Πολύ ωραία μηχανάκι - να το χαίρεσαι !
Τα φρένα θα τα άφηνα όπως είναι.
Εγώ έκανα πρόσφατα ένα 20 λεπτο στο Χόκενχαϊμ με το SP2 που έχει πάρει πέρυσι φίλος μου και είναι πολύ πολύ καλό.
Η γεωμετρία και το στήσιμο που έχει το δικό σου και το SP2 είναι εξαιρετική. Τέλεια φρένα, φοβερός κινητήρας/απόδοση και η θέση οδήγησης πολύ καλή (1.90 είμαι).
Φάε λάστιχα και φρένα ! Όλα τα άλλα είναι τέλεια στο εργαλείο !


) που μου φαίνονται πολλά. Επίσης είδα ότι έχουν βγάλει τα Z10 τα οποία είναι ουσιαστικά πιο πολύ για trackdays και όχι για αγώνες κάτι που θεωρώ ότι είναι πιο κοντά στο δικό μου level. Επίσης δεν ψήνομαι να τα αλλάζω και να είμαι βγάλε βάλε κάθε φορά που πάω ή γυρνάω στην πίστα.
Ουσιαστικά απλά ψάχνω να έχουν πιο σταθερή απόδοση σε όλους τους γύρους, δύναμη δεν λείπει επ' ουδενί.
). Ξεκάθαρα είναι και θέμα τύχης αλλά νομίζω δεν τίθεται υπό συζήτηση ότι για να βρεις τα όρια πρέπει να τα περάσεις και αυτό το βλέπω από όλους όσους έχω γνωρίσει κατα καιρούς. Οπότε, προφανώς για εμένα πάντα, το να είμαι 10" πάνω από τους χρόνους που κάνει κάποιος σαν τον Maverick είναι μια σχετική δικλείδα ασφαλείας. Πιθανών κάποιος άλλος στα χρόνια που πηγαίνω εγώ στις πίστες και στα χλμ που χω κάνει σε αυτές (περίπου 600 σε 32 trackdays) να χε φτάσει προ πολλού κοντά στους χρόνους αυτούς. Όπως μου χε πει και παλαιότερα ένας διοργανωτής συζητόντας ακριβώς αυτή την τελευταία πρόταση (μετάφραση από Ισπανικά που βγάζει πιο πολύ νόημα) "ωραία είναι να πέφτουν οι χρόνοι όσο όμως δεν πέφτεις και εσύ από τη μηχανή".