Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Πρώτα βήματα μότο, συμβουλές, πάρκινκ.

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/10/2020
    Μηνύματα
    8

    Πρώτα βήματα μότο, συμβουλές, πάρκινκ.

    Καλησπερα παιδια, παιρνω συντομα την πρωτη μου μηχανη (κατευθειαν στο απεριοριστο πηγα), ενα kawasaki er5 που βρηκα σε καλη τιμη. Αλλα παρα τα μαθηματα οδηγησης δε νιωθω ανετα να κινηθω στην Αθηνα, ηθελα να σας ρωτησω συμβουλες για το πως να το προσεγγισω το θεμα ωριμα και με ασφαλεια. Το πλανο μου ειναι να το παιρνω ωρες που δεν εχει τοσο γρηγορη και αγχωδη κινηση, πχ πρωινα σαββατα και κυριακες, για αρχη στα στενα της γειτονιας μου, χωρις να μπαινω σε γρηγορους δρομους και λεωφορους. Και οταν νιωσω πιο ανετα, παω και εκει.

    Ακομη, ξερω οτι το θεμα της ασφαλειας εχει χιλιοπιαστει, αλλα η περιοχη μου δεν ειναι και η καλυτερη (αγιος παντελεημονας). Σκεφτομαι οτι η καλυτερη λυση ειναι η καποιο φθηνο παρκινκ, η συναγερμος-αλυσιδα και σταθμευση διπλα στο αστυνομικο τμημα.

    Θα εκτιμησω ολες τις συμβουλες σας καθως ειμαι νεος στο δικυκλο και στην περιοχη -διπλο το κακο-

  2. #2
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.428
    Καλώς όρισες φίλε!
    Δεν θα σου πω τι να κάνεις.
    Θα σου πω τι έκανα και κάνω εγώ.

    1. Πας Τρίτση στο σημείο με τις δοκιμασίες και τις κάνεις για ζέσταμα.
    Μετά πας πίσω από εκεί στις λακούβες και με χαμηλή ταχύτητα προσπαθείς να φρενάρεις , ώστε να μάθεις να χάνεις ισορροπία και να μην έχεις καλό πάτημα.
    2. Κάνεις αρκετά χιλιόμετρα για να μάθεις και να πάρεις εμπειρία.
    Στην αρχή προσπάθησε να μάθεις τον χώρο που καταλαμβάνει η μηχανή σου και που πατάνε οι ρόδες σου. Μετά σιγά σιγά προσπάθησε να οδηγείς με το μάτι, δηλαδή να κοιτάς εκεί που θες να καταλήξεις σαν κίνηση και θα μηχανικά τα χέρια θα ακολουθούν.
    3. Κάνεις αρκετές βόλτες , μεσημεριανές ώρες σε περιφεριακές οδούς.
    Κοντά σου π.χ. είναι στο Γαλάτσι στο Αλσος .
    4. Δώσε χρόνο στον εαυτό σου να μάθει , μην βιάζεσαι , χιλιόμετρο με το χιλιόμετρο ρουφάς εμπειρία.
    5. Μην πιέζεσαι να κάνεις κινήσεις/διηθήσεις που δεν μπορείς να χειριστείς.
    Πάρε γραμμές των άλλων στην οδό αλλά μην τρελένεσαι στην αρχή.
    6. Πάντα εννοείται φουλ εξοπλισμό .
    7. ΑΝ έχεις οικονομική δυνατότητα πήγαινε σε κάποια σχολή.
    8. Αν έχεις φίλους με μηχανές βοηθά πολύ να πας βόλτες μαζί τους σε ανοιχτούς δρόμους και να μιμηθείς τις γραμμές τους , τις κλίσεις τους.
    Αυτά.
    The Dirty Harry

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.602
    Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με ότι λέει ο μεσιες από πάνω εκτός από ένα σημειο. .

    Κατά την γνώμη μου, μην προσπαθήσεις να μιμηθεις τις γραμμές και τις κλίσεις κανενός άλλου, αγνώστου, φίλου η γνωστού για την ώρα.
    Να βγεις με άλλους αναβάτες αν έχεις στον κύκλο σου, αλλά προς το παρόν και στο εγγύς μέλλον, βρες τον δικό σου τρόπο που σε κάνει να κινείσαι και να νιώθεις άνετα. Η γενική γραμμή είναι practice, σε δικό σου τέμπο που σε κάνει να αισθάνεσαι καλά και άνετα και πολλή προσοχή.

    Have fun.

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της White.Wolf
    Εγγραφή
    28/09/2022
    Μηνύματα
    98
    Ο CorpseAlive στα είπε πολύ ωραία.

    Και εγώ είμουν στη θέση που εισαι τώρα πρίν απο λίγο καιρό, και σιγά σιγά τη μαθαίνω. Οι πρώτες βδομάδες θα είναι λίγο δύσκολες γιατι πρέπει να έχεις το νού σου σε πολλά πράγματα καθώς οδηγάς, αλλα θα το συνηθίσεις. Εγώ λίγα πράγματα έχω να σε συμβουλέψω.

    Καταρχάς να είσαι ταπεινός. Τα μάτια σου να είναι στον δρόμο, μη προσπαθείς να εντυπωσιάσεις, μην τρέχεις. Εγώ έλεγα πως θα είμαι προσεχτικός, θα πηγαινω αργά κλπ, και όταν πήρα τη μηχανή γλυκάθηκα με τη ταχύτητα και όταν χρειάστηκε να φρενάρω απότομα έφαγα τα μούτρα μου. Ευτυχώς φορούσα κράνος και Δόξα τω Θεώ δεν έπαθα τίποτα σοβαρό.

    Και εσύ να φοράς κράνος. Πέρα απο τη προστασία, στην οποία μπορεί να μη δινουμε σημασία, έχει πρακτικές χρήσεις. Πχ οταν οδηγάς μπορεί να μπούν ζουζούνια στα μάτια σου αν δε φοράς γυαλιά, ή αμα τρέχεις μπορεί να μπεί σκόνη στα μάτια σου και κάτι τόσο απλό αν σε πανικοβάλει μπορεί να είναι επικίνδυνο.

    Θα σου πούν περισσότερα και οι πιο έμπειροι απο εμένα. Να πάρεις και μια κουκούλα για τη μηχανή. Είναι κουραστικό να τη σκεπάζεις και να τη ξεσκεπάζεις, αλλα σε συνδιασμό με λουκέτο δισκόφρενου (το οποίο έχει και συναγερμό), ο κλέφτης θα πρέπει να τη ξεσκεπάσει, και θα χτυπήσει ο συναγερμός, οπότε είναι αρκετά αποθαρρυντικό. Ε βάλε και μια καλή αλυσίδα στο mix και δε νομίζω να ασχοληθει

  5. #5
    Μαθε επισης ποσο " κοβει "το τιμονι σου.
    Δηλ αν πηγαινεις σιγα και το στριψεις ολο μεχρι που σε παιρνει να στριψεις και που δεν σε παιρνει ,οποτε και θα χρειαστεις μανουβρα .
    Αυτο βοηθαει πολους αρχαριους στο να αποφυγουν στατικες πτωσεις .
    Σιγα σιγα ολα θα γινουν πιο ωραια

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2015, 16:16
  2. Σκεψη αγορας ΚΧ250F,πρωτα βηματα!
    από 950dim στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2009, 18:49
  3. παρκινκ για μοτο?
    από taxydromos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2006, 15:00
  4. Ιδρυση Νεασ ΛεσΧησ Μοτο...
    από parji στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 16:02
  5. Καλημερα Σε Ολο Το Μοτο...............
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 14:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF