Είναι το πρώτο banner στο κεντρικό site της ΚΤΜ:
https://www.ktm.com/en-gr/models/travel.html
Είναι το πρώτο banner στο κεντρικό site της ΚΤΜ:
https://www.ktm.com/en-gr/models/travel.html
Δεν έχουν άμεση σύγκριση τα CRF300 Rally με το KTM Adventure 390. Από όλες τις απόψεις, διαφορετικές μοτοσυκλέτες με διαφορετικούς στόχους.
Κατανομή ροπής, ιπποδύναμη, απόσταση από το έδαφος, διαδρομή αναρτήσεων, κατανάλωση, ύψος σέλας, κ.α.
Μεταξύ των 2 για πολλούς λόγους θα πήγαινα στο Rally εύκολα.
Το 390 στο χώμα είναι ένα κανονικό adventure με όλα τα καλούδια, της μικρομεσαίας όμως κατηγορίας.
Αναρτήσεις πολύ καλές για άσφαλτο και ορεινό επαρχιακό. Και με αρκετές ρυθμίσεις για να σεταριστει για χώμα (με τις απαραίτητες μειώσεις πιέσεων ελαστικων).
Ενώ είναι ελαφρύ (για άντβε) και θα μπορούσε να ανεβάσει ρυθμούς στο χώμα οι σχετικά μικρές αναρτήσεις δεν θα το αφήσουν
Όμως είναι μια ικανή μοτοσυκλέτα για να διασχίσεις με άνεση όλους τους δασικούς χωματόδρομους και ακόμη πιο ικανή στην άσφαλτο
Το crf300 από την άλλη είναι dual sport η αυτό που λεγαμε καλύτερα παλιά, «ψευτοεντουρο», πέραν από χωματόδρομους που κάνει το 390 επιπλέον θα μπει ευκολα σε όλα μονοπάτια χαρτογραφημένα η μη (εκεί που το 390 θα βρίσκει η ποδια του κατω) και θα ανεβεί παντού, ΑΛΛΑ, σε ρυθμό μοτοαλπισμου, εξερεύνησης και χωρίς να βιάζεσαι.
Αν βιάζεσαι και βάζεις χρονουσ στις βολτες, το φρένο ως γνωστό το βάζουν οι αναρτήσεις με πρωτο από όλα το αμορτισέρ.
Στο κτμ παίρνεις ένα πακέτο εξοπλισμού που μέχρι 500cc δεν υφίσταται σε καμία κατηγορία βάζοντας και τους κινέζους μέσα που προσπαθούν να γίνουν ελκυστικοί (με τον εξοπλισμό). Έχει τόσα μπλιμπλικια που διαθέτουν μηχανάκια των 12k και πάνω ενώ από την άλλη το crf παιρνεις αυτό που βλέπεις.
Προσωπικά θεωρώ πως θα αγόραζα το κτμ για γούστα αλλά θα το πουλούσα κάποια στιγμή για το επόμενο, ενώ το crf θα το αγόραζα για να το παντρευτώ να το παραδώσω κληρονομιά, αφού με τα χρόνια έκανα ότι αναβάθμιση θεωρούσα απαραίτητη για τα γούστα μου
Μπορεί να μη ταιριάζουν ακριβώς σαν κατηγορίες αλλά για μένα είναι στα ίδια λεφτά και το δίλημμα θα έμπαινε μεταξύ των δυο.
Για το Himalayan ικανό πακέτο λόγω της ροπής του αργόστροφου μοτερ που βοηθάει σε αναρρίχηση, αλλά περνάει το όριο των 200kg και με την αναλογία ανα ίππο θα αισθανόμουν λίγο περίεργα για την επιλογή μου έναντι των άλλων. Βέβαια έχει την φάση του και αυτό στην βόλτα
Ένα σχόλιο μόνο για το βάρος. Το 390 (ως το 2022 που έχουμε στοιχεία) χωρίς κανένα υγρό και extra πάνω του είναι στα 163 και γεμάτο μαζί με κανένα κάγκελο κτλ φτάνει χαλαρά τα 180+
Ελαφρύ δεν το λες.
Μαμά το CRF300 Rally είναι γεμάτο 153 κι αυτό με βαρύτερους τροχούς με ακτίνες και μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις.
Εκεί που θέλει άμεση αλλαγή δυστυχώς είναι το πίσω αμορτισέρ, αν ο αναβάτης είναι πάνω από 70 κιλά fully dressed. Κόστος από 400-600 περίπου.
@doctoras το έχεις οδηγήσει κιόλας το Himalayan; (Επειδή το σκέφτομαι, για αυτό το λέω, αλλά δεν ξέρω κι εγώ κατά πόσο τα 200kg είναι αποτρεπτικά για έναν αναβάτη 1.68 με 72kg)
Η εμπειρία είναι σε σκούτερ περίπου 10 χρόνια, και τώρα το θέλω για επαρχιακές εκδρομες κυρίως μονοκάβαλος και καμιά διέλευση σε χώμα, ότι κάτι σκληρό. Για αυτό σκεφτόμουν και το voge 300ds που είναι σχεδόν 45kg ελαφρύτερο και με ένα πιο χωμάτινο ελαστικό ίσως με καλύψει.
Edit: το ΚΤΜ δεν το φτάνω σε ύψος, το δοκίμασα, ούτε το Voge rally. Απλώς δε μπορώ να βρω το Himalayan πουθενά για δοκιμή (μάλλον μόνο Κερατέα θα υπάρχει)
Πρέπει να υπάρχει στην αντιπροσωπεία ναι.
Αν σου αρέσουν τα RE θα κοιτούσα περισσότερο το Scram για την χρήση που περιγράφεις. Ή ακόμη πιο οικονομικά το νέο Hunter.
To Himalayan προσωπικά δεν με βόλεψε καθόλου, αλλά είμαστε στα 2 άκρα στο ύψος! Και μου φάνηκε βαρύ, πολύ βαρύτερο από μοτοσυκλέτες με περισσότερα κιλά (υποθέτω και λόγω γεωμετρίας).
Ειπαμε φίλε το 390 είναι adve, δεν είναι ψευτοεντούρο όπως το 300, λογική η διαφορά των 25 κιλών περίπου
Το ενα θα το πάρεις για άλλες προοπτικές το άλλο για άλλες και κάπου στην μέση τέμνονται για λίγο αλλά με διαφορετικές προσεγγίσεις και δυνατοτητες.. όλα όμως εξαρτώνται και απο τους υποψήφιους ιδιοκτήτες και πως το έχουν στο μυαλό τους.
πάντως τα γεμάτα κιλά του 390 είναι 177 (ακριβώς όσο και του 250cc adve).
κατευθείαν απο την πηγή
Το επόμενο τέτοιο λουκ(ασ πουμε) στη κατηγορία είναι το cb500x με 198kg
you rise you fall you're down then you rise again
δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά έχω οδηγήσει τέτοιο μοτερ, 400ρι υποτετράγωνο με 20 αλογα.
Δεν θα έχεις πρόβλημα με το ύψος γιατι το Himalayan έχει χαμηλή σέλα. Τα κιλά είναι οκ δεν θα έχεις πρόβλημα.
Αυτή η κατασκευή είναι για κατασταλλαγμένους, να ξέρεις τι θέλεις και κυρίως οδηγικά να μη βιάζεσαι. Οχι στυλ, κοιτα το έμαθα, βαρέθηκα τα γκάζια του, ας παμε για άλλο.
Εχει αποκτήσει μεγάλο κοινό στους ταξιδευτές ηπέιρων λόγω την υπερ-απλοικότητας του στην συντήρηση και επισκευή και στην οικονομική χρήση του.
you rise you fall you're down then you rise again
Το γκάζι ναι δε νομίζω να με ενοχλήσει..όντως υπάρχει πολύ μεγάλη κοινότητα χρηστών με λύσεις για τα πάντα. Μόνο το βάρος του δεν ξέρω αν θα μου κάνει, και δεύτερον το πώς θα γεράσει μακροπρόθεσμα (τα ίδια αφορά και για το voge)
To ζυγίζουν δίχως τα κάγκελα (που κάποτε) δίνουν μαζί. Περνάει τα 180 ζυγισμένο Ελλάδα, ευρωπαϊκό μοντέλο πριν την Covid εποχή.
Η δική μου απορία είναι όμως από που δικαιολογούνται τα +25 κιλά; Το μόνο εμφανώς πιο βαρύ πάνω του είναι το όργανο και προφανώς το πλαίσιο. Τα υπόλοιπα από που;
Καθότι και KTM και Ready to race slogan.
ναι αλλά αυτό δεν ανήκει στα ready to race, αλλά στα travel
Αν το δεις απο κοντά θα καταλάβεις, όλο το κομμάτι περιφερειακών είναι λίγο "γαιδουρινό" για την κατηγορία, το πλαισιο και υποπλαίσιο σηκώνει φόρτωμα αρκετο. Μετά το πιρούνι είναι 43ρι με κλειστο cartridge δεν είναι μονο με ελατήριο μέσα.
Το αμορτισερ έχει μεγάλο μήκος γιατι δεν εχει μοχλικό και επίσης τα λάστιχα είναι ονοφαδικα με υψηλά προφίλ.
you rise you fall you're down then you rise again
Καλώς ή κακώς το slogan το έχει σε όλες τις μοτοσυκλέτες της, κάτι που θεωρώ σημαντικό για την ινδική αγορά αλλά όχι την Ευρωπαϊκή.
Το θεωρώ εντελώς παράταιρο γενικά, για οτιδήποτε πλην των αγωνιστικών της. Αλλά.... marketing!
Ίσως επειδή εκείνη την "παλιά" εποχή μεγάλωσα κι εγώ και τότε βλέπαμε τα ψευδοεντούρο και μας έτρεχαν τα σάλια (τότε με παπί εγώ, λίγο αργότερα κατάφερα και πήρα την πρώτη μου μηχανή) μου αρέσει τώρα τόσο πολύ το CRF.
Κατά τα άλλα, περιέγραψες ακριβέστατα την κατάσταση με αυτά τα 3 μοντέλα, δεν έχω τίποτα να προσθέσω. Μόνο με ότι έγραψες μπορεί κάποιος, αν όχι να καταλήξει σε ένα, σίγουρα να πάρει μια σωστή κατεύθυνση για το ποιο να πάρει.
Κι εγώ για παντρειά θα το πάρω, ποτέ μη λες ποτέ αλλά δεν μπορώ να με φανταστώ να θέλω κάτι περισσότερο (ή λιγότερο). Τα χρόνια του γκαζιού ή των μεγάλων ταξιδιών έχουν τελειώσει για μένα με τις μηχανές.