Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Φωτιές

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408

    Φωτιές

    Από το … 1982!

    τα έγραφε ο Κωστας Καβαθας (4Τ)..



    ��Άνθρωποι και Αντικείμενα (Περιοδικό "Επίκαιρα" 15-07-1982 )��
    Οι πυρκαγιές και η αντιμετώπισή τους
    Το δάσος είναι τόσο πυκνό ώστε δεν μπορείς να περπατήσεις. Ένα πυκνό στρώμα από πευκοβελόνες κάλυπτε το έδαφος από χρόνια πολλά που, οι κυριακάτικοι εκδρομείς, χρησιμοποιούσαν σαν στρώμα για να ξαποστάσουν μετά το μεσημεριανό τσιμπούσι.
    Τις νύχτες, οι οδηγοί των αυτοκινήτων αισθάνονταν έκπληξη όταν οι προβολείς τους ακινητοποιούσαν αλεπούδες και λαγούς ή φώτιζαν σκατζοχέρια, χελώνες και νυφίτσες. Το βουνό ήταν καταπράσινο, βαθιά η σκιά το καλοκαίρι κάτω απ’ τα φυλλώματα και, η υγρασία του χειμώνα επέτρεπε στα μανιτάρια ν’ αναπτυχθούν. Το βουνό δεν ήταν ο Πάρνωνας, ο Όλυμπος ή τα Βαρδούσια αλλά ο… Υμηττός.
    Το δάσος άρχιζε από τον Κρεμασμένο Λαγό και προχωρούσε στις ανατολικές και βόρειες πλαγιές του Υμητού και ήταν η χαρά και η περηφάνια των λιγοστών Αθηναίων που γνώριζαν την ύπαρξή του…
    Όλα αυτά μέχρι την ημέρα που, ανθρωπόμορφος νεοέλληνας έβαλε φωτιά για να μετατρέψει την περιοχή σε οικόπεδα ή, σαν απόδειξη έσχατης βλακείας, για ν’ ανάψει τσιγάρο μέσα στο δάσος.
    Η μεγάλη πυρκαγιά του 1974 και η δεύτερη του 1981 δεν άφησε τίποτα όρθιο.
    Σήμερα ο Κρεμασμένος Λαγός λέγεται… Κρανίου Τόπος.
    Ολόκληρη η Ελλάδα θα ονομάζεται σε λίγο κρανίου τόπος, αν δεν τεθούν σύντομα τα θεμέλια για την αντιμετώπιση του προβλήματος σε εθνικό επίπεδο.
    Η στήλη έχει ασχοληθεί στο παρελθόν με το πρόβλημα και θα ήθελε να επανέλθει για μια ακόμα φορά πριν οι μεγάλες πυρκαγιές αρχίσουν να καταστρέφουν όσα δάση έχουν μείνει όρθια.
    Υλικό για τις σημειώσεις που θ’ ακολουθήσουν πάρθηκε μετά από μια σειρά συναντήσεις που είχε αυτός ο δημοσιογράφος με τους αρμόδιους του Υπουργείου Γεωργίας.
    Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα διαθέτει: 9 πυροσβεστικά αεροπλάνα Κανανταίρ CL-215, 30 τζιπ, 135 πυροσβεστικά αυτοκίνητα, 29 πούλμαν και 2240 ραδιοτηλέφωνα. Όλες οι φετινές απαιτήσεις θα καλυφθούν με έξοδα της τάξης των 370 εκατομμυρίων από τις δημόσιες επενδύσεις ενώ, 590 εκατομμύρια από το γεωργικό ταμείο θα διατεθούν για τη λειτουργία και συντήρηση του μηχανικού εξοπλισμού και τη μισθοδοσία του εργατοτεχνικού προσωπικού. Όπως ανακοινώθηκε, οι μόνιμοι δασικοί υπάλληλοι (543 δασολόγοι, 725 τεχνολόγοι και 590 δασοφύλακες) θ’ απασχολούνται και υπερωριακά ενώ, στη δύναμη των εργατοτεχνικών (180 οδηγοί και 90 δασοπυροσβέστες) προστίθενται κι άλλα 1110 άτομα (180 οδηγοί, 600 δασοπυροσβέστες και 430 πυροφύλακες) που θα κάνουν 24ωρες περιπολίες στις επικίνδυνες περιοχές.
    Όλος αυτός ο κόσμος και ο εξοπλισμός θα πρέπει -θεωρητικά- να μην αφήσει καμιά πυρκαγιά να εξαπλωθεί σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας.
    Κύριο ρόλο στην προσπάθεια για την καταπολέμηση των πυρκαγιών παίζουν βέβαια τα αεροπλάνα. Δύο απ’ τα πανάκριβα αεροσκάφη χάθηκαν κατά τελείως άδοξο τρόπο. Το ένα κατά την αποθαλάσσωση για εκπαιδευτική πτήση με τριμελές πλήρωμα πέφτοντας επάνω στην προκυμαία, γιατί αγνοήθηκε –όπως λένε οι ειδικοί στα θέματα ασφαλείας- ο βασικός κανόνας: ποτέ αποθαλάσσωση προς τη στεριά αλλά πάντα προς το ανοιχτό πέλαγος.
    Το άλλο κάηκε στα Γιάννενα όταν το πλήρωμα, αντί να θέσει εκτός λειτουργίας έναν κινητήρα που παρουσίαζε διαρροή καυσίμου αύξησε την παροχή από την αντίστοιχη αντλία! Το αεροπλάνο αυτό ήταν εντελώς καινούργιο.
    Στο τέλος του 1981 η κυβέρνηση θέλησε να πληροφορηθεί ποιες είναι οι τιμές των αεροπλάνων αυτών για ν’ αγοράσει ακόμα δύο και, κυριολεκτικά εξεπλάγη όταν διαπίστωσε ότι, η τιμή του κάθε αεροπλάνου είχε διπλασιαστεί μέσα στα δύο τελευταία χρόνια.
    Όπως ήταν φυσικό η παραγγελία δεν δόθηκε και τώρα γίνεται μια μελέτη της διεθνούς αγοράς των πυροσβεστικών για να βρεθούν φθηνότερα μέσα για την κατάσβεση των πυρκαγιών.
    Ένα σημείο που «διέφευγε» μέχρι σήμερα της προσοχής των αρμοδίων ήταν το παρακάτω: για να είναι ένα αεροπλάνο οικονομικό στη χρήση του θα πρέπει και τον υπόλοιπο χρόνο (εκτός από την περίοδο του καλοκαιριού) να χρησιμοποιείται για διάφορες αποστολές για να μη μένει ακίνητο στο έδαφος.
    Τέτοιες αποστολές είναι: οι ναυτικές περιπολίες, η μεταφορά ασθενών, η μεταφορά ζωοτροφών σε αποκλεισμένες από τα χιόνια περιοχές, η προστασία των θαλασσών, η διάλυση των πετρελαιοκηλίδων, καθώς και άλλες αποστολές που μπορεί να έχουν άμεση σχέση με την ασφάλεια της χώρας.
    Τα CL- 215 ρίχνουν μόνο θαλάσσιο νερό στις πυρκαγιές το καλοκαίρι. Τον υπόλοιπο χρόνο… διαχειμάζουν στα υπόστεγά τους!
    Η κυβέρνηση λοιπόν -και ειδικότερα το Υπουργείο Γεωργίας- θα πρέπει να στρέψει την προσοχή του προς τα αεροπλάνα εκείνα που θα μπορούν, με ελάχιστες μετατροπές, να κάνουν κι άλλες δουλειές. Τέτοια αεροπλάνα υπάρχουν πολλά και προσφέρονται στο 1/5 της τιμής των καναδέζικων αεροπλάνων.
    Οι υπηρεσίες δεν πρέπει ακόμα να απορρίπτουν την πιθανότητα ενοικίασης πυροσβεστικών αεροπλάνων ή την πιθανότητα της μετατροπής –σε εργοστάσια του εξωτερικού ή στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία στην Τανάγρα -αεροπλάνων που ήδη χρησιμοποιούνται από τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις σαν
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    τα Άλμπατρος HU-16 της Γκρούμαν αλλά και τα παροπλισμένα 720 της Ολυμπιακής που προσφέρονται στην αγορά αντί πινακίου φακής. Τα μεγάλα αυτά αεροπλάνα θα μπορούσαν να μεταφέρουν τόνους αντιπυρικού υλικού σε φωτιές, που ξεσπάνε σε σχετικά επίπεδα εδάφη. Ο υπογράφων δεν ισχυρίζεται ότι, τα 720 είναι κατάλληλα για πυρόσβεση αλλά μόνο ότι, η δυνατότητα της χρησιμοποίησής τους θα πρέπει να εξετασθεί πριν πουληθούν.
    Τα παλιά γνωστά DC-6B, που διέθετε η Ολυμπιακή Αεροπορία πριν λίγα χρόνια, πουλιούνται τώρα από γαλλικές εταιρείες σαν πυροσβεστικά αφού οι άνθρωποι είχαν την εξυπνάδα να δουν τις επιχειρησιακές δυνατότητες του αεροπλάνου σ’ αυτόν τον τομέα.
    Τα Άλμπατρος, τα C- 130, τα Τράκερ (αμερικάνικα βομβαρδιστικά του 2ου Π.Π.) χρησιμοποιούνται από χώρες που υπάρχουν οι άνθρωποι που γνωρίζουν το πρόβλημα της κατάσβεσης των πυρκαγιών.
    Τα αεροπλάνα αυτά δε ρίχνουν… νερό πάνω στις φωτιές αλλά ένα ειδικό υλικό γύρω απ’ τις φωτιές που σταματάει την εξάπλωσή τους. Το υλικό αυτό, λένε οι Έλληνες «ειδικοί», είναι «πολύ ακριβό» και, ως εκ τούτου, ασύμφορο για την καταπολέμηση των πυρκαγιών.
    Κανείς απ’ τους «ειδικούς» αυτούς όμως δεν εξέτασε ποτέ αν το υλικό αυτό μπορεί να κατασκευαστεί από τα εργοστάσια της Ελληνικής χημικής βιομηχανίας! Ούτε ποτέ κανείς κάθισε να υπολογίσει το κόστος ενός καμένου δάσους και να το συγκρίνει με το κόστος του φωσφορούχου αμμωνίου.
    Το υλικό αυτό είναι 10- 15 φορές πιο αποτελεσματικό από το νερό και έχει και το μεγάλο προσόν να μην καταστρέφει τη βλάστηση (όπως το αλμυρό νερό) όπου πέφτει γιατί, εκτός των άλλων, περιέχει και 50 τοις εκατό λίπασμα!
    Έτσι, μετά την πυρόσβεση βοηθάει ν’ αναπτυχθεί πάλι το δάσος. Έστω όμως ότι, η αγορά των πυροσβεστικών μέσων και η συντήρησή τους να είναι θέμα κόστους για το ελληνικό Δημόσιο…
    Αν ναι, τότε γιατί δεν ανατίθεται στον ιδιωτικό φορέα η αντιμετώπιση των πυρκαγιών;
    Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν πάνω από 300 άνεργοι επαγγελματίες πιλότοι. Αρκετοί θα μπορούσαν να απορροφηθούν από τις πυροσβεστικές εταιρείες που, το χειμώνα θα μπορούσαν να προσφέρουν άλλο έργο συνδέοντας διάφορα απομακρυσμένα μέρη της χώρας με το κέντρο (που δεν έχουν την πολυτέλεια της σύνδεσης με την Ολυμπιακή) ή να κάνουν μεταφορές φορτίων ή ασθενών ή οτιδήποτε με κόστος σημαντικά μικρότερο απ’ το κόστος ενός εθνικού αερομεταφορέα που έχει –δικαιολογημένα- τεράστια έξοδα να λειτουργήσει.
    Λύσεις υπάρχουν πολλές. Άνθρωποι με γνώσεις και θάρρος για να τις υλοποιήσουν δεν υπάρχουν.
    ⚠️"Στο ίδιο έργο θεατές." _Κ.Κ
    #####€####################€
    ��Μισό αιώνα και πάνω από 20.000 δημοσιευμένα άρθρα μετά επιτρέψτε να προσθέσω λίγα σχόλια. Το 99% των προτάσεων που έγιναν από τα περιοδικά μου και από μένα αγνοήθηκαν απ' εκείνους που λάβαιναν/λαβαίνουν αποφάσεις. Έχω πει γιατί. Η απαντήσεις που λάβαινα ήταν δύο. Α. Κωστάκη, αυτά δε γίνονται στην Ελλάδα Β. "Αυτός γράφει γι' αυτοκίνητα". Αν προσθέσετε τις εντολές που έχουν δοθεί για απαγόρευση εμφάνισης στην κρατική τηλεόραση (δεν είναι "δικός μας", δεν ελέγχεται, χρειάζεται προσοχή) και τις πολύ κακές μου σχέσεις με τους παλαιούς και νέους βαρόνους των ΜΜΕ για λόγους που αναλυτικά έχει περιγράψει καταλαβαίνετε γιατί έχω σχεδόν αναστείλει τη δημοσιογραφική μου δραστηριότητα. Το μόνο που κάνω είναι να ανεβάζω πού και πού κάποια "Ιστορία από την Κρύπτη" περισσότερο για χιουμοριστικούς λόγους - μια και τα όσα έγραφα πριν 30-40 χρόνια μικρή ή καμία αξία να έχουν σήμερα. Με 40° C παρακολουθώ την καταστροφή της χώρας (και ότι έχει απομείνει απ' τη ζωή μου) από το προσωπικό μου "κωσταλέξι"

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.559
    στην ελλαδα ακομα δεν εχουν μαθει οι υπευθυνοι απλες μαθηματικες πραξεις. αν ειχαν μαθει θα ειχαν αγορασει πολλα air tractor η ελαφρια ελικοπτερα -οχι αεροπλανα- που παιρνουν λιγο νερο και δεν θελουν ουτε πολύ χωρο να σηκωθουν, ουτε πολυ χωρο να γεμισουν, ουτε πολυ χωρο να σταυθμευουν, ουτε πολύ καυσιμο. ομως (και εδω ερχονται τα μαθηματικα) αντι να τα σηκωνουν άμεσα για ολες τις μικρες εστιες καθονται και περιμενουν να γινουν μετωπο και μετα να δαπανουν χιλιαδες ευρω σε πυροσβεση η εκατομμυρια σε αποζημειωσεις. η δασοπυροσβεση θελει αμεση επεμβαση, οχι τονους νερο μιση ωρα μετα. θες πολλα εναερια μικρου ογκου και ενα συστημα αμεσου εντοπισμου εστιων. 3 μηνες υποθεση ειναι, ακομα και drone μπορεις να βαλεις να κανουν βολτες καθημερινα πανω απο τη μιση χωρα. γιατι ουσιαστικα η μιση εχει το προβλημα, η μυκονος δεν πιανει φωτια.

  4. #4
    Ahmadinejad Το avatar του/της painterakis
    Εγγραφή
    24/06/2005
    Μηνύματα
    530
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    στην ελλαδα ακομα δεν εχουν μαθει οι υπευθυνοι απλες μαθηματικες πραξεις. αν ειχαν μαθει θα ειχαν αγορασει πολλα air tractor η ελαφρια ελικοπτερα -οχι αεροπλανα- ....
    Τα πολλά air tractors προϋποθέτουν και αντίστοιχα πολλούς πιλότους, με ότι συνεπάγεται αυτό σε εκπαίδευση, μισθούς, συντήρηση κ.α. ... όπως βλέπεις η εξίσωση έχει πολλούς παραμέτρους και είναι δύσκολη στην λύση της.
    μανώλης - Honda CBF 600Si C-ABS

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Τα εναερια μέσα καλύπτουν ανάγκες ανάλογα με την μορφολογία του εδάφους. Δεν μπορούν όλα τα εναερια μέσα να επιχειρήσουν σε όλα τα terrain με την ίδια αποτελεσματικότητα. Canadair και τα S64 στο ελληνικό terrain είναι τα πιο αποτελεσματικά.
    Βαρέως τύπου αεροσκάφη είναι δύσκολο να προσεγγίσουν.
    Και το κόστος συντήρησης είναι υπερβολικά μεγάλο για ένα κράτος να έχει δικό του στόλο με τέτοια τύπου αεροσκάφη.
    Ακόμα και στην Αμερική όπου επιχειρούν βαρέως τύπου αεροσκάφη ανήκουν σε ιδιωτικές εταιρείες.
    Πρόληψη επίβλεψη περιπολίες σχηματισμός ζωνών ασφαλείας και σωστός συντονισμός θα αρκούσε προσθέτοντας πάντα τα μέσα που καλύπτουν τις ανάγκες της μορφολογίας της Ελλάδας.
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.410
    Πρώτα ψηφίζεται άχρηστους, Μετά οι άχρηστοι διορίζουν άλλους άλλους άχρηστους που διαλέγουν άχρηστους να είναι δίπλα τους.
    Όλος αυτός ο συρφετός παίζει το ίδιο έργο ξανά και ξανά.
    Κι εσείς με το ίδιο άρρωστο τρόπο μιλάτε για το λιγότερο κακό.

    Λοιπόν σας έχω νέα.
    Ότι και να λέτε εδώ μέσα η Ελλάδα έχει καταστραφεί και δεν έχει καμία ελπίδα ανάκαμψης. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να σηκωθείς να φύγεις.
    Λεφτά για να στέλνουν πάτριοτ στη Σ Αραβία (που δεν θα επιστρέψουν ποτέ) για να στέλνουν λέοπαρντ στην Ουκρανία για να κάνουν μεγάλους περιπάτους Ολυμπιακούς και ότι άλλη παπαριά τους έρθει στο κεφάλι βρίσκουν
    Για τον πολίτη και την χώρα δεν βρίσκουν ποτέ.
    Φυσικά δεν διάβασα το κείμενο μετά τις 3 πρώτες γραμμές γιατί το θεωρώ χάσιμο χρόνου.

    Μετά την απομάκρυσή του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται κια όποιος μπορεί την κάνει γιατί εδώ ζεις από καθαρή κωλοφαρδία

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Parking Προβολή μηνύματος
    Πρώτα ψηφίζεται άχρηστους,
    Ψηφιζετε ,αφου απευθυνεσαι στον δευτερο πληθυντικο.
    Επισης καλον ειναι,αφου οι υπολοιποι δεν ειμαστε,γνωστοι,φιλοι συγγενεις σου,να απευθυνεσαι στο πρωτο πληθυντικο,και μονο για λογους ευγενειας.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Parking Προβολή μηνύματος
    Πρώτα ψηφίζεται άχρηστους, Μετά οι άχρηστοι διορίζουν άλλους άλλους άχρηστους που διαλέγουν άχρηστους να είναι δίπλα τους.
    Όλος αυτός ο συρφετός παίζει το ίδιο έργο ξανά και ξανά.
    Κι εσείς με το ίδιο άρρωστο τρόπο μιλάτε για το λιγότερο κακό.

    Λοιπόν σας έχω νέα.
    Ότι και να λέτε εδώ μέσα η Ελλάδα έχει καταστραφεί και δεν έχει καμία ελπίδα ανάκαμψης. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να σηκωθείς να φύγεις.
    Λεφτά για να στέλνουν πάτριοτ στη Σ Αραβία (που δεν θα επιστρέψουν ποτέ) για να στέλνουν λέοπαρντ στην Ουκρανία για να κάνουν μεγάλους περιπάτους Ολυμπιακούς και ότι άλλη παπαριά τους έρθει στο κεφάλι βρίσκουν
    Για τον πολίτη και την χώρα δεν βρίσκουν ποτέ.
    Φυσικά δεν διάβασα το κείμενο μετά τις 3 πρώτες γραμμές γιατί το θεωρώ χάσιμο χρόνου.

    Μετά την απομάκρυσή του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται κια όποιος μπορεί την κάνει γιατί εδώ ζεις από καθαρή κωλοφαρδία
    Ψηφίζετε με ε φαντάζομαι να εννοείς.
    Το κείμενο του ΚΚ αν και γραφει αλήθειες οι οποίες ισχύουν και σήμερα είναι όντως κουραστικό να το διαβάσεις.
    Ο ΚΚ τον οποίο ξέρω προσωπικά λόγω του ότι ήταν πρόεδρος της ανεμολεσχης Αθηνών έχει μεγάλη αγάπη για την αεροπορία και καλύπτει πολλές πτυχές της . Εξου και το περιοδικό πτήση και διάστημα. (Όσο ήταν στην κατοχή του )
    Τώρα για τα υπόλοιπα που γράφεις με αι αντί για ε δεν θα εμπλακώ σε προσωπική αντιπαράθεση.
    Γράψε όμως αν θέλεις αν ζεις στην Ελλάδα ή κατάφερες να φύγεις στο εξωτερικό
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  9. #9
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Ας επικεντρωθούμε στα της φωτιάς, δεν είναι ανάγκη να ξεπέφτουμε σε φτηνούς λαϊκισμούς.Το τι άχρηστους ψηφίσαμε δεν αφορά την κουβέντα ούτε άρρωστα μιλάνε οι προηγούμενοι.
    Τελευταία τροποποίηση από karellen; 30/07/2023 στις 15:19.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.410
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Ας επικεντρωθούμε στα της φωτιάς, δεν είναι ανάγκη να ξεπέφτουμε σε φτηνούς λαϊκισμούς.Τι άχρηστους ψηφίσαμε δεν αφορά την κουβέντα ούτε άρρωστα μιλάνε οι προηγούμενοι.
    Είμαι σίγουρος πως ένας σοβαρός υπουργός του διαμετρήματος του κυρίου Κικίλια είναι 100% βέβαιο πως θα μπορέσει να διαχειριστεί την κρίση. Τόσα χρόνια με σορτάκι άλλωστε κάτι θα έμαθε
    Εγώ τώραείμαι και λαϊκιστής που το λέω, αυτός μόλις έχασε 500 000 στρέμματα και εσύ μιλάς για αρρώστια.
    Η Ελλάδα αντιμετωπίζει πρόβλημα ερημοποίησης και συζητάνε για κλίμα Ντουμπάι στην Αθήνα.

    Όνειρα γλυκά λοιπόν και όταν και αν ξαναφυτρώσουν τα δέντρα σου υπογράφω ότι θα τα ξανακάψουν

    Και δεν είμαι ο Χορταρέας

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	grinia 2.jpg 
Προβολές:	137 
Μέγεθος:	9,0 KB 
ID:	445189
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.410
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από viper1 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	grinia 2.jpg 
Προβολές:	137 
Μέγεθος:	9,0 KB 
ID:	445189
    Δεν ξέρω αν αναφέρεται σ εμένα αυτό αλλά να το κάνουμε λίγο πιο σαφές?

    Όταν είχε μια χώρα που στηρίζεσαι στον τουρισμό και καίγεται η Ρόδο και η Κέρκυρα
    Όταν είσαι μια χώρα που ο Τούρκος σε απειλεί και καίγεται το αεροδρόμιο
    Κάποιος δεν έχει ευθύνη?

    Γιατί αν δεν έχει και δεν τρέχει τίποτα και απλά εγώ γκρινιάζω τότε τι κουβεντιάζουμε?
    Για μένα αυτοί οι άνθρωποι είναι άχρηστοι και όποιος τους στηρίζει είτε είναι τσάτσος κι έχει συμφέροντα είτε είναι τέρμα μαλάκας και δεν ξέρει του γίνεται

    Αυτή είναι η άποψη μου και δεν εξαιρώ κανέναν

    Για το τι χειμώνα θα περάσουν όλα τα παιδιά που πήγαν Ρόδο να δουλέψουν προφανώς είναι κάτι που θα σκεφτεί ο Μεγάλος Αφέντης με κανένα φουντ πας

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_7846.jpeg.jpg 
Προβολές:	137 
Μέγεθος:	36,2 KB 
ID:	445190
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.410
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από viper1 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_7846.jpeg.jpg 
Προβολές:	137 
Μέγεθος:	36,2 KB 
ID:	445190
    Ε μην τον αδικούμε κι όλας εντάξει δεν έπεσε κι απ τον ουρανό κάποιος κόπανος τον θεωρεί άξιο για υπουργό
    και τον ψηφίζει ξανά και ξανά

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	maxresdefault.jpg 
Προβολές:	143 
Μέγεθος:	53,8 KB 
ID:	445191

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    700
    Πρώτη φορά σε μεγάλη φωτιά βρέθηκα το 2006 στην Χαλκιδική. Μετά το 2007 στην Πελοπόννησο. 2012 στον Έβρο, κάποιες μικρές δεξιά και αριστερά και τελευταία το 2021 στην Κω όπου η φωτιά έσβησε την ίδια μέρα.

    Σε όλες τις παραπάνω φωτιές βρήκα, είδα με τα μάτια μου, πλην αυτης στην Κω, εμπρηστικούς μηχανισμούς. Μια εστία είναι δυνατό να σβήσει. Πολλές ταυτόχρονες που ανάβουν σε στοχευμένα σημεία μέρες με πολύ αέρα, ειναι πρακτικά αδύνατον να σβήσουν.

    Η λύση είναι από την μια μεγάλες αντιπυρικες ζώνες (δεν ξέρω γιατί δεν γίνονται) και η τεχνική της κόντρα φωτιάς όπου ανάβεις ελεγχόμενη φωτιά ώστε αυτή που έρχεται να βρει καμμένο και να σταματήσει. Το δεύτερο για κάποιον ηλίθιο λόγο απαγορεύεται δια νόμου στην Ελλάδα, το έμαθα όταν επιχείρησαν να το κάνουν στην Βαρυμπόμπη Ρουμάνοι πυροσβέστες.

    Τα αεροπλάνα είναι λύση αλλά όχι πανάκεια. Δυστυχώς δεν επιχειρούν σε κάθε έδαφος και υπό όλες τις συνθήκες, είναι ακριβά και δυσεύρετα. Pzl και air tractor είναι μόνο για μικρές εστίες, άπαξ και το μέτωπο γιγαντωθεί το νερό τους εξατμίζεται πριν καν φτάσει στην εστία.

    Κάτι που δεν μας έδειξαν τα κανάλια είναι ότι όσο καιγόταν η Ρόδος, απέναντι στα παράλια της Μικράς Ασίας υπήρχαν 4 μεγάλες φωτιές. Υβριδικός πόλεμος; Μπορεί θα πω εγώ. Φυσικά τον υπεύθυνο για τις μεγάλες φωτιές την δεκαετία του 90 τον ξέρουμε, το ομολόγησε και ζωντανά στον αέρα όταν οδηγούνταν στο στρατοδικείο της Τουρκίας.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Φωτιές? Ταξιδιωτικά?
    από Nikoskazer2000 στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2007, 02:40
  2. υπομονη για τις φωτιες
    από alexrs1 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2007, 22:15
  3. Σκόπια - scopia misko ... ανάψανε φωτιές,...
    από Nostra στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 09/08/2007, 15:01
  4. Τροια - Μικρες φωτιες
    από tifoefs στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 06:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF