγό.
Στο χώμα είναι ισοδύναμο με το ford που έβαλες στην αρχή.
Και αν υπάρχει και ένα εξτρα μπλοκέ πίσω τότε γίνεται καλύτερο στο χώμα το ford ας πούμε.
Και όλα τα παραπάνω μειώνουν το ωφέλιμο φορτίο.
Καλύτερο όπως πάντα είναι αυτό που καλύπτει περισσότερο τις ανάγκες μας.
Τελευταία τροποποίηση από stefanos; 28/10/2022 στις 01:19.