Έχω ένα DL-1000 Κ4 πρώτο χέρι αγορασμένο, "γκαραζίσιο", με μόλις 27.000 km, με Ohlins ρυθμιζόμενη πίσω, ελατήρια Ohlins μπροστά, τελικά Acrapovic, σωληνάκια υψηλής πίεσης, μπροστινό φρένο από CBR 900, Power Commander με custom maps, Derestricted, δευτερεύουσες βγαλμένες κι επιπλέον ένα σωρό άλλα καλλωπιστικά πρόσθετα, κυριολεκτικά σαν καινούργιο. Πρέπει να έχει φάει βροχή από το 2004 έως το 2012, περίπου 2-3 φορές μόνο. Η πολύ δουλειά με έκανε να το έχω στο γκαράζ από το Δεκέμβριο του 2012, με την απαραίτητη ετήσια συντήρηση και πλέον το ενεργοποίησα κανονικά.
Εξαιρετικό μηχανάκι μετά τις βελτιώσεις, το οποίο σαφώς και δεν πρόκειται να το πουλήσω γιατί το αγαπάω και δεν αξίζει καν τον κόπο, για τα χρήματα που θα πάρω.
Όμως μετά από 10-11 χρόνια παύση από τα μοτοσυκλετιστικά, ξαφνικά διαπίστωσα πως στα χρόνια αυτά άλλαξε ο κόσμος. Φοβερά βοηθήματα για τον οδηγό, ABS, Cornering ABS, AntiSpin, Antiweelie και το λουρί της μάνας. Οπότε σκέφτομαι για αγορά νέας μοτοσυκλέτας. Και πλέον με ενδιαφέρουν οι Premium σειρές οπότε βρίσκομαι ανάμεσα σε BMW GS (1250 - αναμονή για 1300) και Ducati Multistrada V4 Raly.
Παντρεμένος πλέον, με 2 παιδάκια, θέλει και η σύντροφός μου να συμμετέχει σε αυτό. Γρήγορα θα πει κάποιος, Παντρεμένος ? ==> GS. Δεν είναι όμως έτσι. Η GS είναι σαφώς εξαιρετική, αλλά δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει τα πλεονεκτήματα που έχει η Multistrada V4 Ralye, που προσφέρει και κάποια όμορφα ξεσπάσματα (ας είμαστε τίμιοι μας αρέσουν αυτά) και πολλά άλλα που δεν τα λέω αλλά τα αφήνω σε εσάς.
Θα ήθελα από εσάς τους εμπειρότερους, να με κατατοπίσετε σε αυτό που δεν ξέρω. Και δεν ξέρω ποιο είναι αυτό που δεν ξέρω. Ίσως οι ιδιοκτήτες αυτών των δύο, να μπορούν να πουν περισσότερα. Και θα ήθελα να ακούσω κυρίως τα άσχημα.