Επειδή το έχω τεστάρει το 250 adventure εις διπλούν γιατί με ενδιαφέρει (και συνεχίζει να με ενδιαφέρει).
Είναι βαρύ στα 175kg, χαμηλό με 200ground clearance, έχει 170mm διαδρομές, η ποιότητα των πλαστικών ίσα που ακουμπά στον μέσο όρο, το μοτερ παράγει περισσότερους κραδασμούς από τα crf L και το κυριότερο έχει ρυθμισμένο με γνήσια φιλοσοφία ΚΤΜ το μοτερ. Σημαίνει ότι θα σκορτσαρει κατω από 3000χαω θα δυσανασχετεί στο κέντρο της πόλης σταματά-ξεκινά με ανέβασμα θερμοκρασίας. Θα δουλεύει ωραία μονο όταν πηγαίνει τάπα, συγκριτικά πάντα. Και όλα αυτά για ένα μοτερ 30αλογα.
Θέλω να πω θα μπορούσαν να το κάνουν πιο σμουθ-πιο λειτουργικό μια και είναι ολαραουντερ.
Τα αβαντάζ του ειναι οι στιβαρές αναρτήσεις του και το δυνατό πλαίσιο
Η διαφορά ειναι σήμερα στα 900 ευρω αλλά με την προσφορά σε ισχύ της ktm αλλιώς θα κόστιζε 5700
Απο το βίντεο αντιλαμβάνομαι πως έχει μαμά γρανάζωμα. Έχω την αίσθηση πως με -1 μπροστά θα μεταμορφωθεί αν και δεν είμαι ειδικός στην άμμο. Για την ανάρτηση νομίζω ότι γίνεται πολύς ντόρος άδικα καθώς κανένας απαιτητικός αναβάτης δεν κρατάει τελείως μαμά οποιοδήποτε μηχανάκι (ακόμη και ΚΤΜ και ότι θες βάλε). Βάζεις μια ανάρτηση πίσω και ελατήρια μπροστά και είσαι κύριος. Άλλωστε τα χρήματα της ανάρτησης δεν τα χάνεις καθώς την πουλάς ξεχωριστά όποτε πουλήσεις και το μηχανάκι. Θα πάρεις τουλάχιστον τα μισά λεφτά πίσω.
Τώρα για το αν θα έπρεπε στα 6.000 ευρώ να έχει και τόσο καλή ανάρτηση δε μπορώ να πω κάτι. Οκ σίγουρα όλοι θα το θέλαμε αλλά ρεαλιστικά δε νομίζω ότι το έχει κάνει κάποια εταιρεία.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
https://www.car.gr/classifieds/bikes...7302658-fantic
Αυτο; 10.799€ εχει και ειναι ουσιαστικα αγωνιστικο.
Ξαναρωταω, απο που κι ως που συγκρινεται ενα ψευδοεντουρο με αγωνιστικα, καθαροαιμα εντουρο ή με ειδικες κατασκευες που φτιαχνουν βιοτεχνιες;
Κοτζαμ ΚΤΜ που μοστραρει αγωνιστικο πεντιγκρι σε καθε της κατασκευη εκανε το 250 να ζυγιζει 30 κιλα παραπανω, και καλα allrounder το μικρο adve αλλα στη σελα θα βγαλεις αιμοροιδες απο την σκληραδα.
Για εμενα που ψαχνω κατι που να ντα κανει ολα. Βολτα στην πολη, βολτα εκτος πολης αλλα κοντα, παρεα στον αδερφο με το 701 στο βουνο, συντηρηση αραιη, οικονομικο σε καυσιμα, αναλωσιμα, δεν βρισκω κατι αλλο σε καινουργιο. Μονο το Voge αλλα δεν εμπιστευομαι ακομα κινεζικα
πήρα το crf250 rally πριν ένα χρόνο σε ΤΡΟΜΕΡΗ τιμή (μεταχειρώ)
κάποια στιγμή θα ανεβάσω φωτό τις βελτιώσεις που έχω κάνει (αισθητικές και ουσιαστικές)
το μόνο που θέλει το μηχανάκι είναι μια ανάρτηση ή ελατήριο πίσω και αυτό αν βάζεις δεύτερο άτομο πίσω ή είσαι πάνω από 85 κιλά
εγώ αυτά που έχω κάνει είναι
1. ελατήριο πίσω από το γνωστό μαγαζί στα δικαστήρια
2. τιμόνι protaper fatbar που είναι μακράν πιο όμορφο από το μαμά και έχει λιγότερους κραδασμούς στα χέρια (έχει μια ελαστικότητα που την καταλαβαίνεις αμέσως)
3. σέλα από το motOK, όχι τόσο για τον οδηγό αλλά πιο φορδιά στο πίσω μέρος για τον συνοδηγό
4. μικρότερες μανέτες που ρυθμίζονται
5. χούφτες accerbis
6. φίλτρο DNA
7. αυτοκολλητάκια στις ζάντες (να μοιάζει με το concept)
8. λάστιχα πιο πολιτικά για την πόλη (metzeler tourance)
9. τετράγωνη μπαγκαζιέρα για πίσω (να ταιριάΕΙ περισσότερο)
το μηχανάκι το έχω καθημερινό, δεν τρίζει, δεν καίει και στα δικά μου μάτια είναι πολύ όμορφο
δεν είχα ποτέ μηχανάκι σε αυτή την κατηγορία, και έχω ενθουσιαστεί το πως ανεβαίνει σκαλοπάτια
αυτό που ίσως προσθέσω μελλοντικά είναι κάγκελα με ποδιά και μια εξάτμιση FMF (πανάκριβη όμως)
Τελευταία τροποποίηση από liospi; 31/12/2022 στις 17:47.
To Fantic του λινκ είναι καθαρόαιμο εντούρο Yanaha WR250F με άλλα χρώματα και όντως δεν χωράει στην κουβέντα.
Προφανώς ο KotsosDR εννοεί αυτό
https://www.car.gr/classifieds/bikes...42-fantic-250e
Το είδα στην 'εκθεση' που έγινε στο Γκάζι και πραγματικά έπαθα σοκ από την χάλια ποιότητα κατασκευής του...ενώ είμαι θετικός σε κάποιες Κινεζικές εταιρείες (γιατί Κινεζικό είναι το συγκεκριμένο) και μοντέλα αυτό δεν μπορούσα ούτε να το βλέπω.Χαλια λεπτομέρειες παντού και για κερασάκι ειχε πάνω του διάφορα χρωματιστά μπλιμπλίκια που συνήθως τα βρίσκει κανείς στο Alibaba
Το ready to race (παλιό μότο της Husaberg..) της ΚΤΜ χάθηκε από την εποχή που αποφάσισαν να φτιάχνουν μοτοσυκλέτες για το ευρύ κοινό.
Δυστυχώς η Χόντα παίζει μπάλα μόνη της ...
RIDE MORE TALK LESS
Το παιδεύουν ακόμα,ίσως σε μια άλλη ζωή
https://www.motomag.gr/news/nea-mont...es-fotografies
RIDE MORE TALK LESS
Νομίζω αυτό θα είναι κάτι σαν 490 με την ανάλογη αύξηση τιμής. Αν κρίνω από την τωρινή τιμή αυτό θα μπαίνει στα 8500-9000 οπότε, καληνύχτα!
Αν ήθελα κάτι απλό εύκολο 'χωμάτινο' τώρα για μικτή χρήση δεν βλέπω άλλη επιλογή από Honda (CRF300L & Rally) και το νέο Voge 300 Rally (που το μόνο που θέλει για γενική χρήση είναι πιο μακρύ γρανάζωμα).