εγώ θα σου πρότεινα το tracer που πάει παντου, άσε τις κινεζιές γιατί απλά θα σε βάλουν σε πιο πολλά έξοδα στην πορεία
εγώ θα σου πρότεινα το tracer που πάει παντου, άσε τις κινεζιές γιατί απλά θα σε βάλουν σε πιο πολλά έξοδα στην πορεία
Αν για 30 λεπτά δρόμο λέει δεν ξανανεβαίνω στο 390 τι σε κάνει να πιστεύεις πως θα είναι ΟΚ σε κάτι μεγαλύτερο;
Μιλάμε για 50-60χλμ απόσταση (εξαρτάται από που ξεκινήσατε).
Έχοντας δοκιμάσει το 390 εκτενώς και όντας 2 μέτρα, δεν ένοιωσα πουθενά πως δεν είχα γκάζι ή μια σχετική κάλυψη από αέρα (με μαμά ζελατίνα).
Φυσικά με ωτοασπίδες και καλό κράνος. Και οι ημερήσιες βόλτες μου είναι κάτι σαν 200-300 χλμ την φορά, όχι 50-100.
Κάτι παραπάνω από 200χλμ ήταν συνολικά από βαρκιζα που ξεκινήσαμε. Τα κινεζικά και εγώ δεν τα υπολογίζω, άλλες 2 προτάσεις που μου έγιναν είναι το tiger 800 και το tracer 7. Το 1ο μηχανάκι δεν το ξέρω δεν το έχω δει να πολύ κυκλοφορεί τι γνώμη έχετε; Όσο για το 7αρι σκέφτομαι αν τα 75 του άλογα θα με καλύπτουν η θα ψάχνω στο 6μηνο αντικαταστάτη +τα μπροστινά του που δεν έχω ακούσει τα καλύτερα.
Τι έχεις ακούσει να λένε για τα μπροστινά του δηλαδή ?
Ο μέσος αναβάτης (λογιζω και τον εαυτό μου μέσα), δεν πλησιάζει ούτε κατά διάνοια, τις δυνατότητες των περισσότερων σύγχρονων μοτοσυκλετών του σήμερα, οπότε μην βασίζεται πολύ σε ότι ακούς. Όπως είπε ο corpse, κυκλοφορεί πολύ ωραίο αντίστοιχο θέμα, όρεξη να έχεις να διαβάζεις.. Στην συνέχεια, απλά δοκίμασε όσο περισσότερα μπορείς, για να δεις ποιο δείχνει να καλύπτει τις ανάγκες σου.
Το 390 που οδηγείς πάντως, προσωπικά το βρίσκω καταπληκτικό για Αθήνα και κοντινες επαρχιακές εξορμήσεις.Υπαρχει σοβαρό ενδεχόμενο οτι κερδίσεις σε άνεση στο "ταξίδι", να το χάσεις στο καθημερινό. Επίσης έχασα λίγο το αν προτιμάς περισσότερο το ON η το OFF, γιατί έχουν μπει στο τραπέζι τα πάντα.
Γενικά μιλώντας, το 7αρι, είναι πολύ καλή επιλογή. Δεν βλέπω λόγο να πας σε πάνω από 19".
Μια χαρά είναι τα άλογα του Τ7 ! Οι αναρτήσεις του επισης δεν είναι τόσο καλές για αυτούς που ψάχνουν τα όρια του οχήματος και αδρεναλίνη ,δεν το έχω οδηγήσει το 700 αλλά είναι λίγο μύθος
το ''δεν στρίβει'', ''δεν έχει καλές αναρτήσεις'' και τα λοιπά για διάφορα οχήματα.
Σε σχέση με το 390 είναι πύραυλος
when life gets complicated... i ride.