Προσωπικά δεν την επέλεξα ενώ ήταν μέσα στο Budget μου.
ΑΛΛΑ φαίνεται τρομερό μηχανάκι και με βελτιώσεις που όλοι οι τρανσαλπαδες γκρινιάζαμε για χρόνια (6η ταχύτητα, πιο off και περισσότερη ιπποδύναμη)
Το μόνο αρνητικό που έχω ακούσει γενικά είναι ότι οι αναρτήσεις επιδέχονται βελτίωσης.
Το μόνιμο σχόλιο που ακούω είναι ότι ο κινητήρας συναρτήσει των κιλών της μοτο την κάνει ΟΠΛΟ.
Α ρε Χόντα, έχεις φτιάξει ένα διαμάντι και το τυλίγεις σε αλουμινόχαρτο.
(Προσωπική άποψη αυτό)
Τώρα ότι γίνεται πάλι Debate για κινέζικα σε Topic που αφορά παρουσίαση μοντέλου με ξεπερνά και το αφήνω εκεί .
Κάποια στιγμή θα βρω το στιγμιότυπο που οι AdvRiders Greece στην διαδρομή τους για Μαρόκο είχαν βρει μηχανολόγους ή μηχανικούς ή εργαζόμενους (νομίζω το πρώτο) της CF-MOTO στην Βαρκελώνη και τους ρώτησαν για αξιοπιστία και γελάσαν και έδωσαν την απάντηση
Δεν μπορείς να έχεις την τέλεια μηχανή , είτε θα επιλέξεις να είναι δυνατή είτε να είναι αξιόπιστη, ενώ σε δεύτερη ερώτηση τι θα αγόραζαν και οι 2 θέλανε το Norden...
Τα σχόλια δικά σας.
Το βρήκα.
Από 9:48 και έπειτα.
https://www.youtube.com/watch?v=yPowLzcqk7c
Τελευταία τροποποίηση από CorpseAlive; 15/05/2023 στις 09:53.
The Dirty Harry
Ευχαριστώ για την πάσα,δικό μου λοιπόν σχόλιο, φυσικά καί έχουν δίκιο,και ισχύει για όλες τις μάρκες.Ειναι εξ άλλου αρχή τής μηχανολογίας αυτό.Στο άλλο περί Norden,και μένα άμα με ρωταγαν, κάποια premium μάρκα θα έλεγα, άλλα θά έπρεπε να δώσω και τα διπλά.Αλλο η επιθυμία καί άλλο η δυνατότητα εκπλήρωσης της.
Φυσικά καί τό transalp θα είναι καλύτερη μηχανή απ' το cf μότο 800, άλλα με όλον τον εξοπλισμό κάνει και 50% παραπάνω.Αν δεν τα έχεις να τα δώσεις θα πάρεις το cfmoto για τα ίδια άλογα.Οπως και εγώ πήρα το voge 500, αντί του cb500,που είχε 45% παραπάνω για τον ίδιο εξοπλισμό.Απλα πράγματα.
Μονο που δεν ειναι ετσι. Γιατι αν τα δωσεις και εισαι καθε τριτη μαστορα, ή δεν βρισκεις ανταλλακτικα μετα απο 2-3 χρονια, ή εχεις αλλαξει ολα τα αναλωσιμα με καλυτερα επειδη δεν αντεξαν στον χρονο, ενω ο κατοχος του ΤΑ απλα βαζει βενζινη και φευγει κανοντας την συντηρηση που οριζει ο κατασκευαστης, τοτε δεν εκανες καλα. Εκτος αν δεν σε νοιαζει να πληρωνεις μετα την αγορα αυτα που γλυτωσες στην αγορα, εστω και λιγα λιγα.
Στην τελικη ολα χαλανε. Το θεμα ειναι ποσο συχνα και ποση υποστηριξη /βοηθεια εχεις απο το δικτυο για να το φτιαξεις και το ποσο αφαιρει απο την απολαυση της μοτοσυκλετας σου.
Αυτό το καταλαβαίνουν όλοι. Έκανες μία επιλογή με βάση το μπάτζετ σου. Το μηχανάκι να το χαρείς και να βολτάρεις όσο μπορείς.
Πως φτάνει κανείς σε σημείο να αποκτά εμμονή με τους Κινέζους; Να έχει φετίχ με κινέζικους γίγαντες και κίτρινους δράκους; Να σχολιάζει με τόση συνέπεια σε οποιοδήποτε θέμα και να πηγαίνει πάντα εκεί την κουβέντα;
Είναι ειλικρινείς απορίες, χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης. Γιατί απλά δεν χαίρεσαι το μηχανάκι που πήρες;
Γιατί η εμπειρία μου είναι θετική μέχρι τώρα.Γι αυτό .Και επειδή το χαίρομαι και θέλω να μεταβιβάσω την εμπειρία μου ,για να το χαρούν και άλλοι που έχουν φοβίες και ενδοιασμούς,και γιατί και γω σαν μεγάλος άνθρωπος (63) έχω βιώσει το ιαπωνικό θαύμα τσουνάμι,και πρίν το αγοράσω είχα τις ίδιες αμφιβολίες και φοβίες που είχαν ολοι(και ακόμα έχουν μείνει κάποιες στην άκρη του μυαλού μου). Πιστεύω όμως ότι έχουν γίνει μεγάλα βήματα απ' τους κιτρινιαριδες,και όπως και στα υπόλοιπα καταναλωτικά αγαθά (κυρίως ηλεκτρονικά )θα πάρουν την θέση που τους αξίζει.Και σίγουρα τους αξίζει.
Eγω παντως πειραματοζωο δεν γινομαι. Παρτε εσεις και αν αντεξουν δεκαετια να μας το πουτε. Αν ζουμε.
Θα σου πω κάτι. Αυτό που περιγράφεις δε πρόκειται να συμβεί. Το νέο TA750 είναι πιθανότερο να κανιβαλήσει μοτοσυκλέτες από το εσωτερικό της Honda (βλ. CB500X που έφτασε τις 8.000€ ή το NC750X) παρά από τη Yamaha με το Τ700. Ο λόγος είναι ότι το προφίλ των αναβατών είναι διαφορετικό.
Το T700 έχει αντλήσει μεγάλο πελατιακό κοινό από την ΚΤΜ και αυτό δεν είναι θεωρία γιατί το βλέπω κάθε φορά που βγαίνω στο βουνό (άτομα που γνωρίζω προσωπικά ή εξ όψεως). Πολλοί από αυτούς είχαν ΚΤΜ και επέλεξαν τώρα να πάρουν το Yamaha. Αυτό το προφίλ φθάνει "άντε" μέχρι το Tuareg 660 αλλά όχι και στο ΤΑ750. Γιατί οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με σχετικά σκληρή λειτουργία είναι απαραίτητη. Εξαιρέσεις πάντα θα υπάρχουν φυσικά αλλά το στήσιμο της TA750 δεν βοηθάει για τέτοια χρήση.
Βοηθάει όμως πολύ ένα άλλο τεράστιο μερίδιο πελατών στη χώρα μας που τι θέλουν, μια σχετικά ψηλή μοτοσυκλέτα με σχετικά χαμηλή σέλα που θέλει να επισκέπτεται τις ομορφιές της χώρας μας -περιστασιακά- με βατούς δασικούς δρόμους, παραλίες, νησιά και τα υπόλοιπα αυτού του επιπέδου. Δεν αφορά κοινό που θέλει να παλέψει με το ανάγλυφο του εδάφους.
Το ΤΑ750 φτιάχτηκε όπως φτιάχτηκε ακριβώς για να διαφοροποιηθεί και για να αποφύγει τη διαμάχη των πυρηνικά χωμάτινων μεσαίου κυβισμού και κατά τη γνώμη μου καλά έκανε και κακώς φοβήθηκε η Honda να βάλει και τροχούς 19/17 ώστε να το κάνει ακόμη πιο απολαυστικό στην άσφαλτο. Είναι μια μοτοσυκλέτα που φαίνεται να έχει εξαιρετικές αναρτήσεις και χωρίς ρυθμίσεις ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑ γιατί ΕΠΡΕΠΕ να είναι μαλακό. Η ίδια η Honda φωνάζει στα Promotion video της: σας έφτιαξα μια μοτό μεσαίου κυβισμου εξαιρετικά άνετη για να διανύεται μεγάλες ταξιδιωτικές αποστάσεις, τι θα έπρεπε λοιπόν να είναι σκληρή; Καλώς είναι όπως είναι και κατά τη γνώμη μου. Μοτοσυκλέτα χωρίς συμβιβασμούς δεν υπάρχει.
Συνήθως -όχι πάντα- συμφωνώ με τα γραπτά σου. Και με το σκεπτικό σου να μεταφέρεις ένα θετικό feecback που έχεις και βιώνεις προσωπικά συμφωνώ απόλυτα! Καλά κάνεις, είναι απαραίτητο.
Όμως κάποιες φορές "φαίνεται" να στρογγυλεύεις τα πράγματα. Έβαλα τα εισαγωγικά γιατί δεν πιστεύω ότι το κάνεις εκ του πονηρού.
10.000 ευρώ κάνει το CF MOTO 800MT με πλήρη εξοπλισμό. Και επειδή έκανα την άσκηση θέλεις περίπου 1500 ευρώ για να φορτώσεις το TA750 με τον ανάλογο εξοπλισμό. Άθροισμά 13.000 ευρώ για το TA750. Δηλαδή 30% περισσότερα για να πάρεις ένα Honda που παράγεται στη Ιαπωνία με όλα τα φουσκωμένα κόστη που σημαίνει αυτό.
Ακριβό το Honda (όπως και πολλά άλλα σήμερα), ΣΥΜΦΩΝΩ.... αλλά... ακριβό και το CF MOTO, δε νομίζεις;
Δέκα χιλιάρικα για μοτοσυκλέτα από εταιρεία που: α) Πόσα έχει δαπανήσει σε έρευνα και εξέλιξη; β) Πόσο είναι το αντίστοιχο παραγωγικό της κόστος; γ) Σε ποιο επίπεδο είναι ο ποιοτικός έλεγχος; δ) Ποιο είναι το κόστος του στημένου της παγκόσμιου δικτύου ως προς την υποστήριξη των μοτοσυκλετών της;
Να δούμε τη μικρογραφία της χώρας μας; Είναι ίδιο το κόστος των εξόδων του Σαρακάκη (μόνο για τις μοτοσυκλέτες Honda) με αυτό που έχει η αντιπροσώπευση της CF MOTO μέσω της MUVUS στην Ελλάδα; Ποιος από τους δυο πιστεύεις έχει συρρικνώσει το περιθώριο κέρδους του; Εγώ είμαι βέβαιος πως ένα TA750 παράγει μικρότερο κέρδος σε απόλυτα νούμερα από ένα 800 ΜΤ.
Δεν αμφιβάλλω ότι θέλουμε δε θέλουμε εκεί θα έρθουν τα πράγματα, φαίνεται αυτό, αλλά... αυτή η μέρα δεν είναι το σήμερα, ώστε να δικαιολογεί να στοιχίζει τόσο μια Κινέζικη μοτοσυκλέτα.
Τελευταία τροποποίηση από STF; 15/05/2023 στις 13:35.
Όλα κρίνονται σε βάθος χρόνου, ακόμα και το Τρανσαλπ θα κριθεί για το αν θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον προκάτοχό του που ήταν 40 άλογα κάτω. Οι συγκεκριμένοι Κινέζοι βρίσκονται πολύ λίγο στο προσκήνιο και φυσικά μέχρι στιγμής δεν έχουν αποδείξει απολύτως τίποτα.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
ουτε θα δεις συντομα. δεν εχουν λογο ακομα να μπλέξουν τοσο με την αγορά της ευρώπης. η κτμ ειναι ο μεγαλύτερος ευρωπαιος κατασκευαστης και δεν ειναι καν στο τοπ10 του κοσμου. ειναι ομως η hero. που δεν την ξερει η μανα της στην ευρωπη. δεν ειμαστε τοσο μεγάλη αγορά για να εχει ακομα σημασια. τους ενδιαφέρουν τα sub500cc ακομα. η honda βεβαια παραμένει νουμερο 1 στον κοσμο και δεν νομιζω οτι θα αλλάξει συντομα ουτε αυτο. οι κινεζοι/ινδοι αλλωστε δεν ειναι 9-10 εταιρειες οπως ειναι οι ευρωπη και η ιαπωνια (μαζί), ειναι σχεδον 30 διαφορετικες. λογικο η πιτα να μοιράζεται.
Γιαπωνέζικα μηχανάκια συγκρίνονται με γιαπωνέζικα, κινέζικα με ινδικά, ευρωπαϊκα με ευρωπαϊκά,στο δικό μου μυαλό τουλάχιστον.