Συνεχίζετε το ίδιο τροπάρι...
I rest my case...
Έχει κάτι γαματα κινέζικα των 80ε με προδιαγραφές 22.05 και πολλά features!αν νομίζεται ότι είναι τα ίδια τσάμπα ξοδευετε τα λεφτά σας σε ακριβά κράνη μόνο για το όνομα.
Συνεχίζετε το ίδιο τροπάρι...
I rest my case...
Έχει κάτι γαματα κινέζικα των 80ε με προδιαγραφές 22.05 και πολλά features!αν νομίζεται ότι είναι τα ίδια τσάμπα ξοδευετε τα λεφτά σας σε ακριβά κράνη μόνο για το όνομα.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Ανάλυση περι ασφάλειας κράνους στο παρακάτω video.
https://www.youtube.com/watch?v=ecjBtn3Q02g
Και τα jet κράνη παιδιά έχουν προδιαγραφές 22.05!!!θα θέλατε σε ένα ατύχημα να φοράτε ένα τέτοιο κράνος με προδιαγραφές? Όχι? ΓΙΑΤΊ?????? αφού πληρούν τις προδιαγραφές!!!!
Το ξέρετε ότι με τα Jet σπας γναθο για πλάκα???το ξέρετε... Και αυτά σου λένε έχουν ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας!!! Κράνη τα οποία τα φοράει ο κόσμος για άνεση αλλά είναι απαράδεκτα και επικίνδυνα!!
Από εκεί και πέρα πάρτε χαμπάρι ότι οι προδιαγραφες ειναι Η ΒΑΣΗ και όχι το απόλυτο. Είναι το ΜΙΝΙΜΟΥΜ!και όσο και αν σας κάνει εντύπωση κάποιοι το ξεπερνάνε κατά πολύ...
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Αν μερικοι οντως πιστευουν οτι κρανη των 200 ευρω ειναι εξισου αποτελεσματικα/ασφαλη (βαλτε οτι θελετε διπλα) με κρανη των 6-7-8 κατοσταρικων...δεν αξιζει περαιτερω κουβεντα.
Οπως τα αμορτισερ, τακακια, δισκοπλακες, αλυσιδες κ πολλα αλλα πραγματακια που τα βρισκουμε πολυ ακριβοτερα δεν κανουν καλυτερη δουλεια απο τα αντιστοιχα με το μικροτερο κοστος...απλα ειναι λογω διαφημισης κ ονοματος.
Ο καθενας κανει οτι θεωρει σωστο.
Δεν υπαρχει λογος να πεισει καποιος, καποιον να κανει κατι.
Μεγαλα παιδια ειμαστε ολοι, ξερουμε να διαβαζουμε, το ιντερνετ ευτυχως προσφερεται πλεον σε ολους, οποτε ενεργουμε κατα το δοκουν...
Ride(s) the wind of change...
Οι κανόνες της ε.ε είναι οκ αλλά είναι η βάση. Κάποιοι κατασκευαστές κάνουν το κάτι παραπάνω. Αυτό λέμε και αυτό κάνει την διαφορά.
Χτίζεις ένα σπίτι και σου λέει ο νόμος τόσα ελάχιστα σίδερα για να αντέχει σε Χ σεισμό. Τώρα αν εσύ θες να ΠΛΗΡΏΣΕΙΣ παραπάνω και να είσαι safe σε κάτι παραπάνω δικαίωμα σου.με τις προδιαγραφές είσαι οκ από την αρχή. Γιατί σας είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβετε?
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Ξανά είπα και το περνάς στο ντούκου μάλλον επειδή δεν έχεις απάντηση. Και τα jet κράνη πληρούν τις προδιαγραφές. Είναι ασφαλή???
Με τα λεγομενα σου όλα τα κράνη που πληρούν τις προδιαγραφές 22.05 είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ασφαλή!
Αυτό μας λες τόση ώρα.
Άρα τα 2 παρακάτω κράνη που πληρούν τις ΙΔΙΕΣ 22.05 προδιαγραφές κάνουν την ίδια δουλειά???
Μην αρχίσεις τα μα και τα μου απλά και τα 2 είναι το ίδιο ασφαλή με την μέριμνα της ε.ε???
Τσάμπα πετάμε τα λεφτά μας! Με 35 ε και τις προδιαγραφαρες μας είμαστε safe!!!
Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 04/08/2023 στις 14:43.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Πήρα πρόσφατα το GT air II.. πολύ καλό.. αθόρυβο δεν το λες.. σε σχέση με το παλαιοτερο που είχα.. όχι ότι δεν είναι..κι εγώ σαν εσένα με τον αέρα να με βρίσκει στο ίδιο σημείο.. πολύ ποιοτικό και όμορφο και ωραία εφαρμογή.. arai και HJC δεν έχω δοκιμάσει πότε.. είχα ένα SUOMY που ήταν επίσης πολύ καλό
Εντάξει παιδιά δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης. Όντως, όλοι μέχρι στιγμής φορούσαμε κράνη 22.05. Πολλοί είχαμε ατύχημα με τέτοιο κράνος και μια χαρα μας προστάτευσε, εφόσον ακόμη γράφουμε εδώ. Εμένα, για παράδειγμα, με προστάτευσε ένα Airoh των 100E (το πρώτο μου κράνος), όταν μια πετάχτηκε από στοπ και βρέθηκα να χτυπήσω με το κεφάλι στη ρόδα του αυτοκινήτου (ακόμα έχω φυλάξει το κράνος με τις λαστιχιές πάνω). Αυτό δεν το κάνει εξίσου ασφαλές μ ένα κράνος των 250, πόσο δε μάλλον, μ ένα κράνος >500Ε.
Είμαι της άποψης ότι όσο αυξάνονται οι προδιαγραφές, τόσο καλύτερα είναι από θέμα ασφάλειας.
Σ ένα βίντεο documentary για το Ροσσι, χαρακτηριστικά έδειξε τις διαφορές στις στολές από τότε που ξεκίνησε μέχρι την τελευταία του. Προφανώς, όσο πιο παλιά τόσο μικρότερη ασφάλεια του παρείχε. Τότε, όμως αυτά ήταν τα δεδομένα.
Ας πηγαίνουμε μπροστά, λοιπόν, κι όχι πίσω.
Οπότε σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, πραγματικά με διευκολύνατε. Όταν έρθει η ώρα θα δοκιμάσω Arai Quantic και Shoei NXR2 και θα δω ποιο μου κάθεται καλύτερα. Αν μου κάθονται και τα δύο το ίδιο, λογικά θα κλίνω προς Shoei λόγω μικρότερου θορύβου.
Όντως το shoei θα είναι πιο ήσυχο. Αλλά στην χώρα μας να δώσεις βάση στον εξαερισμό! Τον θόρυβο με ωτοασπίδες ή με μουσική τον παλεύεις,στον αερισμό δεν υπάρχει κάποια βελτίωση!
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Κι ένα ωραίο αντικειμενικό review που πέτυχα για το Arai. Από πρώην κάτοχο Shoei
https://www.youtube.com/watch?v=jVOu9Sup5GA
Η μάχη μεταξύ αραι και σοέι ήταν πάντα έντονη
είχα xr1000 μετά rx7gp και πλέον X-Spirit III.
Εγω πχ δεν ξαναπάω σε αραι εκτός κι αν είναι καλύτερη προσφορά από ο,τι βρω σε σοέι
Η αλλαγή από το rx7gp στο X-Spirit ήταν η μέρα με τη νύχτα.
Το πρώτο ήταν ένας εσωτερικά ποιοτικός κουβάς με τα κλιπς των αεραγωγών να ξεκολλανε, και το σοέι είναι ένα πολύ καλοζυγισμενο κράνος με το γνωστό εσωτερικό της σοει, που δεν είναι τόσο καλό όσο αυτό της αραι, αλλά με ρύθμιση στα μάγουλα και τον αυχένα για να έχεις μεγαλύτερη ορατότητα όταν είσαι τέρμα κάτω σε ss μηχανάκι.
Και η μία μάρκα και η άλλη βγάζουν κορυφαία κράνη.
Η αραι είναι κάπως πίσω στον σχεδιασμό και αυτό φαίνεται από το ότι πχ στα κράνη της για το motogp, έβαλε αεροδυναμικό βοήθημα σαν αυτό που έχει η σοέι εδώ και χρόνια. Αυτό που μένει τώρα είναι ξεφύγει από το παραμύθι του σχήματος λόγω ασφαλείας και να ακολουθήσει και στα κράνη παραγωγής.
Ο,τι λέει ο καθένας για το ένα ή το άλλο, είναι απλώς γνώμες που σε καμία περίπτωση δεν είναι αντικειμενικές.
αυτο ειναι το κρανος μου. οχι το αραι, το αλλο
οι προδιαγραφες 05 εκαναν τους κουβαδες κρανη. τοτε που ουτε καν pc δεν υπηρχε μεσα στα εργαστηρια που εφτιαχναν το κελυφος. τοτε που το πλαστικο ηταν στο 90% των κρανων. τωρα, τοσα χρονια μετα οι περισσοτερες εταιριες περνανε απο πανω τα 05. ουτως η αλλως το να φτιαξεις ενα ασφαλες κρανος ειναι πολυ φθηνο. ναι και με 50 ευρω γινετε. Πιο ασφαλες το τζετ απο το κλειστο οχι. Και η αραι εχει τζετ, που καποτε ελεγε εμεις δεν κανουμε και μπλα μπλα μπλα. οπως τωρα με το sun visor.
Προφανώς οταν πας σε περισσοτερα χρηματα ειναι αρκετα πιθανο να αγοραζεις και ασφαλεια. δεν ειναι απαραιτητο ομως. οπως επισης το κορσα των 35 ευρω υπο προυποθεσεις ειναι πιο ασφαλες απο το αραι που εβαλες. Το φθηνο καθημερινο κρανος ειναι απο θερμοπλαστικο και μεχρι να κανει κρακ το κελυφος εχει τις ιδιες ιδιοτητες οπως οταν βγηκε απο το εργοστασιο. Θα πεσει απο σελες, θα πεσει απο τραπεζια και θα φορεθει ξανα. Ο χρηστης θελει ενα απλο κρανος να μην ανοιξει το κεφαλι του. Το αραι ομως μετα απο ενα απλο χτυπημα θα σου πει αλλαξε το, ειναι οργανικο κελυφος μπορει να εχει ρωγμη. στα φρυδια τους για το κοστος, εχεις αραι αρα πλερωνεις κυριε. Η στειλτο γερμανια η γαλλια που εχουν μηχανημα που κανει ακτινες και σου λεει αμα εχει ρωγμη. πιασ'τ'αυγο και κουρευτο δηλαδη. Εχει και το θερμοπλαστικο πλεονεκτηματα. εκει ειναι που εχουν κανει λαθος στα 06 αλλα μεγαλη κουβεντα αυτη.
δυστυχως δεν εχουν ολοι λεφτα για αραι, τι να τους κανουμε πετρο? να τους πουμε παρτε δανειο?
@σαμ4γ
αν ισχυει αυτο με το κρυο απο τον αεραγωγο που δεν κλεινει μιλαμε για μεγαλη αστοχια.
ασχετο αλλα τα κρανη δεν εχουν μεσα πολυουρεθανη που λεει αλλα πολυστερινη.
δεν παιζει. στα 06 βοηθαει το σχημα αυτο. παντα ειχε δικιο οτι το στρογγυλο ειναι πιο ασφαλες αλλα τι να την κανεις την 125% ασφάλεια οταν χανεις απο ανεση/θορυβο/αερισμο/ομορφια κτλ? Ειναι επιλογες του καθε εργοστασιου και η αραι εχει και ιστορια με το lobbying και τα κολληματα της. αν το σχημα του κρανους ειναι αυτο που θα σωσει το κεφάλι σου, το υπολοιπο σωμα εχει φτασει στη θαλασσα.