Τωρα έγινε κατανοητό!
Στη δεύτερη εκδοχή είναι ισοροπημένο αισθητικά.
Τωρα έγινε κατανοητό!
Στη δεύτερη εκδοχή είναι ισοροπημένο αισθητικά.
Αν και στην δευτερη φωτο φαινεται οντως πιο ισοροπημενη στην γεωμετρια της μηχανης, εμενα μου κανει κατι στην πρωτη φωτο. Κατι σαν πιο επιβλητικο - αγριο να το πω. Δεν ξερω αλλα μου αρεσει πολυ και η πρωτη φωτο!
Περισσότερο gp και λιγότερο τουρινγκ. Όντως έτσι είναι.
Στην πραγματικότητα είναι λίγο μικρότερο το τελικό, το ξέχασα.. Σίγουρα θα του πηγαίνουν και κοντύτεροι σωλήνες απλά τόσο όρθιο όσο
στην πρώτη βγάζει αυτή την αγριάδα των gp και είναι "new school" σε σχέση με το σύνολο.
Χθες είχα στα χέρια μου την εξατμιση, σήμερα την τοποθέτησα… σιγά μην την άφηνα
Σε δοκιμή ώστε να δω εάν αλλάξω την κλίση της πως δείχνει έχουμε
την κανονική της θέση.
Και αλλάζοντας την κλίση ωστε να έρθει πιο χαμηλά
Στην τελευταία φωτο φαίνεται καλύτερα ότι όσο χαμηλώνει απομακρύνεται από το ψαλίδι προς τα έξω πράγμα που δεν μου αρέσει , αυτό είναι ένα πρόβλημα, αν και δείχνει ωραία.
Στην κανονική της θέση δείχνει γαματη παντως και τολμώ να πω ότι η επιλογή που έκανα σαν σχήμα εξατμίσεις είναι πετυχημένη
Εντυπώσεις για τον ήχο αργότερα
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Πολύ ωραία, έχουμε ίδιο τελικό
Πήρες ολόσωμη ή τελικό πακέτο με το καζανάκι;
Στην περίπτωσή μου ήταν τελικό - midpipe - σαλίγκαρος (καζανάκι).
Σαν ήχος είναι ότι πρέπει, μπήκε μπάσο και ακούγεται τόσο-όσο πρέπει, χωρίς να είναι ενοχλητικό ή έτσι νομιζω τουλάχιστον
Από βάρος -2.200κ.
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Ωραία με γειες! αν έχεις ήδη βαλίτσες τσέκαρε το ύψος της.
Για να μπεί χαμηλά θέλει μικρή αλλαγή ο σωλήνας.
υγ: πιο ωραιο er δεν υπάρχει, ευγε!