
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
lospsi
Εδώ και κάμποσο καιρό σκέφτομαι κάποιες μελλοντικές επιλογές μοτοσυκλέτας. Μια από αυτές είναι να γυρίσω σε λίγο μικρότερα κυβικά/άλογα και με λιγότερα χρήματα. Παρόλα αυτά, έχοντας καλομάθει τα τελευταία χρόνια με ηλεκτρονικά, ευκολίες, τζιτζιμπλίκια, θα ήθελα να διατηρήσω κάποια από αυτά. Η κατηγορία που κοιτάω είναι τα ον οφ ή ψηλά στρητ.
Κι εκεί που σε αυτά τα χρήματα, μπορείς να κινηθείς στα κλασσικά Tiger sport, Tracer, ίσως κανά Multi 950 2017, αρχίζω και μπαίνω σοβαρά στο τρυπάκι του CF MOTO 800 MT. Έχει ότι θέλω από μπλιμπλίκια (cruise, θερμαινόμενα γκριπ, σίφτερ) και ακόμα παραπάνω (θερμαινόμενες σέλες, οθόνη κτλ), όσα υπάρχουν μτχ έχουν ελάχιστα χλμ (μόνο μεταχειρισμένα κοιτάω).
Το δίλημμα λοιπόν είναι:
Μεταχειρισμένο 2-5 ετών με 20-30-50000χλμ από "γνωστό, ποιοτικό και καταξιωμένο" κατασκευαστή ή μηχανή σχεδόν καινούργια με γυαλιστερά καθρεπτάκια για τον ιθαγενή των ευκολιών αλλά άγνωστη ποιότητα, υποστήριξη, μεταπώληση σε βάθος χρόνου?
Μπορεί επίσης να επεκταθεί σε πιο premium μοτοσυκλέτες (R1200GS, Multi 1200, Crosstourer κτλ) που όμως θα είναι ακόμα παλιότερες και πιθανώς αρκετά πιο φορτωμένες από χιλιόμετρα.
Και μια προσωπική υποσημείωση:
Έχοντας την τυχή τα τελευταία χρόνια να αποκτήσω αρκετές premium μοτοσυκλέτες (Multi 1200S, S1000XR, SD1290GT, 1290SAS) έχω καταλήξει πως οι τρομερές δυνατότητες στην απόδοση αυτών των μοτοσυκλετών είναι χρήσιμη λίγες φορές και μένει μόνο η ικανοποίηση της κατοχής τους, το "niche" της υπόθεσης. Εξαιρούνται τα ηλεκτρονικά που περιέγραψα παραπάνω και που είναι πραγματικές ευκολίες χρήσης.
Από την στιγμή που αυτά είναι διαθέσιμα σε πιο οικονομικά μηχανάκια, θέλω να πιστεύω πως μια τέτοια "υποβάθμιση" δεν θα με χάλαγε, τουλάχιστον για λίγο καιρό.
Εσείς τι λέτε?