μικρα στο μεγεθος εννουσα

η μεγαλυτερη μου δυσκολια ηταν να αλλαζω ταχυτητες. αφου ημουν συμπιεσμενος. στο nc ημουν πολυ καλυτερα (αλλα αυτο ηταν dct). γιαυτο πιστευω κατι πολυ μεγαλυτερο θα μου ταιριαζε.
τι διαφορα εχουν πρακτικα οι κινητηρες των μηχανων και δουλευουν σε τοσο υψηλες στροφες? πχ στο kodiaq με 1000 στροφες και 6η παω 80χλμ ανετα. γιατι η πολυ ελαφροτερη μηχανη να θελει 2000 στροφες για να ξεκινησει και μονο?
αριστειδη, στην πολη μεσα, κανει 7,5. με σταρτ στοπ και 30-40 που πηγαινω συνηθως. αυτα τα καινουρια μετρανε απο αναμα σε σβησιμο, ετσι μπορω να υπολογισω σε γενικες γραμμες τι καιει. πχ απο το χωριο στην πολη 15 χλμ σε επαρχιακο, 6-7 αναλογα την κινηση. μεσα στην πολη αν κανω καποιες δουλειες, 7-8. κτλ κτλ
και ναι το nc λογω dct ειναι ο μεγαλος μου ερωτας, απλα πρεπει να βρω να το δοκιμασω ξανα. και τα πουλανε και ακριβα τωρα

πριν μερικα χρονια εβρισκα και με 3000-4000 στο car.gr και δεν πηρα

καλα να παθω