Σελίδα 8 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 146

Θέμα: DR-Z400 ή Crf300l;;;;

  1. #106
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Τι μηχανάκι έχει ο συγκεκριμένος που εχει τις φωτο που ανέβασες;
    DR650 το καλό το γυμνό
    RIDE MORE TALK LESS

  2. #107
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Ο καθένας πράττει με τα δικά του κριτήρια και αυτό πρέπει να γίνεται πάντα σεβαστό.
    Αν σου αρέσει κατι το παίρνεις και δεν δίνεις λόγο σε κανεναν , το ξερω απο πρωτο χέρι αυτο και εννοείται είναι απολυτα σεβαστό . Τη Μοτοσυκλέτα κρίνουμε , όχι τον εκάστοτε ιδιοκτήτη .

  3. #108
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.407
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    ...... που θα το αγοράσει καινούργιο 6300.....
    6000 κομπλέ με πινακίδα
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  4. #109
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.063
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    Ενα χιλιάρικο τo απλο πιάνω απο το KTM 250 ADVENTURE και ίδια τιμή το rally με το cb 500x (που πάλι θεωρείται ακριβο) πως το δικαιολογείτε;
    Επειδή το έχω τεστάρει το 250 adventure εις διπλούν γιατί με ενδιαφέρει (και συνεχίζει να με ενδιαφέρει).
    Είναι βαρύ στα 175kg, χαμηλό με 200ground clearance, έχει 170mm διαδρομές, η ποιότητα των πλαστικών ίσα που ακουμπά στον μέσο όρο, το μοτερ παράγει περισσότερους κραδασμούς από τα crf L και το κυριότερο έχει ρυθμισμένο με γνήσια φιλοσοφία ΚΤΜ το μοτερ. Σημαίνει ότι θα σκορτσαρει κατω από 3000χαω θα δυσανασχετεί στο κέντρο της πόλης σταματά-ξεκινά με ανέβασμα θερμοκρασίας. Θα δουλεύει ωραία μονο όταν πηγαίνει τάπα, συγκριτικά πάντα. Και όλα αυτά για ένα μοτερ 30αλογα.
    Θέλω να πω θα μπορούσαν να το κάνουν πιο σμουθ-πιο λειτουργικό μια και είναι ολαραουντερ.
    Τα αβαντάζ του ειναι οι στιβαρές αναρτήσεις του και το δυνατό πλαίσιο

    Η διαφορά ειναι σήμερα στα 900 ευρω αλλά με την προσφορά σε ισχύ της ktm αλλιώς θα κόστιζε 5700

  5. #110
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Επειδή το έχω τεστάρει το 250 adventure εις διπλούν γιατί με ενδιαφέρει (και συνεχίζει να με ενδιαφέρει).
    Είναι βαρύ στα 175kg, χαμηλό με 200ground clearance, έχει 170mm διαδρομές, η ποιότητα των πλαστικών ίσα που ακουμπά στον μέσο όρο, το μοτερ παράγει περισσότερους κραδασμούς από τα crf L και το κυριότερο έχει ρυθμισμένο με γνήσια φιλοσοφία ΚΤΜ το μοτερ. Σημαίνει ότι θα σκορτσαρει κατω από 3000χαω θα δυσανασχετεί στο κέντρο της πόλης σταματά-ξεκινά με ανέβασμα θερμοκρασίας. Θα δουλεύει ωραία μονο όταν πηγαίνει τάπα, συγκριτικά πάντα. Και όλα αυτά για ένα μοτερ 30αλογα.
    Θέλω να πω θα μπορούσαν να το κάνουν πιο σμουθ-πιο λειτουργικό μια και είναι ολαραουντερ.
    Τα αβαντάζ του ειναι οι στιβαρές αναρτήσεις του και το δυνατό πλαίσιο

    Η διαφορά ειναι σήμερα στα 900 ευρω αλλά με την προσφορά σε ισχύ της ktm αλλιώς θα κόστιζε 5700
    Δεν συγκρίνω τις μοτοσυκλέτες γιατι είναι αλλη κατηγορία , τα υλικά/περιφερειακά και το κόστος συγκρίνω , δεν ξερω πως αλλιως να το πω ... στα ιδια χρήματα παίρνεις Fantic 250 XEF και δες τι φοράει

  6. #111
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KotsosDR Προβολή μηνύματος
    μια χαρα ! σαν τραμπολινο αναπηδαει πισω...

    κατι πιο ρεαλιστικο για αμμο , (XR rulezz!)
    https://www.youtube.com/watch?v=TrtkHXiTxfs
    https://www.youtube.com/watch?v=EJ_JbWKBE2c


    Απο το βίντεο αντιλαμβάνομαι πως έχει μαμά γρανάζωμα. Έχω την αίσθηση πως με -1 μπροστά θα μεταμορφωθεί αν και δεν είμαι ειδικός στην άμμο. Για την ανάρτηση νομίζω ότι γίνεται πολύς ντόρος άδικα καθώς κανένας απαιτητικός αναβάτης δεν κρατάει τελείως μαμά οποιοδήποτε μηχανάκι (ακόμη και ΚΤΜ και ότι θες βάλε). Βάζεις μια ανάρτηση πίσω και ελατήρια μπροστά και είσαι κύριος. Άλλωστε τα χρήματα της ανάρτησης δεν τα χάνεις καθώς την πουλάς ξεχωριστά όποτε πουλήσεις και το μηχανάκι. Θα πάρεις τουλάχιστον τα μισά λεφτά πίσω.

    Τώρα για το αν θα έπρεπε στα 6.000 ευρώ να έχει και τόσο καλή ανάρτηση δε μπορώ να πω κάτι. Οκ σίγουρα όλοι θα το θέλαμε αλλά ρεαλιστικά δε νομίζω ότι το έχει κάνει κάποια εταιρεία.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  7. #112
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    751
    https://www.car.gr/classifieds/bikes...7302658-fantic

    Αυτο; 10.799€ εχει και ειναι ουσιαστικα αγωνιστικο.


    Ξαναρωταω, απο που κι ως που συγκρινεται ενα ψευδοεντουρο με αγωνιστικα, καθαροαιμα εντουρο ή με ειδικες κατασκευες που φτιαχνουν βιοτεχνιες;

    Κοτζαμ ΚΤΜ που μοστραρει αγωνιστικο πεντιγκρι σε καθε της κατασκευη εκανε το 250 να ζυγιζει 30 κιλα παραπανω, και καλα allrounder το μικρο adve αλλα στη σελα θα βγαλεις αιμοροιδες απο την σκληραδα.


    Για εμενα που ψαχνω κατι που να ντα κανει ολα. Βολτα στην πολη, βολτα εκτος πολης αλλα κοντα, παρεα στον αδερφο με το 701 στο βουνο, συντηρηση αραιη, οικονομικο σε καυσιμα, αναλωσιμα, δεν βρισκω κατι αλλο σε καινουργιο. Μονο το Voge αλλα δεν εμπιστευομαι ακομα κινεζικα

  8. #113
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Επειδή το έχω τεστάρει το 250 adventure εις διπλούν γιατί με ενδιαφέρει (και συνεχίζει να με ενδιαφέρει).
    Είναι βαρύ στα 175kg, χαμηλό με 200ground clearance, έχει 170mm διαδρομές, η ποιότητα των πλαστικών ίσα που ακουμπά στον μέσο όρο, το μοτερ παράγει περισσότερους κραδασμούς από τα crf L και το κυριότερο έχει ρυθμισμένο με γνήσια φιλοσοφία ΚΤΜ το μοτερ. Σημαίνει ότι θα σκορτσαρει κατω από 3000χαω θα δυσανασχετεί στο κέντρο της πόλης σταματά-ξεκινά με ανέβασμα θερμοκρασίας. Θα δουλεύει ωραία μονο όταν πηγαίνει τάπα, συγκριτικά πάντα. Και όλα αυτά για ένα μοτερ 30αλογα.
    Θέλω να πω θα μπορούσαν να το κάνουν πιο σμουθ-πιο λειτουργικό μια και είναι ολαραουντερ.
    Τα αβαντάζ του ειναι οι στιβαρές αναρτήσεις του και το δυνατό πλαίσιο

    Η διαφορά ειναι σήμερα στα 900 ευρω αλλά με την προσφορά σε ισχύ της ktm αλλιώς θα κόστιζε 5700
    Στο χώμα είναι σαφώς υποδεέστερο (και το 390) από το crf,να δούμε καααποια στιγμή (έχουν περάσει πόσα χρόνια που το παιδεύουν) το 390 με 21/18 και ψηλότερες αναρτήσεις.
    RIDE MORE TALK LESS

  9. #114
    Καλώς τα παιδιά Το avatar του/της liospi
    Εγγραφή
    18/10/2004
    Μηνύματα
    277
    πήρα το crf250 rally πριν ένα χρόνο σε ΤΡΟΜΕΡΗ τιμή (μεταχειρώ)
    κάποια στιγμή θα ανεβάσω φωτό τις βελτιώσεις που έχω κάνει (αισθητικές και ουσιαστικές)
    το μόνο που θέλει το μηχανάκι είναι μια ανάρτηση ή ελατήριο πίσω και αυτό αν βάζεις δεύτερο άτομο πίσω ή είσαι πάνω από 85 κιλά

    εγώ αυτά που έχω κάνει είναι
    1. ελατήριο πίσω από το γνωστό μαγαζί στα δικαστήρια
    2. τιμόνι protaper fatbar που είναι μακράν πιο όμορφο από το μαμά και έχει λιγότερους κραδασμούς στα χέρια (έχει μια ελαστικότητα που την καταλαβαίνεις αμέσως)
    3. σέλα από το motOK, όχι τόσο για τον οδηγό αλλά πιο φορδιά στο πίσω μέρος για τον συνοδηγό
    4. μικρότερες μανέτες που ρυθμίζονται
    5. χούφτες accerbis
    6. φίλτρο DNA
    7. αυτοκολλητάκια στις ζάντες (να μοιάζει με το concept)
    8. λάστιχα πιο πολιτικά για την πόλη (metzeler tourance)
    9. τετράγωνη μπαγκαζιέρα για πίσω (να ταιριάΕΙ περισσότερο)

    το μηχανάκι το έχω καθημερινό, δεν τρίζει, δεν καίει και στα δικά μου μάτια είναι πολύ όμορφο
    δεν είχα ποτέ μηχανάκι σε αυτή την κατηγορία, και έχω ενθουσιαστεί το πως ανεβαίνει σκαλοπάτια

    αυτό που ίσως προσθέσω μελλοντικά είναι κάγκελα με ποδιά και μια εξάτμιση FMF (πανάκριβη όμως)
    Τελευταία τροποποίηση από liospi; 31/12/2022 στις 17:47.

  10. #115
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Νίκος Παππάς Προβολή μηνύματος
    https://www.car.gr/classifieds/bikes...7302658-fantic

    Αυτο; 10.799€ εχει και ειναι ουσιαστικα αγωνιστικο.


    Ξαναρωταω, απο που κι ως που συγκρινεται ενα ψευδοεντουρο με αγωνιστικα, καθαροαιμα εντουρο ή με ειδικες κατασκευες που φτιαχνουν βιοτεχνιες;

    Κοτζαμ ΚΤΜ που μοστραρει αγωνιστικο πεντιγκρι σε καθε της κατασκευη εκανε το 250 να ζυγιζει 30 κιλα παραπανω, και καλα allrounder το μικρο adve αλλα στη σελα θα βγαλεις αιμοροιδες απο την σκληραδα.


    Για εμενα που ψαχνω κατι που να ντα κανει ολα. Βολτα στην πολη, βολτα εκτος πολης αλλα κοντα, παρεα στον αδερφο με το 701 στο βουνο, συντηρηση αραιη, οικονομικο σε καυσιμα, αναλωσιμα, δεν βρισκω κατι αλλο σε καινουργιο. Μονο το Voge αλλα δεν εμπιστευομαι ακομα κινεζικα
    To Fantic του λινκ είναι καθαρόαιμο εντούρο Yanaha WR250F με άλλα χρώματα και όντως δεν χωράει στην κουβέντα.
    Προφανώς ο KotsosDR εννοεί αυτό
    https://www.car.gr/classifieds/bikes...42-fantic-250e
    Το είδα στην 'εκθεση' που έγινε στο Γκάζι και πραγματικά έπαθα σοκ από την χάλια ποιότητα κατασκευής του...ενώ είμαι θετικός σε κάποιες Κινεζικές εταιρείες (γιατί Κινεζικό είναι το συγκεκριμένο) και μοντέλα αυτό δεν μπορούσα ούτε να το βλέπω.Χαλια λεπτομέρειες παντού και για κερασάκι ειχε πάνω του διάφορα χρωματιστά μπλιμπλίκια που συνήθως τα βρίσκει κανείς στο Alibaba


    Το ready to race (παλιό μότο της Husaberg..) της ΚΤΜ χάθηκε από την εποχή που αποφάσισαν να φτιάχνουν μοτοσυκλέτες για το ευρύ κοινό.

    Δυστυχώς η Χόντα παίζει μπάλα μόνη της ...
    RIDE MORE TALK LESS

  11. #116
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Στο χώμα είναι σαφώς υποδεέστερο (και το 390) από το crf,να δούμε καααποια στιγμή (έχουν περάσει πόσα χρόνια που το παιδεύουν) το 390 με 21/18 και ψηλότερες αναρτήσεις.
    Δεν θα το δούμε ποτέ. Η κύρια αγορά του 390 είναι η Ινδία και εκεί αρκούνται και με τα 19" εμπρός και τους πέφτει ήδη ψηλό όπως είναι τώρα.

  12. #117
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.063
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από liospi Προβολή μηνύματος
    πήρα το crf250 rally πριν ένα χρόνο σε ΤΡΟΜΕΡΗ τιμή (μεταχειρώ)
    κάποια στιγμή θα ανεβάσω φωτό τις βελτιώσεις που έχω κάνει (αισθητικές και ουσιαστικές)
    το μόνο που θέλει το μηχανάκι είναι μια ανάρτηση ή ελατήριο πίσω και αυτό αν βάζεις δεύτερο άτομο πίσω ή είσαι πάνω από 85 κιλά

    εγώ αυτά που έχω κάνει είναι
    1. ελατήριο πίσω από το γνωστό μαγαζί στα δικαστήρια
    2. τιμόνι protaper fatbar που είναι μακράν πιο όμορφο από το μαμά και έχει λιγότερους κραδασμούς στα χέρια (έχει μια ελαστικότητα που την καταλαβαίνεις αμέσως)
    3. σέλα από το motOK, όχι τόσο για τον οδηγό αλλά πιο φορδιά στο πίσω μέρος για τον συνοδηγό
    4. μικρότερες μανέτες που ρυθμίζονται
    5. χούφτες accerbis
    6. αυτοκολλητάκια στις ζάντες (να μοιάζει με το concept)
    7. λάστιχα πιο πολιτικά για την πόλη (metzeler tourance)
    8. τετράγωνη μπαγκαζιέρα για πίσω (να ταιριάΕΙ περισσότερο)

    το μηχανάκι το έχω καθημερινό, δεν τρίζει, δεν καίει και στα δικά μου μάτια είναι πολύ όμορφο
    δεν είχα ποτέ μηχανάκι σε αυτή την κατηγορία, και έχω ενθουσιαστεί το πως ανεβαίνει σκαλοπάτια

    αυτό που ίσως προσθέσω μελλοντικά είναι κάγκελα με ποδιά και μια εξάτμιση FMF (πανάκριβη όμως)
    Την καλύτερη δουλειά έκανες! Και καλορίζικο αν δε σου είχα πει!

    Αν το δεις ως βελτίωση βάρους η εξάτμιση μπορεί να σου ελευθερώσει μέχρι και 4-5 κιλά και αυτό είναι το σημαντικότερο παρά την οποία βελτίωση μπορεί να προσδίδει στις επιδόσεις

  13. #118
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από skritikos Προβολή μηνύματος
    Δεν θα το δούμε ποτέ. Η κύρια αγορά του 390 είναι η Ινδία και εκεί αρκούνται και με τα 19" εμπρός και τους πέφτει ήδη ψηλό όπως είναι τώρα.
    Το παιδεύουν ακόμα,ίσως σε μια άλλη ζωή
    https://www.motomag.gr/news/nea-mont...es-fotografies
    RIDE MORE TALK LESS

  14. #119
    Καλώς τα παιδιά Το avatar του/της liospi
    Εγγραφή
    18/10/2004
    Μηνύματα
    277
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Την καλύτερη δουλειά έκανες! Και καλορίζικο αν δε σου είχα πει!

    Αν το δεις ως βελτίωση βάρους η εξάτμιση μπορεί να σου ελευθερώσει μέχρι και 4-5 κιλά και αυτό είναι το σημαντικότερο παρά την οποία βελτίωση μπορεί να προσδίδει στις επιδόσεις
    Δηλ. δεν θα πάρει 10 άλογα; χαχαχα
    η συγκεκριμένη μου αρέσει σαν σχήμα/μέγεθος, θόρυβο και φυσικά που είναι πιο ελαφριά από τη μαμά..

  15. #120
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2007
    Μηνύματα
    423
    Νομίζω αυτό θα είναι κάτι σαν 490 με την ανάλογη αύξηση τιμής. Αν κρίνω από την τωρινή τιμή αυτό θα μπαίνει στα 8500-9000 οπότε, καληνύχτα!

    Αν ήθελα κάτι απλό εύκολο 'χωμάτινο' τώρα για μικτή χρήση δεν βλέπω άλλη επιλογή από Honda (CRF300L & Rally) και το νέο Voge 300 Rally (που το μόνο που θέλει για γενική χρήση είναι πιο μακρύ γρανάζωμα).

Σελίδα 8 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι Γνωμη ΕΧετε Για Το Dr-z400e
    από dinos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2005, 00:45
  2. Το Τεποζιτο Του Dr
    από kosdros στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2004, 09:17
  3. Δινω Το Dr Και Παμε Για Αλλα
    από kosdros στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 23:31
  4. Dr Experts! Περι Πατεντασ...
    από picramenos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2004, 10:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF