ολη η μανουρα γινεται για να κρυφτουν τα 2+ λιτρα
υπαρχουν πολλα τετοια που να ειναι τετρακυλινδρα;
ενας απλος οπτικος ελεγχος συνηθως αρκει να δειξει τη μαιμουδια
ουτε νουμερα ουτε χαρτια ουτε τπτ
ολη η μανουρα γινεται για να κρυφτουν τα 2+ λιτρα
υπαρχουν πολλα τετοια που να ειναι τετρακυλινδρα;
ενας απλος οπτικος ελεγχος συνηθως αρκει να δειξει τη μαιμουδια
ουτε νουμερα ουτε χαρτια ουτε τπτ
Το εχει κανει φιλος μου σε SUBARU IMPREZA απο το 2013.
Η αποτροπη ελεγχου γινοταν μεσω της δυσκολης ...πολυ δυσκολης αναγνωσης του αριθμου του κινητηρα και δηλωθηκε σε 1500 απο 2000 κυβικα.
Του τα ελεγα απο τοτε οτι θα την φαει καποια στιγμη αναδρομικα κιολας και βγαινω αληθινος.
Δεν χρειαζεται καποια πολυπλοκη διαδικασια. Απλη διασταυρωση αδειας με τον αριθμο του κινητηρα που υπαρχει ηδη.
Επειδη ηταν και λιγο τσογλανος...καλα θα του κανουν!!!
Επέλεξα να το βλέπω να κάθεται και να σαπίζει. Ούτε ήθελα να το πουλήσω για ένα κομμάτι ψωμί. Όμως ,σε καμία περίπτωση δεν θα πω καλά να πάθουν όσοι το κάνανε . Έχουμε να κάνουμε με κράτος μαφιόζο κ νταβά στη συγκεκριμένη περίπτωση.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Ξέρουμε όλοι σε τι κράτος ζούμε και η φορολογία των αυτοκινήτων δεν είναι το σημαντικότερο πρόβλημα
Όταν κάποιος επέλεγε να σκάσει τουλάχιστον 3 δεκαρικά για δίλιτρο+ κανονικά δεν θα έπρεπε να πνίγεται για 500 το χρόνο επιπλέον
Το κράτος είναι μαφιόζος γιατί ξέρει τι πολίτες έχει και το αντίστροφο
Δίλιτρα και λίγο μεγαλύτερα, αν εξαιρέσουμε κάτι πεντακύλινδρα audi όλα τα αλλα, ναι τετρακύλινδρα είναι. Τώρα κάτι τρίλιτρα V6 κ.ο.κ. ε ναι αυτά δεν γίνεται να μοιάζουν με μικρότερα που θα έχουν τετρακύλινδρη διάταξη.
Οπτική αναγνώριση, τύπου ''α το μοτέρ σου είναι το δίλιτρο που κάνει έτσι το καπάκι εδώ ένα σχέδιο ενώ το 1600 έχει το τάδε σχέδιο'' δεν γίνεται και τόσο εύκολα, για κάθε συνδυασμό μάρκας και κυβισμού. Αιντε να ξέρει κάποιος επειδή ξέρω γω ήταν μηχανικός της αντιπροσωπείας ή ψαγμένος ιδιοκτήτης, αλλά και πάλι, θα ξέρει τα δικά του μόνο οπτικά, όχι όλη την αγορά.
Ή μήπως θα κάνουν database με φωτογραφίες αναγνώρισης ολων των κινητήρων;
Γενικότερα, πολλές δυσκολίες είναι το όλο το θέμα της είδησης.
Θα στείλουν ειδοποιήσεις στους ύποπτους ιδιοκτήτες να έρθουν με το αμάξι τους για έλεγχο; Σε ποιά υπηρεσία; Σε ΚΤΕΟ μήπως; Σε υπηρεσία του συγκοινωνιών;
Κι αν αρχίσουν να σκάνε τύποι που οντως έχουν βάλει το μικρό μοτέρ;
Αν στείλει το κράτος ποινές χωρίς να ελέγξει, μόνο με την υποψία όσων ''μαρτύρησαν'' οι υπάλλλοι που πιάστηκαν, αν αρχίσουν τις αγωγές μετά οι πολίτες και σκάσουν με μικρό μοτέρ;
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Αν πουν ότι είναι παράνομος ο υποκυβισμός; Είτε το έχεις κάνει πράξη είτε το έχεις δηλώσει μόνο.
Η παρανομία δηλαδή υπόκειται στο ότι πληρώνεις λιγότερα από όσα θεωρούν ότι πρέπει για την αγορά που έχεις κάνει.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Το κράτος ΟΦΕΙΛΕΙ πρωτίστως να είναι δίκαιο και ακολούθως να συμμορφώνει τους πολίτες του. Όχι το ανάποδο.
Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι το σενάριο που δίνεις είναι πολύ εύκολο, πολύ απλοποιημένο. Αγόρασα το αυτοκίνητο όντως ακριβώς 30.000 και δεν ήταν ένα αυτοκίνητο φιγούρας, ήταν ένα οικογενειακό FORD S-MAX. Δεν πνίγηκα για 500€ επιπλέον αλλά "πνίγηκα" για 900€ επιπλέον.
Όπως έγραψα πλήρωνα απλώς 372€ τέλη κυκλοφορίας το 2008 που το αγόρασα και τέλος.
Το 2012 πλήρωνα 640€ τέλη κυκλοφορίας (το 2013 έφτασε 690€) και 590€ φόρο πολυτελείας. Το 372€ με το 1230€ (και το 1280€) έχει μια απόσταση, δε νομίζεις;. Κάνε τις υπόλοιπες πράξεις μόνος σου.
Ο μισθός μου το 2008 που αγόρασα το αυτοκίνητο ήταν 2.000€.Ο μισθός μου σε νέα εργασία το 2012 και μετά από 15 μήνες ανεργίας ήταν 850€ (τυχερός ήμουν που βρήκα και δουλειά στα 42 μου τότε).
Το παραπάνω σενάριο είναι αυτό που βίωσε ο περισσότερος κοσμάκης και όχι το δικό σου. Δεν ήταν δηλαδή απλά μια αύξηση φόρων, ήταν και μια ισωππέδωση των εισοδημάτων. Φορο-λαίλαπα, ανεργία, καταβαράθρωση μισθών, και αντισυνταγματικοί νόμοι που ήταν παράνομοι λόγω της αναδρομικής τους χρήσης.
Μπορώ να σου γράψω πολλά και για τις μαφιόζικες πολιτικές και επιλογές που αυτό που έκαναν ήταν να φέρνουν υψηλές φορολογίες στα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να χάνουν έσοδα αντί να αυξάνουν, γιατί απλώς ο σκοπός τους δεν ήταν αυτός (ή άντληση φόρων). Έφτασα να στέλνω επιστολές στον δντη του υπουργείου συγκοινωνιών και στον/στην υπουργό γνωρίζοντας καλά το σύστημα Τελών Κυκλοφορίας της Γερμανίας. Και όχι απλές επιστολές αλλά συνοδευμένες με αρχεία και παραπομπές. Φυσικά με έγραψαν στα μέζεα τους.
Ακόμη και σήμερα αδυνατούν να εφαρμόσουν σωστά το σύστημα της εποχικότητας στα Τέλη Κυκλοφορίας, γίνεται με ανορθόδοξο και επικίνδυνο τρόπο. Γιατί; Γιατί δεν τους ενδιαφέρει να εισπράττουν, τους ενδιαφέρει να εξυπηρετούν αυτούς που θέλουν να εξυπηρετούν.
Τελευταία τροποποίηση από STF; 19/04/2023 στις 09:06.
Έχω την αίσθηση ότι ο υπολογισμός και στις δυο περιπτώσεις πρέπει να γίνεται με πολλαπλασιασμό. Είναι 25% επί των 2000cc. Οπότε στο συγκεκριμένο παράδειγμα και η αύξηση και η μείωση του κυβισμού είναι κατά 500cc.
Δε θα τα χαλάσουμε όμως σε αυτά ρε παιδιά. Η ουσία της συζήτησης πραγματικά βρίσκεται αλλού. Για μένα η "πονηριά" των πολιτών -τουλάχιστον στη μεγάλη μερίδα αυτών- γίνεται γιατί το κράτος σε οδηγεί σε τέτοιες σκέψεις. Ακόμη και το ότι το προβάλλουμε εδώ ως συζήτηση δείχνει από μόνο του το πρόβλημα. Σε άλλη χώρα που θα λειτουργούσε αντικειμενικά με όρους δικαίου θα ντρεπόμασταν και να αναφερθούμε... Απλά πράγματα.
Το ίδιο έκανα κι εγώ, ακριβώς όμως. Επί πολλά χρόνια δεν το πουλούσα και το κυκλοφορούσα 3 ή 4 μήνες, συνήθως χρόνο παρά χρόνο. Είχε καταλήξει να είναι το θερινό αυτοκίνητο και κυκλοφορούσαμε οικογενειακά με το μικρό Suzuki της γυναίκας μου.
Το αγόρασα 30.000€ το 2008 και το πούλησα πέρυσι 8.000€ με 55.000 χλμ., πέρυσι (2022). Και δε θα το πουλούσα (γιατί δε μπορώ να ξανά αγοράσω τέτοιο αυτοκίνητο) αν δεν άλλαζαν κάποια πράγματα στη ζωή μας.
το δικο μου σεναριο λεει οτι το 2011 εχασα το 40% του ετησιου εισοδηματος μου το οποιο ποτε δεν ειχε ξεπερασει τα 1400 ευρω το μηνα
το 2000 αγορασα καινουριο ενα yaris 1300 το οποιο κρατησα τις εποχες που ολοι σερναν τα σκυλια με τα λουκανικα γιατι μου εκανε τη δουλεια μου
το 2007 αγορασα καινουριο ενα cbf250 οταν ολοι ειχαν 650 για να πηγαινουν για ψωμι στο φουρνο
και τα δυο οχηματα τα εχω ακομα τωρα που συζηταμε
προσπαθω να πω οτι σε μια χωρα που δεν παραγει τπτ και σε ενα κρατος ανεκδοτο δεν τσιμπαω σε διλιτρα suv σε 1000αρια adve και σε iphone με 48 δοσεις
προσωπικη αποψη που μεχρι στιγμης δε με εχει εγκλωβισει
ιστοριες για BMW Μ3 που εβαζαν 5 ευρω βενζινη εχεις ακουσει;![]()
Έχω δει Cayenne να τα μετατρέπουν σε φυσικό αέριο...
Να είσαι σίγουρος ότι αν έπαιρνα 1400€ δε θα αγόραζα ούτε εγώ δίλιτρο αυτοκίνητο. Επομένως, δεν "τσίμπησα" ούτε εγώ. Μπορούσα και το πήρα και καλά έκανα γιατί μπορούσα και γιατί ήταν σύμφωνο με τους όρους και τα δεδομένα της εποχής για εμένα.
Όπως σήμερα που παίρνω αυτά τα 1400€ ακριβώς, δεν παίρνω καθόλου αυτοκίνητο γιατί δεν το χρειάζομαι. Στη γη πατάμε.
Το θέμα όμως δεν είναι οι προσωπικές επιλογές. Στο γενικό πλαίσιο δεν συμφωνώ καθόλου μαζί σου. Αυτό που βιώσαμε και αυτό που συνεχίζουμε να βιώνουμε δεν έχει να κάνει με λανθασμένες επιλογές των πολιτών. Μιλάμε πάντα με όρους μεσαίας τάξης.