Σελίδα 606 από 666 ΠρώτοΠρώτο ... 106506556596601602603604605606607608609610611616656 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 9.076 έως 9.090 από 9987

Θέμα: Ο καφενές vol.2

  1. #9076
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.432
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Μοιρολάτρες αυτή η μάστιγα.
    Τα ηλεκτρονικά είναι επικουρικά, εμείς κάνουμε τη δουλειά. Μη γίνεστε παναβούρηδες γιατί θα το πληρώσετε ακριβά.
    Εξασκηθειτε στο φρενάρισμα όσο περισσότερο μπορείτε. Σώζει ζωές.
    Αυτό ίσχυε στην προ Abs εποχή,και στους αγώνες.Τωρα η εξάσκηση δεν έχει νόημα, διότι πλέον για το ΜΗ μπλοκάρισμα του τροχού σε συνάρτηση με την μικρότερη απόσταση ακινητοποιησης,(για το οποίον γινόταν η εξασκηση )το κομπιούτερ είναι πιο γρηγορο από οποιονδήποτε ανθρώπινο εγκέφαλο.Οταν θα σου τύχει η στραβή,τα πατάς όλα με την μέγιστη δύναμη,και το Abs σου ρυθμίζει τα υπόλοιπα.Παλαιοτερα ανάλογα με την πείρα σου,και την όποια εξάσκηση ,περίμενες κάποιο αποτέλεσμα.Η εξάσκηση σήμερα περιορίζεται στην απαλή η όχι χρήση του φρένου,στην απλή καθημερινή οδήγηση,και στην χρήση πριν την είσοδο σε στροφή,που εκεί αν δεν έχεις cornering abs έχεις μειονέκτημα.

  2. #9077
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Αυτό ίσχυε στην προ Abs εποχή,και στους αγώνες.Τωρα η εξάσκηση δεν έχει νόημα, διότι πλέον για το ΜΗ μπλοκάρισμα του τροχού σε συνάρτηση με την μικρότερη απόσταση ακινητοποιησης,(για το οποίον γινόταν η εξασκηση )το κομπιούτερ είναι πιο γρηγορο από οποιονδήποτε ανθρώπινο εγκέφαλο.Οταν θα σου τύχει η στραβή,τα πατάς όλα με την μέγιστη δύναμη,και το Abs σου ρυθμίζει τα υπόλοιπα.Παλαιοτερα ανάλογα με την πείρα σου,και την όποια εξάσκηση ,περίμενες κάποιο αποτέλεσμα.Η εξάσκηση σήμερα περιορίζεται στην απαλή η όχι χρήση του φρένου,στην απλή καθημερινή οδήγηση,και στην χρήση πριν την είσοδο σε στροφή,που εκεί αν δεν έχεις cornering abs έχεις μειονέκτημα.
    δεν είναι όλα τα abs τα ίδια και με την εξάσκηση κάτι μπορείς να σώσεις

    δοκίμασε φρένο πανικού σε ducati/bmw και σε yamaha
    Προσωπική υπενθύμιση: Να μήν πηγαίνω κόντρα στο ΑΙ των Google/Facebook/Twitter/Insta.... Χαμένος χρόνος.
    https://www.imdb.com/title/tt11464826/

  3. #9078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    ...και στην χρήση πριν την είσοδο σε στροφή,που εκεί αν δεν έχεις cornering abs έχεις μειονέκτημα.
    Θα σταθώ απλώς σε αυτό το εντελώς αντιφατικό σημείο. Δεν ξέρεις τί λες. Σε παρακαλώ σταμάτα να δίνεις συμβουλές.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #9079
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Θα σταθώ απλώς σε αυτό το εντελώς αντιφατικό σημείο. Δεν ξέρεις τί λες. Σε παρακαλώ σταμάτα να δίνεις συμβουλές.
    Μάλλον χρειάζεται κι ένα θέμα με τίτλο "Παναβούριες θεωρίες". Έχει κουράσει πολύ το όλο θέμα και δυστυχώς το μπλοκάρισμα μέλους δεν αρκεί.

  5. #9080
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Το ABS βοηθάει πολύ και σώζει καταστάσεις, αλλά νομίζω ότι οι περισσότερες υλοποιήσεις του δεν λαμβάνουν υπόψη τη συσπείρωση της ανάρτησης και τη μεταφορά βάρους. Όταν αιφνιδιαστείς και φρενάρεις ακαριαία, ναι μεν το ABS θα φροντίσει να μην μπλοκάρουν οι τροχοί, αλλά δεν θα πετύχεις το ιδανικό φρενάρισμα, διότι δεν θα αξιοποιήσεις τη βέλτιστη πρόσφυση που θα είχες αυξάνοντας την πίεση που ασκεί το βάρος της μοτοσυκλέτας στον μπροστινό τροχό.

    Αν δεν απατώμαι, χρειάζεσαι λίγο περισσότερο πίσω φρένο στην αρχική φάση φρεναρίσματος, ώστε να συσπειρωθεί προς τα κάτω η μοτοσυκλέτα, πριν συσπειρωθεί προς τα μπροστά. Σε μελλοντικές εκδόσεις με C-ABS ίσως τα προβλέψουν κι αυτά στο λογισμικό του ABS.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  6. #9081
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.621
    别废话了。

    Και δεν έχω κάτι άλλο να πω.
    Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
    The Dirty Harry

  7. #9082
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.303
    Αυτο ακριβως...τιποτα αλλο!!
    Ride(s) the wind of change...

  8. #9083
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Εμενα σαν ΜΕΣΟ καταναλωτη με ενδιαφερει οταν παω να αγορασω μηχανη ,και εχω να διαλεξω μεταξυ δυο ομοειδων μηχανων της ιδιας κατηγοριας,η και διαφορετικης κατηγοριας,πια φρεναρει σε μικροτερη αποσταση στις ιδιες συνθηκες που θα τις οδηγησω.Τα υπολοιπα ειναι επι θεωρητικης βασεως,για εξειδικευμενη συζητηση.Συνηθως οταν σου τυχει η στραβη,ακαριαια και ασυνειδητα τα πατας ολα,και δεν εχεις τον χρονο ,να δεις ουτε αισθηση ουτε τιποτα.Εκει παιζουν τα ηλεκτρονικα,τα λαστιχα,και εκει μετρανε και τα εκατοστα ακομα,τα οποια ρυθμιζονται πλεον απ την μοναδα ABS,γιατι ΔΕΝ προλαβαινει ο αναβατης να σκεφθει.Αμα ζησεις ,συζητας με τους αλλους αν ειχανε η οχι, καλη ή κακη αισθηση.Αν η καλλιστη αισθηση συνδυαζεται με την ελαχιστη αποσταση,τοτε ΑΡΙΣΤΑ,αν παλι εχεις την χειροτερη αισθηση με την ελαχιστη αποσταση ,χεστηκα για την αισθηση.Αν παλι εχεις την καλυτερη αισθηση,με την μεγαλυτερη αποσταση τοτε,να την χεσω την αισθηση.Ενας απ τους λογους που πηρα το voge ηταν και οτι ειχε το καλυτερο φρεναρισμα στο συγκριτικο του ΜΟΤΟ.Σε αποσταση φρεναρισματος.Η αισθηση βοηθουσε μεχρι που εξελιχθηκε το ABS,απο κει και μετα τα ηλεκτρονικα και οι αισθητηρες,αντιμπλοκαρισματος,πηραν τον λογο.Προς οφελος ολων μας.Καλα φρεναρισματα.
    Panavour έχεις αρχίσει και κουράζεις πολύ.
    Καταρχάς το παρουσιάζεις σαν να εξαρτάται το φρενάρισμα της μοτοσυκλέτας μόνο απο τη τεχνολογία του abs...
    Δεν είναι έτσι.... Αν φρενάρεις σωστά και προοδευτικά είτε έχεις είτε δεν έχεις abs, θα φρενάρεις σε μικρότερη απόσταση απο το αν θα τσαρούχωνες ξαφνικά τα φρένα για να πιάσει το abs.
    Το abs σε βοηθάει κιόλας, να βρείς απο την αίσθηση που σου δίνουν τα φρένα, ποιό είναι το όριο της μοτοσυκλέτας (σε κάποιες μοτοσυκλέτες βέβαια, που υπάρχει πληροφόρηση...)

    Μετά, συγκρίνεις 2 μοτοσυκλέτες τελείως διαφορετικής κατηγορίας και αφήνεις να εννοηθεί, οτι είναι αν όχι ο σημαντικότερος, ένας απο τους σημαντικότερους παράγοντες στην επιλογή μοτοσυκλέτας, το σε πόσα μέτρα θα φρενάρει.
    Αφού λοιπόν είναι τόσο σημαντικό για εσένα, μην κοιτάς άλλη κατηγορία, εκτός απο ss. Αυτά έχουν τα καλύτερα φρένα στις συνθήκες που θα τις οδηγήσεις.

    Το μεγαλύτερο ρόλο στο φρενάρισμα μετά τα λάστιχα, τον παίζουν οι αναρτήσεις και όχι τα φρένα αυτά καθε αυτά.
    Είναι τελείως άτοπο να συγκρίνεις μία μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί για να έχει και off road δυνατότητες, με μία που δεν μπορεί να μπεί χώμα ούτε για πλάκα...

    γράφεις:
    Η αισθηση βοηθουσε μεχρι που εξελιχθηκε το ABS,απο κει και μετα τα ηλεκτρονικα και οι αισθητηρες,αντιμπλοκαρισματος,πηραν τον λογο

    Αυτή η πρόταση είναι τόσο λάθος που πραγματικά αναρωτιέμαι πώς την έγραψες...
    Το ιδανικό φρενάρισμα, γίνεται προοδευτικά και το abs πρέπει να πιάσει ίσα που, στο τέλος. Αν δεν έχεις αίσθηση, το abs θα πιάσει όποτε νάναι... Αν τύχει και πιάσει τη σωστή στιγμή, τότε θα φρενάρεις σε μικρή απόσταση, αν πιάσει όμως απο την αρχή, τότε η απόσταση θα είναι πολύ μεγαλύτερη...
    Αυτό που είπε λοιπόν η απάντηση του ΜΟΤΟ, είναι οτι με το κινέζικο, δεν μπορείς να επαναλάβεις το ίδιο φρενάρισμα, γιατι δεν νοιώθεις τίποτα και πιάνει το abs όποτε νάναι...

    Αν εσύ τώρα τσαρουχώνεις τα φρένα πάντα και εξαρτάσαι απο το abs για να σταματήσεις, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να μάθεις πώς φρενάρει σωστά η μοτοσυκλέτα και γιατι το abs σε βοηθάει να βρείς τα όριά της. Γιατι ακόμα και να πάρεις τη μοτοσυκλέτα που το ΜΟΤΟ έχει γράψει οτι σταματάει στη μικρότερη απόσταση, δεν θα μπορέσεις να πιάσεις ποτέ αυτό το νούμερο.

  9. #9084
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.079
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ όταν διαβάζω για αποτελέσματα φρεναρίσματος 53,68 μέτρα δεν δίνω και πολύ βάση.
    Είμαι σίγουρος ότι έχουν γίνει φιλότιμες προσπάθειες για ένα όσο το δυνατόν πιο ελεγχόμενο περιβάλλον στις δοκιμές αλλά
    από τη φύση του είναι αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο στο δρόμο, τουλάχιστον σε επίπεδο ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ του μέτρου.
    Φυσικά το κάθε περιοδικό καλά κάνει και προσπαθεί για το καλύτερο.
    Οπότε το προσπερνάμε και τελείωσε.
    Το ίδιο και με τα διάφορα 0-100 που δημοσιεύουν διάφορα περιοδικά.
    Πέρα από αυτό ο μέσος αναβάτης δεν έχει καμιά σχέση με τον μέσο δοκιμαστή, ο οποίος δεν θα αφήσει το ABS να επέμβει προκειμένου να πετύχει την ελάχιστη απόσταση
    και θα το κάνει και αρκετές φορές πετυχημένα ώστε να βγει μια αντικειμενική μέτρηση.

  10. #9085
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.082
    επίσης το abs με το ηλεκτρονικό κύκλωμα του "δεν φρενάρει", απλώς σε συνθήκες ολισθηρού οδοστρώματος "δεν μπλοκάρει"

    αυτά που φρενάρουν(ως παράγοντας επιδόσεων φρένου) είναι οι συνδυαστικές επιλογές δαγκάνα-τρόμπα-τακάκια
    you rise you fall you're down then you rise again

  11. #9086
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.641
    Ακουγα ραδιο απο αγγλία.. ή ολλανδία, πρόσφατα και πήρε το αυτί μου μια πρόταση μοτοσυκλετιστών να αναλάβουν
    την εισαγωγή των κινέζικων sportster.

    Αν κάποιος φίλος από το εξωτερικό ακούσει κάτι ας μας πει, δεν μπορώ να βρω κάτι άλλο.

  12. #9087
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.442
    Είναι από το 2015 το άρθρο, αλλά δεν ήξερα ότι υπήρχε κάτι τέτοιο..

    Παρίσι made in China -11 πόλεις τις οποίες η Κίνα «αντέγραψε» από τον υπόλοιπο κόσμο
    Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..

  13. #9088
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.232
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgosb Προβολή μηνύματος
    Είναι από το 2015 το άρθρο, αλλά δεν ήξερα ότι υπήρχε κάτι τέτοιο..

    Παρίσι made in China -11 πόλεις τις οποίες η Κίνα «αντέγραψε» από τον υπόλοιπο κόσμο
    Άρρωστοι.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  14. #9089
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.432
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgosb Προβολή μηνύματος
    Είναι από το 2015 το άρθρο, αλλά δεν ήξερα ότι υπήρχε κάτι τέτοιο..

    Παρίσι made in China -11 πόλεις τις οποίες η Κίνα «αντέγραψε» από τον υπόλοιπο κόσμο
    μια χαρα,μακαρι να το καναμε κι εμεις.αληθεια εμεις απο που εχουμε αντιγραψει,αυτες τις πολεις εκτρωματα που εχουμε??
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  15. #9090
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.725
    Δεν ειναι τραγικό που αντεγραψαν μερικές πόλεις. Τραγικο ειναι που είναι άδειες.

Παρόμοια θέματα

  1. Σ/Κ στα Τζουμέρκα, Vol. II
    από apapadop στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2007, 13:17
  2. Mια ιστορια θα σας πω....[vol.2]
    από fantacid στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2007, 11:01
  3. οτε και αυξήσεις vol.2
    από akaposto στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2005, 22:23
  4. Sete ole!!!! Vol 2
    από Electra στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2004, 15:00
  5. Καλημέρες Vol.2
    από real_hope στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 14:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF