Και βλεπεις τωρα το παραδοξο στο car να εχουν μεταχειρο μοτοσυκλετες πιο ακριβες απο το καινυοργιο...
Και βλεπεις τωρα το παραδοξο στο car να εχουν μεταχειρο μοτοσυκλετες πιο ακριβες απο το καινυοργιο...
Quod me nutrit... me destruit.....
Δυστυχώς (για εκείνους) θα πρέπει να γίνουν περισσότερο ρεαλιστές με το νέο μοντέλο στον δρόμο τώρα.
Τα πρώτα Adv/Duke 790 γενικά τα έκαψε και λίγο από μόνη της η KTM με τον πολύ μικρό κύκλο ζωής.
Το νέο πάντως είναι πολύ ενδιαφέρων και όμορφο στα μάτια μου. Σαν πρώην super happy KTM Adv 990 ιδιοκτήτης θα το σκεφτόμουν σίγουρα αν ήθελα κάτι τέτοιο τώρα.
same here.. Ειχα το 950adv για ενα φεγγαρι και ακομη εχω goosebumps οταν σκεφτομαι ποσο αψογα στημενο και διασκεδαστικο ηταν.
Quod me nutrit... me destruit.....
16.700 το smt. οτι ναναι δηλαδη. βαλτο 20 μαρή κτμ να ειναι και στρογγυλός αριθμος.
16.700 το smt!!!χαχα,αμπελαλέ οι εταιρείες....Κάποτε αγόραζες την 1η γενιά 1290 κοντά στα λεφτά αυτά.Μετα προσπάθησαν να μας πείσουν(μαζί με τον ειδικό τύπο)ότι τα υποδεέστερα σε σειρά 790 είναι καλύτερα από τα V2 1090 ή 10590 διότι "πάνε καλύτερα χώμα" αλλά το εκδρομικό κομμάτι κάπου ξεχάστηκε μαζί με την αναμενόμενη μείωση τιμών ύστερα από το downsize -σε όλα τα επίπεδα.
Πληθωρισμος και άνοδος επιτοκίων θα τα διαλύσει όλα και με τα συνεπακόλουθα θα αναρωτιούνται τι πήγε στραβα.
Υ.Γ. άντε να πεις σε κανέναν νεότερο ότι κάποτε στο μακρινό παρελθόν 2012 αγόρασα κούτα-ζελατινα cbr 600RR με πακέτο ready to track στα 8.000 ευρώ.Ο,τι και να σου πει μετά η νέα γενιά θα έχει δίκιο.Ταναπου όλα -
Νομίζω οτι η τιμή που αναγράφεται για το SMT είναι 15.650, απλά ο τιμοκατάλογος είναι σε μορφή εικόνας χαμηλής ανάλυσης με αποτέλεσμα τα 5άρια να φαίνονται σαν 6άρια (κλείνει ο "κύκλος" κάτω, αλλά υπάρχει διαφορά στο πάνω μέρος όπου το 6 καμπυλώνει).