Ναι φίλος.
Σκουπίδι.
Ελληνικό λιωμένο τρανσάλπ με άπειρα χιλιόμετρα σε θερμοκρασίες Αθήνας, είκοσι μεταβιβάσεις, λάδια ... ο επόμενος, και πατέντα στην πατέντα δεν κάνει ούτε για την ανακύκλωση. Όχι για τα 2.000 που τα ζητάνε.
Καλά χαίρω πολύ. Οποιοδήποτε μηχανάκι είναι λιωμένο είναι χρέπι .
Αλλά ειδικά τα τρανσαλπ που δεν παίζουν καγκουριες έχουν 2 θέματα βασικά και τα υπόλοιπα είναι αστεία η επισκευή τους .
1. Καρέ του άξονα
2. Μεμβράνες καρμπς.
Τα οποία έχουν λύσεις και σχετικά οικονομικές δεδομένου ότι μιλάμε για μηχανές και όχι παπιά.
Ταυτόχρονα έχεις μηχανή που σε πάει παντού και κάνεις τα πάντα ΜΕΤΡΙΑ άλλά τα πάντα.
Κατά τα άλλα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
where was Gondor when the Westfold fell?
Δεχόμεθα και δωρεές.. Θα μπορούσες να μας κάνεις μεταφορά ένα δωδεκάμπαλο και αύριο πάμε και κλείνουμε το νέο Transalp!
Δεν είπα ότι δεν ΗΤΑΝ καλό το τρανσάλπ.
Μια χαρά ήταν. Το είχα και το ευχαριστήθηκα.
Αυτό που λέω είναι ότι ΣΗΜΕΡΑ πολύ δύσκολα θα βρεις κάτι της προκοπής. Πολύ δύσκολα.
Παίδες τα μηχανάκια δεν είναι αθάνατα. Ειδικά ένα μοντέλο που όποιος το είχε τότε το έλιωνε καθημερινά στα χιλιόμετρα.
Μπορεί να το πάρεις 2.000 ευρώ και μέσα σε ένα χρόνο να δώσεις άλλα τόσα για επισκευές και αναλώσιμα.
Δηλαδή 4.000.
Αξίζει;
Αν η εναλλακτική είναι κινέζικο με τα μισά Κ.Ε στα ίδια χρήματα ίσως και να αξίζει ναι.
when life gets complicated... i ride.
Ο καθένας σταθμίζει τις ανάγκες του και τις δυνατότητες του και αναλόγως προχωρά.
Ειδικά τώρα που υπάρχει και η δυνατότητα των tedt ride οπότε μπορείς να έχεις και μια πιο εμπεριστατωμένη γνώμη, τότε όλες οι άλλες οι κουβέντες είναι καθαρά φιλοσοφικού χαρακτήρα.
Έχω ενα μηχανακι με εμπορικη αξια 2500. Αν στο δωσω θα χαλασεις 5 σε επισκευες οπως λες. Αν το κρατησω θα χαλασω και εγω 5? δεν χαλασα τοσα λεφτα απο τοτε που το αγορασα, θα τα χαλασω σε ενα χρονο; Να το πετάξω στη θαλασσα καλυτερα με την λογικη σου.
Υπαρχουν μοτοσυκλετες 20 ετων σε καλη κατασταση.
Αυτο που με υφος χιλιων καρδιναλιων, γραφετε για να "διδαξετε" μπαλιτσα, να το δειτε λιγο ρε σεις...
Προφανως ειναι περισσοτερα τα ταλαιπωρημενα απο αυτα που ειναι σε καλη κατασταση. Υαρχουν επισης απατεωνες πωλητες.
Αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι υπαρχουν μηχανακια σε παρα πολυ καλη κατασταση για τα χρονια τους, με λιγα η λογικα χιλιομετρα και συντηρημενα επαρκως και σωστα για να συνεχισουν να γραφουν πολλα και ασφαλη χιλιομετρα. Επισης το "δεν τα φτιαχνουν" οπως παλια, ειναι σε μεγαλο βαθμο αληθεια. Ειδικα σε περιφερειακα και πλαστικα.
Πολλα καινουργια value for money που τα προτεινουμε απο εδω και απο εκει, δεν εχουν αποδειξει ακομη τιποτα για το πως θα "γερασουν". Εδω θα ειμαστε να το δουμε.
Quod me nutrit... me destruit.....
Δε διδάσκουμε μπαλίτσα σε κανένα.
Εδώ είναι ένας δημόσιος τοίχος και δεν είναι κακό να υπάρχουν απόψεις ώστε να προβληματίζεται ό αναγνώστης.
Παρόντας ή μελλοντικός.
Η πρόταση λοιπόν κάποιου σε έναν που ίσως δε γνωρίζει πολλά, ότι οκ αφού δεν μπορείς να πάρεις κάτι της προκοπής γιατί είναι ακριβό πάρε κάτι 20ετίας και θα κάνεις τη φάση σου επιφυλάσσει πιθανώς πολλές εκπλήξεις για τον δεύτερο.
Αλλά εντάξει.
Κλέφτες θα γίνουν οι έμποροι μεταχειρισμένων και οι μάστορες;
Δεν νομίζω οτι είναι ακριβώς "πρόταση" πάντως, για πολλούς από εμάς δεν υπάρχει εναλλακτική, οπότε είναι μονόδρομος. Δηλαδή εμένα το ερώτημά μου ξεκίνησε ως εξής:
(Καθώς έχω μόνο αυτά τα χρήματα) Ποιό άλλο 20ετίας μηχανάκι μεσαίας κατηγορίας "ADV" έχει ABS συν τα υπόλοιπα κριτήρια;
Και για μένα, money-no-object θα πήγαινα να πάρω το CB500X με τον 19άρη, αλλά είναι 320% ακριβότερο από αυτό που μπορώ να διαθέσω.
Δεν είναι μονόδρομος.
Μπορείς απλά να μην αγοράσεις κάποια σαβούρα και μάλιστα υπερτιμημένη αλλά να κάνεις υπομονή να πάρεις κάτι αξιόλογο.
Οι Άγγλοι λένε "δεν είμαι πλούσιος για να μπορώ να αγοράζω φθηνά πράγματα".
υ.γ. Κάνε τον κόπο αν θέλεις και τηλεφώνησε στην αντιπροσωπία της bmw και ρώτησέ τους πόσο κοστίζει μία μονάδα abs από f650gs. Θα εκπλαγείς από την απάντηση είμαι βέβαιος.
Εγώ πάντως έχω F 650GS του 2007 και δε σκέφτομαι να την ανακυκλώσω σύντομα. Με 57.000 χλμ, λάστιχα πριν 300 χλμ, νέα σέλα από MotoK και συντηρημένη στο γνωστό συνεργείο στο Γέρακα είμαι σίγουρος ότι αξίζει αυτή τη στιγμή 2,500 ευρώ. Δεν είναι το νέο Transalp ή Vstrom, δεν κάνει όμως και 10-12 χιλιάρικα. Και κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά. Όποιος τα'χει παίρνει καινούργιο, δεν το συζητάμε.
Δεν έχουν όλα 200.000 χλμ, έχω φίλο με 30.000 χλμ σε γνωστό τουριστικό θέρετρο (Varadero) του 2004. Ας μην είμαστε τόσο απόλυτοι.
Η πρόταση σε κάποιον που λέει "έχω τόσα" και ενδιαφέρομαι να κάνω αυτό, πρέπει να είναι -θεωρώ- αντίστοιχη με αυτά που ζητάει. Τον κατευθυνεις με προτάσεις και οτι μπορεί να του διαφεύγει. Το να του πούμε μάζεψε μερικά ακόμη για κάτι καλύτερο, ειδικά όταν δεν είναι πιτσιρικάς, μπορεί να φτάσει να είναι έως και προσβλητικό.