ο λεβιες των ταχυτητων στο παπι συμπεριλαμβανει και την λειτουργια του συμπλεκτη στην αρχικη του διαδρομη
χρειαζεται αποφασιστικο πατημα για να δουλεψει σωστα και δεν υπαρχει κανενας λογος να φοβασαι οτι θα παθει κατι
καλα χλμ σου ευχομαι![]()
ο λεβιες των ταχυτητων στο παπι συμπεριλαμβανει και την λειτουργια του συμπλεκτη στην αρχικη του διαδρομη
χρειαζεται αποφασιστικο πατημα για να δουλεψει σωστα και δεν υπαρχει κανενας λογος να φοβασαι οτι θα παθει κατι
καλα χλμ σου ευχομαι![]()
Εχε υποψη σου οτι μπορει να σε βολευει διαφορετικη θεση του λεβιε για να αλλαζεις ταχυτητες. Πχ εχουν μια βιδα που βγαζεις, αλλαζεις θεση στο λεβιε κ ξαναβιδωνεις. Αν το συνηθισες τωρα, ολα καλα. Αν νομιζεις οτι θα βοηθησει η αλλαγη θεσης του λεβιε, περνα απο εκει που το πηρες να το βαλετε σε θεση που σε βολευει.
για να γίνει ποιο κατανοητό αυτό που σου έγραψε από επάνω.
κάποιοι ,όπως και εγώ μας βόλεψε να κατεβάζουμε ταχύτητες με την φτέρνα χωρίς να σηκώνουμε το πέλμα από το πατάκι. για να γίνει αυτό πρέπει ο λεβιές τον ταχυτήτων να τοποθετηθεί στο πολυσφηνο του μια ή δυο θέσεις πιο μπροστά.να περιστραφεί ουσιαστηκα όπως τον βλέπεις προς τα αριστερά. αυτό συνεπαγετε στο να ανεβάζεις και ταχύτητες χωρίς να σηκώνετε το πόδι σου από το πατάκι μιας που πλέων το μπροστινό μέρος του λεβιέ είναι πιο χαμηλά.
Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!