Κερνάω και την καριόκα. Κέρνα τις βενζίνες.
Life begins at 45°.
Αυτο ναι. Δεν εχω πετυχει (περιπου) κανεναν οδηγο αυτοκινητου να κινειται οντως πολυ γρηγορα σε στροφες.
Οι περισσοτεροι ειναι ευθειακηδες και παντα τον τρωνε επιτοπου.
Μια φορα επαιζα με ενα Μ3 στον Καρεα και ηταν οντως διασκεδαστικο. Αυτος το ειχε οδηγικα και το πηγαινε.
Ποσες και ποσες φορες εχω δει κατι 4κινητα και αντι να μπουνε να στριψουν πανε σαν κυριες. Ανοιγουν 2-3 ταχυτητες στην ευθεια και τελος.
Ride(s) the wind of change...
Thunder ace, έχω δει μερικές φορές και αυξάνεται το φαινόμενο. Τα σύγχρονα hatchback και κάποια ηλεκτρικά έχουν launch control και τετρακίνηση. Ακόμα και σχετικά άπειρος οδηγός, πετυχαίνει με αυτά το 0-100 km/h σε 3 έως 4 δευτερόλεπτα.
Για να πετύχειτέτοιους χρόνους μία μοτοσυκλέτα, πρέπει να την οδηγεί πολύ έμπειρος αναβάτης.
Δε φαντάζεστε πόσο έχουν αυξηθεί οι επιδόσεις σε SUV των 50.000€+. Σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένα συστήματα μετάδοσης, περνάνε στις επιταχύνσεις πολλά supercar παρασμένης γενιάς.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Ακομα θυμαμαι φιλαρακι με οτομπιανκι αμπαρθ που του ειχε κανει οτι πειραγμα βαζει ο νους σου,να τον παιρναω απο σταση μεχρι καμμια πενηνταρια μετρα,με ΒΕΣΠΑ 200!!!!!!!!
Το τι καζουρα επαθε στην παρεα ,πιστευω ακομα την θυμαται.
Μιλαω για 80κατι
Ανούσιες κουταμαρες ειδικά σε δημόσιο δρόμο,που απλώς ενισχύουν το κόμπλεξ του καθενός.Στο δια ταύτα δεν εξυπηρετούν σε τίποτα,και σε δημόσιο δρόμο δημιουργούν κινδύνους και για τους άλλους που δεν φταίνε σε τίποτα.Οποιος είναι μάγκας μπαίνει σε πίστα,κι εκεί βλέπει πόσα απίδια πιάνει ο σάκκος.Σε στροφές πάντα.
Οπως θα εχετε δει σε πιστες που γινονται διαφοροι αγωνες, δεν υπαρχει επαφη αναμεσα σε χρονους αυτοκινητων και μηχανων.
Στον δρομο ειναι θεμα ρισκων, αλλα ενα καλα στημενο αμαξι θα ειναι πιο γρηγορο σε στριφτερη διαδρομη απο μοτοσυκλετα, σε κλειστη διαδρομη και σε διαφορετικα περασματα. Γιατι αλλιως στην πρωτη ευθεια θα περασει η μηχανη μπροστα και το αμαξι δεν θα μπορει να την περασει στις στροφες που θα παταει φρενο μην περασει απο πανω
Τι θεματάρα ειναι αυτη, εχω κλάψει με κάποια σχόλια.
Θα ξεκινήσω με την αγαπημένη μου flame ατάκα σαν ιδιοκτήτης: Τα σύγχρονα BMW, μόνο BMW τα περνάνε.
Τα μηχανάκια ειναι συνολικά καλύτερο σύνολο στην συνάρτηση άλογα-επιδόσεις-κατανάλωση/χρήματα και εξηγώ με man's math: Αυτη τη στιγμή για να πάρεις ενα σοβαρό αυτοκίνητο επιδόσεων στο εξωτερικό θέλεις on average 15κ προκαταβολή και 1000 το μήνα (εκτος απ το νεο Μ2) ενω για το αντίστοιχο Pani-M1k θέλεις 5κ προκαταβολή και 200 το μήνα.
Στην πράξη τώρα το μηχανάκι μου, γυρνάει στο Χοκενχαιμ στο 1.55 και εγώ γυρνάω με δρομισιο αμαξι σε τουριστικη μερα (χωρις κεραμικα με PS4s και τα οριτζιναλ τακακια) στο 2.09-10 με 4 15λεπτα στην συγκεκριμενη πιστα. Το αμαξι μου στα χερια επαγγελματια με Cup2 γυρναει στο 1.58 σε κλειστη πιστα. Αυτο δειχνει οτι ενα συγχρονο Μ μπορει στα χερια ενός απειρου/άμπαλου οδηγου οπως εγω να κανει χρονους καλους και φαίνεται πως εχει κλείσει η ψαλίδα των επιδόσεων αλλα αυτό δεν αναιρεί οτι τα μηχανάκια παραμένουν η σωστή επιλογή οταν ψάχνεις τις επιδόσεις σε νορμάλ κοστος. Στο θέμα κόστους ανταλλακτικών κτλ δεν θα μπώ γιατι θα με πίασουν τα κλάματα.
Ξεφυγαμε απο την ουσια.
Κανεις δεν μιλησε για στροφες κλπ κλπ. Αυτη ειναι αλλη κουβεντα...
Εβαλε ενα βιντεο καποιος με τα 2 ρεταλια της BMW που σκορπισανε με 3-4 ανοιγματα...
Σε ευθεια μιλωντας τα περισσοτερα αυτοκινητα κλαινε.&-
Εντο με ταξι ο αλλος κανει rolling race με 50 χλμ και 2α το 1000...βαλε μια πρωτη να μην σε ξαναδει.
Ride(s) the wind of change...