Σελίδα 7 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 146

Θέμα: DR-Z400 ή Crf300l;;;;

  1. #91
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Επειδή είμαι από κινητό και δεν είναι εύκολο να κάνω πολλά , μπορείτε να δείτε τις προδιαγραφες και τα κιλά από το ccm 450 gp adventure , για μένα ήταν το ιδανικό μηχανάκι για τη χρήση που συζητάμε , κριμα που δεν ήταν διαθέσιμο εδώ , κρίμα που δεν έβγαλε άλλη εταιρεία κατι ανάλογο , ήταν καταπληκτικό όμως , τουλάχιστον σε χαρακτηριστικά, και η απόδειξη πως άμα θέλουν οι εταιρείες, βγάζουν αυτά που συζητάμε τώρα με 450 κινητήρα και Φέρινγκ και σωστές αναρτήσεις . Και όλα αυτά κάποια χρόνια πίσω...

    https://youtu.be/jBUaOaVp0mg

  2. #92
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.061
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Επειδή είμαι από κινητό και δεν είναι εύκολο να κάνω πολλά , μπορείτε να δείτε τις προδιαγραφες και τα κιλά από το ccm 450 gp adventure , για μένα ήταν το ιδανικό μηχανάκι για τη χρήση που συζητάμε , κριμα που δεν ήταν διαθέσιμο εδώ , κρίμα που δεν έβγαλε άλλη εταιρεία κατι ανάλογο , ήταν καταπληκτικό όμως , τουλάχιστον σε χαρακτηριστικά, και η απόδειξη πως άμα θέλουν οι εταιρείες, βγάζουν αυτά που συζητάμε τώρα με 450 κινητήρα και Φέρινγκ και σωστές αναρτήσεις . Και όλα αυτά κάποια χρόνια πίσω...

    https://youtu.be/jBUaOaVp0mg
    Ωραία συμφωνώ. Και η AJP βγάζει ωραία μηχανάκια με δανεικά μοτερ και γαματα περιφερειακά.
    οπωσ υπάρχουν πολλές αξιόλογες χωμάτινες εταιρείες.
    Τι θέλεις να συζητήσουμε τι θα ήταν το ιδανικό για κάποιον έμπειρο; Τι θελουμε προσωπικά; Πως θα συναρμολογούσαμε εμείς τα υλικά και τι θα θέλαμε ως αποτέλεσμα; η τα capabilities που σχετίζονται με τα crf L / rally ;
    Αν όχι το τελευταίο θα πρέπει να ανοίξεις θέμα γιατί εδώ θα έχει δίκιο ο γέρος

    Εντίτ
    Από κινητό γράφω τουλάχιστο καμιά 10ρια χρόνια και μάλλον και οι περισσότεροι (αν όχι όλοι).

  3. #93
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Ωραία συμφωνώ. Και η AJP βγάζει ωραία μηχανάκια με δανεικά μοτερ και γαματα περιφερειακά.
    οπωσ υπάρχουν πολλές αξιόλογες χωμάτινες εταιρείες.
    Τι θέλεις να συζητήσουμε τι θα ήταν το ιδανικό για κάποιον έμπειρο; Τι θελουμε προσωπικά; Πως θα συναρμολογούσαμε εμείς τα υλικά και τι θα θέλαμε ως αποτέλεσμα; η τα capabilities που σχετίζονται με τα crf L / rally ;
    Αν όχι το τελευταίο θα πρέπει να ανοίξεις θέμα γιατί εδώ θα έχει δίκιο ο γέρος

    Εντίτ
    Από κινητό γράφω τουλάχιστο καμιά 10ρια χρόνια και μάλλον και οι περισσότεροι (αν όχι όλοι).
    Συζητάμε την απομυθοποίηση του crf ... Για μένα μια αρκετά υπερτιμημένη μικρή ψευτοεντουρο που το μόνο που δικαιολογεί την τιμή και την βαβούρα γύρω από αυτό ,είναι η αξιοπιστία που προσφέρει το ονομα honda . Για αυτό επιμενω στην αρχική μου άποψη , αν πάρεις drz 400 σε καλή κατάσταση και του ρίξεις πάνω τη διαφορά της τιμής με το crf θα φτιάξεις μηχανάκι πολύ ανώτερο , και ας μην έχει την 6η . Το crf έτσι όπως είναι δεν έπρεπε να ξεπερνάει τα 4700 , 4900 ευρώ κατά τη γνώμη μου . Δεκτές οι ενστάσεις αλλά αυτή είναι η γνώμη μου .


    Υ.γ.. Πώς την παλεύετε με τα κινητά ;..

  4. #94
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Συζητάμε την απομυθοποίηση του crf ... Για μένα μια αρκετά υπερτιμημένη μικρή ψευτοεντουρο που το μόνο που δικαιολογεί την τιμή και την βαβούρα γύρω από αυτό ,είναι η αξιοπιστία που προσφέρει το ονομα honda . Για αυτό επιμενω στην αρχική μου άποψη , αν πάρεις drz 400 σε καλή κατάσταση και του ρίξεις πάνω τη διαφορά της τιμής με το crf θα φτιάξεις μηχανάκι πολύ ανώτερο κατά τη γνώμη μου , και ας μην έχει την 6η . Το crf έτσι όπως είναι δεν έπρεπε να ξεπερνάει τα 4700 , 4900 ευρώ κατά τη γνώμη μου . Δεκτές οι ενστάσεις αλλά αυτή είναι η γνώμη μου .


    Υ.γ.. Πώς την παλεύετε με τα κινητά ;..
    Δεκτη η γνωμη σου. Βεβαια το DRZ 400 υπαρχει ως μεταχειρισμενο μονο και θελει καλο ψαξιμο να βρεις ενα καλο, αν υπαρχει. Αν εβγαινε σημερα θα ειχε περιπου οσα το CRF/L.

    Για εμενα μαλιστα δεν θα υπηρχε καν διλημμα, το καινουργιο και αντε να χρειαστει ενα πισω αμορτισερ και κανενα ελατηριο μπροστα.

  5. #95
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.405
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Νίκος Παππάς Προβολή μηνύματος
    ..... το καινουργιο και αντε να χρειαστει ενα πισω αμορτισερ και κανενα ελατηριο μπροστα.
    Kαι ένα τιμονάκι...και μιά τρόμπα της εποχής μας (αυτή που έχει από XLR, α πα πα.......) και ενα τεπόζιτο πλαστικό (...μα σιδερένιο
    το 2022.....έλεος........) και πλαστικα και το βαρέλι δεν έχει πάτο......

    Το κλειδί, έχει δει κανείς το κλειδί;;;;;;;;;;;;;
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  6. #96
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.405
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος

    Υ.γ.. Πώς την παλεύετε με τα κινητά ;..

    Ελα ντέ...............
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  7. #97
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Επειδή είμαι από κινητό και δεν είναι εύκολο να κάνω πολλά , μπορείτε να δείτε τις προδιαγραφες και τα κιλά από το ccm 450 gp adventure , για μένα ήταν το ιδανικό μηχανάκι για τη χρήση που συζητάμε , κριμα που δεν ήταν διαθέσιμο εδώ , κρίμα που δεν έβγαλε άλλη εταιρεία κατι ανάλογο , ήταν καταπληκτικό όμως , τουλάχιστον σε χαρακτηριστικά, και η απόδειξη πως άμα θέλουν οι εταιρείες, βγάζουν αυτά που συζητάμε τώρα με 450 κινητήρα και Φέρινγκ και σωστές αναρτήσεις . Και όλα αυτά κάποια χρόνια πίσω...

    https://youtu.be/jBUaOaVp0mg
    Απ'όσο έχω διαβάσει στο παρελθόν (από ιδιοκτήτες σε ξένα φόρουμς) όλο προβλήματα ήταν.
    Το ιδανικότερο μηχανάκι για την χρήση που συζητάμε είναι αυτό που έχει ο καθένας μας,μην ψάχνετε για Μονόκερους στην εποχή μας.
    Να βάζουμε βενζίνη στα ρημάδια μας,να βρίσκουμε λίγο χρόνο και να τα φορτώνουμε με μπόλικα χιλιόμετρα.
    RIDE MORE TALK LESS

  8. #98
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.992

  9. #99
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Πολλοί ηλεκτρολόγοι μαζεύτηκαν στο φόρουμ. Πολλές πρίζες βλέπω!!!
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  10. #100
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Α τα καημένα,σέρνονται στην άμμο
    RIDE MORE TALK LESS

  11. #101
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Α τα καημένα,σέρνονται στην άμμο
    μια χαρα ! σαν τραμπολινο αναπηδαει πισω...

    κατι πιο ρεαλιστικο για αμμο , (XR rulezz!)
    https://www.youtube.com/watch?v=TrtkHXiTxfs
    https://www.youtube.com/watch?v=EJ_JbWKBE2c

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Απ'όσο έχω διαβάσει στο παρελθόν (από ιδιοκτήτες σε ξένα φόρουμς) όλο προβλήματα ήταν.
    Το ιδανικότερο μηχανάκι για την χρήση που συζητάμε είναι αυτό που έχει ο καθένας μας,μην ψάχνετε για Μονόκερους στην εποχή μας.
    Να βάζουμε βενζίνη στα ρημάδια μας,να βρίσκουμε λίγο χρόνο και να τα φορτώνουμε με μπόλικα χιλιόμετρα.
    Ναι αρκετά προβλήματα αλλά μικρά , που αν το έβγαζε μια εταιρεία σαν την honda πχ θα ήταν λυμένα (επίσης η μεγάλη γραμμή παραγωγής θα μείωνε αρκετά το κόστος ) , το έφερα σαν παράδειγμα για το πως μπορεί να γίνει μια σωστή μοτοσυκλέτα , το θέμα είναι οτι η honda δεν θέλει να δώσει κάτι τέτοιο , σου πουλάει το crf 300 στα 6300 με ότι πιο basic (κυριολεκτικά) από περιφερειακά και είσαι ευτυχισμένος και εσυ και αυτη . επειδή δεν υπάρχει ανταγωνισμός εξυψώνουμε ενα μηχανάκι που ok ... ειναι ακριβο και πολύ βασικό .

    Ενα χιλιάρικο τo απλο πιάνω απο το KTM 250 ADVENTURE και ίδια τιμή το rally με το cb 500x (που πάλι θεωρείται ακριβο) πως το δικαιολογείτε;
    Τελευταία τροποποίηση από KotsosDR; 30/12/2022 στις 12:43.

  13. #103
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    μια χαρα ! σαν τραμπολινο αναπηδαει πισω...

    κατι πιο ρεαλιστικο για αμμο , (XR rulezz!)
    https://www.youtube.com/watch?v=TrtkHXiTxfs
    https://www.youtube.com/watch?v=EJ_JbWKBE2c
    Για σουμιέδες αντί αναρτήσεις εγώ μια χαρά τους είδα (στο βίντεο που έβαλε ο stf) να πηγαίνουν και να χαίρονται τα μηχανάκια τους .
    Στα δύο που έβαλες βλέπω αρχάριο αναβάτη .Αυτός με το XR650 πήρε το ξένο WR250R και ανέβηκε τον αμμώδη κρατήρα ενώ οι υπόλοιποι δεν μπορούσαν.
    Στην χωμάτινη οδήγηση τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει ο αναβάτης και όχι το μηχάνημα .
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	83279099_2473937916188782_5635049413643599872_n.jpg 
Προβολές:	82 
Μέγεθος:	85,8 KB 
ID:	440327

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	59b439dd6428990fdbf1ee62b9d14fc6.jpg 
Προβολές:	81 
Μέγεθος:	30,0 KB 
ID:	440328
    RIDE MORE TALK LESS

  14. #104
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Για σουμιέδες αντί αναρτήσεις εγώ μια χαρά τους είδα (στο βίντεο που έβαλε ο stf) να πηγαίνουν και να χαίρονται τα μηχανάκια τους .
    Στα δύο που έβαλες βλέπω αρχάριο αναβάτη .Αυτός με το XR650 πήρε το ξένο WR250R και ανέβηκε τον αμμώδη κρατήρα ενώ οι υπόλοιποι δεν μπορούσαν.
    Στην χωμάτινη οδήγηση τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει ο αναβάτης και όχι το μηχάνημα .
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	83279099_2473937916188782_5635049413643599872_n.jpg 
Προβολές:	82 
Μέγεθος:	85,8 KB 
ID:	440327

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	59b439dd6428990fdbf1ee62b9d14fc6.jpg 
Προβολές:	81 
Μέγεθος:	30,0 KB 
ID:	440328
    Τι μηχανάκι έχει ο συγκεκριμένος που εχει τις φωτο που ανέβασες;

  15. #105
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Ναι αρκετά προβλήματα αλλά μικρά , που αν το έβγαζε μια εταιρεία σαν την honda πχ θα ήταν λυμένα (επίσης η μεγάλη γραμμή παραγωγής θα μείωνε αρκετά το κόστος ) , το έφερα σαν παράδειγμα οπως μπορεί να γίνει μια σωστή μοτοσυκλέτα , το θέμα είναι οτι η honda δεν θέλει να δώσει κάτι τέτοιο , σου πουλάει το crf 300 στα 6300 με ότι πιο basic (κυριολεκτικά) από περιφερειακά και είσαι ευτυχισμένος και εσυ και αυτη . επειδή δεν υπάρχει ανταγωνισμός εξυψώνουμε ενα μηχανάκι που ok ... ειναι ακριβο και πολύ βασικό .

    Ενα χιλιάρικο τo απλο πιάνω απο το KTM 250 ADVENTURE και ίδια τιμή το rally με το cb 500x (που πάλι θεωρείται ακριβο) πως το δικαιολογείτε;
    Δεν δικαιολογώ και δεν εξυψώνω τίποτα .Δεν έχω κανένα κέρδος σε ότι γράφω και δεν με απασχολεί καθόλου η αγορά/τιμολόγηση των εκάστοτε μοτοσυκλετών γιατί είμαι ικανοποιημένος με αυτά που έχω.
    Και για να μην φεύγω από το θέμα ,το crf300 θα μου φαινόταν καλή αγορά ως μεταχειρισμένο (χαμηλότερη τιμή αγοράς) και να έκανα μια 'επένδυση' στις αναρτήσεις του.
    Αλλά δεν θα 'κατηγορήσω' ούτε αυτόν που θα το αγοράσει καινούργιο 6300 και θα του ρίξει άλλα 1000 για αναρτήσεις ούτε αυτόν που θα το κρατήσει στοκ για πάντα (γιατί δεν ψάχνεται για το κάτι παραπάνω οδηγικά).
    Ο καθένας πράττει με τα δικά του κριτήρια και αυτό πρέπει να γίνεται πάντα σεβαστό.
    RIDE MORE TALK LESS

Σελίδα 7 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι Γνωμη ΕΧετε Για Το Dr-z400e
    από dinos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2005, 00:45
  2. Το Τεποζιτο Του Dr
    από kosdros στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2004, 09:17
  3. Δινω Το Dr Και Παμε Για Αλλα
    από kosdros στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 23:31
  4. Dr Experts! Περι Πατεντασ...
    από picramenos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2004, 10:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF