Σελίδα 2 από 9 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 124

Θέμα: IX .Υποκυβισμός "μαϊμού" και τσουχτερα προστημα

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ολη η μανουρα γινεται για να κρυφτουν τα 2+ λιτρα
    υπαρχουν πολλα τετοια που να ειναι τετρακυλινδρα;
    ενας απλος οπτικος ελεγχος συνηθως αρκει να δειξει τη μαιμουδια
    ουτε νουμερα ουτε χαρτια ουτε τπτ

  2. #17
    Ο πυγολαμπιδας! Το avatar του/της ΟΚΤΑΝΙΟ
    Εγγραφή
    14/07/2005
    Μηνύματα
    1.249
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Τα αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου αγοράστηκαν με τελείως διαφορετικούς όρους και νόμους και ακολούθησε λαίλαπα υπουργικών αποφάσεων οι οποίες καταδυνάστευσαν αναδρομικά αυτοκίνητα που αγοράστηκαν με άλλους όρους.
    Έτσι υπεβλήθησαν σε φόρο πολυτελείας που δεν υπήρχε κατά την αγορά τους και σε διπλασιασμό τελών κυκλοφορίας που δεν έγινε σε άλλους κυβισμούς.

    Για αυτούς τους λόγους, όποιος ιπποκυβισει ένα αυτοκίνητο κ δε τον πιάνουν, καλά κάνει για μένα
    Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Το εχει κανει φιλος μου σε SUBARU IMPREZA απο το 2013.
    Η αποτροπη ελεγχου γινοταν μεσω της δυσκολης ...πολυ δυσκολης αναγνωσης του αριθμου του κινητηρα και δηλωθηκε σε 1500 απο 2000 κυβικα.
    Του τα ελεγα απο τοτε οτι θα την φαει καποια στιγμη αναδρομικα κιολας και βγαινω αληθινος.
    Δεν χρειαζεται καποια πολυπλοκη διαδικασια. Απλη διασταυρωση αδειας με τον αριθμο του κινητηρα που υπαρχει ηδη.
    Επειδη ηταν και λιγο τσογλανος...καλα θα του κανουν!!!

  4. #19
    Επέλεξα να το βλέπω να κάθεται και να σαπίζει. Ούτε ήθελα να το πουλήσω για ένα κομμάτι ψωμί. Όμως ,σε καμία περίπτωση δεν θα πω καλά να πάθουν όσοι το κάνανε . Έχουμε να κάνουμε με κράτος μαφιόζο κ νταβά στη συγκεκριμένη περίπτωση.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.060
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από g_m900 Προβολή μηνύματος
    Το εχει κανει φιλος μου σε SUBARU IMPREZA απο το 2013.
    Η αποτροπη ελεγχου γινοταν μεσω της δυσκολης ...πολυ δυσκολης αναγνωσης του αριθμου του κινητηρα και δηλωθηκε σε 1500 απο 2000 κυβικα.
    Του τα ελεγα απο τοτε οτι θα την φαει καποια στιγμη αναδρομικα κιολας και βγαινω αληθινος.
    Δεν χρειαζεται καποια πολυπλοκη διαδικασια. Απλη διασταυρωση αδειας με τον αριθμο του κινητηρα που υπαρχει ηδη.
    Επειδη ηταν και λιγο τσογλανος...καλα θα του κανουν!!!
    1500 από 2000 ειναι παραπάνω από το 25% που επιτρέπεται για αλλαγή κυβισμού, είναι 33.3% κατέβασμα. Κάτι άλλο έκανε ο φίλος σου.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ioannispar
    Εγγραφή
    07/10/2019
    Μηνύματα
    521
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    1500 από 2000 ειναι παραπάνω από το 25% που επιτρέπεται για αλλαγή κυβισμού, είναι 33.3% κατέβασμα. Κάτι άλλο έκανε ο φίλος σου.

    Εμενα κατι δεν μου βγαινει στα νουμερα που λες. Το 25% του 2000 ειναι το 500

    Οποτε αν το κατεβασε στα 1500 ειναι 25% κατω απο τα 2000.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Ξέρουμε όλοι σε τι κράτος ζούμε και η φορολογία των αυτοκινήτων δεν είναι το σημαντικότερο πρόβλημα
    Όταν κάποιος επέλεγε να σκάσει τουλάχιστον 3 δεκαρικά για δίλιτρο+ κανονικά δεν θα έπρεπε να πνίγεται για 500 το χρόνο επιπλέον
    Το κράτος είναι μαφιόζος γιατί ξέρει τι πολίτες έχει και το αντίστροφο

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.060
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ολη η μανουρα γινεται για να κρυφτουν τα 2+ λιτρα
    υπαρχουν πολλα τετοια που να ειναι τετρακυλινδρα;
    ενας απλος οπτικος ελεγχος συνηθως αρκει να δειξει τη μαιμουδια
    ουτε νουμερα ουτε χαρτια ουτε τπτ
    Δίλιτρα και λίγο μεγαλύτερα, αν εξαιρέσουμε κάτι πεντακύλινδρα audi όλα τα αλλα, ναι τετρακύλινδρα είναι. Τώρα κάτι τρίλιτρα V6 κ.ο.κ. ε ναι αυτά δεν γίνεται να μοιάζουν με μικρότερα που θα έχουν τετρακύλινδρη διάταξη.

    Οπτική αναγνώριση, τύπου ''α το μοτέρ σου είναι το δίλιτρο που κάνει έτσι το καπάκι εδώ ένα σχέδιο ενώ το 1600 έχει το τάδε σχέδιο'' δεν γίνεται και τόσο εύκολα, για κάθε συνδυασμό μάρκας και κυβισμού. Αιντε να ξέρει κάποιος επειδή ξέρω γω ήταν μηχανικός της αντιπροσωπείας ή ψαγμένος ιδιοκτήτης, αλλά και πάλι, θα ξέρει τα δικά του μόνο οπτικά, όχι όλη την αγορά.

    Ή μήπως θα κάνουν database με φωτογραφίες αναγνώρισης ολων των κινητήρων;


    Γενικότερα, πολλές δυσκολίες είναι το όλο το θέμα της είδησης.

    Θα στείλουν ειδοποιήσεις στους ύποπτους ιδιοκτήτες να έρθουν με το αμάξι τους για έλεγχο; Σε ποιά υπηρεσία; Σε ΚΤΕΟ μήπως; Σε υπηρεσία του συγκοινωνιών;

    Κι αν αρχίσουν να σκάνε τύποι που οντως έχουν βάλει το μικρό μοτέρ;

    Αν στείλει το κράτος ποινές χωρίς να ελέγξει, μόνο με την υποψία όσων ''μαρτύρησαν'' οι υπάλλλοι που πιάστηκαν, αν αρχίσουν τις αγωγές μετά οι πολίτες και σκάσουν με μικρό μοτέρ;
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  9. #24
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.629
    Αν πουν ότι είναι παράνομος ο υποκυβισμός; Είτε το έχεις κάνει πράξη είτε το έχεις δηλώσει μόνο.
    Η παρανομία δηλαδή υπόκειται στο ότι πληρώνεις λιγότερα από όσα θεωρούν ότι πρέπει για την αγορά που έχεις κάνει.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.060
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pariancbf Προβολή μηνύματος
    Εμενα κατι δεν μου βγαινει στα νουμερα που λες. Το 25% του 2000 ειναι το 500

    Οποτε αν το κατεβασε στα 1500 ειναι 25% κατω απο τα 2000.
    Για υποκυβισμό 25% : 2000 / 125*100 = 1600
    Για υπερκυβισμό 25%: 2000 * 125/100 = 2500
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Ξέρουμε όλοι σε τι κράτος ζούμε και η φορολογία των αυτοκινήτων δεν είναι το σημαντικότερο πρόβλημα
    Όταν κάποιος επέλεγε να σκάσει τουλάχιστον 3 δεκαρικά για δίλιτρο+ κανονικά δεν θα έπρεπε να πνίγεται για 500 το χρόνο επιπλέον
    Το κράτος είναι μαφιόζος γιατί ξέρει τι πολίτες έχει και το αντίστροφο
    Το κράτος ΟΦΕΙΛΕΙ πρωτίστως να είναι δίκαιο και ακολούθως να συμμορφώνει τους πολίτες του. Όχι το ανάποδο.

    Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι το σενάριο που δίνεις είναι πολύ εύκολο, πολύ απλοποιημένο. Αγόρασα το αυτοκίνητο όντως ακριβώς 30.000 και δεν ήταν ένα αυτοκίνητο φιγούρας, ήταν ένα οικογενειακό FORD S-MAX. Δεν πνίγηκα για 500€ επιπλέον αλλά "πνίγηκα" για 900€ επιπλέον.
    Όπως έγραψα πλήρωνα απλώς 372€ τέλη κυκλοφορίας το 2008 που το αγόρασα και τέλος.
    Το 2012 πλήρωνα 640€ τέλη κυκλοφορίας (το 2013 έφτασε 690€) και 590€ φόρο πολυτελείας. Το 372€ με το 1230€ (και το 1280€) έχει μια απόσταση, δε νομίζεις;. Κάνε τις υπόλοιπες πράξεις μόνος σου.

    Ο μισθός μου το 2008 που αγόρασα το αυτοκίνητο ήταν 2.000€.Ο μισθός μου σε νέα εργασία το 2012 και μετά από 15 μήνες ανεργίας ήταν 850€ (τυχερός ήμουν που βρήκα και δουλειά στα 42 μου τότε).

    Το παραπάνω σενάριο είναι αυτό που βίωσε ο περισσότερος κοσμάκης και όχι το δικό σου. Δεν ήταν δηλαδή απλά μια αύξηση φόρων, ήταν και μια ισωππέδωση των εισοδημάτων. Φορο-λαίλαπα, ανεργία, καταβαράθρωση μισθών, και αντισυνταγματικοί νόμοι που ήταν παράνομοι λόγω της αναδρομικής τους χρήσης.

    Μπορώ να σου γράψω πολλά και για τις μαφιόζικες πολιτικές και επιλογές που αυτό που έκαναν ήταν να φέρνουν υψηλές φορολογίες στα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να χάνουν έσοδα αντί να αυξάνουν, γιατί απλώς ο σκοπός τους δεν ήταν αυτός (ή άντληση φόρων). Έφτασα να στέλνω επιστολές στον δντη του υπουργείου συγκοινωνιών και στον/στην υπουργό γνωρίζοντας καλά το σύστημα Τελών Κυκλοφορίας της Γερμανίας. Και όχι απλές επιστολές αλλά συνοδευμένες με αρχεία και παραπομπές. Φυσικά με έγραψαν στα μέζεα τους.

    Ακόμη και σήμερα αδυνατούν να εφαρμόσουν σωστά το σύστημα της εποχικότητας στα Τέλη Κυκλοφορίας, γίνεται με ανορθόδοξο και επικίνδυνο τρόπο. Γιατί; Γιατί δεν τους ενδιαφέρει να εισπράττουν, τους ενδιαφέρει να εξυπηρετούν αυτούς που θέλουν να εξυπηρετούν.
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 19/04/2023 στις 09:06.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Για υποκυβισμό 25% : 2000 / 125*100 = 1600
    Για υπερκυβισμό 25%: 2000 * 125/100 = 2500
    Έχω την αίσθηση ότι ο υπολογισμός και στις δυο περιπτώσεις πρέπει να γίνεται με πολλαπλασιασμό. Είναι 25% επί των 2000cc. Οπότε στο συγκεκριμένο παράδειγμα και η αύξηση και η μείωση του κυβισμού είναι κατά 500cc.

    Δε θα τα χαλάσουμε όμως σε αυτά ρε παιδιά. Η ουσία της συζήτησης πραγματικά βρίσκεται αλλού. Για μένα η "πονηριά" των πολιτών -τουλάχιστον στη μεγάλη μερίδα αυτών- γίνεται γιατί το κράτος σε οδηγεί σε τέτοιες σκέψεις. Ακόμη και το ότι το προβάλλουμε εδώ ως συζήτηση δείχνει από μόνο του το πρόβλημα. Σε άλλη χώρα που θα λειτουργούσε αντικειμενικά με όρους δικαίου θα ντρεπόμασταν και να αναφερθούμε... Απλά πράγματα.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Επέλεξα να το βλέπω να κάθεται και να σαπίζει. Ούτε ήθελα να το πουλήσω για ένα κομμάτι ψωμί. Όμως ,σε καμία περίπτωση δεν θα πω καλά να πάθουν όσοι το κάνανε . Έχουμε να κάνουμε με κράτος μαφιόζο κ νταβά στη συγκεκριμένη περίπτωση.
    Το ίδιο έκανα κι εγώ, ακριβώς όμως. Επί πολλά χρόνια δεν το πουλούσα και το κυκλοφορούσα 3 ή 4 μήνες, συνήθως χρόνο παρά χρόνο. Είχε καταλήξει να είναι το θερινό αυτοκίνητο και κυκλοφορούσαμε οικογενειακά με το μικρό Suzuki της γυναίκας μου.

    Το αγόρασα 30.000€ το 2008 και το πούλησα πέρυσι 8.000€ με 55.000 χλμ., πέρυσι (2022). Και δε θα το πουλούσα (γιατί δε μπορώ να ξανά αγοράσω τέτοιο αυτοκίνητο) αν δεν άλλαζαν κάποια πράγματα στη ζωή μας.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το δικο μου σεναριο λεει οτι το 2011 εχασα το 40% του ετησιου εισοδηματος μου το οποιο ποτε δεν ειχε ξεπερασει τα 1400 ευρω το μηνα
    το 2000 αγορασα καινουριο ενα yaris 1300 το οποιο κρατησα τις εποχες που ολοι σερναν τα σκυλια με τα λουκανικα γιατι μου εκανε τη δουλεια μου
    το 2007 αγορασα καινουριο ενα cbf250 οταν ολοι ειχαν 650 για να πηγαινουν για ψωμι στο φουρνο
    και τα δυο οχηματα τα εχω ακομα τωρα που συζηταμε
    προσπαθω να πω οτι σε μια χωρα που δεν παραγει τπτ και σε ενα κρατος ανεκδοτο δεν τσιμπαω σε διλιτρα suv σε 1000αρια adve και σε iphone με 48 δοσεις
    προσωπικη αποψη που μεχρι στιγμης δε με εχει εγκλωβισει
    ιστοριες για BMW Μ3 που εβαζαν 5 ευρω βενζινη εχεις ακουσει;

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    το δικο μου σεναριο λεει οτι το 2011 εχασα το 40% του ετησιου εισοδηματος μου το οποιο ποτε δεν ειχε ξεπερασει τα 1400 ευρω το μηνα
    το 2000 αγορασα καινουριο ενα yaris 1300 το οποιο κρατησα τις εποχες που ολοι σερναν τα σκυλια με τα λουκανικα γιατι μου εκανε τη δουλεια μου
    το 2007 αγορασα καινουριο ενα cbf250 οταν ολοι ειχαν 650 για να πηγαινουν για ψωμι στο φουρνο
    και τα δυο οχηματα τα εχω ακομα τωρα που συζηταμε
    προσπαθω να πω οτι σε μια χωρα που δεν παραγει τπτ και σε ενα κρατος ανεκδοτο δεν τσιμπαω σε διλιτρα suv σε 1000αρια adve και σε iphone με 48 δοσεις
    προσωπικη αποψη που μεχρι στιγμης δε με εχει εγκλωβισει
    ιστοριες για BMW Μ3 που εβαζαν 5 ευρω βενζινη εχεις ακουσε ι;
    Έχω δει Cayenne να τα μετατρέπουν σε φυσικό αέριο...

    Να είσαι σίγουρος ότι αν έπαιρνα 1400€ δε θα αγόραζα ούτε εγώ δίλιτρο αυτοκίνητο. Επομένως, δεν "τσίμπησα" ούτε εγώ. Μπορούσα και το πήρα και καλά έκανα γιατί μπορούσα και γιατί ήταν σύμφωνο με τους όρους και τα δεδομένα της εποχής για εμένα.

    Όπως σήμερα που παίρνω αυτά τα 1400€ ακριβώς, δεν παίρνω καθόλου αυτοκίνητο γιατί δεν το χρειάζομαι. Στη γη πατάμε.

    Το θέμα όμως δεν είναι οι προσωπικές επιλογές. Στο γενικό πλαίσιο δεν συμφωνώ καθόλου μαζί σου. Αυτό που βιώσαμε και αυτό που συνεχίζουμε να βιώνουμε δεν έχει να κάνει με λανθασμένες επιλογές των πολιτών. Μιλάμε πάντα με όρους μεσαίας τάξης.

Σελίδα 2 από 9 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. quote: VANDA Πριν κατεβούμε από τη μηχανή...
    από mikios400 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2008, 00:03
  2. famous quotes from dirt people..
    από dirtbird στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2008, 09:41
  3. Quote
    από Mago Babidi στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2007, 21:23
  4. Μαιμού και βάτραχος!
    από thrax στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 09:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF