Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 107

Θέμα: Αγορά μηχανής και απελπισία

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Παίδες κακά τα ψέματα. Για τα κυβικά του παιδιού + δικάβαλο, το 500αράκι είναι οριακό σε ταξιδάκι, φόρτωμα κλπ.

    Εμένα τουλ. αυτή την αίσθηση μου έχει αφήσει σε δικάβαλο με βαρύ άτομο πίσω.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός; guy3151298
    Όταν συναντηθούμε σε καμμιά βόλτα καί στο δώσω για βόλτα θα σού φύγει το εμοτικον.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    863
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Εξ ου, θέλω να πάρω το VOGE ac500 και όχι το παραπλήσιο CF heritage 700 που μου πρότειναν και έχει 50% παραπάνω ίππους. (Που είναι και 200 ευρώ φτηνότερο κιόλας) ΔΕΝ χρειάζομαι παραπάνω ίππους, τέλη, ασφάλειες κλπ....
    Καλά εσύ μάλλον έχεις ερωτευθεί την αντιπροσωπεία της Βοτζ ή καμία από την αντιπροσωπεία δεν εξηγείται αλλιώς







    Ακόμα δεν το παρήγγειλες;;

  4. #19
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nerfarious Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα στο φόρουμ,

    Είμαι 25 χρονών και μετά από αμέτρητες αναβολές αποφάσισα να αφήσω το μπέβερλι και να πάρω μια μοτοσυκλέτα με συμπλέκτη.

    Δεν έχω τρελές απαιτήσεις από επιδόσεις, θέλω μια μηχανή τύπου sport touring - on off για χρήση 95% άσφαλτο, μικρά ταξιδάκια δικάβαλος με την κοπέλα μου, με λιγότερα από 50k χιλιόμετρα, τουλάχιστον 60 άλογα και απαραιτήτως ABS. Το budget είναι μέχρι 5000€, βέβαια προφανώς όσο λιγότερα τόσο καλύτερα γιατί πέρα απο κράνος που έχω καλό πρέπει να πάρω και εξοπλισμό.

    .
    Πρώτη σου επιλογή Versys 2ας γεννεάς,αξιοπρεπέστατο,δυνατό και ευέλικτο.

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2022
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Εύχομαι να βρεις αυτό που σου ταιριάζει αλλά μη βάζεις πολύ δύσκολα στον εαυτό σου γιατί η αγορά μοτοσικλέτας θα πρέπει κανονικά να σε γεμίζει ευφορία και όχι απελπισία.

    Εμένα μου φαίνεται συναρπαστικό ακόμα και που διαβάζω τις δικές σου αναζητήσεις.

    Με το καλό λοιπόν και όχι απελπισίες!
    Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, έχεις απόλυτο δίκιο, ίσως το κάνω πιο δύσκολο απότι χρειάζεται να είναι.

    Να'σαι καλα!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Πρώτη σου επιλογή Versys 2ας γεννεάς,αξιοπρεπέστατο,δυνατό και ευέλικτο.
    Τα παρακολουθώ 1 προς 1, απλώς δυστυχώς δεν κυκλοφορούν πολλά, ειδικά βόρεια Ελλάδα. Ευχαριστώ για την άποψη!

  6. #21
    Μέλος Το avatar του/της Dr.Monty
    Εγγραφή
    10/10/2020
    Μηνύματα
    481
    Δηλώνω παρών και ως πρώτος ερωτευμένος.

    Panos τα κυβικά του παναβουρ, μας έχει τονίσει πολλές φορές ο ίδιος, ότι είναι πολύ περισσότερα.

  7. #22
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.613
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dr.Monty Προβολή μηνύματος
    Δηλώνω παρών και ως πρώτος ερωτευμένος.

    Panos τα κυβικά του παναβουρ, μας έχει τονίσει πολλές φορές ο ίδιος, ότι είναι πολύ περισσότερα.
    Αν ήμουν εσύ θα κοιτούσα και για μεταχ. κάποια NC 700 ιδανικά με DCT.
    Θεωρώ πως είναι το πιο All around μηχανάκι της κατηγορίας του.
    Επίσης όσον αφορά την απόσταση , το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να δώσεις κάποια χρήματα για έλεγχο από τις εταιρείες που κάνουν έλεγχο σε οχήματα και σου δίνουν και γραπτή εγγύηση.
    The Dirty Harry

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panos76 Προβολή μηνύματος
    Παίδες κακά τα ψέματα. Για τα κυβικά του παιδιού + δικάβαλο, το 500αράκι είναι οριακό σε ταξιδάκι, φόρτωμα κλπ.

    Εμένα τουλ. αυτή την αίσθηση μου έχει αφήσει σε δικάβαλο με βαρύ άτομο πίσω.
    Αυτή είναι μια καραμέλα-ψευδαίσθηση που έχει πλασάρει το μάρκετινγκ των εταιρειών και δυστυχώς την αναμασάμε κι εμείς.
    Απλά προσαρμόζεις την οδήγηση και τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας σου και ταξιδεύεις σε όλο το κόσμο.
    Σε διαβεβαιώνω πως τα 500cc μπορούν να κάνουν τα πάντα, πόσο μάλλον σε μια σύγχρονη μηχανή με όλες τις ευκολίες που έχουν αναπτυχθεί για οδηγό-μηχανή-αποσκευές.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Andorra D Engolasters Lake 251.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	94,8 KB 
ID:	440125

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Ride to Parma 044.jpg 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	61,5 KB 
ID:	440126

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Αυτή είναι μια καραμέλα-ψευδαίσθηση που έχει πλασάρει το μάρκετινγκ των εταιρειών και δυστυχώς την αναμασάμε κι εμείς.
    Απλά προσαρμόζεις την οδήγηση και τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας σου και ταξιδεύεις σε όλο το κόσμο.
    Σε διαβεβαιώνω πως τα 500cc μπορούν να κάνουν τα πάντα, πόσο μάλλον σε μια σύγχρονη μηχανή με όλες τις ευκολίες που έχουν αναπτυχθεί για οδηγό-μηχανή-αποσκευές.
    Γαμάτη φωτό!

    Ρε συ εννοείται και με παπί έχουμε κάνει ταξίδι μέχρι Πελοπόννησο ωστόσο, δεν έχει να κάνει με μάρκετινκγ αλλά με ένα fact όπως το έχω βιώσει προσωπικά.

    Μονός ή με τη γυναίκα που είμαστε κατηγορία φτερού, είναι σαν να οδηγώ 650. Με βάρος επάνω όμως απλά πηγαίνεις. Φαίνεται η έλλειψη.

    Από τα συμφραζόμενα κατάλαβα ότι ο φίλος δεν είναι διατεθειμένος για συμβιβασμούς. Θέλει το γκάζι να είναι εκεί, διαθέσιμο. Ε, ευτό μόνο ένα 650+ στο δίνει.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rainmike
    Εγγραφή
    31/05/2015
    Μηνύματα
    1.271
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Αυτή είναι μια καραμέλα-ψευδαίσθηση που έχει πλασάρει το μάρκετινγκ των εταιρειών και δυστυχώς την αναμασάμε κι εμείς.
    Απλά προσαρμόζεις την οδήγηση και τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας σου και ταξιδεύεις σε όλο το κόσμο.
    Σε διαβεβαιώνω πως τα 500cc μπορούν να κάνουν τα πάντα, πόσο μάλλον σε μια σύγχρονη μηχανή με όλες τις ευκολίες που έχουν αναπτυχθεί για οδηγό-μηχανή-αποσκευές.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Andorra D Engolasters Lake 251.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	94,8 KB 
ID:	440125

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Ride to Parma 044.jpg 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	61,5 KB 
ID:	440126
    Φιλαράκι μήπως κάνεις και μετακομίσεις?

  11. #26
    Μέλος Το avatar του/της Dr.Monty
    Εγγραφή
    10/10/2020
    Μηνύματα
    481
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Αυτή είναι μια καραμέλα-ψευδαίσθηση που έχει πλασάρει το μάρκετινγκ των εταιρειών και δυστυχώς την αναμασάμε κι εμείς.
    Απλά προσαρμόζεις την οδήγηση και τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας σου και ταξιδεύεις σε όλο το κόσμο.
    Σε διαβεβαιώνω πως τα 500cc μπορούν να κάνουν τα πάντα, πόσο μάλλον σε μια σύγχρονη μηχανή με όλες τις ευκολίες που έχουν αναπτυχθεί για οδηγό-μηχανή-αποσκευές.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Andorra D Engolasters Lake 251.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	94,8 KB 
ID:	440125

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Ride to Parma 044.jpg 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	61,5 KB 
ID:	440126
    Wow το φώτο είναι αυτές!!!

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panos76 Προβολή μηνύματος
    Γαμάτη φωτό!

    Ρε συ εννοείται και με παπί έχουμε κάνει ταξίδι μέχρι Πελοπόννησο ωστόσο, δεν έχει να κάνει με μάρκετινκγ αλλά με ένα fact όπως το έχω βιώσει προσωπικά.

    Μονός ή με τη γυναίκα που είμαστε κατηγορία φτερού, είναι σαν να οδηγώ 650. Με βάρος επάνω όμως απλά πηγαίνεις. Φαίνεται η έλλειψη.

    Από τα συμφραζόμενα κατάλαβα ότι ο φίλος δεν είναι διατεθειμένος για συμβιβασμούς. Θέλει το γκάζι να είναι εκεί, διαθέσιμο. Ε, ευτό μόνο ένα 650+ στο δίνει.
    Όταν περιορίζεις το μπάτζετ σου σε συγκεκριμένα ποσά έχεις ήδη ξεκινήσει με συμβιβασμούς. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
    Το KLE500 είχε παρόμοιες ικανότητες με αυτές που έχει το σύγχρονο Versys X-300. Δηλαδή από ροπή... κλάφτα.

    Έχω συνταξιδέψει με γνωστό που είχε το CB500X και ήταν δικάβαλος χωρίς να είναι στη κατηγορία φτερού. Μια χαρά ταξίδευε και προφανώς η μοτοσυκλέτα είναι ικανότερη από το KLE του τότε.

    Φυσικά όσο ανεβάζεις κυβικά-δύναμη-όγκο μοτοσυκλέτας τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα. Όμως ο κόσμος της μοτοσυκλέτας από τη φύση του είναι γεμάτος περιπέτεια, υποχωρήσεις, εκπλήξεις. Οπότε πολλές φορές όλα αυτά που για άλλους είναι ανασταλτικά για μένα είναι η πρόσκληση στη περιπέτεια.
    Το τουλάχιστον 60 άλογα είναι τόσο σχετικό. Σε αυτή τη κατηγορία μοτό πιο σημαντικό είναι πως αποδίδει τη ροπή και όχι την ιπποδύναμη. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Μεγαλώνουμε και μαθαίνουμε.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rainmike Προβολή μηνύματος
    Φιλαράκι μήπως κάνεις και μετακομίσεις?
    Σήμερα έχουμε τόσες βοήθειες, καλύτερα συστήματα φόρτωσης, καλύτερος ρουχισμός, καλύτερες μοτοσυκλέτες. Οι φωτό είναι από ταξίδι στη Βαρκελώνη το 1993 (γιαυτό όλα είναι χύμα στο κύμα, άλλες εποχές με πολύ μικρότερη πληροφόρηση και γνώση). Ναι, ήμουν υπερφορτωμένος και δικάβαλος, μετά τα πρώτα 200 χλμ όμως ο εγκέφαλος είχε χαρτογραφήσει τα νέα δεδομένα και δε καταλάβαινα τίποτα.

  13. #28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Αυτή είναι μια καραμέλα-ψευδαίσθηση που έχει πλασάρει το μάρκετινγκ των εταιρειών και δυστυχώς την αναμασάμε κι εμείς.
    Απλά προσαρμόζεις την οδήγηση και τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας σου και ταξιδεύεις σε όλο το κόσμο.
    Σε διαβεβαιώνω πως τα 500cc μπορούν να κάνουν τα πάντα, πόσο μάλλον σε μια σύγχρονη μηχανή με όλες τις ευκολίες που έχουν αναπτυχθεί για οδηγό-μηχανή-αποσκευές.
    περίεργο που το σκέφτεσαι έτσι γιατί εγώ θεωρούσα ακριβώς το αντίθετο για το μάρκετινγκ!
    ποσο διαφέρουν οι ματιές ?!

    συμφωνοι, και τα λιγα κυβικά σε ταξιδεύουν τιμια και σε όλο τον κόσμο. ο βροχίδης, ο γκογκος και τόσοι ακόμα, το αποδεικνύουν διαρκώς.

    ας συμφωνήσουμε όμως επισης, πως δεν ταξιδεύουν με 140χαω και δεν έχουν ροπάκλα γιατί θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε.

    ταξιδευουν, εννοώντας ρολαρουν ξεκουραστα για ώρες, σε ανηφορες κατηφορες προσπεράσεις, ενιοτε δικάβαλα και φορτωμένα κτλ. με 140 ταξιδευει ενα -φτου φτου- tdm, που τα εχει τα κυβικά του οσο να το κανεις...

    ας συμφωνήσουμε τέλος, ότι το ταξίδι με λιγα κυβικα είναι επιλογή βασισμένη στο κόστος ή αυτοσκοπός. Κανένας μας δεν θα προτιμούσε ενα 400αρι απο ένα 750 αν είχαν ιδια αξιοπιστία και καταναλωση. αντε στα 1000+ κε να παιζει ρολο το βάρος για κάποιους, μα 750 από 400 είναι πασιφανές. και γιαυτό ειχε αυτορυθμιστεί και η αγορά τοσα χρόνια εκεί. μικρα παπιοσκουτερ, λιγα 250-400αρια για αρχαριους/οικονομία, και απο 600 και πάνω ξεκινούσαν οι ''κανονικές'' μηχανές.(προφανως τα χωματινα εξαιρούνται).

    εδω και 10-15 χρόνια, με την οικονομική και ενεργειακή κρίση αλλαξαν τα πράγματα. δεν έχω οδηγήσει τα συγχρονα κινεζικα/ινδικα μοντέλα τελευταίας δεκαετίας της τάξης των 250, 390, 500 κε, αλλά συνέχεια ακούω και διαβάζω για τραβηγματα και ροπές. οι επιδόσεις τους όμως, δεν διαφέρουν απο κάτι cb500 20ετιας που δεν θυμάμαι ποτέ να αναφέρθηκαν σε συζήτηση χωρίς να ακουστει η λέξη ''τάφος'' από κάποιον! αν ανατρέξουμε σε συζητήσεις 15+ετίας του φόρουμ, θα δούμε ένα κάρο αρχάριους να συμβουλεύονται να πάρουν monster 620 γιατί/παρόλο που ''δέν παει μία'' . και ήταν αλήθεια! στις πρώτες φήμες για δρομίσια ΚΤΜ 390 γέλαγε/εκλαιγε ολος ο δυτικός κόσμος, εκτός από τους φραγκάτους 18αρηδες..

    πάντοτε υπηρχαν καλές μοτοσυκλέτες σε αυτά τα κυβικά και την τάξη επιδόσεων και επαινούνταν για ένα κάρο πράγματα, μόνο που τώρα επαινούνται και για τις -κακές- επιδόσεις τους. ε, με το ζόρι να βγούν και γρήγορες?!

    δεν εξετάζω αν είναι καλύτερες ή χειρότερες μηχανές, περισσότερο ή λιγότερο οικονομικές/αξιόπιστες/ακριβές/ασφαλείς/φιλικές(?) για το περιβάλλον ή οτιδήποτε άλλο απο γρήγορες. οι μονάδες του ίππου και του κιλου, δεν έχουν αλλάξει (αν και κάτι είχε ακουστεί για το κιλό..). πως γίνεται μια μοτοσυκλέτα με αντίστοιχο λόγο δύναμης/βάρους τότε να μην τραβούσε για την πλειοψηφία των αναβατών και τώρα να τραβάει??

    ίσως εδώ έρχεται το μάρκετινγκ που αναφέρεις...
    teenage angst has paid off well, now I'm bored 'n' old

  14. #29
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tools Προβολή μηνύματος
    περίεργο που το σκέφτεσαι έτσι γιατί εγώ θεωρούσα ακριβώς το αντίθετο για το μάρκετινγκ!
    ποσο διαφέρουν οι ματιές ?!

    συμφωνοι, και τα λιγα κυβικά σε ταξιδεύουν τιμια και σε όλο τον κόσμο. ο βροχίδης, ο γκογκος και τόσοι ακόμα, το αποδεικνύουν διαρκώς.

    ας συμφωνήσουμε όμως επισης, πως δεν ταξιδεύουν με 140χαω και δεν έχουν ροπάκλα γιατί θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε.

    ταξιδευουν, εννοώντας ρολαρουν ξεκουραστα για ώρες, σε ανηφορες κατηφορες προσπεράσεις, ενιοτε δικάβαλα και φορτωμένα κτλ. με 140 ταξιδευει ενα -φτου φτου- tdm, που τα εχει τα κυβικά του οσο να το κανεις...

    ας συμφωνήσουμε τέλος, ότι το ταξίδι με λιγα κυβικα είναι επιλογή βασισμένη στο κόστος ή αυτοσκοπός. Κανένας μας δεν θα προτιμούσε ενα 400αρι απο ένα 750 αν είχαν ιδια αξιοπιστία και καταναλωση. αντε στα 1000+ κε να παιζει ρολο το βάρος για κάποιους, μα 750 από 400 είναι πασιφανές. και γιαυτό ειχε αυτορυθμιστεί και η αγορά τοσα χρόνια εκεί. μικρα παπιοσκουτερ, λιγα 250-400αρια για αρχαριους/οικονομία, και απο 600 και πάνω ξεκινούσαν οι ''κανονικές'' μηχανές.(προφανως τα χωματινα εξαιρούνται).

    εδω και 10-15 χρόνια, με την οικονομική και ενεργειακή κρίση αλλαξαν τα πράγματα. δεν έχω οδηγήσει τα συγχρονα κινεζικα/ινδικα μοντέλα τελευταίας δεκαετίας της τάξης των 250, 390, 500 κε, αλλά συνέχεια ακούω και διαβάζω για τραβηγματα και ροπές. οι επιδόσεις τους όμως, δεν διαφέρουν απο κάτι cb500 20ετιας που δεν θυμάμαι ποτέ να αναφέρθηκαν σε συζήτηση χωρίς να ακουστει η λέξη ''τάφος'' από κάποιον! αν ανατρέξουμε σε συζητήσεις 15+ετίας του φόρουμ, θα δούμε ένα κάρο αρχάριους να συμβουλεύονται να πάρουν monster 620 γιατί/παρόλο που ''δέν παει μία'' . και ήταν αλήθεια! στις πρώτες φήμες για δρομίσια ΚΤΜ 390 γέλαγε/εκλαιγε ολος ο δυτικός κόσμος, εκτός από τους φραγκάτους 18αρηδες..

    πάντοτε υπηρχαν καλές μοτοσυκλέτες σε αυτά τα κυβικά και την τάξη επιδόσεων και επαινούνταν για ένα κάρο πράγματα, μόνο που τώρα επαινούνται και για τις -κακές- επιδόσεις τους. ε, με το ζόρι να βγούν και γρήγορες?!

    δεν εξετάζω αν είναι καλύτερες ή χειρότερες μηχανές, περισσότερο ή λιγότερο οικονομικές/αξιόπιστες/ακριβές/ασφαλείς/φιλικές(?) για το περιβάλλον ή οτιδήποτε άλλο απο γρήγορες. οι μονάδες του ίππου και του κιλου, δεν έχουν αλλάξει (αν και κάτι είχε ακουστεί για το κιλό..). πως γίνεται μια μοτοσυκλέτα με αντίστοιχο λόγο δύναμης/βάρους τότε να μην τραβούσε για την πλειοψηφία των αναβατών και τώρα να τραβάει??

    ίσως εδώ έρχεται το μάρκετινγκ που αναφέρεις...
    Τι σημαίνει κακές επιδόσεις; Το CB500 του 2000 είχε κάπου 56 άλογα και 47nm ροπής δηλαδή πάνω από τα σημερινά Α2.
    Και τότε και τώρα είναι παραπάνω από αρκετά για γενική και ειδική χρήση για όποιον δεν έχει την επιθυμία/χρήματα/διάθεση/ενέργεια για παραπάνω.

    Ταξιδεύουν με 120 που είναι το όριο στους καλούς δρόμους; Ναι
    Επιταχύνουν γρήγορα μέσα στην πόλη για να αποφεύγεις την κίνηση αν θες; Φυσικά
    Μικρή κατανάλωση; ΝΑΙ
    Αξιοπιστία; Πάλι ναι.

    Όποιος θέλει να δίνει τουλάχιστον 12 ευρώ ανα 100 χλμ για βενζίνη παίρνει κάτι από αυτά που αναφέρθηκαν αρχικά.
    Με τιμές 2023-24 ίσως αυτό να γίνει και 18-20 ευρώ. Κανείς δεν ξέρει, οπότε καλύτερα μοντέρνο 500 για από όλα και καλά παρά τεχνολογία 20 ετών με όσα αυτό κουβαλάει.

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Το μάρκετινγκ προσαρμόζεται κάθε φορά αναλόγως σε ποιον απευθύνεται. Αν κάποιος έχει 1000άρα μοτοσυκλέτα το marketing του λέει πως τίποτα κάτω από αυτόν τον κυβισμό δε μπορεί να ταξιδέψει καλύτερα... Όπως το λες είναι, το marketing στην αγορά των μικρών λέει πως και με "αυτό" θα ταξιδέψεις παντού. Αλλά έχουν τους τρόπους να κλιμακώσουν την "προώθηση".
    Να θυμίσω ότι αναφέρθηκα θετικά στους μεγαλύτερους κυβισμούς, αυτό όμως δεν πρέπει να ακυρώνει τους μικρότερους κυβισμούς.

    Ροπάκλα δεν έχουν -το έγραψα κι εγώ- αλλά με 140 ταξιδεύουν ακούραστα. Το γράφω επειδή αναφέρεις πως θα ξεχάσεις τι ξέρεις. Και είμαι κάθετος σε αυτό γιατί το έχω κάνει πολλάκις (όχι Πολάκης). Το πρόβλημα δεν είναι στη μοτοσυκλέτα αλλά στον αναβάτη. Σιγά μην έχουν πρόβλημα 2Κ και 500cc να ταξιδεύουν με 140.

    Θα σταθώ στην αναφορά σου για τις επιδόσεις, λες δεν άλλαξε τίποτα τα τελευταία 20 χρόνια. Εγώ δεν ανέφερα πουθενά τη λέξη επίδοση. Αν διαβάσεις προσεκτικά αυτό που κάνω είναι πως περιγράφω τη διαφορά στην απόδοση. Οδήγησε λοιπόν οποιοδήποτε 500άρι 20ετίας και μετά πάρε μια βόλτα ένα CB500X, για να μη σε πηγαίνω σε "εξωτικά" Ευρωπαϊκά.

    Και KLE είχα (δυο φορές) και TDM είχα (δυο φορές) και μεγάλα On/Off είχα.... και στα 35 χρόνια που καβαλάω, υποθέτω ότι ξέρω τις διαφορές στην επίδοση και στην απόδοση. Ξέρω όμως με σιγουριά ότι ότι έχεις με τη κατάλληλη προσαρμογή είναι επίσης πάντα κατάλληλο. Προφανώς δε προσπαθώ να καταλήξω στο ότι ένα μικρότερο είναι καλύτερο από ένα μεγαλύτερο, αλλά δεν είναι ανίκανο. Για εμένα όποιος θέλει να ταξιδέψει στην Ευρώπη τα 750cc είναι υπέραρκετα αρκεί να ξέρεις τι έχεις και πως να το πας. Οπότε για αποστάσεις 50χλμ θα συζητάμε αν μας κάνουν τα 500cc στα 40 και στα 50 hp; Έ όχι δα.

    Και για να επανέλθω στο αδιέξοδο του φίλου... Αυτό που προσπαθώ να του μεταφέρω ως μήνυμα είναι πως σε αυτά τα κυβικά, σε αυτά τα χρήματα.... δε θα έπρεπε να τον απασχολούν τα 8-10 άλογα λιγότερα αλλά ποιος από αυτούς τους μεσαίους κινητήρες αποδίδει καλύτερα τη ροπή του (αυτή τη μικρή διαθέσιμη που έχει).
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 14/12/2022 στις 15:54.

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αγορά μηχανής και απωθημένα
    από l_logo στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2013, 17:59
  2. Αγορά μηχανής και νομικά θέματα.
    από Παντελής Ε. στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2012, 19:51
  3. αγορα μηχανης και πληροφοριες
    από kouradis στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2011, 18:37
  4. αγορα μηχανης και εφορια
    από famicom86 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2008, 13:41
  5. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2006, 16:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF