μπραβο παιδιά -παντα τέτοιες ωραίες κ ασφαλές εκδρομές -
δεν μας ειπατε ομως στο τέλος κέρασε ο μπατζάβαλης το καθιερωμένο γλυκό η ειχε τελειώσει ?
μπραβο παιδιά -παντα τέτοιες ωραίες κ ασφαλές εκδρομές -
δεν μας ειπατε ομως στο τέλος κέρασε ο μπατζάβαλης το καθιερωμένο γλυκό η ειχε τελειώσει ?
Πολυ ωραια, μπραβο σας!!![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Πάντα τέτοια ΠΑίδες!![]()
[font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]
My Dirty Blog!!
^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب
Athenians Enduro Lovers
Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..
Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!
Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
[color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]
[QUOTE=Lakisss;3167508]Μέχρι χθές, δεν είχε προκύψει ποτέ κάποιο θέμα οπότε δεν είχε περάσει απο το μυαλό μου.
Χθές, μου πέρασε. Όμως, δεν είμαι σίγουρος για το τι είναι καλύτερο... Να μην βράζει το ντεπόζιτο αλλα να ψύχεται ο κύλινδρος ή να μην βράζει το ντεπόζιτο αλλα να βράζει ο κύλινδρος?
Θα μου πείς ο κύλινδρος ψύχεται και απο το νερό και το λάδι... Αμα μονώσω, απλά θα ανέβει η θερμοκρασία του νερού και το ψυγείο θα πρέπει να κάνει καλύτερη δουλειά...
Θα κοιτάξω τι λένε τα ξένα φόρα (ducati.ms) και αν είναι τακτική που έχουν ακολουθήσει και άλλοι θα το κάνω και εγώ.
Η απλούστερη λύση πάντως, είναι να μην βάζω το bagster όταν πρόκειται να κινηθώ με χαμηλές ταχύτητες για πολύ ώρα...
Μόνωση ανάμεσά τους χωράει, ώστε να ψύχεται μεν ο κύλινδρος, αλλά να μην φθάνει η θερμότητά του στο ντεπόζιτο;
60 km/h είναι σενάριο που συμβαίνει συχνά σε παρατεταμένη διαδρομή. Ειδικά καλοκαίρι ενδέχεται να έχεις θέμα συχνά.
Η εναλλακτική να τρέχεις πάντα περισσότερο δεν είναι πάντοτε ασφαλής ή βολική.
Στο δικό μου είχα δει οτι δεν φθάνει η ψύξη του φαινομένου ανέμου, όταν η ταχύτητά μου είναι κάτω από 30 km/h και η θερμοκρασία περιβάλλοντος πάνω από 40°C. Αλλά άναβε το βεντιλατέρ σε τέτοια περίπτωση, που ευτυχώς συνέβαινε σπάνια.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Κοίτα.
Λογικά ναι, μιας και ο κύλινδρος ψύχεται απο τα πλάγια κυρίως και όχι απο πάνω...
Το θέμα είναι οτι ακόμα και αυτή η απαγωγή της θερμότητας προς το ντεπόζιτο (και κατ επέκταση τη βενζίνη), βοηθάει στη ψύξη του μοτέρ όπως και να το κάνεις και δεν ξέρω αν θέλω να το σταματήσω αυτό.
Έχω ταξιδέψει πολλές φορές με φοβερή ζέστη καλοκαίρι και δεν είχα ποτέ πρόβλημα όσο ήμουν σε κίνηση. μόλις σταμάταγα βέβαια (βλέπε διόδια) η θερμοκρασία ανέβαινε στο διάολο...
Δεν συμβαίνει τόσο συχνά να πηγαίνω παρατεταμένα με 60. Το μόνο μέρος είναι εκεί, στα λουτρά, που είναι το ένα χωριό κολλητά με το άλλο και έχει κάμερες και τη στήνουν με πιστόλια συνέχεια.
Αλλιώς, ακόμα και για λίγο να χρειαστεί να πάω με 60, μόλις δώ οτι η θερμοκρασία πάει 90-95, στη πρώτη ευθεία κάνω ένα άνοιγμα και αμέσως πέφτει στους 75. Δεν χρειάζεται πολύ. Είναι μεγάλο το ψυγείο.
Ακόμα και έτσι όμως, δεν θα είχα πρόβλημα.
Προφανώς και το ζήτημα της θερμοκρασίας, δεν απασχολεί μόνο εμένα σε αυτό το μοντέλο...
Στα ξένα φόρα έχει αναφερθεί 100άδες φορές απο ανήσυχους νέους ιδιοκτήτες που βλέπουν 120 και 125 βαθμούς πρώτη φορά στο κοντέρ του υδρόψυκτου μοτέρ τους.
Δεν υπάρχει θέμα στη πραγματικότητα. Δεν παθαίνει κάτι. Περισσότερο ψυχολογικό είναι (+ οτι ζεματίζονται τα μπουτια, οι γάμπες και τα @@ σου).
Το πρόβλημα είναι οτι βούλωσε η βαλβίδα. Έχω μία υποψία για το τι μπορεί να φταίει. Όταν βρώ λίγο χρόνο, θα το εξετάσω και αν όντως φταίει αυτό που έχω στο νού μου, θα το διορθώσω.
Έχω και σχάρα και βαλίτσα και τις πλαινές σκληρές της Ducati με τις βάσεις τους...
Τις βάζω μόνο σε ταξίδια. Την πίσω μόνο όταν πηγαίναμε διακοπές για πολλές μέρες με τη γυναίκα...
Για μικρές αποστάσεις βάζω τσάντα στη πλάτη, αλλα για 300Κμ δεν παίζει...
Γενικά η προτεραιότητα ανάλογα με τις ανάγκες χώρου είναι:
Tankbag,
1 πλαϊνή βαλίτσα
2 πλαινές βαλίτσες,
2 πλαινές βαλίτσες + tankbag,
2 πλαινές βαλίτσες + tankbag + τσαντα στη πλάτη,
2 πλαινές βαλίτσες + tankbag + τσαντα στη πλάτη + σακούλα στο αριστερό χέρι,
2 πλαινές βαλίτσες + tankbag + τσαντα στη πλάτη + σακούλα στο αριστερό χέρι + βαλίτσα με ρόδες που σέρνεται στο δρόμο δεμένη στο πόδι μου,
Αυτοκίνητο.
2 πλαινές βαλίτσες + tankbag + τσαντα στη πλάτη + βαλίτσα πίσω.
Τελευταία τροποποίηση από Volpad; 12/06/2023 στις 17:09.
Πάντως υπάρχει μονωτικό με πάχος τρία χιλιοστά η και λιγότερο. Το ρεζερβουάρ δεν είναι μέσον απαγωγής θερμότητας του κυλίνδρου, και δεν πρεπει να είναι. Στην θέση σου θα το έκανα, δεν χάνεις κάτι και σίγουρα δεν κάνεις ζημιά.
Μπράβο σας ρε παιδιά!! Ωραία περασατε... Ευτυχώς που γλυτώσατε την βροχή!!![]()
προσέχουμε για να έχουμε!...