Λιγο οι χούφτες,λιγο η αποτομη επιταχυνση,λιγο τα αμορτισερ του τρεισερ που ειναι αθλια, λογικο το βλεπω να κουναει. Η προφορτιση πρεπει να ρυθμιστει αναλογα με το sag. Παντως το πισω μερος της μηχανης πρεπει να ειναι ψηλα για να το περιορισεις το φαινόμενο. Η να ριξεις λιγο το εμπρος. Αυτο ξεκιναει οταν ελαφραινει ο εμπρος τροχος. Βεβαια η λυση αυτη ειναι προχειροδουλεια. Το ακορτισερ θα επρεπε να μην αφηνει την μεταφορα βαρους να κανει την ζημιά.
Πάλι συγγνώμη,αλλά με ρυθμισμένη τη προφορτιση σχεδόν στο τέρμα,όταν καβαλάς (70κιλα) η σέλα πόσο κάθεται;
200 δεν έχω φτάσει αλλά στα 185 πχ δεν είχα θέμα. Σχετικά με τα αμορτισέρ, εμένα στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι οι εργοστασιακές ρυθμίσεις για το 1,85, 85 κιλά που είμαι ειναι οκ. Ακόμα και για ν ανεβεί η γυναίκα που είναι 60 κιλά. Δεν είμαι γνωστης οποτε δεν ξέρω αν μου είχαν πει σωστά ή λάθος αλλά έτσι μου είχαν πει. Το σφίξιμο το είχες κάνει από την αρχή; Πριν το ανοίξεις τόσο πολύ;
Παίζει τιμόνια όπως λέμε παίζει μπινιά??
Ω θεοί...γενικά οι αναρτήσεις του απλου tracer ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΕΣ το θέμα με το τιμόνι και το κοσκινισμα είναι γνωστό και οφείλεται και στη γεωμετρία του εν μέρη και απ τις αναρτήσεις και στο στήσιμο του σα μηχανάκι...αμ δεν ξερουμε τι κανουμε με τις αναρτησεις το πιθανοτερο ειναι να το κανεις χειροτερο.....το παιρνω ενα κλειδι η κανω οτι λεει το βιβλιο που κατα κυριο λογο ειναι γενικες πληροφοριες ειναι λαθος...ειναι σαν να βαζεις πιεση 36-42 επειδη το λεει μεσα η στο ψαλιδι...εφόσον δε θες να δώσεις ένα σκασμό λεφτά σε βελτιώσεις μάθε να ζεις με αυτό.. οι χούφτες το κάνουν χειρότερο..γενικά το tracer είναι ένα μηχανάκι παραλιας καφετέριας και εκδρομουλας με το αίσθημα η και όχι(γούστα είναι αυτα) για να γίνει κάτι περισσότερο θέλει δουλειά και χρήμα,ξέρω φίλο που έριξε κοντά 5000 για να το κάνει σωστό....χαμένα λεφτά αλλά περι ορέξεως...
Αυτα καλοταξιδο και καλοβολτο![]()
Όπως και να χει καινούργιο όχημα να κουνάει τόσο όσο λες στα πολλά δεν ειναι φυσιολογικό, εδώ δεν κουνάνε ματρακάδες 25 χρονών.
Το γρανάζωμα σου είναι ''μαμά'';
when life gets complicated... i ride.
Ότι ειπαν οι από πάνω
1. Βρες ένα ανάρτησαδικο και πήγαινε για ρύθμιση sag μόνος και κρατά σημειώσεις και για διπλός
2. Ρύθμισε την επαναφορά ανάλογα. Με αργή επαναφορά γίνεται πιο στιβαρό, με γρήγορη, πιο ενδοτικό αλλά και πιο νευρικό στα πολλα.
3. Σε περίπτωση που δεν επαρκεί και συνεχίζει να κουνάει άλλαξε λάδι πιο παχύρευστο σε πιρούνι και αμορτισέρ για ακόμη αργές αποσβέσεις.
Τα κιλά σου είναι πολύ εντάξει για να χρειαστεί αλλαγή ελατηρίων ακόμη και σε γιαπωνέζικο
Επόμενο βήμα είναι να κόψεις τις χαζομαρες πριν σκοτωθείς
Δεν ξέρεις τι φταίει
Δεν ξέρεις τι επηρεάζει τι και κάνεις πειράματα με 180
Παρ' το το μηχανάκι σου, που κακώς αγόρασες, και τράβα στο Γκουζιβελάκη αύριο το πρωί
Λεωφ. Αθηνών 181, Χαϊδάρι 124 61
Τηλέφωνο: 21 0581 8899
και προς Θεού μην κάνεις άλλες χαζομαρες αν θες να έρχεσαι εδώ και να σπάμε πλάκα
Fixed...λίγο όμορφα παρακαλώ στις έκφρασεις αν δεν τον ξέρουμε προσωπικά τον άλλο...ο κόσμος παρεξηγείται..
Επίσης το αν το αγόρασε κάτι κάποιος καλώς ή κακώς το ξέρει αυτός.. φιλικά πάντα...
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 18/07/2023 στις 09:20.
Έχει ξανα ακουστεί για yamaha να κουνάνε τιμόνια, νομίζω στα mt. Ίσως λόγο γεωμετρίας, δεν είναι και μηχανάκια σχεδιασμένα να πηγαίνεις τελικές ίσως.
Βάλε ποιο βαριά αντίβαρα τιμονιού,ίσως βελτιωθεί η βάλε τα μαμά αν τα έχεις βγάλει.. ίσως είναι οι χούφτες.
Η βάλε σταμπιλιζατερ αν δεν έχει η ρύθμισε το αν έχει.
Ένα ελαστικό που κάθεται αποθηκευμένο για μήνες σε αποθηκη στην ίδια θέση(η σε λάθος θέση) και από πάνω του έχει άλλα πολλά να το πιέζουν μπορεί να στραβωσει. Από όλες τις πιθανές μεριές και διαστάσεις, (κάθετα,πλάγια διαγωνια κτλ)
Το σχεδον ίδιο μπορεί να συμβεί και όταν ένα λάστιχο μείνει ημιφουσκωμενο και η μηχανή ακουνητη για πολύ καιρό, πήγαινε και μετακίνησε μια πάρατημενη μηχανή με ξεφουσκωτα ( η σχεδόν) λάστιχα και θα δεις ότι στο σημείο που πατάει στον δρόμο το λάστιχο έχει γίνει φλατ και όχι κυκλικό και αυτό δεν επανέρχεται με φούσκωμα..
Αν τα δικά σου έχουν κάτι τετειο απειροελάχιστο που δεν φαίνεται με το μάτι (η ατέλεια κατασκευής) μπορεί αυτό να το δημιουργεί.
Οι ρυθμίσεις αναρτήσεων καλό θα ήταν να πάνε όπως ήταν μαμά η με μικρή διαφορά από ότι ήταν... Αν μια ρύθμιση ήταν τέρμα κάτω και εσύ το πήγες τέρμα πάνω αυτό δεν είναι καλό ..
Με ποιο σφιχτές ίσως θα γίνει χειρότερο το κούνημα
Φαντάζομαι δεν έχει μπει κανένα Κιτ χαμηλώματος που αλλάξουν τα dogbones στο μοχλικο.. σε ένα tenere που είδα το χαμήλωσαν αρκετά από πίσω αλλά δεν πείραξαν το εμπρός κομμάτι. Δλδ δεν κατέβασαν και τα καλαμια για να πάει στα ίσα η κατανομή βάρους. (αντιπροσωπεία αυτά)
Τέλος η πίεση που βλέπεις 36 bar από βενζινάδικο δεν έιναι αξιόπιστη μέτρηση. Πήγαινε σε 10 βενζινάδικα και απλά μέτρα πιέσεις και μετά πες μας αν οι μετρησεις ήταν ίδιες...
Ξεκινα με τα απλα που τα κανουν ολοι...
1. Ρυθμιση SAG. Πιο απλο πεθαινεις...στο δικτυο πρεπει να υπαρχουν 1 δις βιντεακια.
2. Δες την επαναφορα αφου ρυθμισεις την προφορτιση(SAG). ΕΙπες μιση στροφη πριν το τερμα...την επαναφορα εννοουσες? Μου φαινεται παραλογο την προφορτιση.
3. Βγαλε τις χουφτες.
4. Τσεκαρε τα ελαστικα για σωστες πιεσεις σε ενα καταστημα ελαστικων για να μην αγχωνεσαι με τα βενζιναδικα.
Ride(s) the wind of change...
Σε ευθεία, με 50-60χλμ/ώρα, δεν έχεις κάποιο θέμα, έτσι δεν είναι; Αν αφήσεις για λίγα δεύτερα το τιμόνι, πάει ευθεία το μηχανάκι;
Αν επιταχύνεις και στο τιμόνι είσαι χαλαρός ενώ σφίγγεις με γόνατα το ρεζερβουάρ και σου κάνει τέτοια , τότε ναι χρειάζεται κοίταγμα σε συνεργείο.
Στο δικό μου , αυτό το παθαίνω όταν "ξεχνιέμαι" και σφίγγω το τιμόνι λόγω επιτάχυνσης χωρίς καθόλου γόνατα στο ρεζερβουάρ.
Όταν επιταχύνω σωστά, δεν υπάρχει το παραμικρό και στα 200+.