
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
telegonos
Επειδή δεν θέλει το γνωστό περιοδικό να του κάνουμε τζάμπα διαφήμιση και να θυμίζουμε καλές στιγμές του, δεν βάζω φωτό, έκατσα κι έγραψα το κείμενο.
Φυσικά, αν αυτό είναι κακό για τους κανόνες, ας το σβήσει κάποιος διαχειριστής.
''KAWASAKI EN 500. Ο αθώος. Του Ντάνη Φώτου
Υπάρχουν ''κακές'' μοτοσυκλέτες σήμερα; Μπορούν να υπάρχουν ''κακές'' μοτοσυκλέτες εν έτει 1994; Αποφασιστικά εγώ απαντώ όχι, δεν υπάρχουν. Το ''κακό'' υπάρχει και μπαίνει όταν κάνει κουμάντο το χρήμα, όπου -στην συγκεκριμένη περίπτωση του ΕΝ- αποφασίζουν οι μάνατζερς οι κοστολόγοι, οι διευθυντές πωλήσεων και οι διαφημιστές, τι θα φτιαχτεί και πως και γιατί θα πουλήσει.
Τότε τι φταίει το καλό το μοτοσυκλετάκι που πάει βάρκα-γιαλό και πάσχει από κρίση ταυτότητας, λειτουργικότητας και μοτοσυκλετιστικής αποστολής; Για να καλύψουν οι ανωτέροι κύριοι ασφυκτικά ακόμα ένα φιλετάκι από το μπεκρί-μεζέ της παγκόσμιας αγοράς, μάζεψαν διάφορα ανταλλακτικά από τα ράφια, σχεδίασαν μια δίπατη άβολη σέλα και ένα δακρυσμένο ντεπόζιτο, του πέρασαν κι ένα ιμάντα να κουτσοχαρλείζει και presto. Εφτιαξαν ένα υβρίδιο που δεν φταίει το κακόμοιρο, ούτε chopper ούτε custom ούτε special, ούτε commuter ούτε playbike ούτε παπί, τότε τι είναι; Ρωτήστε καλύτερα Madison Avenue μεριά και εκεί γύρω στο Akashi, κάποιοι κάποιες δικαιολογίες θα βρουν οπωσδήποτε να ψελλίσουν.
Το αληθινό κακό όμως είναι ότι τέτοιες μοτοσυκλέτες όπως και οι υπόλοιπες του συγκριτικού διαμορφώνουν μοτοσυκλετιστική αντίληψη. Ο αρχάριος, ή ο κοινός αθώος που θα αγοράσει ΕΝ, θα νομίσει κατά την διάρκεια της κοινής ζωής τους ότι ΑΥΤΟ είναι η μοτοσυκλέτα, έτσι στρίβουν έτσι φρενάρουν, έτσι δεν γέρνουν και έτσι κουράζουν. Ετσι γυαλίζουν, τόσο κοστίζουν, τόσο τρέχουν και τόσο καίνε. Τέτοιας αντίληψης, σύλληψης και εκτέλεσης μοτοσυκλέτες (που φυσικά ΔΕΝ φταίνε οι ίδιες γι'αυτό) μορφώνουν και διαμορφώνουν (επαναλαμβάνω) μια ''κακή'' κατηγορία αναβατών που δύσκολα -ως άνθρωποι και Ελληνες κυρίως- θα θελήσουν να αποβάλλουν τις διαμορφωμένες αντιλήψεις τους, τα παγιωμένα στερεότυπά τους πλέον. Κι αυτό είναι πολύ κακό και ο μόνος αθώος είναι το Kawasaki EN 500''
ΥΠΕΡ
Κινητήρας(επιδόσεις-αξιοπιστία)-Δεν είναι τεκμήριο-Τιμή αγοράς
ΚΑΤΑ
Τιμόνι-Κράτημα-Θέση οδήγησης