Ωραίος tzarot και πολύ ωραίο το εργαλείο
Κατ αρχήν σ' ευχαριστώ. Τωρα για τις ερωτήσεις σου:
Α. Δεν άλλαξα τίποτε εκτός απο τελικό και σωλήνα που αντικατέστησε το θηριώδες καζάνι της εξάτμισης. Ούτε εγκέφαλο πείραξα ούτε φίλτρο ούτε τίποτε ακόμα. Η μηχανή άλλαξε άρδην προς το καλύτερο σε όλες τις περιοχές στροφών με μόνο ίσως θέμα κάποια σκασιματα στο κλέισιμο του γκαζιού.
Περισσότερα θα σου πω όταν προχωρήσω (σύντομα) σε re-map και φίλτρο DNA.
Β. Oi ομάδες που διαβάζω είναι:
1. Moto Morini Greece
2. Moto Morini X-Cape Italia
3. X-Cape Owners & Supporters
4. Moto Morini X-Cape UK
Απο ότι έχω δει μέχρι τώρα δεν βλέπω να υπάρχει ER6-Versys κουβεντα/πληροφορία μέσα σε αυτά.
Γ. Για τα υπόλοιπα που ρωτάς (Θερμική προστασία φιλτροκουτιού, Κεντρικό σταντ, άξονας ψαλιδιιού κλπ) δεν έχω ιδέα,
Αυτό που επίσης μπορώ να σου πώς είναι πως έχω το repair manual και το parts-list αν θέλεις να στα στείλω για δεις περισσότερα.
2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...
Νομίζω ότι αυτό που λέει έχει να κάνει με το φτωχό μείγμα των euro4 mk2 versys/ ER.
Αν η μορινι το έχει επαναρυθμισει δε συντρέχει κίνδυνος
Αν το έχει πάρει αυτούσιο, με τις ρυθμίσεις των καβασακι θα πρέπει να επαναρυθμιστει
Τώρα «στην τροφή για σκέψεις», αν το μηχανάκι έχει φτωχό μείγμα η πρώτη (φθηνή) παρέμβαση για να βελτιωθεί είναι στην εισαγωγή με γρηγορότερη εισαγωγή αέρα που κάνει ένα φιλτρο αέρος και όχι στην εξαγωγή(εξάτμιση). Γιατί το αποτέλεσμα θα είναι το φτωχό μείγμα ταχύτερα να «στραγγίζεται» με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις με το κοπάνημα βαλβίδας με ότι συνεπάγεται
Και να μην υπάρχουν, λύσεις υπάρχουν πολλές
Ένα παράδειγμα
https://www.wrs.it/en/ecu-unit/30296...2017-2020.html
Τελευταία τροποποίηση από doctoras; 11/12/2022 στις 12:07.
Ωπ τώρα το είδα το εργαλείο! Και έχεις προλάβει και έχεις γράψει 3,000km ρε θηρίο? Πολύ ωραίο χρώμα και βλέπω και τριβάλιτσο! Φουλ άνεση! Μην τα παραγεμίζεις όμως στα χώματα όσο μπορείς. Ξέρω ότι είναι προφανές αυτό που λέω απλά οφείλω να το πω.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Απα πα πα, ακόμα διαβάζω. Και αυτοί οι Ιταλοί, τι καμάρια είναι αυτά!
Βρήκα αυτό το σφάλμα σήμερα που βρέχει τρελά, ας την φορτώσουμε να πάμε στον Άρη να δούμε τις πέτρες!
Ωραίοι! ξέρουν τι αγοράζουν και περνάνε καλά.
το ξαναλεμε για να εμπεδωθει,ο κινητηρας ειναι της CF MOTO ,REVERSE ENGINEERING kawasaki,και, οχι καβλασακι.
Ναι βρε Πάνο, τι σημαίνει όμως αυτό όταν βλέπεις ότι έχουν τα πάντα ίδια;
Ακόμα και οι εκκεντροφόροι είναι ίδιοι (με er, οχι versys), πράγματα που θεωρούνται απαραίτητη εξέλιξη στην kawa όπως δυο αναμονές αισθητήρα Λ
υπάρχουν σε αυτά. Το pair system απασχολεί τους ιδιοκτήτες με τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα όπως της kawa εδώ και 15 χρόνια.
Έχουν περάσει όλες τις βελτιώσεις που κάνουν οι ιδιώτες; μοιάζει δύσκολο να μπορούν επίσημα.
Η λειτουργία με τα καλά και τα κακά της μοιάζει ίδια.
Μετράνε διαφορετικά τους ρύπους γι' αυτούς;
reverse engineering σημαίνει αντιγράφω και το σχέδιο από τις ψευτοψήκτρες της κεφαλής;
Το σκελετό με λεπτομέρεια θέσης των στοιχείων παραγωγής;
Πες με αγαθό αλλά μου φαίνεται απίστευτα δύσκολο να το κάνουν χωρίς τις ευλογίες των ιαπωνικών εργοστασίων.
Πόσο δε μάλλον όταν τα ίδια (JP) εργοστάσια αναγνωρίζουν την αδυναμία να καλύψουν την ζήτηση παγκόσμια
που ακόμα και να μπορούσαν δεν θα τους συνέφερε φορολογικά..
Θα ρωτησω τον κονιδη τον εξουσιοδοτημενο καβασακι,που ακουγε cf moto και του σηκωνοταν η τριχα,(διοτι τα εφτιαχνε οταν τα εφερνε η τεομοτο,και ηταν και η αιτια που δεν πηρα και διαλεξα voge) διοτι τα μορινι τα αντιπροσωπευει η καινουργια εταιρια που φερνει και τα καβασακι πλεον.Οποτε αναγκαστικα φτιαχνει πλεον και μορινι.ΙΔΩΜΕΝ.
Ειναι ομως αξιοθαυμαστο το γεγονος,πως ενας κινητηρας,αποθεωνεται σε μια ιταλικη εταιρια ,ενω την ιδια στιγμη απαξιωνεται σε μια κινεζικη.Α ΡΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Τελευταία τροποποίηση από panavour; 14/12/2022 στις 16:43.
Κύριοι, στη μοτοσυκλέτα το μόνο κανόνα που αναγνωρίζω είναι: "να σου αρέσει". Κάτι σαν τη γυναίκα, ένα τέτοιο feeling δηλαδή.
Όλα τα άλλα είναι λεπτομέριες που δε με αφορούν. Αμα με "καυλώνει" ποσώς με ενδιαφέρει το αν ο εκκεντροφόρος είναι έτσι, ή κεφαλή γιουβέτσι.
Στα 40 χρόνια που οδηγώ μοτοσυκλέτες, ποτέ αυτός ο κανόνας δε με γέλασε και δε βλέπω γιατί να το κάνει τώρα. Αλλωστε δε θα γεράσουμε και με αυτή.
2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...
Φυσικά, γι' αυτό και ασχολούμαι. Γιατί είναι καλοσχεδιασμένη εξαρχής και δείχνει απολαυστική.
Τους εκκεντροφόρους τους ανέφερα σαν στοιχείο ομοιότητας της κατασκευής.
Είναι μια μοτοσυκλέτα που πρωτοπαρουσιάζεται από μια ιστορική εταιρία ενώ χιλιάδες κόσμου έχουν ασχοληθεί
με τις ρυθμίσεις λειτουργίας της 15 χρόνια τώρα.
Σόρυ αν ακούστηκα σαν να την κρίνω, το ενδιαφέρον μου έχει να κάνει με την απροβλημάτιστη λειτουργία της
και την αποτροπή φθοράς που έχει αποδειχθεί ότι επιτυγχάνεται με τις κατάλληλες γι' αυτήν ρυθμίσεις.