Φιλε συμφωνω απολυτα.
Εν ολιγης, 155 κιλα, 28 λιτρα καυσιμο, Κορυφαιες για την εποχη του αναρτησεις. Απλο και λιτο. στο δικο μου 98 μοντελο, δεν υπαρχει ουτε ιμομπιλαιζερ.
Ενα απλο ηλεκτρολογικο κυκλωμα για τα φωτα και μια ηλεκτρονικη.
Αυτο εμενα μου δινει την ασφαλεια για να παω μακρια και να ξερω οτι δε θα μεινω απο ενα μπλιμπλικι σε ενα χωματοδρομο στη μεση του πουθενα.
Για την αξιοπιστια θα πω οτι ειναι ενα βαθια παρεξηγημενο μοτερ το LC4. Εδω στην Ελλαδα , επεσαν ολοι με τα μουτρα σε ενα μονοκυλινδρο που γαζωνε σε DUKE, και PRESTIGE motard. Τα εσκιζαν με το που τα εβαζαν εμπρος χωρις να τα ζεστανουν.
Οι μαστορες ως επι το πλειστον δεν τα ηξεραν καν.
Εγραψα πιο πανω τη σωστη αλλαγη λαδιων, νουμερο 1 για την αξιπιστια του κινητηρα. Εκτος απο ΚΤΜ εξουσιοδοτημενους / εκπαιδευμενους, ποιος αλλαζε τα λαδια φιλτρα οπως πρεπει? ποιος ηξερε την πολυ σημαντικη διαδικασια της εξαερωσης μετα την αλλαγη λαδιων? αλλιως κραταγε τον αερα μεσα και τα μπεκ εκαναν κενα στον ψεκασμο της μπιελας κυλινδρου.
Εκει κρυβεται ολη η "κακοφημια" της αναξιπιστιας.
Το DR ειναι κι αυτο ενα πολυεργαλειο για το βουνο. Τερας αξιοπιπιστιας! Δεν ειναι τυχαιο που βλεπεις κατι DR να διασχιζουν κατι στεπες σε Ρωσια και Αλασκα. Πριν παρω αυτο, το DR το ειχα στα υποψηφια για αγορα
