Σελίδα 15 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 510111213141516 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 211 έως 225 από 239

Θέμα: CFMOTO - Γενικό chat

  1. #211
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή ένα παπί απ' το alex pack με 800 ευρώ,θα περίμενε ο μέσος παποβιος να έχει την ίδια αξιοπιστια με ένα παπι Χόντα η γιαμαχα.;;;;;;Δεν νομίζω.
    Όχι αλλά ένα κινέζικο των 8Κ ευρώ περιμένει να βγει ίδιο με ένα ανάλογο των 12-13-15 κοκ.
    Η και καλύτερο.
    when life gets complicated... i ride.

  2. #212
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Όχι αλλά ένα κινέζικο των 8Κ ευρώ περιμένει να βγει ίδιο με ένα ανάλογο των 12-13-15 κοκ.
    Η και καλύτερο.
    Δεν νομίζω να το πίστευε πραγματικά κανείς κατά βάθος αυτό σ αυτή την διαφορά χρημάτων .Αλλο αν το ήλπιζε.Αν θες λοιπόν την δικιά μου εμπειρία που αγόρασα voge 500ds προσφορά στα 6500 ,με όλα μέσα και τριβαλιτσο ,όταν το αντίστοιχο Χόντα είχε με όλα μέσα 40% περισσότερο (τα έχω αναφέρει στο αντίστοιχο θρεντ του voge500ds) πάντα είχα τον φόβο και την αμφιβολία ΑΝ θα έχει την αξιοπιστία του Χόντα (και ακόμα δεν μου έχει φύγει τελείως παρ όλη την άψογη συμπεριφορά της μοτό μέχρι τώρα) Σιγά σιγά όμως μου κερδίζει (μέχρι στιγμής) την εμπιστοσύνη.Οι Κινέζοι είναι νέοι σχετικά στον χώρο (ειδικά στα μεγάλα κυβικά) κάνουν όμως αποφασιστικά και γενναία βήματα.Η αγορά η δικιά μου έγινε με δυσπιστία και αρχικό φόβο (λόγω ελλείψεως χρημάτων για κάτι επώνυμο και καταξιωμένο)και εξελίσεται ευχάριστα.Ετσι νομίζω ότι κάνουν οι περισσότεροι που αγοράζουν κινέζικα.Φοβουνται μεν, ελπιζουν δε.Αν οι ελπίδες τους ευοδωθούν ακόμα καλύτερα ΙΔΩΜΕΝ.

  3. #213
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή ένα παπί απ' το alex pack με 800 ευρώ,θα περίμενε ο μέσος παποβιος να έχει την ίδια αξιοπιστια με ένα παπι Χόντα η γιαμαχα.;;;;;;Δεν νομίζω.
    Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η διαφορά της τιμής δεν είναι στην φλάντζα κεφαλής.

    Δηλαδή επειδή με το sh των 5500 έχω κάνει 130K χωρίς ρύθμιση βαλβίδων θα έχω απαίτηση από το gs να κάνει αναλογικά κανα μύριο χιλιόμετρα χωρίς σέρβις?
    Η διαφορά της τιμής εμφανώς έχει να κάνει με την διαφορά των επιδόσεων και την διαφορά της τεχνολογίας και την διαφορά τιμής των υποσυστημάτων που αγοράζω.
    Η αξιοπιστία είναι συνάρτηση με άλλες παραμέτρους που δεν έχουν σχέση με την τιμή, αντίθετα μάλιστα όσο πιό φορτωμένο με υποσυστήματα άρα ακριβό είναι κάτι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες βλάβης.

    Σε καμιά περίπτωση όμως δεν περιμένω να ακούσω "φίλε πλήρωσες μόνο 8000€, τι φλάντζα κεφαλής περίμενες να σου βάλουν?"
    Ναι δεν πήρες αναρτήσεις
    δεν πήρες τη γεωμετρία
    δεν πήρες τα ηλεκτρονικά
    δεν πήρες χρωμομολυβδαίνιο
    δεν πήρες αλουμίνιο
    δεν πήρες το ready to race
    γάμησες και τον πλανήτη με το κάρβουνο που καίνε εκεί,
    μόλυνες και τα ποτάμια,
    προάγεις την παιδική εργασία
    εκμεταλλεύτηκες τους εργαζομένους

    και μετά απ όλα αυτά η διαφορά στην τιμή προκύπτει από την κακή ποιότητα της φλάντζας κεφαλής?

  4. #214
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Αυτό να με συγχωρείστε κιόλας, μου φαίνεται εντελώς περίεργο και δεν έχει και καμιά λογική βάση βέβαια.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Αυτό δεν έχει καμία βαση ούτε λογική. Και στην μια και στην αλλη περίπτωση η συνδιαλλαγή διέπεται από τους ίδιους κανόνες.

    Και στις δύο περιπτώσεις η εταιρίες έπρεπε να λειτουργούν διαφορετικά.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η διαφορά της τιμής δεν είναι στην φλάντζα κεφαλής.

    Δηλαδή επειδή με το sh των 5500 έχω κάνει 130K χωρίς ρύθμιση βαλβίδων θα έχω απαίτηση από το gs να κάνει αναλογικά κανα μύριο χιλιόμετρα χωρίς σέρβις?
    Η διαφορά της τιμής εμφανώς έχει να κάνει με την διαφορά των επιδόσεων και την διαφορά της τεχνολογίας και την διαφορά τιμής των υποσυστημάτων που αγοράζω.
    Η αξιοπιστία είναι συνάρτηση με άλλες παραμέτρους που δεν έχουν σχέση με την τιμή, αντίθετα μάλιστα όσο πιό φορτωμένο με υποσυστήματα άρα ακριβό είναι κάτι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες βλάβης.

    Σε καμιά περίπτωση όμως δεν περιμένω να ακούσω "φίλε πλήρωσες μόνο 8000€, τι φλάντζα κεφαλής περίμενες να σου βάλουν?"
    Ναι δεν πήρες αναρτήσεις
    δεν πήρες τη γεωμετρία
    δεν πήρες τα ηλεκτρονικά
    δεν πήρες χρωμομολυβδαίνιο
    δεν πήρες αλουμίνιο
    δεν πήρες το ready to race
    γάμησες και τον πλανήτη με το κάρβουνο που καίνε εκεί,
    μόλυνες και τα ποτάμια,
    προάγεις την παιδική εργασία
    εκμεταλλεύτηκες τους εργαζομένους

    και μετά απ όλα αυτά η διαφορά στην τιμή προκύπτει από την κακή ποιότητα της φλάντζας κεφαλής?
    1ον και βασικό λάθος στην απάντηση σου, συγκρίνεις δύο διαφορετικές μοτό.Ενα σκούτερ 300 κυβικών,με μια μοτό 1250 κυβικών.Οι συγκρίσεις πάντα γίνονται επι ιδιων κυβικών.
    θα συγκρίνεις λοιπόν ένα σκούτερ γιαπωνέζικο Χόντα 300 κυβικών και 5500 ευρώ με ένα κινέζικο 300 κυβικών και 3500-4000 ευρώ.

  5. #215
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.819
    Άκου λίγο τι λες.. "Το αγόρασα με δυσπιστία, γιατί μέχρι εκεί έφτανα, ελπίζοντας ότι δεν θα μου βγει κακό. Και ακομη δεν νιωθω σιγουρος.. Σιγα σιγα με κερδιζει". Εδώ για εμενα τελειώνει η οποία συζήτηση. Μήνες ολόκληρους σου γράφουμε εδώ μέσα αυτό ακριβώς.. θα δούμε εν καιρώ αν ήρθαν και πόσες κινέζικες θα μείνουν.. Μακάρι να μείνουν όλες.. Μέχρι τότε όμως, προσωπικα θεωρω οτι το νήμα και η εμπειρια του "γιαγιά αρκουδα" κάνει λιγότερη ζημιά από την εμπειρία του συγκεκριμένου στο βαρετό βίντεο. Οταν καταλάβεις την διαφορά του "άγχους" που έχεις με το άγχος του "κάθε Τρίτη μαστορα", τότε θα καταλάβεις τι εννοώ.

  6. #216
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Άκου λίγο τι λες.. "Το αγόρασα με δυσπιστία, γιατί μέχρι εκεί έφτανα, ελπίζοντας ότι δεν θα μου βγει κακό. Και ακομη δεν νιωθω σιγουρος.. Σιγα σιγα με κερδιζει". Εδώ για εμενα τελειώνει η οποία συζήτηση. Μήνες ολόκληρους σου γράφουμε εδώ μέσα αυτό ακριβώς.. θα δούμε εν καιρώ αν ήρθαν και πόσες κινέζικες θα μείνουν.. Μακάρι να μείνουν όλες..Μέχρι τότε όμως, προσωπικα θεωρω οτι το νήμα και η εμπειρια του "γιαγιά αρκουδα" κάνει λιγότερη ζημιά από την εμπειρία του συγκεκριμένου στο βαρετό βίντεο. Οταν καταλάβεις την διαφορά του "άγχους" που έχεις με το άγχος του "κάθε Τρίτη μαστορα", τότε θα καταλάβεις τι εννοώ.
    Μέχρι την μέση σε κατάλαβα,και μήνες τώρα τα ίδια λέμε.Απο κει και κάτω στα περί γιαγιάς αρκούδας και μετά δεν κατάλαβα τίποτα.
    Όπως είπα και πιο πάνω όταν παίρνεις μια ακριβή και καταξιωμένη μάρκα, λογικά στο μυαλό σου έχεις περισσότερες απαιτήσεις ποιότητος και αξιοπιστίας.Επι ίδιων κυβικών και δυνατοτήτων συγκρίνουμε πάντα

  7. #217
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Όπως είπα και πιο πάνω όταν παίρνεις μια ακριβή και καταξιωμένη μάρκα, λογικά στο μυαλό σου έχεις περισσότερες απαιτήσεις ποιότητος και αξιοπιστίας.Επι ίδιων κυβικών και δυνατοτήτων συγκρίνουμε πάντα
    Δυστυχώς αυτό περιμένουμε οι περισσότεροι, αλλά τις τελευταίες δεκαετίες έχει αποσυνδεθεί σε αρκετές περιπτώσεις το κόστος από την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο. Το κόστος συνήθως συνδυάζεται με τεχνικά χαρακτηριστικά, ανεξάρτητα από την ανθεκτικότητα αυτών στον χρόνο) και το όνομα, που είναι αέρας.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ σε αυτό που διακρίνεται ανάμεσα στις γραμμές του Nostradamus. Εξέφρασες επιτέλους μία αντικειμενική προσέγγιση της επιλογής σου.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  8. #218
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    1ον και βασικό λάθος στην απάντηση σου, συγκρίνεις δύο διαφορετικές μοτό.Ενα σκούτερ 300 κυβικών,με μια μοτό 1250 κυβικών.Οι συγκρίσεις πάντα γίνονται επι ιδιων κυβικών.
    θα συγκρίνεις λοιπόν ένα σκούτερ γιαπωνέζικο Χόντα 300 κυβικών και 5500 ευρώ με ένα κινέζικο 300 κυβικών και 3500-4000 ευρώ.
    Να συγκρίνω λοιπόν ένα cf 800 με ένα ktm 890...
    Προσωπικά vfm βλέπω το ΚΤΜ ..... και ας έχει διπλάσια τιμή από το cf.
    Το δικό σου στην τιμή που το πήρες φανερά είναι πιο συμφέρον από το honda εφόσον υπάρχει δίκτυο υποστήριξης πρόχειρο
    και δεν σε χαλάει κάτι στη λειτουργία του. Ουσιαστικά παρόμοια μηχανάκια παρόμοια χρήση.
    Η διαφορά στην τιμή δικαιολογείται απόλυτα από τα γνωστά πλεονεκτήματα της Κίνας έναντι των υπολοίπων.

  9. #219
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Δυστυχώς αυτό περιμένουμε οι περισσότεροι, αλλά τις τελευταίες δεκαετίες έχει αποσυνδεθεί σε αρκετές περιπτώσεις το κόστος από την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο. Το κόστος συνήθως συνδυάζεται με τεχνικά χαρακτηριστικά, ανεξάρτητα από την ανθεκτικότητα αυτών στον χρόνο) και το όνομα, που είναι αέρας.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ σε αυτό που διακρίνεται ανάμεσα στις γραμμές του Nostradamus. Εξέφρασες επιτέλους μία αντικειμενική προσέγγιση της επιλογής σου.
    Η αξιοπιστία δεν δεν είναι το πρώτο ζητούμενο στις μοτοσυκλέτες στον Δυτικό κόσμο.
    Ή κάνω λάθος?

  10. #220
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Η αξιοπιστία δεν δεν είναι το πρώτο ζητούμενο στις μοτοσυκλέτες στον Δυτικό κόσμο.
    Ή κάνω λάθος?
    Πιθανώς δεν είναι, ειδικά σε περιπτώσεις πελατών που αλλάζουν μοτοσυκλέτα ανά 2 χρόνια.
    Για εκείνους όμως που θέλουν να τις κρατήσουν χρόνια ή αγοράζουν μεταχειρισμένες, ο παράγοντας της αξιοπιστίας έχει μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  11. #221
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Η αξιοπιστία δεν δεν είναι το πρώτο ζητούμενο στις μοτοσυκλέτες στον Δυτικό κόσμο.
    Ή κάνω λάθος?
    1)Βάζεις και την Ελλάδα μέσα στον δυτικό κόσμο;;;
    2)η γιγάντωση των Ιαπώνων στον δυτικό κόσμο,επετευχθει,λόγω αξιοπιστίας έναντι των άλλων χωρών παραγωγών μοτοσυκλετών της εποχης 60-70-80-90-2000-2010,και όχι λόγω των χαρακτηριστικών,ομορφιάς,και οδικής συμπεριφοράς και φρένων.

  12. #222
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  13. #223
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...

  14. #224
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/06/2024
    Μηνύματα
    74
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...
    RT 1200?

  15. #225
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.630
    Πως το βλέπετε να χρησιμοποιούν gt τύπο μοτο για καταδίωξη κ.λπ. με την εμπειρία που έχουμε πλέον;

    Τι εννοώ: έχοντας την εμπειρία χρήσης μεγάλων μοτό σε αυτό το πόστο από τα 90ς και την οδηγική εμπειρία αυτών των μοντέλων.
    Γνωρίζουμε πόσο άνετες είναι, πόσο εύκολα οδηγούνται, σε ποιες περιπτώσεις δυσκολεύουν λόγο όγκου κ.λπ.

    Κοιτάζω ψάχνοντας για μειονεκτήματα, γιατί με προκαλεί ο όγκος τους και μου είναι δύσκολο να βρω κάτι που να απασχολεί τον μοτοσυκλετιστή.*
    Τις έχουμε για σταμάτα - ξεκίνα, χρήση σκούτερ, σκράμπλερ, ss και τα πάνε καλά. Δεν είναι περίεργο τόσο ζώα που είναι;

    * που είναι απαλλαγμένος από έξοδα συντήρισης..

Σελίδα 15 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 510111213141516 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γενικο chat cbf600
    από Cpt_Slow στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 1285
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2024, 12:29
  2. Γενικό Chat για Triumph
    από Ζεύκας στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 261
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2024, 12:04
  3. Γενικό chat για CBF-250
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 1068
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2022, 12:43
  4. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ - Aftermath - Γενικό chat
    από νυχτερινος στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 109
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2006, 09:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF