Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 48

Θέμα: Ducati Multistrada V4 Raly vs ΒΜW GSA 1250 (1300 ??)

  1. #1
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447

    Ducati Multistrada V4 Raly vs ΒΜW GSA 1250 (1300 ??)

    Έχω ένα DL-1000 Κ4 πρώτο χέρι αγορασμένο, "γκαραζίσιο", με μόλις 27.000 km, με Ohlins ρυθμιζόμενη πίσω, ελατήρια Ohlins μπροστά, τελικά Acrapovic, σωληνάκια υψηλής πίεσης, μπροστινό φρένο από CBR 900, Power Commander με custom maps, Derestricted, δευτερεύουσες βγαλμένες κι επιπλέον ένα σωρό άλλα καλλωπιστικά πρόσθετα, κυριολεκτικά σαν καινούργιο. Πρέπει να έχει φάει βροχή από το 2004 έως το 2012, περίπου 2-3 φορές μόνο. Η πολύ δουλειά με έκανε να το έχω στο γκαράζ από το Δεκέμβριο του 2012, με την απαραίτητη ετήσια συντήρηση και πλέον το ενεργοποίησα κανονικά.

    Εξαιρετικό μηχανάκι μετά τις βελτιώσεις, το οποίο σαφώς και δεν πρόκειται να το πουλήσω γιατί το αγαπάω και δεν αξίζει καν τον κόπο, για τα χρήματα που θα πάρω.

    Όμως μετά από 10-11 χρόνια παύση από τα μοτοσυκλετιστικά, ξαφνικά διαπίστωσα πως στα χρόνια αυτά άλλαξε ο κόσμος. Φοβερά βοηθήματα για τον οδηγό, ABS, Cornering ABS, AntiSpin, Antiweelie και το λουρί της μάνας. Οπότε σκέφτομαι για αγορά νέας μοτοσυκλέτας. Και πλέον με ενδιαφέρουν οι Premium σειρές οπότε βρίσκομαι ανάμεσα σε BMW GS (1250 - αναμονή για 1300) και Ducati Multistrada V4 Raly.

    Παντρεμένος πλέον, με 2 παιδάκια, θέλει και η σύντροφός μου να συμμετέχει σε αυτό. Γρήγορα θα πει κάποιος, Παντρεμένος ? ==> GS. Δεν είναι όμως έτσι. Η GS είναι σαφώς εξαιρετική, αλλά δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει τα πλεονεκτήματα που έχει η Multistrada V4 Ralye, που προσφέρει και κάποια όμορφα ξεσπάσματα (ας είμαστε τίμιοι μας αρέσουν αυτά) και πολλά άλλα που δεν τα λέω αλλά τα αφήνω σε εσάς.

    Θα ήθελα από εσάς τους εμπειρότερους, να με κατατοπίσετε σε αυτό που δεν ξέρω. Και δεν ξέρω ποιο είναι αυτό που δεν ξέρω. Ίσως οι ιδιοκτήτες αυτών των δύο, να μπορούν να πουν περισσότερα. Και θα ήθελα να ακούσω κυρίως τα άσχημα.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων εικόνα_Viber_2023-07-12_09-58-34-646.jpg‎   kaloghrou1.jpg‎  
    I had a dream ...

  2. #2
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Super Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.056
    Ευχάριστος ο πονοκέφαλός σου.
    Θα αρχίσω με τη σύζυγο.Στο gs δεν θα θέλει να κατέβει.Δεν ξέρω πως τα έχουν καταφέρει οι Βαυαροί αλλά στο θέμα της άνεσης είναι κυριολεκτικά άπαιχτοι.Το multi υστερεί λιγάκι στο συγκεκριμένο.

    Η Ιταλίδα είναι πανέμορφη και έχει φινέτσα,σίγουρα τραβάει τα βλέμματα,όμως δεν ξέρω αν αυτά τα ξεσπάσματα που έχει και σου αρέσουν θα εξακολουθήσουν να σου...αρέσουν.Το Μούλτι είναι πιο επιθετικό στα γκάζια του από το gs και σε έχει κατά κάποιο τρόπο συνεχώς στην τσίτα.Έχω δύο φίλους εδώ κάτω πρώην κατόχους Ducati που τα έδωσαν και πήραν gs,ο ένας 1200 και ο άλλος 1250 γι αυτόν ακριβώς το λόγο,ειδικά στην πόλη τους κούραζε.
    Μη νομίσεις ότι το bmw δεν έχει γκάζια,έχει και με το παραπάνω συγκρινόμενο με το Βστρομ αλλά η γοητεία του είναι ότι αυτά τα γκάζια τα ξεδιπλώνει προοδευτικά και σε μεγάλο εύρος στροφών.Από τις 2.000 δίνεις-δίνεις και νιώθεις να φεύγει γρήγορα χωρίς κομπιάσματα μέχρι τις 8.000.

    Ένα άλλο,σημαντικότατο για μένα είναι ότι στο gs 3-4 βασικές λειτουργίες του μοτέρ και της μηχανής γενικώτερα,είναι άμεσα προσβάσιμες πατώντας απλώς το αντίστοιχο κουμπί,οι χάρτες ανάφλεξης,το cruise control,οι θερμαινόμενες χούφτες ενργοποιούνται απλούστατα χωρίς καν να κοιτάς και -το κυριότερο- χωρίς να μπαίνεις σε μενού->υπομενού για να τα βρεις.
    Ομοίως επίσης η λειτουργία του abs,του traction καθώς και οι ρυθμίσεις της προφόρτισης του ελατηρίου και της σκληρότητας του αμορτισέρ.

    Φυσικά και τα 2 μοντέλα είναι κορυφή στα υπόλοιπα ηλεκτρονικά-φρένα και κυρίως στην ποιότητα κύλισης κάτι που σε ενδιαφέρει άμεσα καθώς θα το διαπιστώσεις στις πρώτες εκατοντάδες χιλιόμετρα,σε ένα μακρυνό ταξίδι.

    Καλούς δρόμους ότι και προτιμήσεις.

  3. #3
    Ειμαι κατοχος v4 και εχω οδηγησει αρκετα και το υδροψυκτο BMW .Παρε 100 % το ντουκατι.Το πως και το γιατι δεν χρειαζονται εκθεσεις ιδεων ,τραβα οδηγησε το ,ειναι προσβασιμο αμεσως στην αντιπροσωπεια.Απο αυτα που γραφει ο φιλος ο Karellen απο πανω ισχυουν εντελως τα αντιθετα καθως αναφερεται μαλλον στα δικυλινδρα μουλτιστραντα τα προγενεστερα του v4 μοντελα .Η μονη αιτια που μπορω να σκεφτω να υπαρξει ανθρωπος να φυγει απο το v4 για να παει στο BMW ειναι το προχωρημενο της ηλικιας.
    κουκουρουκουκου

  4. #4
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Super Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.056
    Τώρα πρόσεξα το V4 στο ερώτημα.
    Σωστά λοιπόν αυτά που λέει ο Γιάννης.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.544
    Εξαιρετικές μοτοσυκλέτες και οι δύο, δεν έχω οδηγήσει καμία νομίζω όμως πως όποια και να επιλέξεις θα είσαι ευχαριστημένος. Καλύτερα να τις οδηγήσεις και τις 2 ώστε να έχεις μια εικόνα τους, μπορεί κάτι που δεν είχες σκεφτεί να σε ενοχλήσει και αυτομάτως να ακυρώσει την ιδεά της αγοράς μιας από τις δυο.
    Μερικές σκέψεις από εμένα:
    - Στο V4 Rally, βέλτιωσαν το "μειονέκτημα" της αυτονομίας με το μεγαλύτερο ντεπόζιτο. Είναι επίσης πολύ όμορφο μηχανάκι και ένα κλικ μπροστά σε ηλεκτρονικά (βλ adaptive cruise control). Από την άλλη, η τιμή είναι πολύ υψηλή, σχεδόν δεν χωνεύεται. Αν είσαι επαρχία, υπάρχει κοντά κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα για συντήρηση κτλ?
    - Το GS έχει όνομα δυνατο και όχι άδικα. Προσωπικά δεν μου κάνει κλικ ακόμα αλλά όλοι λένε τα καλυτερα, ειδικά για ταξίδι φορτωμένο. Γνώμη μου είναι να μην αγοράσεις καινούργιο μιας και βγαίνει το 1300 και θα μειωθεί αρκετά η αξία μεταπώλησης, καλύτερα βρες ένα μτχ με λίγα χλμ. Αν περιμένεις το 1300, έχε υπόψην σου ότι είναι σύνηθες η εξέλιξη των νέων μοντέλων της BMW να γίνεται και στις πλάτες των καταναλωτών, υπάρχει όμως καλό και δυνατό aftersales.

    Εγώ θα έπαιρνα το Ducati αν μου το πλήρωνε άλλος, αν έδινα λεφτά από την τσέπη μου θα αγόραζα ένα απλό V4S μτχ ή καινούργιο 1290S
    Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

  6. #6
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Περίπου αυτή την άποψη έχω κι εγώ. Φυσικά αξίζει να περιμένω και το GS 1300. Όμως, αν γνωρίζετε, που πονάνε αυτές οι μοτοσυκλέτες??? Δεδομένου πως καμμία δεν είναι τέλεια, ποια είναι αυτά που ενοχλούν, λίγο ή πολύ ή και παρά πολύ. Ζημιες, κακή ποιότητα σε κάποια θέματα, γρήγορες φθορές κλπ.

    Είμαι Πάτρα και δεν έχω ιδέα αν οι μαστοράτζες εδώ τα ξέρουν αυτά τα μηχανάκια, ειδικά της Ducati
    I had a dream ...

  7. #7
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    30/12/2009
    Μηνύματα
    6.239
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WWW Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Περίπου αυτή την άποψη έχω κι εγώ. Φυσικά αξίζει να περιμένω και το GS 1300. Όμως, αν γνωρίζετε, που πονάνε αυτές οι μοτοσυκλέτες??? Δεδομένου πως καμμία δεν είναι τέλεια, ποια είναι αυτά που ενοχλούν, λίγο ή πολύ ή και παρά πολύ. Ζημιες, κακή ποιότητα σε κάποια θέματα, γρήγορες φθορές κλπ.

    Είμαι Πάτρα και δεν έχω ιδέα αν οι μαστοράτζες εδώ τα ξέρουν αυτά τα μηχανάκια, ειδικά της Ducati
    Ducati V4 και επαρχία δεν ακούγεται καλό σενάριο....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  8. #8
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Ducati V4 και επαρχία δεν ακούγεται καλό σενάριο....
    Ούτε κι εμένα μου αρέσει. Όχι πως οι μπεμβεδες θα είναι σε πολύ καλύτερη τύχη.
    I had a dream ...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    2.855
    V4 κινητήρας το ένα, και ποιά άλλη διάταξη είπαμε;

    Προφανής η επιλογή, δεν βλέπω καν, γιατί βάζεις σε σύγκριση ένα διαμάντι μηχανολογίας με την δικύλινδρη πομόνα του 1965 για να ποτίζει την φυτειά.
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 14/07/2023 στις 19:57.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  10. #10
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    V4 κινητήρας το ένα, και ποιά άλλη διάταξη είπαμε;

    Προφανής η επιλογή, δεν βλέπω καν, γιατί βάζεις σε σύγκριση ένα διαμάντι μηχανολογίας με την δικύλινδρη πομόνα του 1965 για να ποτίζει την φυτειά.
    Λίγο σκληρό αυτό για τη BMW.
    Μπορεί η διάταξή boxer να θυμίζει με αυτές του μεσοπολέμου. Είναι όμως ροπάτος και πλέον σύγχρονος. Από ζημιές όμως πως είναι; Ο V4 είναι καλύτερος;
    I had a dream ...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.270
    Που πονάνε ρώτησες.;;;Όπου κι αν πονάνε,αν δεν έχεις κοντά γιατρό τότε,έχασες.Γι αυτό, κοίτα ότι πάρεις να έχει κοντά νοσοκομείο.Ασε που ο γιατρός σ' αυτά είναι επιπέδου "ΥΓΕΙΑ" στις τιμές.

  12. #12
    Ducati και BMW είναι για ανθρώπους με βαθιές τσέπες και στην αγορά αλλά κυρίως στην συντήρηση.
    Αν η τσέπη σου είναι ρηχή και δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό παίρνεις Ιάπωνα η ακόμα καλύτερα κρατάς αυτό που έχεις.
    Βέβαια υπάρχει και η λογική μια ζωή την έχουμε......

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.292
    εγω ηρθα για να πω οτι αν πουλησεις το κ4 θελω να το μαθω πρωτος. ευχαριστω

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    2.855
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WWW Προβολή μηνύματος
    Λίγο σκληρό αυτό για τη BMW.
    Μπορεί η διάταξή boxer να θυμίζει με αυτές του μεσοπολέμου. Είναι όμως ροπάτος και πλέον σύγχρονος. Από ζημιές όμως πως είναι; Ο V4 είναι καλύτερος;
    Δεν έχουν ακουστεί σοβαρές ζημειές για την νέα γενιά των κινητήρων της Ducati, και η απόδοσή του, ο ήχος του, ο χαρακτήρας του αν συγκριθεί με τον boxer είναι αλλού για αλλού.

    Στο BMW υπολόγισε το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ φαινόμενο η μεταβολή της στροφορμής του κινητήρα να σπρώχνει την μοτοσυκλέτα δεξιά-αριστερά, και το δευτεροτρίτης ποιότητας και αίσθησης κιβώτιο ταχυτήτων και τελικής μετάδοσης, που ειδικά η τελευταία είναι λίγο...αναλώσιμη.

    Ούτε στα BMW έχουν ακουστεί σοβαρά προβλήματα, γιατί υπάρχει απίστευτη Omerta. Μιλάμε για σιωπηρές ανακλήσεις που έχουν μέχρι αλλαγές κινητήρων σε ολόκληρες σειρές ενός μοντέλου, και δεν βγαίνει εκτός κατόχων ΤΙΠΟΤΑ έξω, σιωπηρά όλα. Το έχουν και σαν κουλτούρα, έχω δει, σε forum τους, η αδερφή admin να μπανάρει τον αδερφό της, επειδή τόλμησε να γράψει ότι οδήγησε ένα Hornet και του φάνηκε ωραίο.

    Δεν λέω ότι δεν έχει το κοινό της και η BMW R σειρά, καλό χρυσό και άγιο για το κοινό του, λέω ότι δεν έχει καμία επαφή με το Ducati.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  15. #15
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    εγω ηρθα για να πω οτι αν πουλησεις το κ4 θελω να το μαθω πρωτος. ευχαριστω
    Να 'σαι καλά Βασίλη. Δε θα το πουλήσω όμως ..
    Προχθεσινή φωτογραφία. 27.300 km
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-eddaca045ba9917dc052cdb5077ba0ed-V.jpg 
Προβολές:	190 
Μέγεθος:	108,4 KB 
ID:	444888
    I had a dream ...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αντιπαραθεση BMW R1250 GS ADV VS DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
    από extisatokat στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/10/2019, 11:03
  2. Tracer 900 vs Ducati Multistrada plus used BMW 1200GS 2015..... ????
    από gdiakod στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2017, 23:58
  3. ΚΤΜ 990 adventure vs Ducati multistrada 1200
    από uberalles στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2010, 15:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF