Πάντως για να είμαστε δίκαιοι,αυτή την αθλιότητα που παίρνεις ένα μηχανάκι δρόμου και το ψηλωνεις για "χώμα", και όποιον πάρει ο χάρος,η μπέμπα το ξεκίνησε.
Όμως αυτό πήγαινε 150 στο γκρεμό,ούτε Φέρινγκ είχε να το σηκώνει στα πολλά.
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι,αυτή την αθλιότητα που παίρνεις ένα μηχανάκι δρόμου και το ψηλωνεις για "χώμα", και όποιον πάρει ο χάρος,η μπέμπα το ξεκίνησε.
Όμως αυτό πήγαινε 150 στο γκρεμό,ούτε Φέρινγκ είχε να το σηκώνει στα πολλά.
Γι' αυτό το έφτιαξε, για να πηγαίνει 150 στα γκρέμια
Ήταν χαμηλό χωμάτινο όμως.. αν δεις είχε λασπωτήρες για τα πόδια που τους κρατάνε ακόμα.
Τη σκυτάλη πήρε η Κλαματάκη τη δεκαετία του 90.
Είχαν το αξιοπρεπές τζιπιζετ,αναδυόταν η κατηγορία μοτάρ/αντβεντσουρ, σκέφτηκαν δε φτιάχνουμε κάτι πρόχειρα;
Παρουσίασαν το καημένο το κλε,το πρώτο στην ιστορία μηχανάκι γενικής χρήσης,που τα πατητηρια του συνεπιβάτη ήταν πιο πίσω από την έδρα του.
Και σε μενα το εκανε μια φορα που το πηγα 190. Tracer 23 με 1900κμ χωρις να εχει πειραχτει τιποτα. Ειναι οντως επικίνδυνο
Κατοχος του 23 εχω ελεγξει αμορτισερ λαστιχα και ακομα το κανει
Νομιζω εχει να κανει με την αεροδυναμικη κυριως γιατι οταν κατεβαζω το windshield τερμα κατω φτιαχνει αλλα τρως ολο τον αερα στα μουτρα.
Βεβαια αν φυσαει ειτε πανω ειτε κατω το ιδιο τρεμουλο εχεις δεν σε σωζει τιποτα.Ισως δοκιμασω καποια απο τριτο παρασκευαστη τυπου ppuig η κατι.
Εκτος απο αυτο εχω τρελο τριξιμο στην μερια της οθονης και του windshield σε σημιο που δεν ακουω το μιχανακι μετα τις 5000 και αυτο ειναι που με εκνευριζει αφανταστα σε μιχανακι κουτας.
Το εχετε και εσεις?
Οταν παιζει το τιμόνι το χαλαρωμα στο κρατημα του τιμονιου και το σφηξιμο τον ποδιων βοηθαει που το δοκιμασα αλλα σιγουρα δεν ειναι λυση. Τρίξιμο στη ζελατινα δεν εχω προς το παρον αλλα αν εμφανιστεί θα το παω αντιπροσωπεία.. καπου διαβασα οτι βγαζει προβλημα στο μηχανισμό και το αλλαζουν στην εγγύηση αλλα χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος οτι ισχυει και εδω μιας και το διαβασα σε ξενο φορουμ.
Αυτο για την ζελατινα ισχυει! Το εχω γραψει και εγω αν θυμαμαι καλα και σου αλλαζουν οτι χρειαζεται. Εχω επισης ξανα γραψει αλλα το αναφερω ξανα οτι αν αφησω τα χερια σε οποιαδηποτε ταχυτητα δεν κουναει τιμονι μεχρι και να σταματησω οσο μοορω χωρις χερια. Επισης μεχρι και 200 που εχω παει κοντερ δεν κουνησε τιποτα. Μια επισκεψη σε καποια Yamaha πιστευω πως θα σας κατατοπισει στο τι μπορει να φταιει ή τι προβλημα μπορει να υπαρχει.