Πρωτο unboxing
https://www.youtube.com/watch?v=Y-rIWHBrAwM
Οποιος ειναι κοντα στην Καλλιθεα στον Βυνιο αξιζει να δει απο κοντα το Τρικολορε. Το χρωμα σε αυτην την επιλογη με χρυσες ζαντες ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.
Εμένα αυτό που μου πέρασε από το μυαλό πρώτο είναι ότι μετά από λίγο καιρό θα αναρτηθεί αγγελία πωλείται με ελάχιστα χιλιόμετρα ευλαβικά στρωμένο...οποίος προλάβει.
Όπως και οι περισσότεροι που σχολίασαν το βίντεο έτσι και σε εμένα ένα σφίξιμο στην καρδιά το ένιωσα από τη χρήση του αναβάτη από μηδενικά χιλιόμετρα.
https://www.youtube.com/watch?v=01Lz...nNmGHA&index=1
4η>200 km/h
H τελικη στο κοντερ πρεπει να ειναι 230 km/h
Το μοτερ αυτο ηρθε για να μεινει για πολλα χρονια σε διαφορες μορφες 750 της Honda.
Να δούμε και κατανάλωση....
κάνα 4,5 με 5 το κόβω πραγματική!
H κατανάλωση εξαρτάται από τη χρήση. Εμένα πάντως ακόμη και με γκαζάκι τα 5 με 5,5 μου φαίνονται μια χαρά (και τόσο θα είναι).
Σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας απο την στιγμή που θέλουν να του δώσουν και όγκο θα ήθελα να μπει ενα ντεπόζιτο 21-22 λίτρα και ας ανέβαινε το βάρος 2 κιλά γεμάτο. Επίσης ενα κακό που δεν λέει κανείς είναι ότι η μοτοσυκλέτα χρειάζεται τον μισό κατάλογο των έξτρα. Τα μασπιε του οδηγού είναι για παιδι δημοτικού (έχει προνοησει η χοντα να έχει πιο μεγάλα αν θες), η ποδια είναι απαραίτητη γιατι και η τρόμπα νερού είναι εκτεθειμένη απο πιθανή πτώση, διπλό σταντ και αυτό έξτρα. Γενικά πραγματάκια που θα μπορούσαν να είναι στάνταρ.
Imagine life without motorcycling
now slap yourself and never do it again