Μιας και μιλάτε για το 390 και τη 19αρα εμπρός που φοράει. Προσωπικά αν έβγαινε ένα σύγχρονο ΑΧ 1-250 θα ήταν μέσα στις επιλογές μου. Οκ δε θα πήγαινε όπως το CRF στο χώμα αλλά ήταν πάντα ένα πολύ καλό ελαφρύ ΟΝ-off με tubeless ζάντες με το οποίο έστω και πιο σιγά πήγαινες παντού. Φίλος χωμάτινος το είχε πάντα για 2ο (και 1ο κάποιες φορές) και ταξίδεψε απο χώμα παντού. Το χαμηλό βάρος είναι πάντα πλεονέκτημα.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Είναι όμως ελαφρύ και αρκετά ικανό για μικτά πράγματα με έμφαση στην άσφαλτο φυσικά.
Για μένα κάτι σαν αυτό ή το CRF300L/Rally θα ήθελα να είναι κάτι σαν οι τελευταίες μοτοσυκλέτες μου. Ούτε τρελό γκάζι ούτε βάρος. Οικονομία όσο δεν πάει, συντήρηση ελάχιστη και απόλαυση άπειρων χιλιομέτρων δίχως άγχος.
Βλέπω πως Αυστραλία θα τιμολογηθεί κάπου στα 1500 AU$ κάτω από το CRF300L.
Άρα εδώ κάνοντας αντιπαραβολή τιμών θα ερχόταν 4500-4800. Βλακεία τους που δεν το φέρνουν. Ίσως το σκεφτούν όταν δουν πόσες πωλήσεις θα κάνει η Voge και οι λοιποί στα μικρά.
Ναι αυτό έλεγα , έχεις δίκιο οντως το μοτέρ είναι κινεζικό , τα υπόλοιπα ιταλικά και οι αναρτήσεις από Ισπανία , δεν είχα την τύχη να το δω από κοντά αλλά βλέποντας αναρτήσεις τιμόνι και εξάτμιση υπέθεσα ότι θα ακολουθούσε την ποιότητα των αγωνιστικών , το swm rs 300 το έχεις δει;
Ένα σύντομο συγκριτικό άρθρο από το cycle world, με τα πιο αδύναμα μηχανάκια (με βάση δυναμομετρήσεις) του 2022, που ίσως και να βοηθάει.
Oldfarts never die