Σελίδα 56 από 72 ΠρώτοΠρώτο ... 646515253545556575859606166 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 826 έως 840 από 1078

Θέμα: Honda XL750 Transalp 2023

  1. #826
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Αυτό συμβαίνει εδώ και 20 χρόνια στο διαδίκτυο πάντως. Υπάρχουν πράγματα που ορισμένοι άνθρωποι δε μπορούν να τα δεχτούν οπότε για αυτό και το κράξιμο. Αν έβαζαν στο Τρανσαλπ και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μετά θα έβρισκαν κάτι άλλο να πουν. Το πρόβλημα ποτέ δεν ήταν ούτε τα λιγότερα άλογα, ούτε οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ούτε καν το εκάστοτε σχέδιο μη σου πω. Σε άλλα φόρουμ, άνθρωποι που γνωρίζω προσωπικά και τους έχω δει πως οδηγούν, μιλάνε απαξιωτικά για κάθε μοντέλο της με εμμονή λες και θα τους έπεφτε λίγο ακόμη και ένα παλιό Τρανσαλπ 400 (ούτε για αυτό δεν κάνουν). Το πρόβλημα σε ορισμένους ανθρώπους είναι βαθύτερο και δεν έχει καμία σχέση με προσωπικό γούστο στις μοτοσυκλέτες.
    Πολλές
    RIDE MORE TALK LESS

  2. #827
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Σχετικά με την tubeless vs σαμπρέλα κανένα από τα δύο δεν είναι τέλειο όσο αφορά μοτοσυκλέτες ον/οφ που θα πατάνε με αξιώσεις άσφαλτο+χώμα.

    Τα πλεονεκτήματα των tubeless και τα μειονεκτήματα των σαμπρελών τα ξέρουμε όλοι.
    Αρκετοί όμως δεν σκέφτονται ότι το νόμισμα πάντα έχει δύο οψεις ...


    Πολλοί νομίζουν 'θα έχω tubeless' θα το σπάω στις φυτευτες πέτρες και αν τρυπήσει θα του βάλω κορδόνι και σε 5 λεπτά θα συνεχίσω την βόλτα.Ελα όμως που δεν είναι πάντα έτσι ..

    Κάντε τον κόπο να πάτε στο 2:51 να δείτε ταλαιπωρία με tubeless.Το περιστατικό αυτό δεν είναι καθόλου σπάνιο να συμβεί ..
    https://youtu.be/kIpoNTutX_U




    Αυτό το σκίσιμο (από το Alp μου ) έγινε από φυτευτές πέτρες.Ναι τρύπησε η (απλή) σαμπρέλα αλλά μπήκε άλλη και γύρισα σπίτι.Αν ήταν tubeless τι κορδόνια ,τι σκαμπό τι τ"α..... μου να έβαζα σε αυτή την τρύπα?
    Συνημμένο 444444



    Και εδώ στο 1:21 με σαμπρέλα .Το στεφάνι έγινε όχι οχτάρι αλλά δεκαεξάρι και όμως η σαμπρέλα δεν έχασε τον αέρα της.Ακομα και όταν ανέβηκαν πάνω στο τροχό δύο γομάρια μπας και ισιώσει λιγο..Την επομένη το μηχανάκι έκανε πολλά ασφάλτινα χλμ μέχρι τον πολιτισμό όπου και επισκευάστηκε.
    https://youtu.be/TT5idl8nsPY
    Συνημμένο 444448
    εννοειται οτι τιποτα δεν ειναι τελειο,ολα εχουν μειονεκτηματα και πλεονεκτηματα.ομως επειδη η συγκεκριμμενη μοτο θα κανει τα 99% των χιλιομερων της σε ασφαλτο και το 1% σε βατους χωματοδρομους,οπως και ο προγονος της,καλον θα ητο να ηταν τιουμπλες με ακτινες.

  3. #828
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/03/2022
    Μηνύματα
    209
    Εκτός και αν έχεις χυτές ζάντες με βαλβίδα στο πλάι στις ακτίνες, τίποτα δεν σε εμποδίζει να βάλεις σαμπρέλα σε tubeless λάστιχο αν δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί με μακαρόνια.
    Θα παιδευτείς λίγο παραπάνω στο βάλε βγάλε, αλλά γίνεται.

  4. #829
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    εννοειται οτι τιποτα δεν ειναι τελειο,ολα εχουν μειονεκτηματα και πλεονεκτηματα.ομως επειδη η συγκεκριμμενη μοτο θα κανει τα 99% των χιλιομερων της σε ασφαλτο και το 1% σε βατους χωματοδρομους,οπως και ο προγονος της,καλον θα ητο να ηταν τιουμπλες με ακτινες.
    Προσωπικά αν ήθελα 99% να κινούμαι στην άσφαλτο θα έπαιρνα στρητ και όχι ον/οφ.
    RIDE MORE TALK LESS

  5. #830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Προσωπικά αν ήθελα 99% να κινούμαι στην άσφαλτο θα έπαιρνα στρητ και όχι ον/οφ.
    πλεον την καθ ολα σεβαστη γνωμη σου την συμμεριζονται ελαχιστοι.εξ ου και η πλημμυριδα των ον-οφ.

  6. #831
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Taz Προβολή μηνύματος
    Εκτός και αν έχεις χυτές ζάντες με βαλβίδα στο πλάι στις ακτίνες, τίποτα δεν σε εμποδίζει να βάλεις σαμπρέλα σε tubeless λάστιχο αν δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί με μακαρόνια.
    Θα παιδευτείς λίγο παραπάνω στο βάλε βγάλε, αλλά γίνεται.
    Σωστό και αυτό .Φαντάζομαι το tubeless ελαστικό θα θέλει περισσότερο κόπο να βγει με λεβιέδες στο βουνό.
    RIDE MORE TALK LESS

  7. #832
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    πλεον την καθ ολα σεβαστη γνωμη σου την συμμεριζονται ελαχιστοι.εξ ου και η πλημμυριδα των ον-οφ.
    Και καλά κάνουν,η χώρα μας είναι η πλέον κατάλληλη για ον/οφ (είτε με σαμπρέλα είτε tubeless)
    RIDE MORE TALK LESS

  8. #833
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Σχετικά με την tubeless vs σαμπρέλα κανένα από τα δύο δεν είναι τέλειο όσο αφορά μοτοσυκλέτες ον/οφ που θα πατάνε με αξιώσεις άσφαλτο+χώμα.

    Τα πλεονεκτήματα των tubeless και τα μειονεκτήματα των σαμπρελών τα ξέρουμε όλοι.
    Αρκετοί όμως δεν σκέφτονται ότι το νόμισμα πάντα έχει δύο οψεις ...


    Πολλοί νομίζουν 'θα έχω tubeless' θα το σπάω στις φυτευτες πέτρες και αν τρυπήσει θα του βάλω κορδόνι και σε 5 λεπτά θα συνεχίσω την βόλτα.Ελα όμως που δεν είναι πάντα έτσι ..

    Κάντε τον κόπο να πάτε στο 2:51 να δείτε ταλαιπωρία με tubeless.Το περιστατικό αυτό δεν είναι καθόλου σπάνιο να συμβεί ..
    https://youtu.be/kIpoNTutX_U




    Αυτό το σκίσιμο (από το Alp μου ) έγινε από φυτευτές πέτρες.Ναι τρύπησε η (απλή) σαμπρέλα αλλά μπήκε άλλη και γύρισα σπίτι.Αν ήταν tubeless τι κορδόνια ,τι σκαμπό τι τ"α..... μου να έβαζα σε αυτή την τρύπα?
    Συνημμένο 444444



    Αυτό το στεφάνι έγινε όχι οχτάρι αλλά δεκαεξάρι και όμως η σαμπρέλα δεν έχασε τον αέρα της.Ακομα και όταν ανέβηκαν πάνω στο τροχό δύο γομάρια μπας και ισιώσει λιγο..Την επομένη το μηχανάκι έκανε πολλά ασφάλτινα χλμ μέχρι τον πολιτισμό όπου και επισκευάστηκε.
    Δείτε το στο 1:21
    https://youtu.be/TT5idl8nsPY
    Συνημμένο 444448


    Πολύ σωστός σε αυτό. Και μην ξεχνάμε και ένα δυνατό στράβωμα στις tubeless που το λάστιχο θα χάσει όλον τον αέρα από μέσα, είχα δει σε βίντεο ένα 1190 ή 1290 δε θυμάμαι καλά που είχε πάθει στράβωμα στον Ελικώνα νομίζω και βάραγαν τη ζάντα με πέτρα για να ισιώσει.

    Για μένα το Tubeless δεν είναι για γρήγορη οδήγηση στο χώμα γιατί είναι δεδομένο πως αυτό θα συμβεί αργά ή γρήγορα. Το πρόβλημα είναι όμως ότι αυτά τα μεγάλα ΚΤΜ και το Τουαρεγκ έχουν διαδρομές και σχετικά άνετες αναρτήσεις και σε ξεγελάνε στο σπαστήρι και ανεβάζεις ρυθμό. Αν μειώσεις και πιέσεις στα λάστιχα η ζάντα δε θα αντέξει.

    Η δική μου συνταγή της επιτυχίας είναι αργός ρυθμός στο σπαστήρι (όχι οτι μπορώ ούτως ή άλλως με το NC να τρέξω και περισσότερο) και σπάνια κατέβασμα πιέσεων. Με αυτόν τον τρόπο έχω πάει παντού και δεν έχω πάθει ποτέ τέτοιο σκίσιμο και στράβωμα ζάντας.

    Τώρα ο καθένας σταθμίζει τις επιλογές του, εμένα πάντα στις εξορμήσεις μου το ποσοστό χώματος-ασφάλτου είναι 10% μαξ με 90% οπότε με βολεύει το tubeless.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  9. #834
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/07/2018
    Μηνύματα
    382
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billy84 Προβολή μηνύματος
    Αυτό συμβαίνει εδώ και 20 χρόνια στο διαδίκτυο πάντως. Υπάρχουν πράγματα που ορισμένοι άνθρωποι δε μπορούν να τα δεχτούν οπότε για αυτό και το κράξιμο. Αν έβαζαν στο Τρανσαλπ και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μετά θα έβρισκαν κάτι άλλο να πουν. Το πρόβλημα ποτέ δεν ήταν ούτε τα λιγότερα άλογα, ούτε οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ούτε καν το εκάστοτε σχέδιο μη σου πω. Σε άλλα φόρουμ, άνθρωποι που γνωρίζω προσωπικά και τους έχω δει πως οδηγούν, μιλάνε απαξιωτικά για κάθε μοντέλο της με εμμονή λες και θα τους έπεφτε λίγο ακόμη και ένα παλιό Τρανσαλπ 400 (ούτε για αυτό δεν κάνουν). Το πρόβλημα σε ορισμένους ανθρώπους είναι βαθύτερο και δεν έχει καμία σχέση με προσωπικό γούστο στις μοτοσυκλέτες.

    Υ.Γ: Δε μιλάω για τον φίλο που παρέθεσες, αν και πρέπει και αυτός να αντιληφθεί που μειώνει το κόστος η κάθε εταιρεία, γιατί όλες κάπου κάνουν εκπτώσεις και εκτός από τη μείωση κόστους αφήνουν χώρο και για τις αφτερμαρκετ εταιρείες να δουλέψουν και αυτές (όπως κάνουν όλοι βασικά).
    Αυτο που λες το εχω παρατηρησει σε 'κολλημενους' τζαπανηδες οπου θεωρουν καθε κινεζικο σκουπιδι (λες κ ολα τα κινεζικα ειναι ιδια η οτι ειμαστε στο 2010 ακομα) χωρις καν να εχουν οδηγησει καποια σοβαρα κινεζικα οπως Voge πχ η cf κ επισης οι ιδιοι αν παρεις Ευρωπαικο σ λενε οτι θα ανατιναχτει κ οτι θα εισαι καθε μερα στα συνεργεια..χεχε οσο αναφορα το transalp εχουμε το δικαιωμα απλα να μην μας αρεσει για τους λογους μας κ να το εκφραζουμε χωρις να ειμαστε κολλημενοι..
    Τελευταία τροποποίηση από fatsas35; 30/06/2023 στις 16:20.

  10. #835
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/07/2018
    Μηνύματα
    382
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Σχετικά με την tubeless vs σαμπρέλα κανένα από τα δύο δεν είναι τέλειο όσο αφορά μοτοσυκλέτες ον/οφ που θα πατάνε με αξιώσεις άσφαλτο+χώμα.

    Τα πλεονεκτήματα των tubeless και τα μειονεκτήματα των σαμπρελών τα ξέρουμε όλοι.
    Αρκετοί όμως δεν σκέφτονται ότι το νόμισμα πάντα έχει δύο οψεις ...


    Πολλοί νομίζουν 'θα έχω tubeless' θα το σπάω στις φυτευτες πέτρες και αν τρυπήσει θα του βάλω κορδόνι και σε 5 λεπτά θα συνεχίσω την βόλτα.Ελα όμως που δεν είναι πάντα έτσι ..

    Κάντε τον κόπο να πάτε στο 2:51 να δείτε ταλαιπωρία με tubeless.Το περιστατικό αυτό δεν είναι καθόλου σπάνιο να συμβεί ..
    https://youtu.be/kIpoNTutX_U




    Αυτό το σκίσιμο (από το Alp μου ) έγινε από φυτευτές πέτρες.Ναι τρύπησε η (απλή) σαμπρέλα αλλά μπήκε άλλη και γύρισα σπίτι.Αν ήταν tubeless τι κορδόνια ,τι σκαμπό τι τ"α..... μου να έβαζα σε αυτή την τρύπα?
    Συνημμένο 444444



    Αυτό το στεφάνι έγινε όχι οχτάρι αλλά δεκαεξάρι και όμως η σαμπρέλα δεν έχασε τον αέρα της.Ακομα και όταν ανέβηκαν πάνω στο τροχό δύο γομάρια μπας και ισιώσει λιγο..Την επομένη το μηχανάκι έκανε πολλά ασφάλτινα χλμ μέχρι τον πολιτισμό όπου και επισκευάστηκε.
    Δείτε το στο 1:21
    https://youtu.be/TT5idl8nsPY
    Συνημμένο 444448
    Τελειο συστημα δεν υπαρχει σε τπτ..Αν συγκρινουμε αλυσιδα με αξονα πχ κ τα δυο εχουνε πλεονεκτηματα κ μειονεκτηματα...Στα ιδια λεφτα αν υπηρχε εκδοση με σαμπρελες κ εκδοση tubelless ποσοι θεωρεις οτι θα επελεγαν την εκδοση με σαμπρελες?

  11. #836
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.507
    το επομενο θα ειναι tbl. σε 25 χρονια ομως. προς το παρον σας υπόσχομαι οτι οσοι πατε δρομο διαφορά δεν θα δειτε. ισως μονο το οτι δεν θα χανετε αερα οταν θα στραβωσετε τη ζαντα απο τις λακουβες της πολης.

  12. #837
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    το επομενο θα ειναι tbl. σε 25 χρονια ομως. προς το παρον σας υπόσχομαι οτι οσοι πατε δρομο διαφορά δεν θα δειτε. ισως μονο το οτι δεν θα χανετε αερα οταν θα στραβωσετε τη ζαντα απο τις λακουβες της πολης.
    Στα 45 χρονια οδηγησης,μονο μια φορα μου χει στραβωσει ζαντα σε λακουβα εκτος πολης και ποτε δεν εχασε αερα (τιουμπλες)

  13. #838
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.507
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Στα 45 χρονια οδηγησης,μονο μια φορα μου χει στραβωσει ζαντα σε λακουβα εκτος πολης και ποτε δεν εχασε αερα (τιουμπλες)
    ναι ειναι σπανιο. μια φορα μονο το επαθα αλλα επεσε σε ταφο δικαβαλος.

  14. #839
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fatsas35 Προβολή μηνύματος
    H KTM 790 tubelless εχει κ εχει κ cruise control ..Επισης ναι δεν εχει ρυθμιζομενες αναρτησεις αλλα φοραει αναρτησαρες WP κ γενικα ειναι πολυ πιο εξοπλισμενη.Προσωπικα δεν εχω θεμα με την HONDA αλλα γενικα θεωρω οτι οι Ιαπωνες κοροιδευουν στον εξοπλισμο σε συναρτηση με την τιμη στις μεσαιου κυβισμου μοτοσυκλετες..Δλδ τοσο δυσκολο θα ηταν να εβαζαν cruise control,διπλο σταντ,tubelless κ καρινα?
    Δεν γινεται να εχουν tubelless 500αρια κινεζικα κ να μην εχουν 800αρια Ιαπωνικα.
    Κατα την γνωμη μου αν η transalp ειχε τουλαχιστον αυτα που εγραψα θα ειχε εξαφανισει τον ανταγωνισμο.
    Τωρα θα υπαρξουν αρκετα deal breaks χωρις να σημαινει οτι δεν θα πουλησει καλα η μοτο
    Πάμε πάλι από την αρχή γιατί κάπου μάλλον δεν είσαι καλά πληροφορημένος.
    Το 790 ADV του 2023 έχει σαμπρέλες και δεν έχει Cruise Control. Μπορεί να βλέπεις εκεί το διακοπτάκι να σε περιμένει αλλά.... τα ηλεκτρονικά του όλα είναι σε demo και προσφέρονται για κάποια χιλιόμετρα δωρεάν (νομίζω 2500 χλμ). Μετά για να τα έχεις θα "πλερώσεις" έξτρα για να ξεκλειδώσεις τα "προνόμια"...

    Τέλος... δε θέλω να σου χαλάσω την εντύπωση που έχεις αλλά τι σε κάνει να πιστεύεις ότι έχει αναρτησάρες και το γράφεις με τόση σιγουριά; Επειδή γράφουν WP πάνω τους; Αυτά που ήξερες στο παρελθόν διέγραψε τα από το μυαλό σου, πλέον η WP δε πουλάει aftermarket αναρτήσεις και φτιάχνει αναρτήσεις μόνο για την KTM (μα είναι ΚΤΜ) και όπως έχει αναρτήσεις από το πάνω ράφι έχει και από το κάτω-κάτω ράφι για να βάζει το brandname WP και στις φθηνές μοτοσυκλέτες της. Αναρτησάρες δε θα έχει (ξέχασε το, κάπως πρέπει να δικαιολογηθεί και η τιμή των 890), επιφυλάσσομαι όμως για την ποιότητα των αναρτήσεων μέχρι να το δω στο βουνό ελπίζοντας ότι θα δουλεύουν τουλάχιστον ανεκτά για ADV χρήση. Το θέμα είναι ότι θεωρητικά λόγω καταγωγής -και μόνο- έχει ποιο χωμάτινο χαρακτήρα από το Transalp 750, οπότε το ερώτημα "γιατί" μη ρυθμιζόμενες αναρτήσεις το 2023 θα έπρεπε να το απευθύνεις περισσότερο και εντονότερα εκεί, στην ΚΤΜ αντί στη Honda (και όχι μόνο εσύ για να μην υπαρχουν παρεξηγήσεις). Δε θέλω να είμαι μάντης κακών αλλά πιστεύω πως θα είναι σουμιέδες με Αpex λογότυπο. Μακάρι -και το εννοώ- να κάνω λάθος.

    Να σημειώσω πως Honda είχα ένα το διάστημα 1994-95 και ένα το διάστημα 1997-1999. Οπότε για Honda-kias δε μπορώ να κατηγορηθώ.

    Σχόλιο περί της αναφερόμενης κοροϊδίας. Βάλε το 790 δίπλα στο V-Strom 800 DE, να τα τσεκάρουμε βίδα-βίδα (μοτοσυκλέτες που είναι στο ίδιο εύρος τιμής) και έλα να συζητήσουμε (συνυπολογίζοντας ποιο είναι το κόστος κατασκευής στη Japan και ποιο στη PRC). Θα πιούμε ένα καφεδάκι παρέα και θα συζητήσουμε ποιος είναι αυτός που κοροϊδεύει.

    Ούτε Suzuk-άκιας είμαι, δεν είχα ποτέ ίσως όμως αποκτήσω μια μέρα καθώς είναι τιμιότερα πολλών άλλων (ασχέτως χώρας καταγωγής).
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 30/06/2023 στις 18:12.

  15. #840
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    925
    Τελικά ξέρει κανείς τι βήμα αλυσίδας φοράνε οι νέοι μονομάχοι;

Παρόμοια θέματα

  1. Φθηνά ανταλλακτικά για Honda Transalp 2004
    από Gladiator στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 13:45
  2. Προβολεις για Honda Transalp 04
    από gpapado στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2005, 14:17
  3. Honda Transalp
    από siokatas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/03/2005, 13:44
  4. honda transalp
    από siokatas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 14:04
  5. Νέο Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2004, 21:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF