Μπιλ πιστεύω οι πιέσεις του είναι κανονικές απλώς ο corpse μάλλον έκανε λάθος στη 'μετάφραση' ή του τις είπε λάθος ο λαστιχάς,
35-40 είναι και όχι 38-42.
Πάντως έχω την αίσθηση ότι το συγκεκριμένο συμβάν ήταν ένα σύνηθες γλύστριμα,συμβαίνει παντού με τους δρόμους της πόλης,εγώ με το 1200 το αντιμετωπίζω συχνά ακόμα και με ζεστά λάστιχα.Λίγο παραπάνω να γκαζώσεις με μία 2α στην έξοδο και να το λαμπάκι του τράξιον να αναβοσβήνει.
από το App έχω τις ενδείξεις και το αναγράφει στην οθόνη.
(εκτός αν ο μετρητής πίεσης τα έχει παίξει)
Ναι με 2α-3η το παθαίνω στην μέση της στροφής όμως, όχι κατά την έξοδο.
Επειδή με έχει πιάσει το εγωιστικό μου κατά 99% φταίω εγώ που προσπαθώ να με πιέσω παραπάνω για να ''σπάσω τον πάγο'' και δίνω λάθος γκάζια.
The Dirty Harry
1 Πληροφοριακά στο λέω ο μετρητής σου που έχει το gs είναι ακριβέστατος,αυτόν να εμπιστεύεσαι,ούτε τα βενζινάδικα ούτε και των λαστιχάδων.
2 Είσαι έτοιμος για σχολείο,βάλτο στο πρόγραμμα για ένα Χούντρα και θα δεις πως θα βελτιωθεί η τεχνική σου και η εμπιστοσύνη σου στη μοτοσυκλέττα.
Κατά την άποψη μου, μην κοιτάς καθόλου τις κλίσεις. Το ξέρω ότι εφόσον σου παρέχει αυτή τη δυνατότητα το καινούριο εργαλείο, είναι δελεαστικό. Αλλά, άθελα σου, πιέζεις τον εαυτό σου να καταφέρεις κάτι παραπάνω, που στην πράξη δεν έχει νόημα. Τώρα την αγόρασες τη μηχανή. Ο Ρόσι δεν είσαι, οπότε θέλει κάποιο διάστημα να βρεις τα πατήματά της.
Πιστεύω, πως σ ένα-δυο μήνες θα της έχεις πάρει τον αέρα. Τότε, κοίταξε ξανά τις κλίσεις που θα γράφεις (χωρίς να είναι αυτοσκοπός σου).
Αλήθεια, όμως, σε ποιό δρόμο εντός Αθήνας, η ταχύτητα είναι τέτοια που πρέπει να δώσεις πάνω από 30 μοίρες κλίση για να μπεις με ασφάλεια;
Και κάτι τελευταίο, γιατί μπορεί να διαβάζουν και νέοι στο χώρο. Πολλές φορές, η πίεση που βάζουμε οι ίδιοι στον εαυτό μας, μας οδηγεί σε λάθος τοποθέτηση στη στροφή, με περισσότερα χιλιόμετρα από αυτά που νιώθουμε ασφαλείς, κι εκεί αρχίζουν οι μύες να σφίγγουν αντανακλαστικά, με αποτέλεσμα τα χέρια να μην είναι χαλαρά πάνω στο τιμόνι και οι κινήσεις μας να είναι κάπως απότομες. Και σ αυτή την περίπτωση μπορεί να έχουμε γλιστρήματα + ένας λόγος που χάνουμε την εμπιστοσύνη μας στο λάστιχο (χωρίς να είναι ο υπαίτιος)
Από δρόμους θα σου πω ότι πηγαίνω για εξάσκηση μετά την δουλειά ακόμα στο Τρίτση για να κάνω μανούβρες με λίγα χλμ (σαν τις δοκιμασίες που κάναμε για δίπλωμα)
Μετά αφού είμαι ζεστός το έχω πάει κανά 2 φορές προς Πάρνηθα .
Τα γλιστρήματα μου τα έκανε στο Αττικό Άλσος στις στροφές πάνω και προς Γαλατσίου αλλά και στο κατέβασμα από Πάρνηθα.
Είχα αρκετή κλίση αλλά με λίγα χλμ ( 40-60)
The Dirty Harry
Στις φουρκέτες της Πάρνηθας? Αν ναι η άσφαλτος είναι κάτω του μετρίου και θέλει να είσαι ''γεμάτος'' εκεί. Όλα μπορεί να παίζουν ρόλο από το πολύ απλό μέχρι το πιο πολύπλοκο. Ξεκινάμε από τα απλά όμως όπως η πίεση και το πόσο μαλακό είναι ένα λάστιχο και μετά πάμε στα πιο σύνθετα.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Α οκ, γιατί προσπαθούσα να βρω δρόμους εντός πόλεως. Βασικά, αν έχω καταλάβει καλά που ακριβός λες, εκεί ο δρόμος είναι γυαλί. Και στάνταρ δεν χρειάζεσαι να δώσεις παραπάνω κλίση.
Άποψη μου, δώσε λίγο παραπάνω χρόνο στον εαυτό σου. Αφού το δουλεύεις κιόλας, το αποτέλεσμα θα έρθει. Οι μεγάλες κλίσεις, θέλουν καλή άσφαλτο και εννοείται ελεγχόμενο περιβάλλον.
Aπο το ΤΑ στο GS ειναι μεγαλη η διαφορα σε ολα (αναρτησεις/γκαζι/πλαισιο κλπ κλπ)...δεδομενου οτι εισαι απειρος ακομα μην πιεζεσαι για το παραπανω.
Αυτο θα ερθει με τον καιρο κ μονο του οσο εισαι εξω κ βολταρεις.
Τα βασικα που θες ειναι sag / ρυθμιση αποσβεσεων κ σωστη πιεση στα ελαστικα.
Προφανως ενα σχολειο θα σε κανει να νιωσεις καλυτερα (κ να παρεις εμπειρια που αποκταται στο δρομο κ με πολλα χλμ πανω στη σελα (η οχι για μερικους)) σε συντομοτερο χρονο.
Ride(s) the wind of change...