Αστειευόμενος το είπε ο Pecco. Καποια ειδησεογραφικα που θελουν clicks δεν το εγραψαν ετσι.
Δειτε εδω πως το ειπε.
https://www.gpone.com/en/2023/09/11/...s-for-him.html
Μην τσιμπατε τόσο ευκολα!
Αστειευόμενος το είπε ο Pecco. Καποια ειδησεογραφικα που θελουν clicks δεν το εγραψαν ετσι.
Δειτε εδω πως το ειπε.
https://www.gpone.com/en/2023/09/11/...s-for-him.html
Μην τσιμπατε τόσο ευκολα!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
περίεργο πράμα πάντως
Ενώ στη ΓΦ1 ΟΛΟΙ θέλουν μια φερράρι να κερδίζει
στο μοτο τζι πι η ντουκάτι σχεδόν ενοχλεί !
ανανήψαντας
αυτο εχει τις ριζες του απο παλια ,οποιος αγοραζε ντουκατι παλιοτερα ακουγε διαφορα υποτιμητηκα απο ατομα που ειχαν γιαπωνεζο πχ πως ακουγεται ετσι σαν πομωνα ,δεν παει αλλο (τελικη),ντουλαπι και διαφορα αλλα χαζα...και ειχαν βολευτει και νοιωθαν πιο γρηγοροι και ολα καλα
ΤΩΡΑ τους ηρθε το αυγο στον Κ....ο με το πανιγκαλε και την επιτυχια τησ ντουκατι και εχουν σκυλιασει με χοντα και γιαμαχα στον πατο η χοτα τοσα χρονια τα επαιρνε στην σειρα η γιαμαχα παλιοτερα τωρα ειναι η ωρα της ντουκατι και γενικα απριλια και κατεμ που το προβλημα
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 16/09/2023 στις 12:36.
εμείς γουστάρουμε οδηγούς
Τι με νοιάζει ποια μάρκα οδηγάει
Το τι καβαλάνε σε τεχνολογία δεν πρόκειται να την δουν ούτε τα τρισέγγονα μου…
Και εγώ GSXR είχα αλλά στα SBK ο πάτος…
Δεν είναι αντικειμενική η διατύπωση σου.
η Ducati το χει κάνει ενιαίο…στα GP ?
ναι !
Κάπου κάπως και επι τα αυτά… η πουτ@να Honda θα πιέσει την Dorna να αλλάξει τους κανονισμούς… και θα έρθει στα ίσια.
στα SBK με τους κανονισμούς όπως ισχύουν
Ας φτιάξουν μηχανή και οι άλλοι , ας πληρώσουν οδηγουσ και να πουν τι λένε οι κανονισμοί ;
Ωραία βγάλε 500 κομμάτια και πάμε με αυτό.
Έτσι και αλλιώς τους κόβει στην εξέλιξη και το ποιο πολύ είναι πλέον stock από την κύλινδρο κεφαλή και κάτω (για μένα που είμαι καταναλωτής αυτό είναι γαματο !)
Καλά κανει λοιπόν η Ducati και βγάζει V4R με 60.000€ και σου λέει… εγώ το έβγαλα και πάω με αυτό και ότι επιτρέπουν οι κανονισμοί.
Στα GP οταν ο Stoner πήγε στην Duca και πέρναγε τον Rossi λες και είχε τραβήξει χειρόφρενο…
Και εκτός της extra δύναμης… σπάσανε το συμβόλαιο με την Michelin για χάρη της Bridgestone
Λεφτά να κόβουν και όλα γίνονται
Το θέμα δεν είναι τι λέμε εμείς αλλά το γενικότερο κλίμα
Αγοράζει ας πούμε η χόντα ένα σαζμάν από τη φ1 ένα σκασμό λεφτά αλλά αυτό δεν ανεβάζει το κόστος.
Τα αεροδυναμικά όμως ή το χολ σοτ το ανεβάζουν
Κάνει σημεία και τέρατα η Χόντα για χρόνια με οδηγούς ομάδες και παρα ομάδες και δεν μιλάει κανείς είναι δικαίωμα τους
Η ντουκάτι όμως έκοψε το Μπαστιανίνι να μην πάρει πρωτάθλημα (όπου έκανε και τεράστιες μλκιες μην το κάνουμε θέμα)
Για να μην κουβεντιάσουμε τη σκανδαλώδη απόσταση που έχουν οι τιμωρίες οι οποίες δεν αφορούν τον Μάρκεζ σχεδόν ποτέ
ούτε ότι έδιωξαν τον Ρινς φέτος που ήταν ο μόνος που κέρδισε (τον έφυγαν πιο σωστά)
Δεν είμαι κανένας φανατικός ντουκατάκιας αλλά κάπου το πράμα ξεφεύγει
Κατανοώ ότι οι μοτοσυκλέτες έχουν γίνει πολύ γρήγορες και φτάνουν σε τελικές κοντά στα 400 πια αλλά ρε φίλε κάπου όπα
γιατί μόνο οι καινοτομίες ντουκάτι στο μικροσκόπιο ?
ανανήψαντας
Αυτη η καραμελα του
" Η Ντουκατι εκανε το GP ενιαιο" καλο ειναι
να σταματησει
Ας κοψουν το λαιμο τους οι αλλοι να φτιαξουν καλο
μοτοσακο που να θελουν οι ιδιωτικες ομαδες να το
αγορασουν-νοικιασουν
Η ΚΤΜ εχει 6 αντι για τα 8 της Ντουκατι
σιγα την διαφορα..Δεν ειδα κανεναν να κλαιγεται για το ενιαιο ΚΤΜ
Καλα τους κανει η Ντουκατι μακαρι και 12 να ειχε στο γκριντ
Δεν το λέω έτσι όπως το κατάλαβες
Εννοώ πάει η νίκη 1-2-3 σχεδόν.
Κάποτε ηταν έτσι με τα NSR 500…
Αλλά επειδή μιλάμε για πρωτότυπα και όλα επιτρέπονται σχεδόν… σήμερα είναι η Ducati… αύριο δεν είναι.
Μπορεί να βρει πατέντα άλλος κατασκευαστής και να υπερτερεί.
Έτσι τους έπιασε στον ύπνο η Honda 1η χρόνια με τον V5 και η Yamaha στον Biaggi δοκίμαζε καρμπυρατέρ γιατί δεν πήγαινε το Μ1.
Πήγε ο Doctor με τον Jeremy και έκανε το Μ1 όπλο… και η Honda τότε πήρε Biaggi, Barros και όποιον άλλον βρήκε και σε όλλους Factory support. Ενιαίο το είχε κάνει τότε αληθινά.
Δεν λέει κάτι στα GP το τι κάνει σήμερα η τάδε μηχανή, σήμερα είναι αύριο δεν είναι.
Τώρα που θα πάει ο Μάρκος στα π@π@ μου…
6 ΠΠ πήρε, δεν έχει να αποδείξει τίποτα.
Τον έχουν κανει τον Βασιλακη που γυαλίζει παπούτσια στα GP.
Το ίδιο ισχύει για τον βαψομαλλιά…που κλαίγεται !
Δεν λέει ότι δεν είναι ανάπηρος σαν τον Wayne…
Lorenzo πήρε ΠΠ με 1 κινητήρα μείον στην Yamaha
Doctor από υπάλληλος σε επιχειρηματία, και στα 2 πετυχημένος
Stoner τους έκανε χαβαλέ και πήγε να ψαρεύει…
Το άστρο του καθενός κάποια στιγμή σβήνει και κάποιου άλλου ανάβει.
5λεπτο βίντεο από το τεστ
https://uptostream.link/yfnkj9vsvfqw
Τι τρελό αγώνα είδαμε χτες στην F1….. oh wait. Λάθος forum :P
Τη συμπαθούμε - δεν τη συμπαθούμε πρέπει να αναγνωρίσουμε στη Ντουκάτι ότι δεν σταμάτησε ποτέ να προσπαθεί να φτάσει εδώ που έφτασε, δοκίμασε ό,τι υπήρχε από αεροδυναμικής άποψης και οι κινητήρες της ήταν σχεδόν πάντα στην τριάδα από πλευράς ισχύος.
Όλοι τη χλευάζαμε όταν άρχισε να φοράει βοηθήματα στην καρίνα και στους τροχούς και αν μπορούσε να βάλει και αλεξίπτωτο για το φρενάρισμα θα το είχε δοκιμάσει
Για εμένα άξια λοιπόν είναι στην κορυφή.
Morbi στην Pramac!
Είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα τα πάει μετα απο τόσο καιρό. Θα έχει πλάκα αν αρχίσει να "ράβει" πάλι!
ΤΟΥΛΙΠ για να το ξαναδουμε!!
https://fullraces.com/f1-singapore-g...23-formula-one
Πρόγραμμα και ώρες του 10ου γύρου WSBK στο Aragon της Ισπανίας από 22 έως 23 Σεπτεμβρίου 2023 – Ώρες των δοκιμαστικών και των Αγώνων
https://bikerspirit.net/main/program...ai-ton-agonon/
Parking
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 19/09/2023 στις 21:20.