MANUFACTURERS' RECALL
The shock absorber on your Moto Guzzi V100 Mandello (Aviazione Navale) may be faulty, which can cause it to break and detach from its mounting point, resulting in a loss of vehicle control, creating a risk of an accident.
Check our website for the production dates.
FEMA, Europe's leading motorcyclists' organisation, shows you all recalls: www.femamotorcycling.eu/recalls
God damn...
The Dirty Harry
Άραγε θα προλάβουν να κάνουν φέτος και τις 3 ανακλήσεις;
εντάξει, αναλώσιμο απο προμηθευτή είναι.. δουλεύει το μηχανάκι![]()
αφού υπάρχουν ΒΛΑΚΕΣ ...
καλά κάνουν οι απατεώνες και τους τα παίρνουν ...
(ο αγοραστής θα περιμένει την μοτό που αγόρασε μέσω facebook - marketplace (λογικά)...να ερθει με το βαπόρι απο την περσία -που λέει και το ασμα...)
https://www.protothema.gr/greece/art...n-eftase-pote/
Ο βλάκας είναι ο "πωλητής".
Κατάθεση του έκανε οπότε τον βρίσκουν.
Ο αγοραστής, ένα παιδί 19χρονών πίστεψε τα λόγια κάποιου. Αφελής ναί. Βλάκα δεν θα τον έλεγα εφόσον έγινε κατάθεση.
Περισσότερη ασφάλεια έχει αυτή η συναλλαγή απο τις αγορές απο το aliexpress που δεν υπάρχει paypal.
Προσωπική υπενθύμιση: Να μήν πηγαίνω κόντρα στο ΑΙ των Google/Facebook/Twitter/Insta.... Χαμένος χρόνος.
https://www.imdb.com/title/tt11464826/
Στην αγορά χονδρικής τα πράγματα είναι όπως ήταν και πρίν 30 χρόνια. Εμπορική πίστη, μέρος της χονδρικής..
Το paypal να το προσέχουμε γιατί στην ουσία η "αγορά" παγκόσμια ζητά "friends and family" χαρακτηρισμό
για να μην μπορεί ο αγοραστής να ακυρώσει την πληρωμή ενώ παραλαμβάνει.
Η χρήση του σε καταστήματα που φορολογούνται είναι αντίστοιχη της κάρτας.
Σε αυτά όμως οι τιμές δεν είναι χονδρικής.
Έχετε υπόψιν μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε το παιδί με κάποιο τρόπο.
Το πρόβλημα έχει να κάνει αποκλειστικά με την συνδεσμολογία από την KYB, η MG πήρε τις αναρτήσεις και απλώς τις κούμπωσε πάνω στις μηχανές. Θα μου πεις "γιατί δεν τις ελέγχουν μια-μια όταν τις τοποθετούν;"....Αυτό είναι ένα εύλογο ερώτημα για το οποίο θα πρέπει να απαντήσει η MG. Το ότι δημοσιεύτηκε μια ανάκληση δεν σημαίνει πως η μάρκα είναι για τα μπάζα, ανακλήσεις κάνουν όλες οι εταιρείες.
Ανακλήσεις σε θέματα ασφαλείας φρένων,τροχών,και αναρτήσεων για μένα είναι απαράδεκτες εκ των υστέρων,και για μένα δείχνουν εγκληματική αμέλεια και προχειρότητα.Τι να την κάνω την ανάκληση άμα μου σπάσει η ανάρτηση και σκοτωθώ η φύγει η δαγκάνα,η σπάσει το ρουλεμάν;;; Αυτά πρέπει να τα δοκιμάζουν εκτενώς πριν γίνει το κακό,μετά είναι αργά.Δεν μιλάμε για ανάκληση επειδή στραβοβιδωθηκε η χούφτα στο τιμόνι.
Είναι αρκετά επικίνδυνο πράγματι. Πριν από αρκετά χρόνια είχε τύχει σε γνωστό μου ελαττωματικό αμορτισέρ στον μπροστινό αριστερό τροχό του αυτοκινήτου. Τον πέταξε έξω σε στροφή στο αντίθετο ρεύμα, αλλά ευτυχώς δεν υπήρχε διερχόμενο αμάξι από απέναντι.
Καινούριο σχετικά ακριβό ιταλικό αμάξι και απλά του είπαν "αστοχία υλικού". Αλλάχθηκε στα πλαίσια της εγγύησης, αλλά αυτό είναι το λιγότερο σε τέτοιες περιπτώσεις. Να μη σου τύχει...
Στα Honda NC 700 φημολογείται ότι μετά τις 400.000 χιλιόμετρα σπάει το τιμόνι, αν έχει φάει μερικά πεσίματα και έχει ξαναϊσιωθεί.![]()
Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 02/10/2023 στις 12:08.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.