Σαν αφόρητα ψείρας αναβάτης, όπως θα διαπιστώσεις, πρέπει να ομολογήσω πως ναι!
Μετά από δοκιμή όλων σχεδόν των ημισυνθετικών της αγοράς είχα καταλήξει στο BelRay 10w – 40 Synthetic Ester Blend ως το καλύτερο για την (σοβαρή) περίπτωσή μου
Τα πλήρως συνθετικά τα απέφευγα γιατί είχα κακή εμπειρία όταν τα πρωτοχρησιμοποίησα (γλιστρούσε ο συμπλέκτης και κάτι άλλα ψιλά).
Μετά από χρόνια λοιπόν δοκίμασα το φουλ συνθετικό Amsoil Metric 10w - 40 και από τότε το παντρεύτηκα!
Σε σύγκριση με το εξαιρετικό BelRay που προανέφερα:
Χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας, έκανα στατική δοκιμή με χρονόμετρο και πρακτική σε τυπική διαδρομή και, το κυριότερο, το κατάλαβα στην πράξη.
Οι ταχύτητες μπαίνουν μόνες τους με το που ακουμπάω τον λεβιέ. Ναι, η πρώτη χτυπάει ακόμη κάποιες φορές αλλά με όχι με τραγικό ήχο.
Αισθητά πιο ομαλή λειτουργία σε όλες τις συνθήκες, λιγότεροι κραδασμοί.
Σε σύγκριση με άλλα συνθετικά μηδέν γλίστρημα συμπλέκτη, μηδέν κατανάλωση λαδιού αλλά ούτως ή άλλως δεν έκαιγε ποτέ σταγόνα λάδι.
Το μόνο κακό είναι ότι είναι αμερικάνικο και το μονό μπουκάλι είναι σε quarts άρα κάτι λιγότερο από ένα λίτρο κι έτσι πρέπει να έχω ένα μπουκάλι μπαλαντέρ και να αγοράζω κανονικά δύο για κάθε αλλαγή που προβλέπεται για το Er. Τετράλιτρο – γαλόνι νομίζω δε φέρνουν στην Ευρώπη, τα σχεδόν μονόλιτρα τα φέρνει ο Τζαμπαόλας στη Θεσσαλονίκη.
Όπως προφανώς καταλαβαίνεις κανένα λάδι δεν θα μετατρέψει ξαφνικά έναν κινητήρα σε ηλεκτρικό και οι αναβάτες, οι μοτοσυκλέτες και οι χρήσεις αυτών διαφέρουν και ποικίλουν οπότε μη δένεις κόμπο τα παραπάνω απλώς κράτα τα υπόψη σαν μία γνώμη
