https://www.motomag.gr/news/nea-mont...lages-gia-2024
19'' και tubeless
καποιοι εδω μεσα θα χαρουν
https://www.motomag.gr/news/nea-mont...lages-gia-2024
19'' και tubeless
καποιοι εδω μεσα θα χαρουν
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Για το adv sports λεει το αρθρο και μονο μπροστα ...οτι να ναι ουτως ή αλλως τουμπλες εχει και τωρα . Η διασταση αλλαζει ...για πισω δε λεει κατι .
Αν δεν βγει καπου να το δουμε , οτι και να λεμε εικασιες κανουμε
(Έκανα ίδιο ποστ και στο τοπικ AFRICA II.. Αν κριθεί ας συγχωνευτούν τα δύο θέματα ή να μείνει αυτό μόνο για το DCT; )
Τελικά η απλή έκδοση διατηρεί τον 21" μπροστά, ενώ η Adventure sports αποκτά τροχό 19". Αμφότερα tubeless..
https://www.bikeit.gr/nea-montela-ho...ousiastike?m=1
https://www.bikeit.gr/nea-montela-ho...parousiasi?m=1
στα 18+ που εχει φτασει απευθυνεται μονο σε αυτους που θελουν το dct και το ονομα χοντα.
σωστές και οι δύο παρεμβάσεις στα δύο μοντέλα
you rise you fall you're down then you rise again
Ήταν κάτι που έπρεπε να έχει γίνει πολύ καιρό και στην απλή έκδοση. Βέβαια ακόμα δεν έχω βρει άκρη για το τι γίνεται σε ενδεχόμενο στράβωμα αυτού του είδους των ζαντών και αν υπάρχει σοβαρή (και κατά προτίμηση σχετικά οικονομική) λύση μιας και ο κύριος που ήταν στη Θεοφιλοπούλου και ίσιωνε χωρίς τόρνο έχει κλείσει εδώ και χρόνια λόγω θέματος υγείας. Με πρόχειρες ερωτήσεις σε λαστιχάδικο πήρα και πρόχειρες απαντήσεις τύπου ''τον έχεις πιει κλπ''
Πάντως είναι πανέμορφα τα άτιμα!
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Τις λιώνουμε πολλά χρόνια στα gs, είναι πολύ δύσκολο να πάθουν ζημιά.
Ακτινολόγηση γίνεται αν για κάποιο λόγο τις λύσεις αλλά για να χρειαστούν ακτινολόγηση από κτύπημα, στο στεφάνι θα είναι τόση η ζημιά
που δεν θα έρχεται.. αν υπάρχει σαν ανταλλακτικό τις πλέκεις.
Φαντάζομαι θα έχουν κυκλοφορήσει και ανεξάρτητοι κατασκευαστές στεφανιών με ακόμα καλύτερες επιδόσεις
αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι θα σε απασχολήσει ποτέ.
Μην το λες γιατί το Africa 1000 που είχα οδηγήσει είναι τόσο μαγικό χαλί που ακόμη και στα σπαστήρια θα πάει κανείς γρήγορα. Αυτές οι tubeless δε θεωρούνται τόσο ανθεκτικές. Στα GS1200 είχα διαβάσει αρκετούς με στραβές ζάντες χωρίς καν να μπαίνουν χώμα. Καλά μεταξύ μας με το οδικό δίκτυο που έχουμε δε χρειάζεται να μπεις χώμα για να την πάθεις.
Στο δια ταύτα, στη χειρότερη πας για στεφάνι από ότι κατάλαβα.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Είναι από τις λίγες φορές που η Honda με κάνει να νιώθω πως "ακούει" και το κάπως πιο ψαγμένο κοινό και ξεφεύγει λίγο από τις συνηθισμένες προσταγές του marketing (ok, όχι εντελώς).
Ανυπομονώ να δω τη συμπεριφορά της AS που επέλεξε όχι μόνο τον 19αρη εμπρός τροχό (παρακαλούσα από τότε που εμφανίστηκε για αυτό) αλλά παράλληλα και τη διατήρηση του 18άρη πίσω μεγαλώνοντας μάλιστα κατά τι τις διαδρομές των αναρτήσεων. Τη λύση 19/18 την είχα δει μόνο από τη Triumph.
Ευπρόσδεκτη και η αύξηση ροπής κατά 7Nm -σε 750 στροφές χαμηλότερα- καθώς και η παραμονή στην ίδια ιπποδύναμη (να ένα μαρκετινίστικο δόλωμα που δεν εφαρμόσανε κι ευτυχώς).
Τη θεωρούσα πάντοτε την ομορφότερη On/Off αλλά μου έλλειπαν κάποια πράγματα...και να που επιτέλους πέρα από το εμφανισιακό συνδυάζει και όλα τα στοιχεία που θα ήθελα σε αυτή τη κατηγορία. Ανυπομονώ να την οδηγήσω.
Βάζω και την απλή εκδοχή στο τρικολόρε καθώς δεν ανέβηκε από τον @giorgosb και θεωρώ πως είναι χάρμα οφθαλμών σε αντίθεση με τη σύγχρονη τρικολόρε εκδοχή της AS που δεν μου αρέσει και τόσο.
Τελευταία τροποποίηση από STF; 04/10/2023 στις 23:22.
Το μεγάλο ερώτημα τώρα. Πότε μας έρχεται άραγε; θα προλάβουμε τον Νοέμβρη;
Το μεγαλο ερωτημα ειναι ποσο θα κοστισει η βασικη εκδοση .
Θα χρεωθουν οι αναβαθμισεις και αν ναι πόσο.
Ναί εφόσον υπάρχουν τεχνικοί που το αναλαμβάνουν. Νομίζω ξέρω δύο, έχουν πληθήνει όμως αυτά τα στεφάνια
είναι λογικό να υπάρχουν και άλλοι τεχνικοί πλέον. Δεν είναι περίεργο, μπελαλίδικο είναι.
Μπήκε πολύς κόσμος στο 1200, εν το μεταξύ το σύνολο σου δίνει την εντύπωση πως καταπίνει τα πάντα.
Δεν είναι δύσκολο να παρασυρθείς και να τα κτυπάς στην πόλη. Ειδικά αν έχεις συνηθίσει σε ελαφρύτερο σύνολο με 21" ή είναι πρώτη φορά από 17 σε 19..
Στα παλαιότερα έκανα βαριά χρήση και ταξίδια, είχε χάσει λίγο ο πίσω, ήξερα πως μπορώ να τα πάω στην αντιπροσωπεία και να μου δώσουν refurbished με κανα 350αρι νομίζω. Γνώριζα μέσω του μηχανικού και τους τεχνικούς που έπλεκαν αλλά δεν εξελίχθηκε καθόλου και δεν ασχολήθηκα (~120000χλμ)
https://www.honda-motorcycles.gr/ran...0L4/technical/
Ιδού. +500€ από την προηγούμενη έκδοση