Πάντως επειδή όλοι έχουμε ένα φίλο ή ένα φίλο που έχει ένα φίλο, που είχε έναν άλλο φίλο, που είχε κάποιο Χ μοντέλο και του έσκασε το μοτέρ ανάμεσα στα μπούτια, έβγαλε δράκους, έκαψε ανορθωτές, έσπασε βολαν, προκάλεσε τσουνάμι κλπ κλπ κλπ δεν λέει πάρα πολλά, αν όχι τίποτα.
Όπου Χ=ευρωπαίοι, κινέζοι, γιαπωνέζοι (οι μισοί), γιαπωνέζοι (οι άλλοι μισοί)...
Κατά τη γνώμη μου τα "μηχανολογικά" προβλήματα θα πρέπει πέραν τις καταγεγραμμένης εμπειρίας των χρηστών, να ερμηνεύονται και να καταγράφονται με "μηχανολογικούς" όρους και ακόμα καλύτερα με δεδομένα.
Όχι με τυχαία στατιστική καταγραφή.
Προβληματικοί σχεδιασμοί, αστοχίες υλικών, μαλακίες χρηστών, παπατζιλίκια εταιρειών φυσικά και υπάρχουν.
Στο προκείμενο η ερμηνεία ότι η βλάβη οφείλεται σε αστοχία υλικού δεν μοιάζει στα μάτια μου πειστική ή είναι τουλάχιστον ελλιπής.
Πάντα η ίδια βαλβίδα;
Δηλαδή το μάπα υλικό, ο κακός σχεδιασμός,υπάρχουν μόνο σε αυτή και όχι στη διπλανή της;
Η εξήγηση του @ doctor_john, μέχρι στιγμής και μέχρι κατάθεσης νεότερης, μοιάζει να έχει περισσότερη λογική.
Για το παλικάρι που ξεκίνησε με τις απορίες περί αξιοπιστίας.
Ρε αγόρι,
αγόρασες μηχανάκι από έμπορο...

μόνο από φωτογραφίες

με δάνειο

δεν το είδες εσύ

δεν το είδες επαγγελματίας της εμπιστοσύνης σου...
Το τελευταίο πράγμα που θα έπρεπε να σε ανησυχεί, είναι αν θα καρφώσει βαλβίδες.
Κοίτα μην δεν έχει καθόλου βαλβίδες...
