καλησπερα παιδια λεω για το συγκεκριμενο μηχανακι θελει και αυτο πιστονι καθε 50 ωρες; δηλαδη εχει τις απαιτησεις συντηρησης σαν καθαροαιμο;
καλησπερα παιδια λεω για το συγκεκριμενο μηχανακι θελει και αυτο πιστονι καθε 50 ωρες; δηλαδη εχει τις απαιτησεις συντηρησης σαν καθαροαιμο;
Νομιζω εχει ατσαλινες βαλβιδες και οχι τιτανιου όπως το mx αλλα τα σερβις του παλι με ωρες είναι,δεν ξερω ποσες.
Προφανώς, το ίδιο μοτέρ με το ΜΧ φοράει απλά είναι σεταρισμένο για εντούρο, θεωρητικά πάντα!
Μετά από ψάξιμο 5 λεπτών και βάση owners manual (μοντέλο 2022):
Κάθε 15 ώρες ή 4 αγώνες:
-Πιστόνι - Αντικατάσταση
-Λάδια φίλτρα - Αντικατάσταση
- Βαλβίδες - Έλεγχος
Αυτά βέβαια αν είσαι σε τέτοιο επίπεδο που το πας σαν αγωνιζόμενος.![]()
Oldfarts never die
Επίσης define το "σιγά".. Κάποιες κατασκευές είναι φτιαγμενες να πηγαίνουν "αλλιώς" .. Αλλιώς έχουν πολλά "δεν" μπροστά... Που και αυτό δεν κάνει καλό.
Όπως σου τα είπαν και πιο πάνω, προφανώς τα διαστήματα ανάμεσα στα service, επιμηκύνονται εφόσον δεν το πας σαν "αγωνιζόμενος", αλλά δεν παύουμε να μιλάμε για ένα καθαρά αγωνιστικό μηχανάκι, με ανάλογη συντήρηση.
Κάτι του τύπου αλλάζω λάδια κάθε 3000χλμ, μην τα περιμένεις.
Από την άλλη αν είναι να το πηγαίνεις "αργά" γιατί να πάρεις κάτι τέτοιο;
Υπάρχουν ένα σωρό άλλα μηχανάκια, που θα σε εισάγουν στο "χώμα", χωρίς τις απαιτήσεις ενός "αγωνιστικού".
Εκτός αν έχεις βρει καμιά "ευκαιριάρα" και δεν μπορεί να πεις όχι.![]()
Oldfarts never die