Καλα δεν ειναι κ κατι τοοοοσο τρομερο να σε κανει να ανησυχεις.
Απλα θα εχεις το νου σου οταν σταματας κ ειναι περιεργο το μερος να ξερεις που να ριξεις λιγο το βαρος.
Δεν ειναι κ GS...
Ολοι καπως μαθαμε.
Εχω κατσει κατω απο K100 κ ξερω...![]()
Ride(s) the wind of change...
Ότι λέει ο από πάνω, μια χαρά μου φαίνεσαι.
Εγώ πάνω κάτω στα δικά σου κυβικά (ύψος/βάρος) έτσι δεν πατάω ούτε στα καλύτερα μου, με καμιά 10αριά κιλά πιο βαρύ μηχανάκι.
Τρία σταθερά σημεία είναι αρκετά για να είσαι σταθερός στις περισσότερες περιπτώσεις . (2 τροχοί και ένα πόδι).
Αν θες σώνει και καλά να πατάει όλο το πέλμα μετακινείς το αντίστοιχο κωλομέρι προς την πλευρά στήριξης.
Και αν σου τύχει να πρέπει να κάνεις μανούβρα για να ξεπαρκάρεις, σε δρόμο με δυσμενή κλήση, σε κάθε περίπτωση φτάνεις δεν φτάνεις κατέβα από το μηχανάκι, βγάλτο από την δύσκολή θέση και ξανά ανέβα.
Oldfarts never die
οπότε φίλε lakissss,η πιο απλή κ οικονομική λύση ειναι να πάρεις το τρυπάνι κ να κάνεις τρυπούλες στο καβούκι ?
γιατι το καλοκαίρι θα εργάζεται υπερωρίες το βεντιλατέρ κ θα σου ψήνει τα πόδια κλπ -
η γνώμη σου ,(επειδή το εχεις ψάξει πολυ το θέμα αυτο ) οφείλεται σε λάθος σχεδιασμό π.χ. μικρό βεντιλατέρ σε διαστάσεις ? σε προβληματικό κινητηρα που ανεβαζει ευκολα θερμοκρασίες κ σου λένε βαλτο να δουλεύει συνέχεια το βεντιλατέρ να μην εχουμε θέματα εγγυήσεων κλπ ? η κάτι αλλο ? (ασχετο βέβαια ) αλλα εδώ βλέπω οτι η benelli φέρνει το πρώτο παπί της το RCX 185 με 3 ( ΤΡΙΑ ) μπουζί https://www.motomag.gr/news/nea-mont...elliniki-agoraκαι η voge να εχει θέμα με μικρό η με κατι αλλο προβλημα στο βεντιλατέρ ?( εχω βάλει στο μάτι το ac η
το acx 300 γι αυτο σε ρωτάω)
Τελευταία τροποποίηση από alexis72; 10/03/2023 στις 13:45.
Ούτε το μοτέρ έχει θέμα, ούτε το ψυγείο, ούτε το βεντιλατέρ είναι μικρό. Μια χαρά είναι στους 93 που ανοίγει το βεντιλατέρ, άλλα δουλεύουν ψηλότερα.
Το έχω ξαναγράψει, η σωστή λύση είναι να φύγει το πλαστικό καβούκι. Οι τρύπες είναι η αμέσως επόμενη λύση, κάτι κάνει και αυτό.
Το rally έχει άλλη σχεδίαση, έχει ελεύθερα ψυγεία. Μην τρελαίνεστε πάντως.
Δεν ξέρω, αυτό αναρωτιέμαι, μήπως θέλει μεγάλες τρύπες για τη ροή του αέρα και όχι πολλές μικρές. Εικασίες κάνω, δε γνωρίζω. Είναι πιο εύκολη λύση από την -αψογη- δική σου.
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες και πολύ εμπεριστατωμένες απαντήσεις! Επισκέφθηκα τοπικό έμπορο στην Νεάπολη Θεσσαλονίκης και ρώτησα για τυχόν διαφορές των δύο μοντέλων. Μου είπε ότι το ds θα είναι πιο άνετο ειδικά για δικαβαλο, αλλά ότι το acx εμφανισιακά είναι μοναδικό. Θα ψάξω για test drive για την τελική ετυμηγορία. Για έναν φίλο που είχε απορία άνωθεν, ρώτησα τον έμπορο, που παρεπιπτόντως ήταν ευγενέστατος και μου είπε ότι το ds έχει μεγαλύτερες διαδρομές ανάρτησης. Σας ευχαριστώ όλους ξανά, θα παρακολουθώ το τοπικ και ευελπιστώ σύντομα να καταλήξω.
Για τους ενδιαφερόμενους, στα ίδια λεφτά-πακέτο είναι και το trk251 (αλλά με πιο ωραία χρώματα και μούτρο).
Να επαναφέρω το θέμα των ελαστικών για το 300 DS, για το οποίο ζήτησα την πρακτική σας εμπειρία.
Τελικά την εμπειρία μου την έδωσε στο πιάτο το μαγαζί που αγόρασα τη μηχανή, και μάλιστα εις διπλούν:
- κάτοχος έχει φορέσει τα Dunlop Mutant (υβρίδια που τα διαφημίζουν σαν Mud and Snow) σε ίδια διάσταση πίσω (150/60 r17) και διάσταση 120/70 r17 μπροστά (έναντι της εργοστασιακής 110/80 r17) χωρίς πρόβλημα με το ABS
Και φαίνεται λογικό να μην έχει πρόβλημα, μιας και η διαφορά σε περίμετρο είναι μόνο 1.3% ή 7 περισσότερες περιστροφές σε κάθε χλμ
https://www.tacomaworld.com/tirecalc...0r17-120-70r17
- ο εισαγωγέας αναμένει αναβάθμιση firmware που θα "διορθώνει" το πρόβλημα, προφανώς επιτρέποντας λίγο μεγαλύτερη ανοχή ή κάτι τέτοιο.
Αν κάποιος δοκιμάσει τη διάσταση στο επόμενο διάστημα θα ήταν χρήσιμο να το επιβεβαιώσει, μιας και προσωπικά θα κάνω υπομονή μέχρι Σεπτέμβρη
Test ride σε αρκετές πόλεις. https://voge.gr/the-voge-ride/
Ήρθε και το 350 ac, δικυλινδρο με 38+ ίππους, στα 4990€ στη χώρα μας (4.690€ στην Ιταλία)
https://www.car.gr/classifieds/bikes...331840287-voge
Ενα τέτοιο μοτέρ στο ds θα ήταν ταμαμ