Σελίδα 5 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 107

Θέμα: Αγορά μηχανής και απελπισία

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    748
    Ολοι δικιο εχετε

    Το ταξιδι ειναι στην ψυχη αυτου που το κανει, οχι στο μεσον. Στην τελικη το ταξιδι μετραει οχι ο προορισμος, οπως ειπε ο ποιητης!

    Ταξιδι κανει και αυτος που παει με chally στο Ναυπλιο, ταξιδι και ο τυπος που παει Cabo da Roca με φουλ εξοπλισμενο GS1250 adv. Αλλα ζηταει ο ενας αλλα ο αλλος ομως την ιδια ικανοποιηση θα νοωσουν οταν φτασουν

    Το θεμα ειναι να μην βαζεις περιορισμους σε αυτα που θες να κανεις, ουτε προυποθεσεις που οταν εκπληρωθουν δεν θα περισσευουν για το ταξιδι. Η ζωη ειναι εκει εξω, καλυτερα να την ζεις παρα να την ονειρευεσαι

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Αυτό που μου κλωτσάει δεν είναι αυτά που γράφουν όσοι έχουν εν ενεργεία μεγάλους κυβισμούς αλλά το πως τα γράφουν. Αυτά τα θέσφατα. Προφανώς κάποιο λόγο ύπαρξης έχουν όλα και τα μεγάλα και τα μεσαία και τα μικρά. Όπως έγραψα όμως κανένα δε μπορεί να ακυρώσει το άλλο γιατί η επιλογή είναι προσωπική υπόθεση.

    Όσο για τα περί ασφάλειας κτλ με τις ροπές των μεγάλων.... Η απάντηση είναι να μην προσπεράσεις φίλε, γιατί καβαλάς αυτό που καβαλάς και οφείλεις να το γνωρίζεις. Αν δε ξέρεις πότε και πως να ΜΗ προσπεράσεις. Αυτό είναι ασφάλεια.

    Τα περί ενεργητικής ασφάλειας λόγω γκαζιού να τα πείτε και σε όλους αυτούς που ανοίγουν το γκάζι και μετά δε προλαβαίνουν να "μαζέψουν" τίποτα. Έπειτα δε μιλάμε για παπάκια στην Εθνική, μιλάμε για μεσαίες μοτοσυκλέτες 500 -600-700cc. Το νόμισμα έχει δυο όψεις. Η ασφάλεια λοιπόν δεν είναι θέμα κυβισμού και μη ψάχνουμε να δικαιολογούμε πάντα τις επιλογές μας (είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω).

    Να σκέφτεστε ότι κάποιοι δεν μπορούν ούτε να αγοράσουν ούτε να συντηρήσουν μοτοσυκλέτες 1000cc και είναι κάπως αποτρεπτικά αυτά που γράφεται για τις συνετές επιλογές τους. Αυτός είναι ένας κεκαλυμμένος σνομπισμός που επειδή λίγο-πολύ γνωριζόμαστε μεταξύ μας ΔΕΝ πιστεύω ότι υπάρχει... Όμως από θέση αναγνώστη δε παύει λιγάκι να με ενοχλεί, γιατί μπορεί να μην το καταλαβαίνετε αλλά το κάνετε. Ακόμη και αν κάνω λάθος θα πρέπει να σας απασχολήσει λίγο γιατί η αίσθηση υπάρχει.

    Ασφάλεια είναι να δίνει σωστές εντολές στα χέρια και στα πόδια αυτό που φιλοξενεί το κεφάλι μας, τίποτα άλλο.


    Edit: Τροποίησα λίγο το σχόλιο μου γιατί μου φάνηκε κάπως επιθετικό ενώ δεν είναι αυτή η πρόθεση μου. Η πρόθεση μου είναι να μπαίνουμε σε σκέψη και να βλέπουμε και την πραγματικότητα των συναδέλφων μας.
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 17/12/2022 στις 12:14.

  3. #63
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.754
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sam4g Προβολή μηνύματος
    Δεν διαφωνώ. Απλά ήθελα να πω ότι αναλόγως την καθημερινότητα και τις ανάγκες του καθενός, άλλη μοτοσικλέτα μπορεί να τον καλύπτει. Και προφανώς, στο ίδιο άτομο αν αλλάξουν οι συνθήκες (όπως σ εμένα) μπορεί να χρειαστεί άλλη μοτοσικλέτα.

    Θεωρώ, δεν υπάρχει μοτοσικλέτα που να τα κάνει όλα. Ναι το gs που έχεις (υποθέτω το 1200) είναι άριστο για ταξιδάκια αλλά για την πόλη και καθημερινή μετακίνηση πιστεύω δεν διευκολύνει.
    Για την πόλη έχει το Ζετάκι ο άνθρωπος..
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  4. #64
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.613
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Αυτό που μου κλωτσάει δεν είναι αυτά που γράφουν όσοι έχουν εν ενεργεία μεγάλους κυβισμούς αλλά το πως τα γράφουν. Αυτά τα θέσφατα. Προφανώς κάποιο λόγο ύπαρξης έχουν όλα και τα μεγάλα και τα μεσαία και τα μικρά. Όπως έγραψα όμως κανένα δε μπορεί να ακυρώσει το άλλο γιατί η επιλογή είναι προσωπική υπόθεση.

    Όσο για τα περί ασφάλειας κτλ με τις ροπές των μεγάλων.... Η απάντηση είναι να μην προσπεράσεις φίλε, γιατί καβαλάς αυτό που καβαλάς και οφείλεις να το γνωρίζεις. Αν δε ξέρεις πότε και πως να ΜΗ προσπεράσεις. Αυτό είναι ασφάλεια.

    Τα περί ενεργητικής ασφάλειας λόγω γκαζιού να τα πείτε και σε όλους αυτούς που ανοίγουν το γκάζι και μετά δε προλαβαίνουν να "μαζέψουν" τίποτα. Έπειτα δε μιλάμε για παπάκια στην Εθνική, μιλάμε για μεσαίες μοτοσυκλέτες 500 -600-700cc. Το νόμισμα έχει δυο όψεις. Η ασφάλεια λοιπόν δεν είναι θέμα κυβισμού και μη ψάχνουμε να δικαιολογούμε πάντα τις επιλογές μας (είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω).

    Να σκέφτεστε ότι κάποιοι δεν μπορούν ούτε να αγοράσουν ούτε να συντηρήσουν μοτοσυκλέτες 1000cc και είναι κάπως αποτρεπτικά αυτά που γράφεται για τις συνετές επιλογές τους. Αυτός είναι ένας κεκαλυμμένος σνομπισμός που επειδή λίγο-πολύ γνωριζόμαστε μεταξύ μας ΔΕΝ πιστεύω ότι υπάρχει... Όμως από τη θέσει του αναγνώστη δε παύει λιγάκι να με ενοχλεί, γιατί μπορεί να μην το καταλαβαίνετε αλλά το κάνετε. Ακόμη και αν κάνω λάθος θα πρέπει να σας απασχολήσει λίγο γιατί η αίσθηση υπάρχει.

    Ασφάλεια είναι να δίνει σωστές εντολές στα χέρια και στα πόδια αυτό που φιλοξενεί το κεφάλι μας, τίποτα άλλο.


    Edit: Τροποίησα λίγο το σχόλιο μου γιατί μου φάνηκε κάπως επιθετικό ενώ δεν είναι αυτή η πρόθεση μου. Η πρόθεση μου είναι να μπαίνουμε σε σκέψη και να βλέπουμε και την πραγματικότητα των συναδέλφων μας.
    Θα μιλήσω για το δικό μου σχόλιο.
    Δεν μπορώ να βλέπω να συζητάμε στα σοβαρά πως ένα 500ρι κάνει άνετο ταξίδι ή το ίδιο άνετο με ένα μεγαλύτερο. Το θεωρώ παραπλανητικό και πως δημιουργεί κάποιες απαιτήσεις στον υποψήφιο αγοραστή που προφανώς δεν θα καλυφθούν.
    Η πραγματικότητα είναι ούτε σνομπισμός ούτε τίποτα από μεριάς μου.
    Εγώ απλώς απάντησα ειρωνικά στα επιχειρήματα τύπου , κοίτα αυτοί έχουν γυρίσει τον κόσμο με 50ρι , δεν θα μπορέσεις με 500ρι? Και απάντησα γιατί είναι παράλογα επιχειρήματα.
    Ωστόσο όλη η κουβέντα γίνεται σε ένα ποστ ενός φίλου μοτοσυκλετιστή που ήταν ορισμένος ως προς το αίτημα του.
    ''Δεν έχω τρελές απαιτήσεις από επιδόσεις, θέλω μια μηχανή τύπου sport touring - on off για χρήση 95% άσφαλτο, μικρά ταξιδάκια δικάβαλος με την κοπέλα μου΄''
    Το παραπάνω κραυγάζει ότι ψάχνει μηχανή μεταξύ 650-800 κυβικών.
    Δηλαδή μια μηχανή που να τα κάνει όλα αλλά τίποτα τέλειο.
    Η κλασική V-strom, Transalp , versys που οι περισσότεροι έχουμε και καβαλάμε για τον ακριβώς ίδιο λόγο. Γιατί μπορείς να τα κάνεις όλα. Και Commuting και ταξιδάκι . Αλλά ταυτόχρονα κανείς μας δεν θα πει (έστω κανείς σοβαρός) ότι τα κάνεις και καλά. Εγώ π.χ. δεν θα πω ότι η Transalp ενδείκνυται για ταξίδι εθνική . Είναι κάκιστη.
    Ταυτόχρονα θα δεις όμως άλλους να επιχειρηματολογούν στα σοβαρά ότι το 500ρι τους είναι πύραυλος με 120 χ/ω σταθερά και ξεκούραστα.
    The Dirty Harry

  5. #65
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Για την πόλη έχει το Ζετάκι ο άνθρωπος..
    Dax.

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Θα μιλήσω για το δικό μου σχόλιο.
    Δεν μπορώ να βλέπω να συζητάμε στα σοβαρά πως ένα 500ρι κάνει άνετο ταξίδι ή το ίδιο άνετο με ένα μεγαλύτερο. Το θεωρώ παραπλανητικό και πως δημιουργεί κάποιες απαιτήσεις στον υποψήφιο αγοραστή που προφανώς δεν θα καλυφθούν.
    Η πραγματικότητα είναι ούτε σνομπισμός ούτε τίποτα από μεριάς μου.
    Εγώ απλώς απάντησα ειρωνικά στα επιχειρήματα τύπου , κοίτα αυτοί έχουν γυρίσει τον κόσμο με 50ρι , δεν θα μπορέσεις με 500ρι? Και απάντησα γιατί είναι παράλογα επιχειρήματα.
    Ωστόσο όλη η κουβέντα γίνεται σε ένα ποστ ενός φίλου μοτοσυκλετιστή που ήταν ορισμένος ως προς το αίτημα του.
    ''Δεν έχω τρελές απαιτήσεις από επιδόσεις, θέλω μια μηχανή τύπου sport touring - on off για χρήση 95% άσφαλτο, μικρά ταξιδάκια δικάβαλος με την κοπέλα μου΄''
    Το παραπάνω κραυγάζει ότι ψάχνει μηχανή μεταξύ 650-800 κυβικών.
    Δηλαδή μια μηχανή που να τα κάνει όλα αλλά τίποτα τέλειο.
    Η κλασική V-strom, Transalp , versys που οι περισσότεροι έχουμε και καβαλάμε για τον ακριβώς ίδιο λόγο. Γιατί μπορείς να τα κάνεις όλα. Και Commuting και ταξιδάκι . Αλλά ταυτόχρονα κανείς μας δεν θα πει (έστω κανείς σοβαρός) ότι τα κάνεις και καλά. Εγώ π.χ. δεν θα πω ότι η Transalp ενδείκνυται για ταξίδι εθνική . Είναι κάκιστη.
    Ταυτόχρονα θα δεις όμως άλλους να επιχειρηματολογούν στα σοβαρά ότι το 500ρι τους είναι πύραυλος με 120 χ/ω σταθερά και ξεκούραστα.
    Κοιτά δεν ισχύουν όλα για όλους. Μην με απαξιώνεις ως μη σοβαρό επειδή έχω διαφορετική άποψη από τη δική σου. Πιστεύεις πραγματικά ότι όταν βγαίνεις Εθνική ή στην Ευρώπη αυτό που συναντάς είναι εκατοντάδες σοβαρούς με 1000+cc και άλλους τόσους εκατοντάδες αφελής με έως 700cc;

    Εγώ όταν θέλω άνεση όπως εσύ την εννοείς αφήνω τη μοτοσυκλέτα και παίρνω το αυτοκίνητο αν αυτό σου δίνει μια εναλλακτική απάντηση.

    Τέλος πάντων, όντως το θέμα ξέφυγε και ότι είχα να γράψω το έγραψα πολύ νωρίς, τα υπόλοιπα μάλλον ήταν περιττά!

  7. #67
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2022
    Μηνύματα
    11
    Αρχικά σας ευχαριστώ όλους για τις πολλές και ποικίλες απόψεις που έχουν εκφραστεί στο θέμα μέχρι τώρα, με έχουν βάλει σε πολλές σκέψεις και έχουν βοηθήσει ως προς το ποιά κατεύθυνση να στραφώ (που επί της ουσίας είναι και το αρχικό μου πρόβλημα). Στη συγκεκριμένη φάση λοιπόν θα ήθελα να προσθέσω και 1-2 σκέψεις έπι όσων έχουμε συζητήσει.

    Καθότι είμαι στην επαρχία, δουλεύω remote, και μπορώ να πάω πρακτικά παντού με τα πόδια στην πόλη, δεν είναι προτεραιότητα για μένα το daily κομμάτι της μηχανής γιατί απλά δεν κάνω commuting. Επομένως, πρόκειται για μια μηχανή η οποία θα βγει το σαββατοκύριακο να κάνει διαδρομές των 60 - 150 χλμ, και σπανίως να κάνει κάποιο ταξίδι 500 χλμ. Ως συνέπεια, δεν με απασχολεί ακόμα και 2 λίτρα πάνω να είναι στην κατανάλωση, όταν το χρόνο ζήτημα να κανει 3κ χλμ και επομένως η διαφορά μεταξύ ενός "οικονομικού" και ενός όχι δεν θα είναι πάνω απο 50-100€/χρόνο.

    Για αυτά τα λεφτά λοιπόν, δεν είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω το "γούστο" των παραπάνω αλόγων· όταν είπα πως δεν έχω τρελές απαιτήσεις απο επιδόσεις εννοούσα πως τα 90-100 άλογα τα βρήκα υπερβολικά, και τα 60-70 ιδανικά. Θεωρώ πως όταν παίρνουμε ένα όχημα "γούστου" καλό είναι να μας ταιριάζει από όλες τις απόψεις, εμφανισιακά από επιδόσεις και ούτω καθεξής. Και επειδή και την προσπέραση θέλω να κάνω, και την ενεργητική ασφάλεια να έχω, και την ροπή και τα ρεπρίζ, θεωρώ είναι άστοχη απάντηση το "να μην προσπεράσεις". Επίσης, το να ξέρεις πότε να προσπεράσεις εφαρμόζεται σε όλα τα οχήματα, και δεν έχει σχέση με τις αντικειμενικές ικανότητες της εκάστοτε μηχανής που είναι και το θέμα της συζήτησης.

    Για την μεταπώληση παίζει να ξέρει κάποιος κάτι; Βλέπω μια συλλογική σιωπή και αγχώνομαι

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Οσο μπαινουν νεες ποιοτικες κινεζικες μοτο στην αγορα, τοσο βελτιωνεται και η τιμη μεταπωλησης των.Η voge αυτη την στιγμη ειναι στην κορυφη των κινεζικων και ακολουθουν οι υπολοιπες.Σε σχεση με μια καινουργια γιαπωνεζικη υστερουν ακομα ,μια διαφορα που σιγα σιγα μειωνεται.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  9. #69
    In science we trust
    Εγγραφή
    17/10/2020
    Μηνύματα
    55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Κοιτά δεν ισχύουν όλα για όλους. Μην με απαξιώνεις ως μη σοβαρό επειδή έχω διαφορετική άποψη από τη δική σου. Πιστεύεις πραγματικά ότι όταν βγαίνεις Εθνική ή στην Ευρώπη αυτό που συναντάς είναι εκατοντάδες σοβαρούς με 1000+cc και άλλους τόσους εκατοντάδες αφελής με έως 700cc;

    Εγώ όταν θέλω άνεση όπως εσύ την εννοείς αφήνω τη μοτοσυκλέτα και παίρνω το αυτοκίνητο αν αυτό σου δίνει μια εναλλακτική απάντηση.

    Τέλος πάντων, όντως το θέμα ξέφυγε και ότι είχα να γράψω το έγραψα πολύ νωρίς, τα υπόλοιπα μάλλον ήταν περιττά!
    Οπότε νομίζω η σωστή προσέγγιση είναι να ρωτάμε τι είδους ταξίδια κάνει κάποιος, γιατί σε κάποιον αρέσει να ταξιδεύει με μάξιμουμ 90-100 χλμ από παράδρομους και να απολαμβάνει τη διαδρομή (όπως εγώ) και κάποιος άλλος θέλει απλά να φτάσει γρήγορα στον προορισμό και να σπαταλήσει το χρόνο τους σε άλλες δραστηριότητες. Δεν υπάρχει αντικειμενικότητα, υπάρχει η προσωπική όρεξη και υπομονή που έχει κάποιος. Προφανώς και κάποιος που θέλει να πηγαίνει από εθνικές με μ.ο. 160 χλμ θα προτείνει κάτι διαφορετικό από αυτόν που θα ταλαιπωρηθεί περισσότερο, και ο ένας δεν θα μπορεί να συμφωνήσει με τον άλλο.
    Τελευταία τροποποίηση από Augotaraxos; 15/12/2022 στις 16:56.

  10. #70
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.613
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Κοιτά δεν ισχύουν όλα για όλους. Μην με απαξιώνεις ως μη σοβαρό επειδή έχω διαφορετική άποψη από τη δική σου. Πιστεύεις πραγματικά ότι όταν βγαίνεις Εθνική ή στην Ευρώπη αυτό που συναντάς είναι εκατοντάδες σοβαρούς με 1000+cc και άλλους τόσους εκατοντάδες αφελής με έως 700cc;

    Εγώ όταν θέλω άνεση όπως εσύ την εννοείς αφήνω τη μοτοσυκλέτα και παίρνω το αυτοκίνητο αν αυτό σου δίνει μια εναλλακτική απάντηση.

    Τέλος πάντων, όντως το θέμα ξέφυγε και ότι είχα να γράψω το έγραψα πολύ νωρίς, τα υπόλοιπα μάλλον ήταν περιττά!
    Δεν σε απαξίωσα κάπου νομίζω.
    Δεν σε είπα μη σοβαρό κάπου επειδή έχεις άλλη άποψη από εμένα . Δεν είδα καν αν εσύ υποστηρίζεις αυτό που εγώ θεωρώ μη σοβαρό .
    Επομένως μην το παίρνεις προσωπικά . Απλώς απαντώ στο σνομπίστικο που ανέφερες.
    Δεν είπα ότι είναι σοβαρός όποιος έχει 1000cc.
    Eίπα ότι δεν είναι σοβαρός όποιος υποστηρίζει ότι τα 650 ή τα 700 κυβικά της Transalp/versys/strom κάνουν ΚΑΛΟ ταξίδι γιατί δεν κάνουν αντικειμενικά. Ότι ταξιδεύουν ταξιδεύουν. Ότι πολλοί το κάνουν πράγματι πολλοί το κάνουν.
    Νομίζω ότι δεν διάβασες προσεκτικά τι έγραψα και αρπάχτηκες λίγο μόνος σου. Τώρα τα περί μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου είναι out of topic.
    The Dirty Harry

  11. #71
    In science we trust
    Εγγραφή
    17/10/2020
    Μηνύματα
    55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nerfarious Προβολή μηνύματος
    Αρχικά σας ευχαριστώ όλους για τις πολλές και ποικίλες απόψεις που έχουν εκφραστεί στο θέμα μέχρι τώρα, με έχουν βάλει σε πολλές σκέψεις και έχουν βοηθήσει ως προς το ποιά κατεύθυνση να στραφώ (που επί της ουσίας είναι και το αρχικό μου πρόβλημα). Στη συγκεκριμένη φάση λοιπόν θα ήθελα να προσθέσω και 1-2 σκέψεις έπι όσων έχουμε συζητήσει.

    Καθότι είμαι στην επαρχία, δουλεύω remote, και μπορώ να πάω πρακτικά παντού με τα πόδια στην πόλη, δεν είναι προτεραιότητα για μένα το daily κομμάτι της μηχανής γιατί απλά δεν κάνω commuting. Επομένως, πρόκειται για μια μηχανή η οποία θα βγει το σαββατοκύριακο να κάνει διαδρομές των 60 - 150 χλμ, και σπανίως να κάνει κάποιο ταξίδι 500 χλμ. Ως συνέπεια, δεν με απασχολεί ακόμα και 2 λίτρα πάνω να είναι στην κατανάλωση, όταν το χρόνο ζήτημα να κανει 3κ χλμ και επομένως η διαφορά μεταξύ ενός "οικονομικού" και ενός όχι δεν θα είναι πάνω απο 50-100€/χρόνο.

    Για αυτά τα λεφτά λοιπόν, δεν είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω το "γούστο" των παραπάνω αλόγων· όταν είπα πως δεν έχω τρελές απαιτήσεις απο επιδόσεις εννοούσα πως τα 90-100 άλογα τα βρήκα υπερβολικά, και τα 60-70 ιδανικά. Θεωρώ πως όταν παίρνουμε ένα όχημα "γούστου" καλό είναι να μας ταιριάζει από όλες τις απόψεις, εμφανισιακά από επιδόσεις και ούτω καθεξής. Και επειδή και την προσπέραση θέλω να κάνω, και την ενεργητική ασφάλεια να έχω, και την ροπή και τα ρεπρίζ, θεωρώ είναι άστοχη απάντηση το "να μην προσπεράσεις". Επίσης, το να ξέρεις πότε να προσπεράσεις εφαρμόζεται σε όλα τα οχήματα, και δεν έχει σχέση με τις αντικειμενικές ικανότητες της εκάστοτε μηχανής που είναι και το θέμα της συζήτησης.

    Για την μεταπώληση παίζει να ξέρει κάποιος κάτι; Βλέπω μια συλλογική σιωπή και αγχώνομαι
    Σχετικά με τα κριτήρια που έθεσες, και εφόσον επιλέξεις μεταχειρισμένο που δεν υπερβένει την 5ετία, μετά από μία μικρή έρευνα στο car νομίζω το CFMOTO είναι μονόδρομος. Απλά το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι υπάρχουν υπερβολικά πολλές αγγελίες με το συγκεκριμένο μοντέλο της CF MOTO. Αν η μεταπώληση είναι σοβαρό κριτήριο για σένα τότε σε αυτό το μπάτζετ ή πας σε ένα παλαιότερο μοντέλο Fazer, TDM που αναφέρεις στην αρχή, ή σε ένα λίγο πιο νέο Honda CB500.

  12. #72
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nerfarious Προβολή μηνύματος
    Αρχικά σας ευχαριστώ όλους για τις πολλές και ποικίλες απόψεις που έχουν εκφραστεί στο θέμα μέχρι τώρα, με έχουν βάλει σε πολλές σκέψεις και έχουν βοηθήσει ως προς το ποιά κατεύθυνση να στραφώ (που επί της ουσίας είναι και το αρχικό μου πρόβλημα). Στη συγκεκριμένη φάση λοιπόν θα ήθελα να προσθέσω και 1-2 σκέψεις έπι όσων έχουμε συζητήσει.

    Καθότι είμαι στην επαρχία, δουλεύω remote, και μπορώ να πάω πρακτικά παντού με τα πόδια στην πόλη, δεν είναι προτεραιότητα για μένα το daily κομμάτι της μηχανής γιατί απλά δεν κάνω commuting. Επομένως, πρόκειται για μια μηχανή η οποία θα βγει το σαββατοκύριακο να κάνει διαδρομές των 60 - 150 χλμ, και σπανίως να κάνει κάποιο ταξίδι 500 χλμ. Ως συνέπεια, δεν με απασχολεί ακόμα και 2 λίτρα πάνω να είναι στην κατανάλωση, όταν το χρόνο ζήτημα να κανει 3κ χλμ και επομένως η διαφορά μεταξύ ενός "οικονομικού" και ενός όχι δεν θα είναι πάνω απο 50-100€/χρόνο.

    Για αυτά τα λεφτά λοιπόν, δεν είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω το "γούστο" των παραπάνω αλόγων· όταν είπα πως δεν έχω τρελές απαιτήσεις απο επιδόσεις εννοούσα πως τα 90-100 άλογα τα βρήκα υπερβολικά, και τα 60-70 ιδανικά. Θεωρώ πως όταν παίρνουμε ένα όχημα "γούστου" καλό είναι να μας ταιριάζει από όλες τις απόψεις, εμφανισιακά από επιδόσεις και ούτω καθεξής. Και επειδή και την προσπέραση θέλω να κάνω, και την ενεργητική ασφάλεια να έχω, και την ροπή και τα ρεπρίζ, θεωρώ είναι άστοχη απάντηση το "να μην προσπεράσεις". Επίσης, το να ξέρεις πότε να προσπεράσεις εφαρμόζεται σε όλα τα οχήματα, και δεν έχει σχέση με τις αντικειμενικές ικανότητες της εκάστοτε μηχανής που είναι και το θέμα της συζήτησης.

    Για την μεταπώληση παίζει να ξέρει κάποιος κάτι; Βλέπω μια συλλογική σιωπή και αγχώνομαι
    Πρώτον σε έχω πιάσει γιατί μένω επαρχία και εγώ..
    Δεύτερον μεταπώληση απ' ότι φαίνεται πάνε μια χαρά...δηλ όσους ξέρω με 650 cf που πήγαν σε 800 μια χαρά τα πούλησαν και μια χαρά τα αντάλλαξαν ,ανάλογα την περίπτωση...
    Στα κινέζικα κορυφή δεν είναι η voge αλλά η cf και αυτό είναι φως φανάρι πρώτον απ' τη γκάμα της,έχει πρακτικά όλους τους κυβισμούς και δεύτερον απ' τη φιλοσοφία εξέλιξης της.Ηδη πχ στα 800αρια παρουσίασε εκδόσεις με οχλινς επάνω ή στα 700αρια έχει έκδοση με stylema μπροστά και πάει λέγοντας..η voge έρχεται δεύτερη. Στο δίλημμα σου για καινούριο κινεζικό ή μεταχειρω δεκαετίας παίζει να απασχολεί τη μισή κοινότητας μοτοσυκλέτας αυτό και θα συνεχίσει να απασχολεί γιατί έχουν μπει δυνατά και τους σιγονταρουν μεγάλα εργοστάσια που τους έδωσαν μοτέρ, τεχνογνωσία και ότι άλλο ήθελαν απλόχερα

  13. #73
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Augotaraxos Προβολή μηνύματος
    Οπότε νομίζω η σωστή προσέγγιση είναι να ρωτάμε τι είδους ταξίδια κάνει κάποιος, γιατί σε κάποιον αρέσει να ταξιδεύει με μάξιμουμ 90-100 χλμ από παράδρομους και να απολαμβάνει τη διαδρομή (όπως εγώ) και κάποιος άλλος θέλει απλά να φτάσει γρήγορα στον προορισμό και να σπαταλήσει το χρόνο τους σε άλλες δραστηριότητες. Δεν υπάρχει αντικειμενικότητα, υπάρχει η προσωπική όρεξη και υπομονή που έχει κάποιος. Προφανώς και κάποιος που θέλει να πηγαίνει από εθνικές με μ.ο. 160 χλμ θα προτείνει κάτι διαφορετικό από αυτόν που θα ταλαιπωρηθεί περισσότερο, και ο ένας δεν θα μπορεί να συμφωνήσει με τον άλλο.
    Θα σχολιάσω μόνο στην οικονομική διαφορά που έγραψες και σταματώ εδώ προσωπικά γιατί το θέμα έχει γίνει κόντρα 500 με 1000+

    Στο ΚΤΜ 990 που είχα ως το 2019, και με την τωρινή τιμή της βενζίνης (βάζω 2 ευρώ για ευκολία), θα ήθελα κάπου 190 ευρώ για τα 1000χλμ
    Στο CB500X που έχω από το 2017, πάλι με ίδια τιμή βενζίνης θέλω περίπου 65 ευρώ.
    Δηλαδή στα 1000χλμ διαφορά 130 ευρώ
    Στα 3000χλμ διαφορά 390 ευρώ!

    Και αυτό χωρίς να σου πω πόσο κόστιζαν λάδια και service στο KTM και πόσα στο 500αρι.

    Τώρα πως εσύ βγάζεις 50-100 ευρώ διαφορά για τα 3000χλμ τον χρόνο δεν έχω την παραμικρή ιδέα

  14. #74
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skritikos Προβολή μηνύματος
    Θα σχολιάσω μόνο στην οικονομική διαφορά που έγραψες και σταματώ εδώ προσωπικά γιατί το θέμα έχει γίνει κόντρα 500 με 1000+

    Στο ΚΤΜ 990 που είχα ως το 2019, και με την τωρινή τιμή της βενζίνης (βάζω 2 ευρώ για ευκολία), θα ήθελα κάπου 190 ευρώ για τα 1000χλμ
    Στο CB500X που έχω από το 2017, πάλι με ίδια τιμή βενζίνης θέλω περίπου 65 ευρώ.
    Δηλαδή στα 1000χλμ διαφορά 130 ευρώ
    Στα 3000χλμ διαφορά 390 ευρώ!

    Και αυτό χωρίς να σου πω πόσο κόστιζαν λάδια και service στο KTM και πόσα στο 500αρι.

    Τώρα πως εσύ βγάζεις 50-100 ευρώ διαφορά για τα 3000χλμ τον χρόνο δεν έχω την παραμικρή ιδέα
    για να καις δεκαρικο στα 100 με το κτμ πηγαινες πανω απ 6000 στροφες,κοινως γυρω στα 160 χλμ πορεια.......επειδη το ειχα τρις..στις 5000 στροφες εχει 140 χλμ και καις 5.5 αποδεδειγμενα για πολλα πολλα χλμ
    η καταναλωση που λες λοιπον σημαινει αντιστοιχα cb 500 που ειναι διπλα στην τελικη του..οσο ναναι ειναι μια διαφορα αυτο...εκτος αν το cb πορεια 150+ καιει 3,5 στα 100 τοτε πασο,μιλαμε για επιτευγμα..
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  15. #75
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Αυτό που μου κλωτσάει δεν είναι αυτά που γράφουν όσοι έχουν εν ενεργεία μεγάλους κυβισμούς αλλά το πως τα γράφουν. Αυτά τα θέσφατα. Προφανώς κάποιο λόγο ύπαρξης έχουν όλα και τα μεγάλα και τα μεσαία και τα μικρά. Όπως έγραψα όμως κανένα δε μπορεί να ακυρώσει το άλλο γιατί η επιλογή είναι προσωπική υπόθεση.
    .....
    Να σκέφτεστε ότι κάποιοι δεν μπορούν ούτε να αγοράσουν ούτε να συντηρήσουν μοτοσυκλέτες 1000cc και είναι κάπως αποτρεπτικά αυτά που γράφεται για τις συνετές επιλογές τους. Αυτός είναι ένας κεκαλυμμένος σνομπισμός που επειδή λίγο-πολύ γνωριζόμαστε μεταξύ μας ΔΕΝ πιστεύω ότι υπάρχει... Όμως από τη θέσει του αναγνώστη δε παύει λιγάκι να με ενοχλεί, γιατί μπορεί να μην το καταλαβαίνετε αλλά το κάνετε. Ακόμη και αν κάνω λάθος θα πρέπει να σας απασχολήσει λίγο γιατί η αίσθηση υπάρχει.
    ....
    Edit: Τροποίησα λίγο το σχόλιο μου γιατί μου φάνηκε κάπως επιθετικό ενώ δεν είναι αυτή η πρόθεση μου. Η πρόθεση μου είναι να μπαίνουμε σε σκέψη και να βλέπουμε και την πραγματικότητα των συναδέλφων μας.

    δεν είναι επιθετικό το μηνυμά σου και συμφωνώ ότι ο τρόπος έκφρασης είναι σημαντικός. αλλα κανένας σνομπισμός απο μέρους μου στους μικρούς κυβισμούς, λυπάμαι αν σου έβγαλα κάτι τέτοιο. προσωπικά, την τελευταία δεκαετία, δεν πρέπει να έχω κανει πάνω απο 15-20Κ με μηχανες πάνω από 250κε. προσφάτως πούλησα και την τελευταία που ''χρησιμοποιούσα'' και η μόνη που έχω ακόμα στην κατοχή μου, είναι σε προσωρινή ακινησία πανώ από 5ετία, με λάστιχα σχεδόν απάτητα από το 2012 και δυστυχώς δεν προβλέπεται να αλλάξει αυτο, εξαιτίας δουλειας, τόπου διαμονής κτλ. πλέον δεν οδηγώ καλά-καλά την δίχρονη βέσπα μου γιατί η καθημερινότητά μου δεν το απαιτεί και ο χρόνος για βόλτες είναι ελάχιστος.. οπότε καταλαβαίνω καλύτερα από πολλους την έννοια της κατάλληλης μηχανής και της προσαρμογής/αξιοποίησης της, είναι μια πληγή που με τσούζει. απλως μπηκα στην κουβέντα γιατί μου κάθησε άσχημα η λέξη ροπάκλα για το βογκ του παναβουρ, όταν μεχρι πρόσφατα, λέγαμε οτι τα 750αρια ss ''δεν έχουν ροπή''. δηλαδή από την μία άκρη στην άλλη! και η αναφορά σου στο μάρκετινγκ με έβαλε σε σκέψεις που μοιράστηκα εδώ.

    ο κορψαλαιβ τείνει στην υπερβολή της προηγούμενης 15ετίας, 750 δικύλινδρα κυβικά κάνουν μια χαρά ταξίδι. δεν κάνουν γρηγορο ταξιδι, αλλα δεν θα περιμένεις να τελειώσει η ανηφόρα ή ο κόντρα άνεμος για να προσπεράσεις λεωφορείο αν είσαι δικάβαλος, για να μην παίξεις κλακέτες με τις ταχύτητες. για μουαγιεν 140χαω θέλεις όντως περισσότερα κε, εκτός αν το πας σπασμένο. αλλά πότε έγινε η μουαγιεν 140χαω προαπαιτούμενο για το καλό ταξίδι?

    7μιση να'ναι κι ότι να'ναι...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skritikos Προβολή μηνύματος
    Θα σχολιάσω μόνο στην οικονομική διαφορά που έγραψες και σταματώ εδώ προσωπικά γιατί το θέμα έχει γίνει κόντρα 500 με 1000+

    Τώρα πως εσύ βγάζεις 50-100 ευρώ διαφορά για τα 3000χλμ τον χρόνο δεν έχω την παραμικρή ιδέα
    γιατί δεν συγκρίνει το 500άρι με το superduke, το συγκρίνει με το versys 650 και τα όμοιά του!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nerfarious Προβολή μηνύματος
    Για την μεταπώληση παίζει να ξέρει κάποιος κάτι; Βλέπω μια συλλογική σιωπή και αγχώνομαι
    σχετικά με την μεταπώληση, φίλος καλός στην φάση σου -πρωτάρης μετά απο χρόνια σκούτερ- αφού με έβαλε να του βρώ τετρακύλινδρο μεσαίο γυμνο 10ετίας, πηρε μουράτο caballero 500 κούτα και στον χρόνο επάνω, μετά την πρώτη του εκδρομή εκτός των πυλών, 300+χλμ (τυχαίο? χαχαχα) είπε το πουλάει για μεγαλύτερο. δεν εμφανίστηκε σοβαρό ενδιαφέρον (και θεωρείται από τα καλά κινέζικα αυτό) και το κρατάει γιατί για αθήνα και πέριξ που είναι η καθημερινότητά του, βολεύεται παραπάνω από καλά.

    με δεδομένο τα λίγα χλμ χρήσης και τις προυποθέσεις που έθεσες - τονίζοντας μεταπώληση και ασφαλτο, όντως το tdm είναι ταμάμ για σένα. σφίξε το στομάχι όταν το αγοράζεις και μήν περιμένεις να βγάλεις στην μεταπώληση και θα φύγει εύκολα όταν έρθει η ώρα. αν και στην θέση σου θα παντρευόμουν ένα z750s. (δεν ξέρω αν πρόλαβαν abs αυτά ομως)
    teenage angst has paid off well, now I'm bored 'n' old

Σελίδα 5 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αγορά μηχανής και απωθημένα
    από l_logo στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2013, 17:59
  2. Αγορά μηχανής και νομικά θέματα.
    από Παντελής Ε. στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2012, 19:51
  3. αγορα μηχανης και πληροφοριες
    από kouradis στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2011, 18:37
  4. αγορα μηχανης και εφορια
    από famicom86 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2008, 13:41
  5. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2006, 16:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF