φτάνει πια με τους συνειδητοποιημένους αναβάτες. αυτος που παιρνει μηχανάκι 50 άλογα δεν ειναι συνειδητοποιημένος, ειναι φτωχος. αλλη ορεξη να δεν ειχαμε να σερνομαστε απο φανάρι σε φανάρι.
φτάνει πια με τους συνειδητοποιημένους αναβάτες. αυτος που παιρνει μηχανάκι 50 άλογα δεν ειναι συνειδητοποιημένος, ειναι φτωχος. αλλη ορεξη να δεν ειχαμε να σερνομαστε απο φανάρι σε φανάρι.
Προσωπική υπενθύμιση: Να μήν πηγαίνω κόντρα στο ΑΙ των Google/Facebook/Twitter/Insta.... Χαμένος χρόνος.
https://www.imdb.com/title/tt11464826/
Λογια της πλωρης και του τσιπουρου,χιλιοειπωμενα,και τετριμμενα.Αλλος παιρνει μτχ χαγιαμπουσα με 3000 και 180 αλογα,και αλλος καινουργιο χοντα με 55 αλογα και 11000.Ποιος ειναι φτωχοτερος,και ποιος πιο συνειδητοποιημενος?
Ρε 'συ... ειλικρινά και με το χέρι στη καρδιά στο γράφω, με στεναχωρείς. Εν έτη 2023 δεν υπάρχει το "φτάνει πια" για καμία κατηγορία αναβατών, ούτε για συνειδητοποιημένους, ούτε για αρχόντους, ούτε για κάγκουρες. Στη δύση των θερμικών κινητήρων -θα το δούμε και αυτό γιατί γίνονται μεγάλες συζητήσεις στην Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα- έχουμε τη τύχη να απολαμβάνουμε τεράστια ποικιλία μοτοσυκλετών. Οι κινητήρες που φαίνεται να μειώνονται σιγά-σιγά είναι οι μεγάλοι μονοκύλινδροι και οι μεγάλοι τετρακύλινδροι και είναι κρίμα. Και πάλι όμως υπάρχουν ακόμη επιλογές και σε τέτοιους κινητήρες αλλά κυρίως υπάρχει πλούσιο εύρος σε μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών.
Εγώ ΧΑΙΡΟΜΑΙ όταν βλέπω μια παρέα μοτοσυκλετιστών με εκ διαμέτρου διαφορετικές μοτοσυκλέτες γιατί αυτό σημαίνει πως ο καθένας από αυτούς κάνει το μεράκι του με τη μοτοσυκλέτα της επιλογής του και όλοι μαζί βάζουν πρωταγωνιστή τον άνθρωπο τη στιγμή που συναντιούνται για μια βόλτα. Για τον κάθε ένα από εμάς η μοτοσυκλέτα... ο μοτοσυκλετισμός σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Κάποιος παίρνει μια μοτοσυκλέτα οικονομική γιατί θέλει να ταξιδεύει και να γράφει αδιάκοπα χιλιόμετρα, χωρίς τον πονοκέφαλο της δαπάνης των καυσίμων. Ένας άλλος θέλει να βγαίνει μια βόλτα ημερήσια το Σάββατο ή την Κυριακή και να στρίψει στην Επίδαυρο. Και οι δυο με κοινό μέσο τη μοτοσυκλέτα επιστρέφουν "γεμάτοι" στο σπίτι τους και ας έχουν τελείως διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Αυτό που κάνει τον κάθε ένα από εμάς να αναρωτιέται για την επιλογή ενός άλλου, "εκείνον" τον κάνει ευτυχισμένο, όπως "ευτυχισμένο" κάνει εμάς η δική μας επιλογή. Για να μη πω και πόσα "ξεχασμένα" ξανά ανακαλύπτουμε στο μικρό, στο αδύναμο, στο ταπεινό.
Μακάρι όλοι μας να είχαμε τα χρήματα, το χρόνο, το χώρο και να είχαμε και 2 και 3 και 4 και 5 μοτοσυκλέτες ο καθένας μας, αλλά ακόμη πιο "μακάρι" να είμαστε κι εμείς και οι σύντροχοι μας ευτυχισμένοι με αυτό το ένα που έχουν/έχουμε. Για μένα... ακόμη και μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να είναι το αποτέλεσμα του οποιουδήποτε συμβιβασμού, μπορεί να σου δώσει χαρά αρκεί να έχεις "ανοιχτό μυαλό" και καλή πρόθεση να εκμεταλλευτείς αυτά που σου δίνει αντί να κλαίγεσαι (σε τρίτο πρόσωπο γράφω).
Και φίλοι μου... να ξέρετε ότι και η ηλικία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Από 30 στα 40 και από εκεί στα 50 και στα 60, τα πράγματα, οι αξίες, οι συμβιβασμοί, οι οικογενειακές συνθήκες. οι φυσικές μας δυνάμεις, είναι η μέρα με τη νύχτα. Το μυαλό μπορεί να θέλει.... αλλά το σώμα.... άστα!
Οπότε είναι πολύ εύκολο όλοι μας μια μέρα... να γίνουμε "συνειδητοποιημένοι".
Τελευταία τροποποίηση από STF; 18/01/2023 στις 20:34.
Ένα update αφού φτάσαμε τα 3500 χλμ.
Οι αναρτήσεις δεν έχουν μαλακώσει καθόλου (πίστευα ότι τα ελατήρια θα στρώσουν λίγο και θα μαλακώσουν). Εμένα προσωπικά αυτό μ αρέσει γιατί κινούμαι ελάχιστα εντός αστικού ιστού. Τα περισσότερα χλμ είναι εθνική. Επίσης, το ότι είναι σκληρές οι αναρτήσεις βοηθάει πολύ σε ορεινό επαρχιακό δίκτυο. Πραγματικά, η μηχανή στρίβει πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα της κατηγορίας και σε συνδυασμό με την αρκετή ροπή που έχει από χαμηλά, παίζεις πολύ ωραία στις στροφές.
Εγώ προσωπικά αρνητικά δεν έχω βρει ακόμα στη μηχανή (γιατί άραγε ). Οπότε θα αναφέρω αυτά που θεωρεί ο αδερφός μου ως αρνητικά (κάτοχος στρώματος 650, πρώην κάτοχος GSXR 600 k9). Κατ'αρχήν, να αναφέρω ότι πριν το οδηγήσει δεν είχε την καλύτερη εικόνα για τη μηχανή (προκατειλημμένος αντι-hondaκιας). Την είχε οδηγήσει πολύ λίγο πριν γίνει το πρώτο σερβις, οπότε δεν μπορούσε να την πιέσει (και μόνο στο standard mode).
Την περασμένη βδομάδα, σε βόλτα μας στα Βίλια, του είπα να την πάρει στις στροφές με το sport mode και να μην τη λυπηθεί, ώστε να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα. Εντυπωσιάστηκε, λοιπόν, με το πόσο καλά στρίβει, με την ροπή που έχει χαμηλά αλλά και με το πόσο σταθερό είναι και την πληροφόρηση που παίρνεις από το δρόμο. Στα αρνητικά, δεν του άρεσε η θέση οδήγησης που σε φέρνει πάνω στη μοτοσικλέτα και όχι μέσα.
Υ.Γ: Για να προλάβω ορισμένους, μιλάμε πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Προφανώς, δεν στρίβει όπως ένα SS ούτε έχει τη δύναμη που μπορεί να έχει ένα SS. Απλά γράφω για εμάς τους φτωχούς (πλην τίμιους) που κοιτάζουμε μηχανές αυτής της κατηγορίας.
Όντως πολύ τίμια. Πας τη βόλτα σου και σβέλτα αν θες, νιώθεις ασφάλεια και στο τέλος σου κερνάει και τον καφέ αν σκεφτείς την κατανάλωση
Όταν η εκτίμηση είναι ίδια σε πλήθος
αποδεκτών νομίζω είναι κοινή παραδοχή, όχι προσωπικό γούστο...
Χωρίς να ξέρω πώς είναι οι αναρτήσεις σου, έχω την εντύπωση ότι το χαμηλό κέντρο βάρους παίζει μεγαλύτερο ρόλο στη συμπεριφορά της μηχανής απ όσο φαντάζεσαι. Έτσι το αισθάνομαι εγώ τουλάχιστον στο Integra. Είναι λες και έχεις ένα μαγνήτη που σε τραβάει προς την άσφαλτο. Το νιώθω έντονα σε στροφές όπου υπάρχουν λακκούβες/σαμαράκια και πιστεύω πως είναι μεγάλο κομμάτι της σταθερότητας και πληροφόρησης που αναφέρεις.
Να το χαίρεσαι το εργαλείο!
Οι υποψήφιοι αγοραστές του nc θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πρόκειται για μια βαριά, αργή μοτοσυκλέτα με μέτρια ποιότητα πλαστικών και όχι μόνο μερών. Τρισάθλια πίσω ανάρτηση και με 14αρι μόνο ντεπόζιτο καυσίμου. Η όποια οικονομία καυσίμου ευαγγελίζεται η χόντα περιορίζεται σε πραγματικές ταχύτητες των 100 -110 km/h.
MM#93