Η Honda πάντα έλεγε: το μηχανάκι μας κερδίζει,οχι ο οδηγος.
Ευτυχώς που κάποιος το διέψευσε.
Η Honda πάντα έλεγε: το μηχανάκι μας κερδίζει,οχι ο οδηγος.
Ευτυχώς που κάποιος το διέψευσε.
H Ducati προσπαθει να κρατησει μακρυα απο τα νυχια της Γιαμαχα τους Martin και Bezz,χωρις παραλληλα να μεινει δυσαρεστημενος ο Pecco.
Dall’Igna
“I believe that Mark (Bezzecchi, ed.) definitely deserve a factory bike. Then clearly we are discussing with all the players in the field to try to find the best possible solution. Ducati is a family, there must be a sense of respect and also gratitude towards those who have done all the work behind it to bring a rider to express himself at such high levels. Then, it is clear, we will have to accept some compromise. We are evaluating what is the best solution. We remain open to making all the necessary assessments”.
Και οι 2 Ιάπωνες έχουν μείνει 3-4 χρονια πίσω από ΟΛΟΥΣ τους Ευρωπαίους.
Ο ΜΜ93 είναι η στιγμή να κάνει την μετάβασή του, για να σωθεί ο ιδιος και η υπόληψη του. Εγώ θεωρώ ότι είτε σε ΚΤΜ είτε ακόμα καλύτερα σε Απρίλια (το θεωρώ πιο έτοιμο μηχανάκι όταν δουλεύει, απλα δεν έχει πρωταθλητές οδηγούς) δεν θα τον πιάνουν με τπτ οι ducatisti. Αν δεν φύγει τώρα μετά και για μένα θα είναι τελειωμένος, γτ η κατάσταση αυτή στη Χοντα θα κρατήσει 2-3 χρονια ακόμα σίγουρα και μετά θα είναι πολύ μεγάλος. Έτσι την έπαθε κ ο Γιατρος όταν δεν την έκανε το 2017.
PS: ΤΟ Χοντα πάντα τριμπο@@@λο ήταν γι αυτό δεν το πήγε κανένας άλλος. Και ο Μαρκ πάντα πίεζε στο όριο και τον κράταγε γι αυτο έκανε πλάκα σε όλους.
Τελευταία τροποποίηση από borgiriadis1; 26/06/2023 στις 21:36.
Πάτα το 0
Κοίτα....πάντα δεν θα τολεγα ότι ήταν άχρηστα,αλλά με τα ΝSR500 ακόμα και ο Σπένσερ έλεγε "καλύτερα με το τρικυλινδρο παρά με το τετρακυλινδρο σατανά.
Πολύ αργότερα από το 94 και μετά έγινε ανθρώπινο το NSR.
Mεχρι τότε όλοι (Σπένσερ..Γκάρντνερ..Έντυ Λωσον...Ντουχαν)χαροπαλευαν με το θηρίο.
Τώρα ...στην τετράχρονη εποχή δεν νομίζω ότι ήταν δύσκολο.
Έχω την εντύπωση ότι τα πρώτα τετραχρονα yamaha πχ ήταν πιο ατίθασα.
Από την στιγμή όμως που το κουμπωσαν στο καλούπι του ΜΜ και στο δικό του στυλ...τότε κάποια στιγμή και μετά κάπου στραβωσε το θέμα
Εγώ πάλι πιστεύω ότι αν θέλει να το σπάσει το συμβόλαιο, θα γίνει και με τις ευλογίες (και τα $$) της Red Bull. Δεν το βλέπω δηλαδή πολύ απίθανο να βάλουν ένα 3ο μηχανάκι για τον ΜΜ ή να τον βάλουν στην θέση του Μίλλερ πχ (που άρχισε να έχει μεγάλη γλώσσα γιατί ίσως φοβάται?). Κακά τα ψέμματα, με το ΚΤΜ ο Μαρκέζ θα είναι φουλ ανταγωνιστικός και, γιατί όχι, θα ξαναχτυπήσει πρωτάθλημα. Με την Απρίλια χλώμο όχι μόνο λόγω χρημάτων αλλά γιατί ο ΜΜ θέλει μηχανάκι που να κερδίζει στα σίγουρα.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...
Ποιός θα το περίμενε/πίστευε πριν μερικά χρόνια, οτι θα φτάναμε στο σημείο να λέμε "Δώστε ένα KTM(!) στον MM να πάρει πρωτάθλημα!"![]()
Η Honda μονη της επελεξε τον τροπο που θα συνεχισει τα GP απ οταν ο ΜΜης ηταν καλα.
Βασιζοταν το μοτο πανω του κ εκανε οτι τροποποιησεις βολευαν τον ΜΜ. Πεταγε ο ΜΜης οποτε δεν τους ενοιαζε.
Βλεπαν βεβαια οτι κανεις αλλος δεν μπορουσε να το οδηγησει αλλα συνεχιζαν ετσι...
Μαλλον δεν προβλεψαν πως ο ΜΜης ΑΝ καποια στιγμη τραυματιστει σοβαρα θα χασουν τα αυγα κ τα πασχαλια.
Ελειπε ο ΜΜης κ μετα δεν ξερανε τι να κανουν κ κοινως εγινε αχταρμας η φαση αφου σκεφτηκαν να το προσαρμοσουν κ για αλλους αναβατες.
Τωρα δεν μπορει να το παει ουτε ο ΜΜης κ τον εχουν πιει κανονικα. Δεν ξεχασε να οδηγει ο ΜΜης (οσο κ αν δεν τον χωνευω) κ ειναι καρατιμοναρα.
Η θα το ξαναστησουν πανω του με σκοπο να τον κρατησουν μιας κ ειναι Ισπανος/Repsol κλπ κλπ ή προβλεπω μεγαλη περιοδο ανομβριας σε πρωταθληματα.
Τωρα αν παει ΚΤΜ κ ειναι ικανος να κερδιζει ειναι αλλο θεμα. Μεχρι τωρα δεν ξερουμε πως θα ειναι με αλλον κατασκευαστη.
Εγω την ΚΤΜ δεν την εχω ικανη για πρωταθλημα. Θα πρεπει να κανει ριζικες αλλαγες οπως η Ντουκατι...αλλα οκ αυτο δικη μου αποψη.
Ride(s) the wind of change...
Το πρόβλημα που νομίζω ότι έχει ο ΜΜ (και που, εν μέρει, τον "αναγκάζει" να διαλύει τον εαυτό του πιέζοντας) είναι ότι δεν έχει την πολυτέλεια του χρόνου να περιμένει να φτιάξει η Χόντα το μηχανάκι. Πιστεύω ότι θέλει να περάσει τον Ρόσσι και να γίνει ο κορυφαίος σύγχρονος οδηγός και ενώ αρχικά έφτασε πολύ κοντά σχετικά σύντομα, ο τραυματισμός, τα προβλήματα κτλ τον έφεραν σε μια κατάσταση που μοιάζει σαν να "τρέχει" να προλάβει τον χρόνο. Νέοι, καλύτεροι οδηγοί και μηχανάκια, δυσκολεύουν τον στόχο του και σήμερα βλέπουμε την κατάσταση που έχει φτάσει ένας αντικειμένικά κορυφαίος οδηγός και με ατσάλινη (μέχρι τώρα) ψυχολογία.
Πιστεύω ότι ο συνδιασμός ΜΜ+ΚΤΜ θα δουλέψει, οι Αυστριακοί ρίχνουν χρήμα και έχουν κάνει άλματα με την μοτοσυκλέτα. Αν πάει το μηχανάκι ο Miller και ο Binder, δεν θα το πάει ο ΜΜ?
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...