Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 132

Θέμα: ΓΑΜΩ ΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ-1

  1. #106
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Μια πουτ'αναφέρατε... Αυτοί οι πιλότοι των F16 είναι επίσης ταλαντούχοι υπεράνθρωποι ή κοινοί θνητοί που εκπαιδεύονται στη σχολή;

    Άμα δηλαδή εγώ έχω ταλέντο μπορώ να πάω στην Ικάρων και να πω ήρθα;

    ΜΗΝ συγκρινετε ρε παιδια με τους πιλοτους των μαχητικων!

    Ουτε εδω υπαρχει καποια σχεση, εκτος απο την απολυτη τιμη των "g".

    Οι πιλοτοι, οπως και οι οδηγοι των μηχανων, "τρωνε" τα "g" στην καθετη του σωματος, απο το κεφαλι προς τα ποδια, που εχει και την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αντοχη το ανθρωπινο σωμα!

    Οι πρωτοι μαλιστα (που τρωνε και περισσοτερα, απ' τους δευτερους) φορανε και anti-g στολες, με αποτελεσμα να εχουν πολυ μικροτερη επιβαρυνση!

    Πλευρικα "g" (3,5- 5) ΔΕΝ δεχεται κανεις απο τους παραπανω!

    Και ΔΕΝ ειναι μονο θεμα εξασκησης (φυσικης καταστασης), μιας και σ' αυτες τις ακραιες συνθηκες, πρεπει να κανουν και τις πιο "λεπτες" κινησεις ...


    Φυσικα και παρακολουθω ΚΑΙ το MotoGP, αλλα ΔΕΝ αντεχω να ισοπεδωνουν και την Formula1 ...


    Και δη ανθρωποι που ΔΕΝ εχουν οδηγησει ΠΟΤΕ αγωνιστικο αυτοκινητο (ακους Θανε) !!!

    :rotflmao:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  2. #107
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    ΜΗΝ συγκρινετε ρε παιδια με τους πιλοτους των μαχητικων!

    Ουτε εδω υπαρχει καποια σχεση, εκτος απο την απολυτη τιμη των "g".

    Οι πιλοτοι, οπως και οι οδηγοι των μηχανων, "τρωνε" τα "g" στην καθετη του σωματος, απο το κεφαλι προς τα ποδια, που εχει και την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αντοχη το ανθρωπινο σωμα!

    Οι πρωτοι μαλιστα (που τρωνε και περισσοτερα, απ' τους δευτερους) φορανε και anti-g στολες, με αποτελεσμα να εχουν πολυ μικροτερη επιβαρυνση!

    Πλευρικα "g" (3,5- 5) ΔΕΝ δεχεται κανεις απο τους παραπανω!

    Και ΔΕΝ ειναι μονο θεμα εξασκησης (φυσικης καταστασης), μιας και σ' αυτες τις ακραιες συνθηκες, πρεπει να κανουν και τις πιο "λεπτες" κινησεις ...


    Φυσικα και παρακολουθω ΚΑΙ το MotoGP, αλλα ΔΕΝ αντεχω να ισοπεδωνουν και την Formula1 ...


    Και δη ανθρωποι που ΔΕΝ εχουν οδηγησει ΠΟΤΕ αγωνιστικο αυτοκινητο (ακους Θανε) !!!

    :rotflmao:
    Ναι θυμάμαι πόσο σε θαύμαζα τότε με τη στολή σου μέσα στη F1...

    Εκτός και αν εννοείς το playstation (τον εξομοιωτή ) που έχουμε γράψει κι εκεί κάποιες ώρες ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ!

    Αλλά για πες μου ρε συ Χρήστο... πώς τα τρώει από το κεφάλι προς τα ποδια τα G ο οδηγός της μοτοσυκλέτας;. Κατά την προσγείωση;

    Φλομώσαμε στα G...
    Θάνος..

  3. #108
    Εσεις ποσα G φαγατε σημερα;;;;


    Εεεε 3 γιατι με 3g την ημερα ...!!!!!! (ακαταλληλον)

  4. #109
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    ........

    Πλευρικα "g" (3,5- 5) ΔΕΝ δεχεται κανεις απο τους παραπανω!

    .....

    Χρηστε; Υποθετικά τώρα.. λέμε.... φοράς την Anti-g στολή σου και σε βάζουν μπροστά σε 2θέσιο F-16.... και κάποια στιγμή ο πιλότος αρχίζει τα roll.... (αυτό που περιστρέφεται το αεροπλάνο στον καταμήκη άξοπνα του).... Πόσα ΠΛΕΥΡΙΚΑ G θα φας και σε πόση ώρα θα λιποθυμήσεις;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #110
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Ναι θυμάμαι πόσο σε θαύμαζα τότε με τη στολή σου μέσα στη F1...

    Δεν ειπα για μονοθεσιο, ρε καμενε ...

    Για αγωνες ειπα, αλλα δυστυχως οχι με μεγαλη εμπλοκη, μιας και ΔΕΝ ειχα τα "μεσα", για να εχω δικο μου αυτοκινητο ...

    Λιγους αγωνες, σποραδικα και ΠΟΛΛΕΣ δοκιμες ...

    Προσφατα ('95 ή '96 θα κοιταξω ) ηταν ο τελευταιος, αναβαση Πορταριάς, εχω και φωτο ...

    :rotflmao:


    Αλλά για πες μου ρε συ Χρήστο... πώς τα τρώει από το κεφάλι προς τα ποδια τα G ο οδηγός της μοτοσυκλέτας;. Κατά την προσγείωση;

    Φλομώσαμε στα G...

    Οταν στριβει πλαγιασμενος, σε ανοικτη στροφη (που δεχεται και την μεγαλυτερη δυναμη), τα 1,5 - 2,5 που φτανει να δεχεται, πως τα δεχεται καμαριμ' ? :wacko:

    Κι εισαι και του Πολυτεχνειου γαμωτ ...

    :rotflmao:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  6. #111
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
    Οταν στριβει πλαγιασμενος, σε ανοικτη στροφη (που δεχεται και την μεγαλυτερη δυναμη), τα 1,5 - 2,5 που φτανει να δεχεται, πως τα δεχεται καμαριμ' ? :wacko:

    Κι εισαι και του Πολυτεχνειου γαμωτ ...

    :rotflmao:
    Δικαίωμα...
    Θάνος..

  7. #112
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Χρηστε; Υποθετικά τώρα.. λέμε.... φοράς την Anti-g στολή σου και σε βάζουν μπροστά σε 2θέσιο F-16.... και κάποια στιγμή ο πιλότος αρχίζει τα roll.... (αυτό που περιστρέφεται το αεροπλάνο στον καταμήκη άξοπνα του).... Πόσα ΠΛΕΥΡΙΚΑ G θα φας και σε πόση ώρα θα λιποθυμήσεις;

    Προσωπικα, ΑΜΕΣΩΣ!

    :rotflmao:


    Σοβαρα τωρα ... ( )

    Στο "roll" ειναι λιγα (καπου στο 1,5 - 2) τα πλευρικα και ΔΕΝ χρειαζεσαι προστασια, οπως και ΔΕΝ σε προστατευει εξ' αλλου η στολη ...

    Εκει που γινεται το μεγαλο πατατρακ, ειναι στο αναποδο loop, που ανεφερες πιο πανω!
    Εδω η στολη ΔΕΝ δουλευει, κι ο πιλοτος παει, οσο ειναι οι αντοχες του, γι' αυτο και ειναι και το πιο επικινδυνο ...
    Αν εχεις προσεξει μαλιστα, το κανουν ΠΑΝΤΑ πιο "ανοιχτο" απο ενα κανονικο loop και με οσο το δυνατον μικροτερες ταχυτητες ...
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  8. #113
    αν παρακολουθούσε την κουβέντα κανένας πιλότος θα έτρωγε ένα ολόκληρο G πέφτοντας από την καρέκλα του από τα γέλια, μου φαίνεται...

    Τα κατακόρυφα G είναι τα χειρότερα, όχι τα ευκολώτερα, αφού συσσωρεύουν ή απομακρύνουν αίμα από την κούτρα του πιλότου, οδηγώντας τον σε απώλεια συνείδησης

    Και δεν έρχονται βέβαια στην προσγείωση/απογείωση αλλά σε βυθίσεις/ανόδους που πρέπει να γίνονται πάρα πολύ απότομα, ειδάλλως τρως το πυραυλάκι στο ποπουδάκι, ή έστω βλέπεις το "you're dead" στην οθόνη και ακούς το σαρκαστικό γέλιο του ελληνάρα που μόλις σε κλείδωσε στο σκόπευτρό του και θα στη λέει για μήνες όταν πάτε μαζί για γκόμενες...

  9. #114
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Δικαίωμα...
    Παρακαλω ... :wacko:


    :rotflmao:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  10. #115
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    αν παρακολουθούσε την κουβέντα κανένας πιλότος θα έτρωγε ένα ολόκληρο G πέφτοντας από την καρέκλα του από τα γέλια, μου φαίνεται...

    Τα κατακόρυφα G είναι τα χειρότερα, όχι τα ευκολώτερα, αφού συσσωρεύουν ή απομακρύνουν αίμα από την κούτρα του πιλότου, οδηγώντας τον σε απώλεια συνείδησης

    Και δεν έρχονται βέβαια στην προσγείωση αλλά σε βυθίσεις/ανόδους που πρέπει να γίνονται πάρα πολύ απότομα, ειδάλως τρως το πυραυλάκι στο ποπουδάκι...

    Κι εμει τι διαφορετικο λεμε ρε gdevelek?

    Εξ' αλλου, ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ κανει η anti-g στολη!
    Φουσκωνει και σε πιεζει, ΜΗΝ αφηνοντας το αιμα να "φυγει" απ' τον εγκεφαλο!

    Το οτι ειναι τα πιο "ανωδυνα", εχει να κανει με την κατασκευη του σκελετου του ανθρωπινου σωματος, που στην καθετη πιεση αντεχει το περισσοτερο δυνατο, κι οχι με το κυκλοφορικο ...
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  11. #116
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Πάσο!

    Πάνω που ετοιμαζόμουνα να πω ότι έχεις δίκιο Χρήστο ήρθε απάντηση πολλών G του gdevelek και μπερδεύτηκα περισσότερο.

    Δηλαδή όταν ξύνω, τρώω 2.5 κάθετα G και έχω απώλεια συνείδησης; Ε να χέσω και το Σουμάχερ τότε είμαι θεός!
    Θάνος..

  12. #117
    το πρόβλημα με τα G προκύπτει από το κυκλοφοριακό και όχι από καταπόνηση σκελετού, συνεπώς δεν έχει νόημα να μιλάμε για το θέμα του σκελετού

    είμαι απόλυτα σίγουρος γι' αυτό (δεν είναι τυχαίο ότι με λένε G-develek!!)

    η στολή βοηθάει, αλλά τίποτε περισσότερο

    γι' αυτό πρέπει να βρίσκονται σε φοβερή φυσική κατάσταση, αφού αυτός είναι ο μόνος τρόπος να ανταπεξέλθουν στις συνέπειες των κατακόρυφων G

  13. #118
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Πάσο!

    Πάνω που ετοιμαζόμουνα να πω ότι έχεις δίκιο Χρήστο ήρθε απάντηση πολλών G του gdevelek και μπερδεύτηκα περισσότερο.

    Δηλαδή όταν ξύνω, τρώω 2.5 κάθετα G και έχω απώλεια συνείδησης; Ε να χέσω και το Σουμάχερ τότε είμαι θεός!

    :rotflmao: :rotflmao:

    Τι μ@λακα ειναι ...

    :rotflmao:
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  14. #119
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    το πρόβλημα με τα G προκύπτει από το κυκλοφοριακό και όχι από καταπόνηση σκελετού, συνεπώς δεν έχει νόημα να μιλάμε για το θέμα του σκελετού
    .......................

    Μην το ξαναπεις αυτο ...

    Τα "πλαϊνα" πονανε, πιστεψε με ...


    θα το καταλαβεις απλα ...

    Οταν δεχεσαι 2g καθετα ΔΕΝ εχεις (για εναν μεσο ανθρωπο, με μεση φυσικη κατασταση) κανενα προβλημα!
    Αν μαλιστα η διαρκεια ειναι μικρη (της ταξης των λιγων δευτερολεπτων), τοτε ΔΕΝ υπαρχει, ουτε προβλημα κυκλοφορικου.

    Παραδειγμα ειναι τα παιχνιδια των Λουνα Παρκ!

    Οταν ο ιδιος ανθρωπος, δεχτει ομως τα ΙΔΙΑ g πλευρικα, αν ΔΕΝ εχει ΠΟΛΥ γυμνασμενους τους μυες του λαιμου, κινδυνευει μεχρι και να αποκοπει το κεφαλι του απ' την σπονδυλικη του στηλη ...

    Γι' αυτο και ΟΛΑ τα παιχνιδια στα Λουνα Παρκς, ακομα και εκεινα που ξεκιναν γυριζοντας σε γυρω-γυρω, ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ οταν αναπτυχθει καποια επιταχυνση, να σε ΓΥΡΙΣΟΥΝ (αρθρωτα καθισματα-βαγονακια), ωστε να την δεχτεις στην ΚΑΘΕΤΗ!
    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  15. #120
    F1 και F16 δεν οδηγούνται από παιδάκια, ούτε εμπλέκουν μόνο 2 G

    το κράνος του πιλότου δεν θα επιτρέψει στο κεφάλι να φύγει αριστερά δεξιά, άσε που ο πιλότος θα προβλέψει το μπαμ και θα σφίξει τους μυς του αυχένα

    αντίθετα ό,τι και να κάνεις, το αίμα θα μετακινηθεί από/πρός το κεφάλι, με τα κάθετα g

    αν βρεις κάποιο "επίσημο" χαρτί ή ιστοσελίδα που να με διαψεύδει, θα χαρώ να το διαβάσω

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γάμω τη τύχη μου
    από due στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2013, 23:45
  2. Ας εγκαινιάσω λοιπόν αυτή τη θεματολογία
    από DIT στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2007, 17:47
  3. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 14:39
  4. Τη γνώμη σας παρακαλώ..
    από almalibera στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2003, 12:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF