Σελίδα 274 από 359 ΠρώτοΠρώτο ... 174224264269270271272273274275276277278279284324 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 4.096 έως 4.110 από 5381

Θέμα: ΝΕΑ MOTO GP ΚΑΙ WSBK ΓΕΝΙΚΑ !!

  1. #4096

  2. #4097
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.975
    Final results from Tuesday's Valencia MotoGP test.



    https://www.crash.net/motogp/results...p-test-results
    2022 VALENCIA MOTOGP TEST - TUESDAY (FINAL)
    RIDER NAT TEAM TIME LAP
    1 = Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 1m 30.032s 70/76
    2 ^1 Maverick Vinales SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.225s 81/89
    3 ˅1 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.230s 62/78
    4 = Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP) +0.335s 71/75
    5 = Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.366s 27/56
    6 = Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +0.451s 66/68
    7 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.464s 48/63
    8 = Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP22) +0.544s 28/76
    9 ^8 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.546s 83/92
    10 ˅1 Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP22) +0.560s 27/54
    11 ˅1 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.594s 9/55
    12 ˅1 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) +0.623s 58/59
    13 ˅1 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.644s 27/50
    14 ^5 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.659s 81/88
    15 ˅2 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) +0.680s 65/73








  3. #4098
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIOTIS750 Προβολή μηνύματος
    Final results from Tuesday's Valencia MotoGP test.



    https://www.crash.net/motogp/results...p-test-results
    2022 VALENCIA MOTOGP TEST - TUESDAY (FINAL)
    RIDER NAT TEAM TIME LAP
    1 = Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 1m 30.032s 70/76
    2 ^1 Maverick Vinales SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.225s 81/89
    3 ˅1 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.230s 62/78
    4 = Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP) +0.335s 71/75
    5 = Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.366s 27/56
    6 = Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +0.451s 66/68
    7 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.464s 48/63
    8 = Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP22) +0.544s 28/76
    9 ^8 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.546s 83/92
    10 ˅1 Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP22) +0.560s 27/54
    11 ˅1 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.594s 9/55
    12 ˅1 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) +0.623s 58/59
    13 ˅1 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.644s 27/50
    14 ^5 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.659s 81/88
    15 ˅2 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) +0.680s 65/73







    οι Rins&Mir δεν έτρεχαν?
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #4099
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    η δηλωση μαρκεθ οτι με αυτο δε παμε πουθενα..ολα τα λεφτα..
    ολιβειρα αερα
    https://bikerspirit.net/main/o-luca-...y3lDkJRoXwXTbc
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  5. #4100
    Μέλος
    Εγγραφή
    20/04/2018
    Μηνύματα
    245
    Πολύ συνοπτικά:

    Honda: Μηδενική βελτίωση, καμία ουσιαστική πρόοδος, εξακολουθούν να υστερούν σχεδόν παντού σε σχέση με τους υπόλοιπους. Σκούρα τα πράγματα δεδομένου ότι είχαν φέρει για δοκιμή ένα σωρό πράγματα και τίποτα δεν δούλεψε, αυτό δείχνει ότι οι Ιάπωνες δεν έχουν ακόμα καταφέρει να βρούν μια σωστή κατεύθυνση στον σχεδιασμό.

    Yamaha: Yπήρξε κινητικότητα που δεν την βλέπαμε άλλες χρονιές, δοκιμάσανε πολλά στα αεροδυναμικά και κάποια πλαίσια, χωρίς να μπορούν να πούν ακόμα αν είναι στην σωστή κατεύθυνση. Δυσάρεστη έκπληξη ότι η επιβεβαιωμένα σημαντικά αυξημένη ισχύς του κινητήρα που είχε φανεί στα προηγούμενα τεστ, εδώ δεν μπορούσε να περάσει στην άσφαλτο. Υπάρχει όμως ο χρόνος να λυθεί αυτό, οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο απαισιόδοξα.

    ΚΤΜ: Κυρίως δουλειά στο πλαίσιο και στην αεροδυναμική, δεν υπάρχουν ακόμα δηλώσεις αλλά οι δημοσιογράφοι του paddock μιλάνε για βελτίωση και συγκρατημένη αισιοδοξία

    Ducati: Δοκιμάσανε ενα ground effect fairing σαν αυτό της Aprilia, και βελτιώσεις σε σασί για να βελτιωθεί η ταχύτητά τους στην στροφή. Έχοντας μια τόσο καλή βάση προφανώς θα στοχεύσουν σε μικρές βελτιώσεις και όχι σημαντικές αλλαγές.

    Ενδιαφέρον είχαν και οι δηλώσεις του μικρού Marquez που ανέβηκε επιτέλους στην GP22. Μεταξύ άλλων είπε ότι η μηχανή είναι αρκετά διαφορετική σε εργονομία και στον τρόπο που χρειάζεται για να στρίψει, έχει έναν πολύ δυνατό κινητήρα που όμως είναι πολύ ομαλός και σε βοηθάει να τον εκμεταλλευτείς στο έπακρο, φρενάρει πολύ καλά και γενικά είναι πολύ ισορροπημένο σύνολο. Πολύ χαρούμενος και χαμογελαστός στις δηλώσεις του, λογικό αφού ξέφυγε επιτέλους από του χάρου τα δόντια

  6. #4101
    Ο πυγολαμπιδας! Το avatar του/της ΟΚΤΑΝΙΟ
    Εγγραφή
    14/07/2005
    Μηνύματα
    1.252
    Τον ΜΜ93 δε τον φοβαμαι τον ΜΜ93... Οτι και να του δωσεις θα τους παρει τα σωβρακα και χωρις να ζοριτσει ιδιεταιρα
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    καπως ετσι δε το ελεγαν?
    Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....

  7. #4102
    Μέλος
    Εγγραφή
    20/04/2018
    Μηνύματα
    245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΟΚΤΑΝΙΟ Προβολή μηνύματος
    Τον ΜΜ93 δε τον φοβαμαι τον ΜΜ93... Οτι και να του δωσεις θα τους παρει τα σωβρακα και χωρις να ζοριτσει ιδιεταιρα
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    καπως ετσι δε το ελεγαν?
    Πάει αλλού η κουβέντα αλλά όχι, πρωτάθλημα με κακή μηχανή δεν μπορεί να πάρει κανείς, ειδικά πλέον που 4 δέκατα υστέρησης σε στέλνουν 10 θέσεις πίσω.

  8. #4103
    Εχει παρει ο Φαμπιο περυσι

  9. #4104
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.975
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    οι Rins&Mir δεν έτρεχαν?
    16 ^2 Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) +0.725s 75/86
    17 ˅3 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +0.755s 49/70
    18 ˅3 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +0.882s 60/73
    19 ˅3 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +1.049s 47/64
    20 ^1 Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) +1.196s 85/91
    21 ˅1 Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP) +1.308s 58/78
    22 = Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +1.698s 79/83
    23 = Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP22) +2.773s 15/1
    νταξει σαν πρωτη φορα...

    0 Ολιβεηρα 4ος.

  10. #4105
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.975
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Rac3rX Προβολή μηνύματος
    Πολύ συνοπτικά:

    Honda: Μηδενική βελτίωση, καμία ουσιαστική πρόοδος, εξακολουθούν να υστερούν σχεδόν παντού σε σχέση με τους υπόλοιπους. Σκούρα τα πράγματα δεδομένου ότι είχαν φέρει για δοκιμή ένα σωρό πράγματα και τίποτα δεν δούλεψε, αυτό δείχνει ότι οι Ιάπωνες δεν έχουν ακόμα καταφέρει να βρούν μια σωστή κατεύθυνση στον σχεδιασμό.

    Yamaha: Yπήρξε κινητικότητα που δεν την βλέπαμε άλλες χρονιές, δοκιμάσανε πολλά στα αεροδυναμικά και κάποια πλαίσια, χωρίς να μπορούν να πούν ακόμα αν είναι στην σωστή κατεύθυνση. Δυσάρεστη έκπληξη ότι η επιβεβαιωμένα σημαντικά αυξημένη ισχύς του κινητήρα που είχε φανεί στα προηγούμενα τεστ, εδώ δεν μπορούσε να περάσει στην άσφαλτο. Υπάρχει όμως ο χρόνος να λυθεί αυτό, οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο απαισιόδοξα.

    ΚΤΜ: Κυρίως δουλειά στο πλαίσιο και στην αεροδυναμική, δεν υπάρχουν ακόμα δηλώσεις αλλά οι δημοσιογράφοι του paddock μιλάνε για βελτίωση και συγκρατημένη αισιοδοξία

    Ducati: Δοκιμάσανε ενα ground effect fairing σαν αυτό της Aprilia, και βελτιώσεις σε σασί για να βελτιωθεί η ταχύτητά τους στην στροφή. Έχοντας μια τόσο καλή βάση προφανώς θα στοχεύσουν σε μικρές βελτιώσεις και όχι σημαντικές αλλαγές.

    Ενδιαφέρον είχαν και οι δηλώσεις του μικρού Marquez που ανέβηκε επιτέλους στην GP22. Μεταξύ άλλων είπε ότι η μηχανή είναι αρκετά διαφορετική σε εργονομία και στον τρόπο που χρειάζεται για να στρίψει, έχει έναν πολύ δυνατό κινητήρα που όμως είναι πολύ ομαλός και σε βοηθάει να τον εκμεταλλευτείς στο έπακρο, φρενάρει πολύ καλά και γενικά είναι πολύ ισορροπημένο σύνολο. Πολύ χαρούμενος και χαμογελαστός στις δηλώσεις του, λογικό αφού ξέφυγε επιτέλους από του χάρου τα δόντια

  11. #4106
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Και η γνώμη από μέσα,live.

    Το ξαναείπα,αυτά τα μηχανάκια είναι διαστημικά.Υπερδύσκολα στην οδήγησή τους,δεν υπάρχει φιλικότητα κι άλλα τέτοια γραφικά.

    Πρέπει να το δεις από κοντά πώς επιταχύνουν και τί ταχύτητες μαζεύουν αυτά τα τέρατα των 300 ίππων.
    Οι διαφορές μεταξύ τους είναι πολύ μικρές,2 ή 3 δέκατα μπορεί να σε φέρουν από τις πρώτες θέσεις μέχρι και πιο πίσω από την δεκάδα.

    Υπάρχουν λοιπόν πολυ μικρές,οριακές διαφορές ανάμεσα στα μηχανάκια γι αυτό όλοι ψάχνονται στα αεροδυναμικά βοηθήματα που μπορεί να δώσουν το κάτι παραπάνω ειδικά με την νέα χρονιά που καταργούνται οι ride height devices.

    Mετά επίσης παίζει ρόλο και ο κάθε οδηγός με τα ιδαίτερα χαρακτηριστικά του,αν κολλάνε ή όχι με το κάθε μηχανάκι.Προσοχή μιλάμε πάντα για διαφορές 2 ή 3 δέκατα σε κάθε γύρο που είναι 1:40-2:10 λεπτά.Δηλαδή εξωφρενικά μικρές διαφορές.

    Μην ξεχνάμε επίσης και το νέο σύστημα με τα sprint race την νέα χρονιά που θα είναι ιδαίτερα ενδιαφέρον πώς θα επηρρεάσει το πρωτάθλημα.Θα έχουν την ευκαιρία τους δηλαδή και οι ''πύραυλοι" (Miller,Marquez,Martin) αλλά και αυτοί που διαχειρίζονται καλά τα ελαστικά τους(Pecco,El Diablo,Enea μου έρχονται κατευθείαν)

    Πάμε τώρα στην πρόβλεψη που μου αρέσει πάντα κάθε νέα χρονιά:Ποιός θα είναι η έκπληξη της νέας χρονιάς?

    Ποντάρω Αlex Marquez,να δούμε τί ψάρια θα πιάσουμε
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  12. #4107
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.975
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vstrommer71 Προβολή μηνύματος
    Και η γνώμη από μέσα,live.

    Το ξαναείπα,αυτά τα μηχανάκια είναι διαστημικά.Υπερδύσκολα στην οδήγησή τους,δεν υπάρχει φιλικότητα κι άλλα τέτοια γραφικά.

    Πρέπει να το δεις από κοντά πώς επιταχύνουν και τί ταχύτητες μαζεύουν αυτά τα τέρατα των 300 ίππων.
    Οι διαφορές μεταξύ τους είναι πολύ μικρές,2 ή 3 δέκατα μπορεί να σε φέρουν από τις πρώτες θέσεις μέχρι και πιο πίσω από την δεκάδα.

    Υπάρχουν λοιπόν πολυ μικρές,οριακές διαφορές ανάμεσα στα μηχανάκια γι αυτό όλοι ψάχνονται στα αεροδυναμικά βοηθήματα που μπορεί να δώσουν το κάτι παραπάνω ειδικά με την νέα χρονιά που καταργούνται οι ride height devices.

    Mετά επίσης παίζει ρόλο και ο κάθε οδηγός με τα ιδαίτερα χαρακτηριστικά του,αν κολλάνε ή όχι με το κάθε μηχανάκι.Προσοχή μιλάμε πάντα για διαφορές 2 ή 3 δέκατα σε κάθε γύρο που είναι 1:40-2:10 λεπτά.Δηλαδή εξωφρενικά μικρές διαφορές.

    Μην ξεχνάμε επίσης και το νέο σύστημα με τα sprint race την νέα χρονιά που θα είναι ιδαίτερα ενδιαφέρον πώς θα επηρρεάσει το πρωτάθλημα.Θα έχουν την ευκαιρία τους δηλαδή και οι ''πύραυλοι" (Miller,Marquez,Martin) αλλά και αυτοί που διαχειρίζονται καλά τα ελαστικά τους(Pecco,El Diablo,Enea μου έρχονται κατευθείαν)

    Πάμε τώρα στην πρόβλεψη που μου αρέσει πάντα κάθε νέα χρονιά:Ποιός θα είναι η έκπληξη της νέας χρονιάς?

    Ποντάρω Αlex Marquez,να δούμε τί ψάρια θα πιάσουμε

  13. #4108
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.975
    ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Ο ΜΑΡΤΙΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ: «ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΚΡΙΠ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ»

    «Αφού είδα τα δεδομένα, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι με αυτόν τον κινητήρα έχουμε περισσότερη πρόσφυση. Ο κινητήρας του 2023 μοιάζει με τον τελευταίο χρόνο οπότε θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε όλα τα προβλήματα.

    Είμαστε σε πολύ υψηλό επίπεδο, τα μικρά πράγματα κάνουν τη διαφορά: δοκιμάσαμε νέα πράγματα, όλα θετικά. Με το νέο fairing δεν ένιωσα πολλά, κυρίως οδηγούσα με το στάνταρ.

    Τώρα όμως το μηχανάκι χειρίζεται καλύτερα, μπορούμε μόνο να σκεφτόμαστε την άντληση βενζίνης".



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	314389271_1086921908641558_8462660563694125205_n.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	108,7 KB 
ID:	439305



  14. #4109
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.975
    Απο οτι διαβαζω στο νετ και ο Μαρκεζ δηλωσε οτι δεν μπορουν να προσπαθησουν για πρωταθλημα με αυτο το μηχανακι
    αλλα και ο Φαμπιο ειπε οτι δεν ηταν αυτο που περιμενε απο την γιαμαχα .
    Απο την αλλη στην Απριλια...λενε και φαινονται κοντα στην κορυφη...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	miguel oliveira bvc8.jpg 
Προβολές:	153 
Μέγεθος:	91,9 KB 
ID:	439324

    'You could see in Miguel Oliveira's face what would be of his career if he had this bike earlier' - Razlan Razali



    https://www.motorcyclesports.net/art...-razlan-razali
    Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 10/11/2022 στις 12:51.

  15. #4110

Παρόμοια θέματα

  1. Moto GP και θεραπειες
    από DAYMAN στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2016, 23:53
  2. Νεα ταινία Moto GP "Fastest"
    από Joyrider στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2011, 16:44
  3. ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ Moto Gp
    από AKIS BUSA στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2009, 14:46
  4. Moto-Gp (Qatar)...Σάββατο και όχι Κυριακή ο αγώνας...
    από Stomu Yamashta στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2004, 01:48
  5. Moto GP 2
    από Omni στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2004, 13:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF