Καλορίζικο, να το χαρείς!
Μια συμβουλή: αντικατέστησε τα εργαλεία που συνοδεύουν την μηχανή με ίδια καλύτερης ποιότητας, αυτά μόλις τα βλέπουν οι βίδες πάνε και χαλάνε Μόνες τους....
Καλορίζικο, να το χαρείς!
Μια συμβουλή: αντικατέστησε τα εργαλεία που συνοδεύουν την μηχανή με ίδια καλύτερης ποιότητας, αυτά μόλις τα βλέπουν οι βίδες πάνε και χαλάνε Μόνες τους....
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Καλοτάξιδος
Πολυ ωραιο χρωμα. Να το χαρεις με υγεια.
Τελευταία τροποποίηση από Nostradamus; 03/04/2023 στις 13:41.
Quod me nutrit... me destruit.....
Καλοταξιδο κ πολλα χλμ.
Ride(s) the wind of change...
λιποθυμώ!
Απλά κούκλα, στο χρώμα που το θέλω!
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Αστειευόμενος εν μέρη θα πω, είναι Honda και από τα πολύ καλά. Δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν έχει περίεργες μέρες.
Βενζίνη να έχει και την συντήρηση που λέει το manual (και όχι το συνεργείο αν σου είπανε τίποτα για κάθε 4-5000χλμ λάδια) και θα είστε καλά για χρόνια.
Τα OEM Dunlop πως σου φάνηκαν σαν πρώτη αίσθηση;
Έτσι, 4 χρόνια τώρα απλά βάζω μπροστά και φεύγω.
Κάθε 6 αλλάζω, τα 12 του μάνουαλ ακούγονται πολλά.
[/QUOTE]Τα OEM Dunlop πως σου φάνηκαν σαν πρώτη αίσθηση;[/QUOTE]
Προσωπικά, τον πρώτο χρόνο μια χαρά, δεύτερο οκ, τρίτο χρόνο γλιστρούσαν σχετικά εύκολα, μόνο στην αττική οδό τα εμπιστευόμουν.
Πάντως για ένα χωμάτινο πέρασμα καλύτερα από αυτά που έχω τώρα.
Αναμένουμε ένα μίνι ριβιού
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Τελική 7950 με το κλειδί στο χέρι (μόνο το κλειδί ) .
Τίποτα απο εξτρά .
Όταν βγήκα στην αγορά πήγαινα για το Voge 500 DS (στα 5900 - Τούμπανο) .
Όμως προέκυψαν εξτρά πόροι (πώληση του VFR ) , οπότε έγινε η υπέρβαση .
Ο βασικός λόγος της επιλογής είναι η ευκολία μεταπώλησης , διότι δεν ξέρω τι θα κάνει η μέση μου σε 1-2 χρόνια (αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που πούλησα το ADV 350) .
Μόλις μπήκε και η βαλίτσα .
Ο βασικός λόγος που απαρνήθηκα το πολύ όμορφο Voge 500 AC . Δεν βλεπότανε με βαλίτσα και έτσι αναγκαστικά απορρίφθηκε
Μετα στράφηκα στο 500 DS , και πάνω στην αναμπουμπούλα ... βρέθηκα με το CB500X .
Η βαλίτσα λοιπόν είναι 42 lt και έκατσε άψογα , ούτε τρίζει ούτε κοπανάει .
Έκανα και το δεύτερο φουλάρισμα .
400 km και πήρε 14,1 lt . Δηλαδή 3,53 lt/100km .
Το όργανο μου έδινε 3,4 .
Σε αυτά τα χιλιόμετρα τα μισα ήταν δικάβαλο (160 kg) και τα πρώτα 100 μόνος και χωρίς πίεση (στο Σούνιο) .
Τα υπόλοιπα 300 στην πόλη
Ο δείκτης ρεζέρβας ανάβει πριν της ώρας του , όταν το κάνει έχει ακόμα 4 λίτρα καυσίμου .
Ωραίος χρωματισμός και η βαλίτσα του πάει πολύ
Εύχομαι μια απροβλημάτιστη συμβίωση
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Πολύ όμορφο αν και προσωπικά ζαχαρώνω το κόκκινο. Από κατανάλωση για να δεις 4.0lt/100km πραγματική μέση θα πρέπει να πηγαίνεις με 120-130+ συνέχεια.
Πρακτικά και χωρίς καμία προσπάθεια θα μένεις γύρω από 3.5-3.8 χειμώνα-καλοκαίρι. Τρελό!
Με το 2017 το δικό μου βγάζω άνετα 450-480χλμ χωρίς ποτέ να έχω μείνει. Βασικά ποτέ δεν έχω προσθέσει πάνω από 15lt σε γέμισμα (πάντα γεμίζω μέχρι το λαμάκι όριο με το CB στο διπλό σταντ).
Σχετικά με τα Voge, δεν μπορούσες να περιμένεις να δεις και το 525 DS που έρχεται σε λίγους μήνες;
Πολύ όμορφο design και επιτέλους φτιάχνουν μια δική τους σχεδιαστική προσέγγιση που δεν θυμίζει σε τίποτα την Honda. Τόσο με το 625 DS όσο και με το 525.
Από κοντά δείχνει πάρα πολύ όμορφο (μπλε-ασημί με τα χρυσά στεφάνια).
Μόλις ήρθε και η πρώτη παραγγελία απο Ali ...
https://www.aliexpress.com/item/4000...20ab1802KH7SdZ
Και 2 πανοραμικές ...
Το απόγευμα θα δοκιμάσω την τοποθέτηση .
Βέβαια ΑΝ είχα πάρει το 500 DS , αυτά θα ήταν λυμμένα τώρα ( το CB500X ΔΕΝ έχει ούτε φορτιστή USB - έχουν κόψει απο όπου μπορούν για να κρατήσουν το κόστος ...)